Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б.
І семестр
4 годин на тиждень – СЗО (0,5 год), ГІО (0,5 год), ПРО (2 год), ТЕО (1 год), +3 год - МАО (1 год), МОВ (2 год)
№ |
|
Тема |
Сторінки підручника |
Очікувані результати навчання |
Дата |
||||||||||||||||||
Модуль «Я – школяр,я – школярка» Тематичний тиждень 1.Я – школярка, я - школяр |
|||||||||||||||||||||||
1. |
1.1 |
Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя? Знайомство. Я вчуся знайомитися. Я вчуся вітатися |
О.В.Тагліна,Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 4-8 |
- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (виконує певні дії у відповідь на прохання); - використовує фактичний зміст (хто?,що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації (бесіда за сюжетним малюнком); - спостерігає за діалогом (з теми «Що ти очікуєш від шкільного життя?»), де можуть висловлюватися різні погляди на предмет обговорення; підтримує одну з точок зору; - висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів - описує, як змінюються умови життя людини, зокрема дитини, йдучи до школи; - лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно); - встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо),використовуючи |
02.09 |
||||||||||||||||||
2. |
1.2 |
Я вчуся працювати в парі. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с.12 |
|
02.09 |
||||||||||||||||||
3 |
1.3 |
Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с..18 |
|
03.09 |
||||||||||||||||||
4. |
1.4 |
Моя безпечна дорога до школи |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 14-17 |
|
04.09 |
||||||||||||||||||
5. |
1.5 |
Мій шкільний час. |
|
|
04.09 |
||||||||||||||||||
6. |
1.6 |
Хто я? Хто мої однокласники? Мої однокласники й однокласниці. |
|
|
05.09 |
||||||||||||||||||
7. |
1.7 |
Я вчуся відпочивати |
|
|
06.09 |
||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 2. Наш клас |
|||||||||||||||||||||||
8. |
2.1 |
Як знайти свою класну кімнату? Мій клас. Правила мого класу. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 22 |
- Організовує власне робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі; - об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання тагри; - виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди; - описує обкладинку книжки, яка подобається (з класної бібліотечки); - обирає з інших книжок класної бібліотечки книжку для читання, може пояснити власний вибір; - передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує; - добирає найпростіші матеріали та прилади,які можна застосувати під час дослідження; - розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування; - виражає задумане знайомими засобами художньої виразності; - пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в кожному осередку класу; - пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки у кожному осередку класу |
09.09 |
||||||||||||||||||
9. |
2.2 |
Як почуватися комфортно у класі? Я вчуся товаришувати. Я вчуся оцінювати роботу.
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 24-25 |
09.09 |
|||||||||||||||||||
10. |
2.3 |
Як створити безпеку і затишок у класі?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 28 |
10.09 |
|||||||||||||||||||
11. |
2.4 |
Як нам стати класною спільнотою?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 27 |
|
11.09 |
||||||||||||||||||
12. |
2.5 |
Чого ми можемо досягнути спільно?
|
|
11.09 |
|||||||||||||||||||
13. |
2.6 |
Я вчуся сперечатися, а не сваритися. |
|
|
12.09 |
||||||||||||||||||
14. |
2.7 |
Я вчуся запитувати. |
|
13.09 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 3. Мої друзі |
|||||||||||||||||||||||
15. |
3.1 |
Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)? Я помиляюся, адже я вчуся |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 29 |
- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації; - встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову (бесіда за сюжетним малюнком); - розрізняє живі і неживі природні об’єкти (бесіда за сюжетним малюнком); - розмірковує, якими рисами характеру має володіти друг /подруга і чому; - пояснює, чому люди перебувають разом,взаємодіють; - розмірковує, хто такий друг /подруга, а хто – приятель/ приятелька. |
16.09 |
||||||||||||||||||
16. |
3.2 |
Як знайти друзів? Я вчуся уважно виконувати завдання |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 30 |
16.09 |
|||||||||||||||||||
17. |
3.3 |
Чому нам цікаво разом?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 34-35 |
17.09 |
|||||||||||||||||||
18. |
3.4 |
Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 35, 101.Ч.2, с. 94. |
18.09 |
|||||||||||||||||||
19. |
3.5 |
Дай лапу, друже! Паперове диво-оригамі. |
|
18.09 |
|||||||||||||||||||
20. |
3.6 |
Я вчуся домовлятися. Що я можу? Що я знаю?
|
|
19.09 |
|||||||||||||||||||
21. |
3.7 |
Я вчуся працювати разом. |
|
20.09 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 4. Моє довкілля. Я пізнаю дивосвіт |
|||||||||||||||||||||||
22. |
4.1 |
Що мене оточує? Дивосвіт навколо мене
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 38 |
- Розпізнає об'єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо); - розпізнає природні та рукотворні (штучні) об'єкти довкілля; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації (під час бесіди за сюжетним малюнком); - об'єднує об'єкти довкілля (або їх зображення) у групу за спільною ознакою; - описує об'єкти природи своєї місцевості за певними ознаками; - уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо); - встановлює відносне розміщення об'єктів довкілля (або їх зображень) на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову; - пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила. |
23.09 |
||||||||||||||||||
23.
