3 клас
НУШ
Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»
Засоби навчання
І семестр
РОЗДІЛ І. ПОРИ РОКУ В МИСТЕЦТВІ (16 годин)
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
1 |
02.09 |
|
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв |
С. Борткевич. Принцеса на горошині (із циклу "Музичні картинки за казками Г.Х.Андерсена) |
Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - розучування |
Куплетна форма. Повторення нотних знаків. |
2 |
09.09 |
|
|
Портретна галерея |
М/Ф "Піноккіо", "Пригоди Буратіно" (фрагменти) Ю.Шевченко. Балет "Буратіно і чарівна скрипка" (фрагменти) |
Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - виконання |
Інтонація. Балет - як вид мистецтва. |
3 |
16.09 |
|
|
Ліричні персонажі |
С. Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка". "Джульєтта - дівчинка" з балету "Ромео та Джульєтта" |
Вокальна та танцювальна імпровізація. Створюємо образи казкових героїв. |
Одночастинна, двочастинна, та тричастинна музичні форми |
4 |
23.09 |
|
|
Людина і природа - єдині |
М. Римський - Корсаков. Опера "Казка про царя Салтана": вступ до II дії ("Море") Арія царівни - Лебедя |
І. Танчак "Добрий день людям на землі", с. 17, розучування Пантоміма "Царівна - Лебідь" |
Контраст.
|
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
5 |
30.09 |
|
|
Людина і природа - єдині (продовження) |
В. Кохановська Марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу "Кіт у чоботях"; Г. Джекман. The Puss Suite. Саундтрек з м/ф "Кіт у чоботях" |
І. Танчак "Добрий день людям на землі", с. 17, виконання Пантоміма "Царівна - Лебідь" Грп "Оркестр" с. 21 |
Марш
|
6 |
07.10 |
|
|
Дружба та братство - найбільше багатство |
М. Степаненко. Дражнилка. Скривдили (з дитячого зошита") |
О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - розучування |
Театр і музика |
7 |
14.10 |
|
|
Дружба та братство - найбільше багатство (продовження) |
М/ф " Бременські музиканти" (фрагменти) |
О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - виконання |
Мюзикл |
8 |
21.10 |
|
|
Героїзм у мистецтві |
П. Чайковський. "Марш дерев'яних солдатиків" ( з дитячого альбому) В. А. Моцарт "Турецький марш" |
О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- розучування |
Рондо |
9 |
04.11 |
|
|
Богатирі в мультиплікації |
Пісня з м/ф"Пригоди Котигорошка та його друзів" (музика А. Солов'єва); Ф. Пелегрино "Парад героїв. |
О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- - виконання |
Мідні духові інструменти |
10 |
11.11 |
|
|
Козацькому роду нема переводу |
С. Климовський - Л. Бетховен. Їхав козак за Дунай. |
А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" - розучування |
Варіації |
11 |
18.11 |
|
|
Козацькому роду нема переводу (продовження) |
Л. Бетховен. Варіації на українську тему |
А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" -виконання |
Порівняння форми рондо з варіаціями |
12 |
25.11 |
|
|
Наша слава, краса і велич |
Українські народні пісні у виконанні Соломії Крушельницької |
М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - розучування, с. 41 |
Хортинг |
13 |
02.12 |
|
|
Наша слава, краса і велич (продовження) |
Т. Керичок. Пісня - марш "Спортивний дух" |
М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - виконання, с. 41 |
Симетрія в музиці |
14 |
09.12 |
|
|
Новорічний калейдоскоп (продовження) |
"Нова радість стала"( у виконанні Пікардійської терції) |
Н. Май "Новорічна пісня" - розучування |
Ударні музичні інструменти. |
15 |
16.12 |
|
|
Новорічний калейдоскоп |
"Carol of the Bells" ( у виконанні Pentatonix) |
Н. Май "Новорічна пісня" - виконання |
Колядки. Щедрівки |
16 |
23.12 |
|
|
Перевір себе |
Завдання Лясольки |
||
І семестр – Зар. |