20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Календарне планування "Мистецтво 1 клас (І - ІІ семестри)"

Про матеріал
Календарне планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна, Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

За підручником Т.Рубля, Т.Щеглової, І.Мед

( 2 години на тиждень) І семестр

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові, музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки.

Виконання: поспівка про краплинки (с.3-6).

 

 

 

2

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва.

Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) (с.6-7)

 

 

 

3

Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Виконання Н.Май «Веселка» (с.8-9).

 

 

 

4

Різнобарвний світ. Хроматичні та ахроматичні кольори. Зображення веселки (акварель). Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.10-11).

 

 

 

5

Кольорова музика. Основні і похідні кольори. Виконання: Л.Левіна, Л.Некрасова «Що нам осінь принесе?» (с12-13)

 

 

 

6

Кольорова музика. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). Слухання: П.Чайковський «Осіння пісня» (с.14)

 

 

 

7

Де живуть веселі нотки. Графічні матеріали. Лінії (прямі, хвилясті, ламані). Виконання: поспівка «Диби, диби».

Зображення контурних малюнків (графічні матеріали) (с.15-16)

 

 

 

8

Де живуть веселі нотки. Нотний запис (нотний стан,

скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой єсть в лісі калина». (с.17)

 

 

 

9

Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силуетної форми. Виконання музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р.Роджес «до, ре, мі» (с.18-20).

 

 

 

10

Зображення плямою: силует. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель).

Слухання: Ф.Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин»

(с.21)

 

 

 

11

На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). Слухання:

К.Дебюссі «Місячне сяйво» (с.22-23)

 

 

 

12

На лісовій галявині. Ритм. Виконання: обробка М.Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с.24-25).

 

 

 

13

Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Створення композиції «планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів» (акварель) (с.26-28)

 

 

 

 

14

Природне розмаїття. Властивості музичних звуків (висота).

Слухання: П.Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга».

Порівняння музичних творів. (с.29)

 

 

 

15

Краса осіннього листя. Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (інсценування вистави) (с.30-31)

 

 

 

16

Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. створення аплікації з осіннього листя (робота в групах).

Слухання: А.Вівальді «Осінь» (с.32)

 

 

 

17

Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н. Матвієноко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю до роботи». Порівняння музичних творів. (с.33)

 

 

 

18

Пісенні візерунки. Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) (с.34-35)

 

 

 

19

Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці.

Виконання: українська народна пісня «Веселі гуси» (с.36-37)

 

 

 

20

Як створюється краса. Зображення сонячного і похмурого дня технікою «по вологому паперу» (акварель). Слухання: Е.Гріг «Ранок» (с.38)

 

 

 

21

Настрій у мистецтві. Танець. Види танців. Слухання:

український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами. (с.30-40)

 

 

 

22

Настрій у мистецтві. Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів».

Створення композиції. «Танок  осіннього листя з сніжинками» (кольорові олівці) (с.41)

 

 

 

23

Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання:

Є.Адамцевич «Запорізький марш», І.Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А.Філіпенко, Л.Компанієць «Гарний танець гопачок» з танцювальними рухами. (с.42-43)

 

 

 

24

Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін) (с.44)

 

 

 

25

Світ наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф. Шуман «Дід Мороз», К. Сен-Санс «Лебідь» (с.45)

 

 

 

26

Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель) (с.46)

 

 

 

27

У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М.Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Виконання:

пісня «Морозець». Ритмічні вправи. (с.47-48)

 

 

 

28

У світі порівнянь. Форми: плоскі та об’ємні. Зображення транспорту на вибір (фломастери) (с.52)

 

 

 

29

Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає».

Ритмічні вправи (с.50-51)

 

 

 

30

Новорічні свята. Щедрівки. Слухання: українська народна пісня «Щедрик» в обробці М.Лентовича. Зображення казкового новорічного міста (кольорові олівці, фломастери) (с.52)

 

 

 

31

Готуємось до Нового року. Виготовлення ялинкових прикрас.

Прикрашання класної кімнати (матеріали за вибором) (с.53-54)

 

 

 

32

Готуємось до Нового року. Слухання: щедрівка «Ой сивая, тая зозуленька». Виконання: пісня «Морозець», колядка « Старий рік минає» (с.53-54).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

За підручником Т.Рубля, Т.Щеглової, І.Мед

( 2 години на тиждень) ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Зимові сни. Мелодія музичного твору. Слухання: П.Чайковський

«Грудень» із циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ой Метелиця-зима»; М.Ясакова, О.Янушевич «Чому сніг лапатий»

(с.52-53).

 

 

 

2

Зимові сни. Вибір положення аркуша залежно від форми дерева.

Зображення зимового дерева за уявою (акварельні фарби) (с.54).

 

 

 

3

Пригоди золотої рибки. Музична мова. Слухання: Р.Щедрін

«Золоті рибки» з балету «Горбоконик». Виконання: М.Ясакова, О Янушевич «Чому сніг лапатий». Ритмічна вправа. (с.55).

 

 

 

4

Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фарби). Слухання: К.Сен-Санс «Акваріум» (с.56).

 

 

 

5

Що я люблю. Теплі і холодні кольори. Ритмічна вправа. Складання власної ритмічної схеми з фруктів. (с.57).

 

 

 

6

Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір) (с.58).

 

 

 

7

Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі». Ритмічна вправа. Слухання: звуки весняної природи. Описування своїх вражень (с.59-60). 

 

 

 

8

Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) (с.61-62). 

 

 

 

9

Танець метеликів. Симетрія в природі. Слухання: Е.Гріг

«Метелик». Виконання: поспівка «Танцювальні миші». Ритмічна вправа (с.63-65).

 

 

 

10

Танець метеликів. Виконання: Л.Куліш-Зіньків, М.Ведмедері «Жук танцює». Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці) (с.66). 

 

 

 

11

Подарунок для родини. Будова пісні: заспів, приспів. Слухання: В. Кобринович «Мамині руки». Виконання: пісня «Мама і я».

ритмічна вправа (с.67).

 

 

 

12

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) (с.68).

 

 

 

13

Домашні улюбленці. Слухання: звуки екзотичних птахів; В.Сокальський «Пташка». Виконання: поспівка «Танцювали миші», П.Воронько, І.Кириліна «Засмутилось кошеня». Ритмічна вправа (с.69-71).

 

 

 

 

14

Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин (робота в групах). Слухання п’єси з циклу «Карнавал тварин» (с.72). 

 

 

 

15

Весняна хустинка. Веснянки, гаївки, заклички. Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання: В. Феліпенко «Прийди, прийди, весно красна» (с.73).

 

 

 

16

Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізування. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с.74). 

 

 

 

17

Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М.Скорик «Народний танець»; Р.Шуман «Веселий селянин». Імітування танцювальних рухів. Ритмічна вправа (с.73-77).

 

 

 

18

Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с.77-78).

 

 

 

19

Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня-танець. Виконання:

поспівка «Ой, ру-ду-ру»; веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами. Ритмічна вправа (с.79-80). 

 

 

 

20

Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шаблоном. Створення весняного віночка за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с.81-82).

 

 

 

21

Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика.

Слухання: Е.Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа (с.83)

 

 

 

22

Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с.84).

 

 

 

23

Дитячі іграшки. Слухання: П.Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Виконання: поспівка «Лис та їжак»; А.Житкевич «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с.85-86). 

 

 

 

24

Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с.87).

 

 

 

25

Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М.Ясакова, О.Янушевич «А ми любимо читати». Слухання: П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня» (с.88-90).

 

 

 

26

Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки

«Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) (с.90).

 

 

 

27

Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання: П.Чайковський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с.91).

 

 

 

28

Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки (кольоровий папір) (с.92).

 

 

 

29

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М.Ясакова, О.Янушевич «А ми любимо читати»; Т.Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант» (с.93-94).

 

 

 

30

Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) (с.95).

 

 

 

31

Космічна подорож. Слухання: О.Зацепін головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети». Виконання: пісня:

«Дивина» (з танцювальними рухами) (с.96-97).

 

 

 

32

Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком композиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби).

Слухання: гурт «Спейс» «Космічна симфонія» (с.97).

 

 

 

33

Морське царство. Слухання: М.Римський-Корсаков тема з опери

«Садко»; М.Чюрльоніса початок симфонічної поеми «Море»; А.Петров музика до кінофільму «Людина-амфібія». Виконання:

пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с.98-99).

 

 

 

34

Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором) (с.99).

 

 

 

35

Скоро літо. Слухання: А.Вівальді «Літо» з циклу «Пори року». Виконання: М.Ясакова, О.Янушевич «Літо золоте». Ритмічна вправа (с.100-101).

 

 

 

36

Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо» (художні матеріали за вибором). Підсумок за рік (с.102).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
27 серпня
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку