Календарне планування на 1семестер ЯДС

Про матеріал
Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за типовою освітньою програмою НУШ розробленою під керівництвом Шияна Р. Б. з очікуваними результатами навчання
Перегляд файлу

Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б.

 І семестр

4 годин на тиждень – СЗО (0,5 год), ГІО (0,5 год), ПРО (2 год),  ТЕО (1 год), +3 год - МАО (1 год), МОВ (2 год)

 

Тема

Сторінки підручника

Очікувані результати навчання

Дата

 

Модуль «Я – школяр,я – школярка»

Тематичний тиждень 1.Я – школярка, я - школяр

1.

1.1

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Знайомство. Я вчуся знайомитися. Я вчуся вітатися

О.В.Тагліна,Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 4-8

- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (виконує певні дії у відповідь на прохання);

- використовує фактичний зміст (хто?,що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації (бесіда за сюжетним малюнком);

- спостерігає за діалогом (з теми «Що ти очікуєш від шкільного життя?»), де можуть висловлюватися різні погляди на предмет обговорення; підтримує одну з точок зору;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів

- описує, як змінюються умови життя людини, зокрема дитини, йдучи до школи;

- лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно);

- встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо),використовуючи

02.09

2.

1.2

Я вчуся працювати в парі.

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с.12

 

02.09

3

1.3

Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с..18

 

03.09

4.

1.4

Моя безпечна дорога до школи

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1,  с. 14-17

 

04.09

5.

1.5

Мій шкільний час.

 

 

04.09

6.

1.6

Хто я? Хто мої однокласники?

Мої однокласники й однокласниці.

 

 

05.09

7.

1.7

Я вчуся відпочивати

 

 

06.09

Тематичний тиждень 2. Наш клас

8.

2.1

Як знайти свою класну кімнату?

Мій клас. Правила мого класу.

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 22

- Організовує власне робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі;

- об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання тагри;

- виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди;

- описує обкладинку книжки, яка подобається  класної бібліотечки);

- обирає з інших книжок класної бібліотечки книжку для читання, може пояснити власний вибір;

- передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує;

- добирає найпростіші матеріали та прилади,які можна застосувати під час дослідження;

- розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

- виражає задумане знайомими засобами художньої виразності;

- пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в кожному осередку класу;

- пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки у кожному осередку класу

09.09

9.

2.2

Як почуватися комфортно у класі?

Я вчуся товаришувати. Я вчуся оцінювати роботу.

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 24-25

09.09

10.

2.3

Як створити безпеку і затишок у класі?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 28

10.09

11.

2.4

Як нам стати класною спільнотою?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 27

 

11.09

12.

2.5

Чого ми можемо досягнути спільно?

 

 

11.09

13.

2.6

Я вчуся сперечатися, а не сваритися.

 

 

12.09

14.

2.7

Я вчуся запитувати.

 

13.09

Тематичний тиждень 3. Мої друзі

15.

3.1

Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)?

Я помиляюся, адже я вчуся

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 29

- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує  певні  дії  у  відповідь  на  прохання  чи  відповідно до інструкції);

- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації;

- встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову (бесіда за сюжетним малюнком);

- розрізняє живі і неживі природні об’єкти (бесіда за сюжетним малюнком);

- розмірковує, якими рисами характеру має володіти друг

/подруга і чому;

- пояснює, чому люди перебувають разом,взаємодіють;

- розмірковує, хто такий друг /подруга, а хто – приятель/ приятелька.

16.09

16.

3.2

Як знайти друзів?

Я вчуся уважно виконувати завдання

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 30

16.09

17.

3.3

Чому нам цікаво разом?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 1, с. 34-35

17.09

18.

3.4

Як зберегти дружбу?

Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 35, 101.Ч.2, с. 94.

18.09

19.

3.5

Дай лапу, друже! Паперове диво-оригамі.

 

18.09

20.

3.6

Я вчуся домовлятися. Що я можу? Що я знаю?

 

 

19.09

21.

3.7

Я вчуся працювати разом.

 

20.09

Тематичний тиждень 4. Моє довкілля. Я пізнаю дивосвіт

22.

4.1

Що мене оточує?

Дивосвіт навколо мене

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1,  с. 38

- Розпізнає об'єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо);

- розпізнає природні та рукотворні (штучні) об'єкти довкілля;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації (під час бесіди за сюжетним малюнком);

- об'єднує об'єкти довкілля (або їх зображення) у групу за спільною ознакою;

- описує об'єкти природи своєї місцевості за певними ознаками;

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- встановлює відносне розміщення об'єктів довкілля (або їх зображень) на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову;

- пояснює  на  основі  власного  досвіду,  чому  якась інформація зацікавила.

23.09

23.

 

 

4.2

 

 

 

 

Які «таємниці» має шкільне подвір’я?

 

 

 

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

     Ч. 1, с. 40, с. 7

 

 

23.09

24.

4.3

Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?

Я вчуся розпізнавати живе

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 42

 

24.09

25.

4.4

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 44

25.09

26.

4.5

Я вивчаю живу і неживу природу. Я вивчаю предмети за допомогою лупи.

 

 

25.09

27.

4.6

Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?

 

 

26.09

28.

4.7

Моя перша експедиція в природу

 

 

27.09

Тематичний тиждень 5. Осінь

29.

5.1

Як впізнати осінь?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 46, 49

- Сприймає монологічне висловлення(казки,розповіді,вірші)з

конкретною метою;

- знає і називає ознаки осені в неживій природі;

- спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі восени;

- визначає, які органи чуття знадобляться для спостереження;

- передбачає, якого результату спостереження він / вона очікує;

- застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези,термометр;

- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу);

- порівнює і впорядковує об'єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

30.09

30.

5.2

Як живуть рослини восени?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 54

30.09

31.

5.3

Як живуть тварини восени?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 62

01.10

32.

5.4

Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 64

02.10

33.

5.5

Я вчуся розпізнавати предмети за  ознаками

 

 

02.10

34.

5.6

Осінні дива... Я вчуся дивитися і бачити.

 

 

03.10

35.

5.7

Я вчуся розпізнавати запахи

 

 

04.10

Тематичний тиждень 6. Я і моя  Батьківщина

36.

6.1

Що таке Батьківщина?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 2, с. 64-68

-Представляє загальні відомості про Україну;

-розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

-уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

-підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

-поповнює власний словниковий запас

-знає і називає державні символи України;

-розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них

07.10

37.

6.2

Київ -  столиця України.

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 2, с. 70

07.10

38.

6.3

Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?

 

08.10

39.

6.4

Державні свята

 

09.10

40.

6.5

Моя вулиця – моя адреса.

 

09.10

41.

6.6

Як виражати повагу до державних символів?

 

10.10

42.

6.7

Я і моя Батьківщина

 

11.10

Тематичний тиждень 7. Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)

43.

7.1

Чи кожна людина може бути підприємливою?

 

- Висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях;

- пояснює, якою має бути підприємлива людина;

- аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності;

- пояснює, чому важливо поважати чужу власність;

- укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками;

- читає і записує число 5 словами і цифрами

- утворює число 5 прилічуванням і відлічування модиниці

- співвідносить кількість об'єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом інавпаки;

- пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил

14.10

44.

7.2

Як знаходити ідеї та можливості?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 98

14.10

45.

7.3

Як здійснити задумане?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 102

15.10

46.

7.4

Як отримати добрі результати?

 

16.10

47.

7.5

Рукотворні дива навколо нас

 

16.10

48.

7.6

Диво-прилади - помічники

 

17.10

49.

7.7

Ми – підприємливі

 

18.10

Тематичний тиждень 8. Техніка, яка допомагає

50.

8.1

Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 102

- Пояснює, що життя кожного покоління відрізняється від життя іншого (бесіда «Якою була техніка колись і тепер». «Як змінилося життя людини з появою техніки» тощо);

- обговорює зміст і форму простого медіа тексту (світлини, фото колаж, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіа текстах;

- прогнозує, яким має бути виріб;

- виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв'язування тощо);

- пояснює вибір моделі, яку він / вона сконструював / -ла, спираючись на запитання дорослих

21.10

51.

52.

 

8.2

 

Як «потоваришувати» з технікою?

 

 

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 103

21.10

53.

8.3

Яка роль роботів у житті людини?

 

22.10

54.

8.4

Техніка колись і тепер.

 

23.10

55.

8.5

Диво-прилади – помічники.

 

23.10

56.

8.6

Техніка у сільській місцевості.

 

24.10

57.

8.7

Чи можуть диво-вироби бути небезпечними?

 

25.10

Тематичний тиждень 9. Ігри

58.

9.1

Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?

«Пастки»

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 31

- моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та підбадьорює інших;

- називає улюблену гру, обґрунтовує свої вподобання;

- знає, що ігри бувають рухливі, настільні, сюжетно – рольові, комп’ютерні, навчальні, спортивні та ін.; визначає перевагита небезпеки кожного виду ігор;

- формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію

04.11

59.

 

9.2

У які ігри грали наші батьки?.

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».  Ч. 1, с. 50, 55-5

 

04.11

60.

9.3

Чому потрібні правила гри?

 

 

05.11

61.

9.4

Чого навчає комп’ютерна гра?.

 

06.11

62.

9.5

Лічилки.

 

06.11

63.

9.6

Граючись навчаємось.

 

07.11

64.

9.7

Подорож у казку. Театралізація уривків казки «Котик і Півник»

 

08.11

Тематичний тиждень 10. Театр

65.

10.1

Чому люди ходять до театру?

 

-Знає деякі види театру та особливості кожного з них;

-ділиться театральним досвідом та описує власні почуття, використовуючи доречно тематичну групу слів «театр»;

-пригадує зміст та персонажів української народної казки «Рукавичка»;

- виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди;

- створює в групі афішу, реквізит, костюми, маски, декорації для інсценізації народної казки;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казки «Рукавичка»;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казки «Рукавичка»;

- обговорює враження від драматизації з позиції глядача

11.11

66.

10.2

Хто найголовніший у театрі? (Похід/поїздка до театру. Перегляд вистави)

 

11.11

67.

10.3

Як створити театр? Хто автор вистави?

 

12.11

68.

10.4

Ми творимо театр

Паперове диво - оригамі

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 101

13.11

69.

10.5

Навіщо нам театр?

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 101

13.11

70.

 

 

10.6

 

Я продовжую шукати відповіді.

 

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 Ч. 1, с. 96

14.11

71.

10.7

Ми – актори.

 

15.11

Тематичний тиждень 11. Мода

 

 

 Пояснює вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров'я людини;

- визначає осіб, до яких може звертатися при поганому самопочутті;

- описую різницю між дитинством сучасних дітей та у минулому (одяг, іграшки, заняття тощо);

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів(комікси)

 

 

72.

11.1

Що означає бути модним?

 

18.11

73.

11.2

Хто створює модний одяг?

 

18.11

74.

11.3

Як змінюється мода?

 

19.11

75.

11.4

Чому здоровим бути модно?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ». Ч. 2, с. 16, 19, 20, 29, 30

20.11

76.

11.5

Як виявляти свою неповторність?

 

20.11

77.

11.6

Моя шкіра – мій захисник. Мій орган дихання – легені.

 

21.11

78.

11.7

Двигун для крові - моє серце.

 

22.11

Тематичний тиждень 12. Пригоди крапельки

79.

12.1

Де є вода в природі?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 86

- Сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- висловлює здогад про ймовірний результат;

- розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;

- розповідає про значення води для життя рослин, тварин, людини;

- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою;

- називають об’єкти, які містять у собі воду;

- пояснює, що кожен учинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв, персонажів мультфільмів тощо

25.11

80.

12.2

 

 

Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

 

Ч. 1, с. 92

 

25.11

81.

12.3

Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 82, 88

 

26.11

82.

12.4

Як берегти воду?

Як я використовую воду?

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 89,

27.11

83.

12.5

Я шукаю воду.

 

28.11

84.

12.6

Як я використовую воду?

 

29.11

85.

12.7

Я дізнаюся, що таке погода?

 

 

Тематичний тиждень 13. Зима

 

86.

13.1

Які сюрпризи нам готує зима?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 4-5

- Описує ознаки зими рідного краю в неживій та живій природі;

- називає зимові місяці;

- установлює взаємозв’язок між порою року (зимою) і погодою;

- спостерігає за природою взимку та узагальнює результати власних спостережень;

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)

- співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки

02.12

87.

13.2

Що відбувається з рослинами взимку?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 7

02.12

88.

13.3

Як зимують тварини. Я спостерігаю і помічаю.

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 7

03.12

89.

13.4

Як цікаво проводити час взимку?

 

04.12

90.

13.5

Пошуки зимових скарбів.

 

04.12

91.

13.6

Я спостерігаю і помічаю.

 

05.12

92.

13.7

«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?»

 

 

06.12

Тематичний тиждень 14. Зимові свята у моєму домі

 

 

93.

 

14.1

 

Мої забави взимку.

 

 

 

 

- називає зимові місяці;

- описує ознаки зими рідного краю в неживій та живій природі;

- співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки

- установлює взаємозв’язок між порою року (зимою) і погодою;

- спостерігає за природою взимку та узагальнює результати власних спостережень;

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)

-

09.12

 

94.

14.2

Які свята святкують взимку в Україні та у світі?

 

09.12

95.

 

14.3

 

 

Як підготуватися до свята? Техніка безпеки та правила поведінки під час зимових свят

 

10.12

 

96.

97.

14.414.5

Виготовлення сніжинок та ялинкових прикрас з паперу.

 

11.12

11.12

98.

14.6

Чому під час свята нам краще бути разом? Я прикрашаю ялинку до Нового року

 

12.12

99.

14.7

Вітальні листівки для родин, друзів.

 

13.12

 

 

Тематичний тиждень 15. Таємниці космосу

100.

15.1

Що можна побачити в космосі?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 60

- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації;

- обговорює з іншими інформацію про планету Земля, яка зацікавила;

- висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні;

- обґрунтовує свої вподобання;

- порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;

- розпізнає природні та рукотворні (штучні)об’єкти;

- наводить приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (серед них і механізми) допомагають людині;

- знає і називає прилади, за допомогою яких людина досліджує космос

16.12

101.

15.2

Чи може день «наздогнати» ніч?.

 

16.12

102.

15.3

Чи можливе на Землі життя без Сонця?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 62

17.12

103.

15.4

Як я уявляю інші планети?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 2, с. 63

18.12

104.

15.5

Космічне свято.

 

18.12

105.

15.6

Моя диво-планета - Земля

 

19.12

106.

15.7

Сонячна система

 

20.12

Тематичний тиждень 16. Подорожуємо в часі

107.

16.1

Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому?

 

- Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- поповнює власний словниковий запас;

- підтримує й ініціює діалог на тему «Хто такий мандрівник?»

- пояснює, чому може (або не може) назвати себе мандрівником;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

- виробляє (з однокласниками) правила безпечної мандрівки, переконує, що вони потрібні;

- пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил;

- пояснює, як правила та їх дотримання впливають на власну безпеку.

23.12

108.

16.2

Навіщо нам подорож у країну чисел та слів?

 

 

23.12

109.

16.3

Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?

 

 

24.12

110

16.4

Як змінилися ми за час шкільного життя?

 

Підручник О.В.Тагліна,

Г.Ж. Іванова

«Я досліджую світ».

Ч. 1, с. 67, с. 107

25.12

111

16.5

Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?

 

 

25.12

112

16.6

Я пізнаю дивосвіт. Мої запитання. Місто майстрів та майстринь.

 

 

26.12

113

16.7

Що я знаю? Що я можу?

 

27.12

 

 

docx
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку