Календарне планування "Мистецтво 1 клас (І - ІІ семестри)"

Про матеріал
Календарне планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна, Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

За підручником Т.Рубля, Т.Щеглової, І.Мед

( 2 години на тиждень) І семестр

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові, музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки.

Виконання: поспівка про краплинки (с.3-6).

 

 

 

2

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва.

Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) (с.6-7)

 

 

 

3

Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Виконання Н.Май «Веселка» (с.8-9).

 

 

 

4

Різнобарвний світ. Хроматичні та ахроматичні кольори. Зображення веселки (акварель). Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.10-11).

 

 

 

5

Кольорова музика. Основні і похідні кольори. Виконання: Л.Левіна, Л.Некрасова «Що нам осінь принесе?» (с12-13)

 

 

 

6

Кольорова музика. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). Слухання: П.Чайковський «Осіння пісня» (с.14)

 

 

 

7

Де живуть веселі нотки. Графічні матеріали. Лінії (прямі, хвилясті, ламані). Виконання: поспівка «Диби, диби».

Зображення контурних малюнків (графічні матеріали) (с.15-16)

 

 

 

8

Де живуть веселі нотки. Нотний запис (нотний стан,

скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой єсть в лісі калина». (с.17)

 

 

 

9

Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силуетної форми. Виконання музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р.Роджес «до, ре, мі» (с.18-20).

 

 

 

10

Зображення плямою: силует. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель).

Слухання: Ф.Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин»

(с.21)

 

 

 

11

На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). Слухання:

К.Дебюссі «Місячне сяйво» (с.22-23)

 

 

 

12

На лісовій галявині. Ритм. Виконання: обробка М.Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с.24-25).

 

 

 

13

Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Створення композиції «планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів» (акварель) (с.26-28)

 

 

 

 

14

Природне розмаїття. Властивості музичних звуків (висота).

Слухання: П.Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга».

Порівняння музичних творів. (с.29)

 

 

 

15

Краса осіннього листя. Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (інсценування вистави) (с.30-31)

 

 

 

16

Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. створення аплікації з осіннього листя (робота в групах).

Слухання: А.Вівальді «Осінь» (с.32)

 

 

 

17

Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н. Матвієноко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю до роботи». Порівняння музичних творів. (с.33)

 

 

 

18

Пісенні візерунки. Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) (с.34-35)

 

 

 

19

Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці.

Виконання: українська народна пісня «Веселі гуси» (с.36-37)

 

 

 

20

Як створюється краса. Зображення сонячного і похмурого дня технікою «по вологому паперу» (акварель). Слухання: Е.Гріг «Ранок» (с.38)

 

 

 

21

Настрій у мистецтві. Танець. Види танців. Слухання:

український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами. (с.30-40)

 

 

 

22

Настрій у мистецтві. Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів».

Створення композиції. «Танок  осіннього листя з сніжинками» (кольорові олівці) (с.41)

 

 

 

23

Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання:

Є.Адамцевич «Запорізький марш», І.Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А.Філіпенко, Л.Компанієць «Гарний танець гопачок» з танцювальними рухами. (с.42-43)

 

 

 

24

Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін) (с.44)

 

 

 

25

Світ наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф. Шуман «Дід Мороз», К. Сен-Санс «Лебідь» (с.45)

 

 

 

26

Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель) (с.46)

 

 

 

27

У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М.Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Виконання:

пісня «Морозець». Ритмічні вправи. (с.47-48)

 

 

 

28

У світі порівнянь. Форми: плоскі та об’ємні. Зображення транспорту на вибір (фломастери) (с.52)

 

 

 

29

Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає».

Ритмічні вправи (с.50-51)

 

 

 

30

Новорічні свята. Щедрівки. Слухання: українська народна пісня «Щедрик» в обробці М.Лентовича. Зображення казкового новорічного міста (кольорові олівці, фломастери) (с.52)

 

 

 

31

Готуємось до Нового року. Виготовлення ялинкових прикрас.

Прикрашання класної кімнати (матеріали за вибором) (с.53-54)

 

 

 

32

Готуємось до Нового року. Слухання: щедрівка «Ой сивая, тая зозуленька». Виконання: пісня «Морозець», колядка « Старий рік минає» (с.53-54).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

За підручником Т.Рубля, Т.Щеглової, І.Мед

( 2 години на тиждень) ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Зимові сни. Мелодія музичного твору. Слухання: П.Чайковський

«Грудень» із циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ой Метелиця-зима»; М.Ясакова, О.Янушевич «Чому сніг лапатий»

(с.52-53).

 

 

 

2

Зимові сни. Вибір положення аркуша залежно від форми дерева.

Зображення зимового дерева за уявою (акварельні фарби) (с.54).

 

 

 

3

Пригоди золотої рибки. Музична мова. Слухання: Р.Щедрін

«Золоті рибки» з балету «Горбоконик». Виконання: М.Ясакова, О Янушевич «Чому сніг лапатий». Ритмічна вправа. (с.55).

 

 

 

4

Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фарби). Слухання: К.Сен-Санс «Акваріум» (с.56).

 

 

 

5

Що я люблю. Теплі і холодні кольори. Ритмічна вправа. Складання власної ритмічної схеми з фруктів. (с.57).

 

 

 

6

Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір) (с.58).

 

 

 

7

Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі». Ритмічна вправа. Слухання: звуки весняної природи. Описування своїх вражень (с.59-60). 

 

 

 

8

Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) (с.61-62). 

 

 

 

9

Танець метеликів. Симетрія в природі. Слухання: Е.Гріг

«Метелик». Виконання: поспівка «Танцювальні миші». Ритмічна вправа (с.63-65).

 

 

 

10

Танець метеликів. Виконання: Л.Куліш-Зіньків, М.Ведмедері «Жук танцює». Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці) (с.66). 

 

 

 

11

Подарунок для родини. Будова пісні: заспів, приспів. Слухання: В. Кобринович «Мамині руки». Виконання: пісня «Мама і я».

ритмічна вправа (с.67).

 

 

 

12

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) (с.68).

 

 

 

13

Домашні улюбленці. Слухання: звуки екзотичних птахів; В.Сокальський «Пташка». Виконання: поспівка «Танцювали миші», П.Воронько, І.Кириліна «Засмутилось кошеня». Ритмічна вправа (с.69-71).

 

 

 

 

14

Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин (робота в групах). Слухання п’єси з циклу «Карнавал тварин» (с.72). 

 

 

 

15

Весняна хустинка. Веснянки, гаївки, заклички. Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання: В. Феліпенко «Прийди, прийди, весно красна» (с.73).

 

 

 

16

Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізування. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с.74). 

 

 

 

17

Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М.Скорик «Народний танець»; Р.Шуман «Веселий селянин». Імітування танцювальних рухів. Ритмічна вправа (с.73-77).

 

 

 

18

Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с.77-78).

 

 

 

19

Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня-танець. Виконання:

поспівка «Ой, ру-ду-ру»; веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами. Ритмічна вправа (с.79-80). 

 

 

 

20

Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шаблоном. Створення весняного віночка за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с.81-82).

 

 

 

21

Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика.

Слухання: Е.Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа (с.83)

 

 

 

22

Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с.84).

 

 

 

23

Дитячі іграшки. Слухання: П.Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Виконання: поспівка «Лис та їжак»; А.Житкевич «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с.85-86). 

 

 

 

24

Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с.87).

 

 

 

25

Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М.Ясакова, О.Янушевич «А ми любимо читати». Слухання: П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня» (с.88-90).

 

 

 

26

Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки

«Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) (с.90).

 

 

 

27

Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання: П.Чайковський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с.91).

 

 

 

28

Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки (кольоровий папір) (с.92).

 

 

 

29

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М.Ясакова, О.Янушевич «А ми любимо читати»; Т.Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант» (с.93-94).

 

 

 

30

Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) (с.95).

 

 

 

31

Космічна подорож. Слухання: О.Зацепін головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети». Виконання: пісня:

«Дивина» (з танцювальними рухами) (с.96-97).

 

 

 

32

Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком композиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби).

Слухання: гурт «Спейс» «Космічна симфонія» (с.97).

 

 

 

33

Морське царство. Слухання: М.Римський-Корсаков тема з опери

«Садко»; М.Чюрльоніса початок симфонічної поеми «Море»; А.Петров музика до кінофільму «Людина-амфібія». Виконання:

пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с.98-99).

 

 

 

34

Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором) (с.99).

 

 

 

35

Скоро літо. Слухання: А.Вівальді «Літо» з циклу «Пори року». Виконання: М.Ясакова, О.Янушевич «Літо золоте». Ритмічна вправа (с.100-101).

 

 

 

36

Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо» (художні матеріали за вибором). Підсумок за рік (с.102).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Планування
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
3235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку