Тематично-календарне планування
з мистецтва10кл.(1год)
До підручника : Комаровська О.А., Миропольська Н.Є., Ничкало С.А., Руденко І.В. Мистецтво. Підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти. – Харків : Видавництво «Ранок», 2018. – 192 с.
*
№
|
дата |
Розділ, тема, навчальний зміст |
матеріал для сприймання, інтерпретації і практично- творчого опрацювання |
Домашнє завдання |
(Мистецтво африканського, американського, індійського, далекосхідного та арабо-мусульманського культурних регіонів) |
Африканський культурний регіон.
1 |
|
Римський спадок в архітектурі.
|
Архітектурні пам’ятки північної Африки.
|
Ст.5-7,опра цювати |
2 |
|
Енергія руху в давньоєгипетській спадщині
|
Зображення музикантів і танцівників на фресках, мозаїках, у скульптурі Давнього Єгипту. |
Описати зміст єгипетського танцю «Око гора» |
3 |
|
Шедеври у тропіках.
|
Храмові містерії. Південноафриканські наскельні пам’ятки. Скульптура Беніну. Твори художників школи Пото-Пото. |
Створити композицію в стилі «Пото-пото» |
4 |
|
Музично-танцювальна мозаїка тропічної та південної Африки. |
Музичний інструментарій і музика народів тропічної і південної Африки: ритміка (поліритмія), видовищність, хоровий спів, масовість. Танці і танцювальні рухи народів тропічної і південної Африки. |
Прослухати звучання афр.муз.інстр. |
5 |
|
Загальний аналіз теми Африканський культурний регіон.
|
Обговорення та конспектування основних термінів |
Підготуватись до опитуваня по темі |
6 |
|
Презентація робіт по темі Африканський культурний регіон.
|
Учні презентують свої дослідження по темі |
Ознайомитись з поняттям Культура США |
Американський культурний регіон.
Мистецький калейдоскоп Сполучених Штатів.
7 |
|
Образотворче мистецтво: виклик традиціям.
|
Стилі і напрями американського образотворчого мистецтва і архітектури ХХ-поч.ХХ1 ст. Джексон Поллок, Марк Ротко, Енді Воргол.Ральф Гоїнгз, Нам Джун Пайк, Річард Естес, Чак Клоуз.
|
Підготувати цікаві факти про американських художн.з україн.корінням |
8 |
|
Музична мозаїка.
|
Джаз та його витоки. Видатні представники. Рок-музика і музиканти. Поп-музика (за вибором). Симфоджаз і Дж.Гершвін (Рапсодія у стилі блюз. Фрагменти з опери «Поргі та Бесс). Музичний авангард Дж.Кейджа, Дж.Крама
|
Проаналізувати поняття «симфоджаз» |
9 |
|
На сценічних підмостках.
|
А. Дункан. Дж.Баланчін («Коштовності»). М. Грехем. Х.Лімон («Павана Мавра»). Мюзикли Бродвею.
|
Проаналізувати творчість А.Дункан |
10 |
|
Голлівуд - імперія кіноіндустрії |
Зірки Голлівуду (самостійна робота як актуалізація власного досвіду учнів). |
Підготувати цікаві факти проакторів.СШАз україн.корінням |
11 |
|
Загальний аналіз теми Мистецький калейдоскоп Сполучених Штатів.
|
Обговорення та конспектування основних термінів
|
Підготуватись до опитуваня по темі |
12 |
|
Презентація робіт по темі Мистецький калейдоскоп Сполучених Штатів.
|
Учні презентують свої дослідження по темі
|
Ознайомитись з поняттям Культура Латинської Америки. |
Американський культурний регіон:
мистецький колорит Латинської Америки
13 |
|
Стінописи Мексики: експресія барв, форм та почуттів. |
Мурали Хосе Ороску, Дієго Рівери, Давида Сікейроса. Музей сучасного мистецтва Поліфорум. Фрески Бонампаку. Архітектура Мачу-Пікчу.
|
Підготувати ін-цію про мурали у Вінниці. |
14 15 |
|
Музично-танцювальна мозаїка. |
Музично-танцювальна культура. К.Гардель, А. П’яццолла. Танго та інші латиноамериканські танці. Бразильський карнавал. Творчість композитора Е. Віла Лобоса. Балетмейстер і танцівник Альберто Алонсо. |
Вірш О.Теліги Танго.Підготувати найулюбленіші рядки. Повідомлення |
16 |
|
Презентація робіт по темі мистецький колорит Латинської Америки
|
Учні презентують свої дослідження по темі мистецький колорит Латинської Америки
|
Ознайомитись з поняттям Культура Китаю. |
Далекосхідний культурний регіон:
мистецька подорож Китаєм.
17 18 |
|
Художні дива Китаю.
|
Філософський смисл китайської пагоди. Теракотова армія. Витвори китайської порцеляни (стилі і техніки).
|
Повідомлення на тему Теракотова Армія. Техніка китайської порцеляни. |
19 |
|
Музична мозаїка.
|
Мікрокосм китайської народної музики. Особливості мелодики китайських пісень. Музичний інструментарій. Жанри, сюжети і рухи китайських танців. |
Прослухати звучання кит.муз.інстр.на вибір. |
20 |
|
На театральних підмостках. |
Пекінська опера (умовність і символіка; сюжети, музика, сценографія, акторська пластика.). |
Описати особливості пекінської опери. |
21 |
|
Загальний аналіз теми Мистецький калейдоскоп мистецька подорож Китаєм.
|
Учні презентують свої дослідження по темі |
Ознайомитись з поняттям Культура Японії. |
Далекосхідний культурний регіон: мистецька подорож Японією.
22 |
|
Японський стиль: гармонія і виразність.
|
Особливості японської архітектури. Золотий павільйон (Кіото). Японський сад. Японська гравюра (Судзукі Харунобу, Кітагава Утамаро, Кацусіко Хокусай). Театральна гравюра якуся-е. Нецке.
|
Повідомлення :особливості японської гравюри. |
23 |
|
Музично-танцювальна мозаїка
|
Музика церемоній гагаку. Придворне танцювальне дійство бугаку. Театр Но. Театр Кабукі. Чайна церемонія.
|
Дослідження терміну Театр НО |
24 |
|
У дзеркалі сцени та екрана |
Манга (комікси). Аніме. |
Самостійна робота як актуалізація власного досвіду учнів |
25 |
|
Загальний аналіз теми Мистецький калейдоскоп мистецька подорож Японією.
|
Обговорення та конспектування основних термінів
|
Підготувати Дослідження по темі |
26 |
|
Презентація робіт по темі мистецький колорит Латинської Америки
|
Учні презентують свої дослідження по темі |
Ознайомитись з поняттям Культура Індії |
Індійський культурний регіон
27 |
|
Загадковий і символічний художній світ Індії.
|
Буддійський храмово-монастирський печерний комплекс Аджанта. Мавзолей Тадж-Махал як архітектурно-ландшафтний ансамбль (симбіоз національних архітектурних шкіл).
|
Підготувати Дослідження по темі Тадж Махал |
28 |
|
Музика — танець — театр.
|
Індійська рага. Музичні інструменти. Раві Шанкар. Танцювальна драма катхакалі. Різновиди індійського класичного танцю.
|
Описати символи в індійських танцях. |
29 |
|
За лаштунками театру тіней (мистецтво країн «Великої Індії»). |
Танець і музика в індійському кінематографі (Боллівуд). Індонезійський театр тіней ваянг-куліт. |
Переглянути урок з вистави театру тіней. |
30 |
|
Загальний аналіз теми Мистецький калейдоскоп мистецька подорож
|
Обговорення та конспектування основних термінів
|
Підготувати дослідження по темі. |
31 |
|
Презентація робіт по темі |
Учні презентують свої дослідження по темі |
Ознайомитись з поняттям Арабо-мусульманський культурний регіон
|
Арабо-мусульманський культурний регіон
32 |
|
Традиції і сучасність мусульманського художнього світу (архітектура, образотворче мистецтво).
|
Сучасні світські та релігійні архітектурні споруди Об’єднаних Арабських Еміратів (Готель «Бурдж-Аль-Араб», Велика мечеть шейха Зайда та ін.). Мистецтво перської мініатюри – ілюстрація та самостійний твір. Реза Абассі. Витвори ізнікської кераміки.
|
Створити ескіз ізнікської кераміки(графіка) |
33 |
|
Музична мозаїка. |
Азербайджанський мугам. Мистецтво гри на тарі. Обговорення та конспектування основних термінів
|
Прослухати муз.твір , виконаний на тарі. |
34 35 |
|
Заняття-узагальнення: «Подорожуймо самостійно»: захист колективних мистецьких проектів. Аудіо та відеовікторина |
Орієнтовні теми: «Медовий ліс» Індії (Мадхубані); Мачу-Пікчу — місто серед хмар; Велика мечеть Дженне – африканське диво; Містика танцю танура; Художні дива В’єтнаму, Кореї, Камбоджі; Мистецький світ аборигенів Австралії і Океанії; |
Самостійно дослідити мистецтво Австралії , ост.Пасхи. |