|
4.2 |
Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 40, с. 7
|
|
23.09 |
||||||||||||||||||
24. |
4.3 |
Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Я вчуся розпізнавати живе
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 42 |
|
24.09 |
||||||||||||||||||
25. |
4.4 |
Кольори та звуки довкілля. Які вони?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 44 |
25.09 |
|||||||||||||||||||
26. |
4.5 |
Я вивчаю живу і неживу природу. Я вивчаю предмети за допомогою лупи.
|
|
25.09 |
|||||||||||||||||||
27. |
4.6 |
Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?
|
|
26.09 |
|||||||||||||||||||
28. |
4.7 |
Моя перша експедиція в природу
|
|
27.09 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 5. Осінь |
|||||||||||||||||||||||
29. |
5.1 |
Як впізнати осінь?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 46, 49 |
- Сприймає монологічне висловлення(казки,розповіді,вірші)з конкретною метою; - знає і називає ознаки осені в неживій природі; - спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі восени; - визначає, які органи чуття знадобляться для спостереження; - передбачає, якого результату спостереження він / вона очікує; - застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези,термометр; - лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу); - порівнює і впорядковує об'єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками. |
30.09 |
||||||||||||||||||
30. |
5.2 |
Як живуть рослини восени?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 54 |
30.09 |
|||||||||||||||||||
31. |
5.3 |
Як живуть тварини восени?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 62 |
01.10 |
|||||||||||||||||||
32. |
5.4 |
Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 64 |
02.10 |
|||||||||||||||||||
33. |
5.5 |
Я вчуся розпізнавати предмети за ознаками
|
|
02.10 |
|||||||||||||||||||
34. |
5.6 |
Осінні дива... Я вчуся дивитися і бачити.
|
|
03.10 |
|||||||||||||||||||
35. |
5.7 |
Я вчуся розпізнавати запахи
|
|
04.10 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 6. Я і моя Батьківщина |
|||||||||||||||||||||||
36. |
6.1 |
Що таке Батьківщина?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 64-68 |
-Представляє загальні відомості про Україну; -розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; -уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших; -підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; -поповнює власний словниковий запас -знає і називає державні символи України; -розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них |
07.10 |
||||||||||||||||||
37. |
6.2 |
Київ - столиця України. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 70 |
07.10 |
|||||||||||||||||||
38. |
6.3 |
Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? |
|
08.10 |
|||||||||||||||||||
39. |
6.4 |
Державні свята |
|
09.10 |
|||||||||||||||||||
40. |
6.5 |
Моя вулиця – моя адреса. |
|
09.10 |
|||||||||||||||||||
41. |
6.6 |
Як виражати повагу до державних символів? |
|
10.10 |
|||||||||||||||||||
42. |
6.7 |
Я і моя Батьківщина |
|
11.10 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 7. Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок) |
|||||||||||||||||||||||
43. |
7.1 |
Чи кожна людина може бути підприємливою? |
|
- Висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; - пояснює, якою має бути підприємлива людина; - аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності; - пояснює, чому важливо поважати чужу власність; - укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками; - читає і записує число 5 словами і цифрами - утворює число 5 прилічуванням і відлічування модиниці - співвідносить кількість об'єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом інавпаки; - пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил |
14.10 |
||||||||||||||||||
44. |
7.2 |
Як знаходити ідеї та можливості?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 98 |
14.10 |
|||||||||||||||||||
45. |
7.3 |
Як здійснити задумане?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 102 |
15.10 |
|||||||||||||||||||
46. |
7.4 |
Як отримати добрі результати? |
|
16.10 |
|||||||||||||||||||
47. |
7.5 |
Рукотворні дива навколо нас |
|
16.10 |
|||||||||||||||||||
48. |
7.6 |
Диво-прилади - помічники |
|
17.10 |
|||||||||||||||||||
49. |
7.7 |
Ми – підприємливі |
|
18.10 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
|||||||||||||||||||||||
50. |
8.1 |
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 102 |
- Пояснює, що життя кожного покоління відрізняється від життя іншого (бесіда «Якою була техніка колись і тепер». «Як змінилося життя людини з появою техніки» тощо); - обговорює зміст і форму простого медіа тексту (світлини, фото колаж, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіа текстах; - прогнозує, яким має бути виріб; - виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв'язування тощо); - пояснює вибір моделі, яку він / вона сконструював / -ла, спираючись на запитання дорослих |
21.10 |
||||||||||||||||||
51. 52. |
8.2 |
Як «потоваришувати» з технікою?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 103 |
21.10 |
|||||||||||||||||||
53. |
8.3 |
Яка роль роботів у житті людини? |
|
22.10 |
|||||||||||||||||||
54. |
8.4 |
Техніка колись і тепер. |
|
23.10 |
|||||||||||||||||||
55. |
8.5 |
Диво-прилади – помічники. |
|
23.10 |
|||||||||||||||||||
56. |
8.6 |
Техніка у сільській місцевості. |
|
24.10 |
|||||||||||||||||||
57. |
8.7 |
Чи можуть диво-вироби бути небезпечними? |
|
25.10 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 9. Ігри |
|||||||||||||||||||||||
58. |
9.1 |
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? «Пастки» |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 31 |
- моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та підбадьорює інших; - називає улюблену гру, обґрунтовує свої вподобання; - знає, що ігри бувають рухливі, настільні, сюжетно – рольові, комп’ютерні, навчальні, спортивні та ін.; визначає перевагита небезпеки кожного виду ігор; - формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію |
04.11 |
||||||||||||||||||
59. |
9.2 |
У які ігри грали наші батьки?. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 50, 55-5 |
|
04.11 |
||||||||||||||||||
60. |
9.3 |
Чому потрібні правила гри? |
|
|
05.11 |
||||||||||||||||||
61. |
9.4 |
Чого навчає комп’ютерна гра?. |
|
06.11 |
|||||||||||||||||||
62. |
9.5 |
Лічилки. |
|
06.11 |
|||||||||||||||||||
63. |
9.6 |
Граючись навчаємось. |
|
07.11 |
|||||||||||||||||||
64. |
9.7 |
Подорож у казку. Театралізація уривків казки «Котик і Півник» |
|
08.11 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 10. Театр |
|||||||||||||||||||||||
65. |
10.1 |
Чому люди ходять до театру? |
|
-Знає деякі види театру та особливості кожного з них; -ділиться театральним досвідом та описує власні почуття, використовуючи доречно тематичну групу слів «театр»; -пригадує зміст та персонажів української народної казки «Рукавичка»; - виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди; - створює в групі афішу, реквізит, костюми, маски, декорації для інсценізації народної казки; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казки «Рукавичка»; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казки «Рукавичка»; - обговорює враження від драматизації з позиції глядача |
11.11 |
||||||||||||||||||
66. |
10.2 |
Хто найголовніший у театрі? (Похід/поїздка до театру. Перегляд вистави) |
|
11.11 |
|||||||||||||||||||
67. |
10.3 |
Як створити театр? Хто автор вистави? |
|
12.11 |
|||||||||||||||||||
68. |
10.4 |
Ми творимо театр Паперове диво - оригамі |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 101 |
13.11 |
|||||||||||||||||||
69. |
10.5 |
Навіщо нам театр? |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 101 |
13.11 |
|||||||||||||||||||
70.
|
10.6 |
Я продовжую шукати відповіді. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 96 |
14.11 |
|||||||||||||||||||
71. |
10.7 |
Ми – актори. |
|
15.11 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 11. Мода |
Пояснює вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров'я людини; - визначає осіб, до яких може звертатися при поганому самопочутті; - описую різницю між дитинством сучасних дітей та у минулому (одяг, іграшки, заняття тощо); - розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова; - висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів(комікси)
|
|
|||||||||||||||||||||
72. |
11.1 |
Що означає бути модним? |
|
18.11 |
|||||||||||||||||||
73. |
11.2 |
Хто створює модний одяг? |
|
18.11 |
|||||||||||||||||||
74. |
11.3 |
Як змінюється мода? |
|
19.11 |
|||||||||||||||||||
75. |
11.4 |
Чому здоровим бути модно?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 16, 19, 20, 29, 30 |
20.11 |
|||||||||||||||||||
76. |
11.5 |
Як виявляти свою неповторність? |
|
20.11 |
|||||||||||||||||||
77. |
11.6 |
Моя шкіра – мій захисник. Мій орган дихання – легені. |
|
21.11 |
|||||||||||||||||||
78. |
11.7 |
Двигун для крові - моє серце. |
|
22.11 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 12. Пригоди крапельки |
|||||||||||||||||||||||
79. |
12.1 |
Де є вода в природі?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 86 |
- Сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - висловлює здогад про ймовірний результат; - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; - розповідає про значення води для життя рослин, тварин, людини; - об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою; - називають об’єкти, які містять у собі воду; - пояснює, що кожен учинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв, персонажів мультфільмів тощо |
25.11 |
||||||||||||||||||
80. |
12.2
|
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ».
Ч. 1, с. 92 |
|
25.11 |
||||||||||||||||||
81. |
12.3 |
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 82, 88 |
|
26.11 |
||||||||||||||||||
82. |
12.4 |
Як берегти воду? Як я використовую воду? |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 89, |
27.11 |
|||||||||||||||||||
83. |
12.5 |
Я шукаю воду. |
|
28.11 |
|||||||||||||||||||
84. |
12.6 |
Як я використовую воду? |
|
29.11 |
|||||||||||||||||||
85. |
12.7 |
Я дізнаюся, що таке погода? |
|
|
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 13. Зима
|
|||||||||||||||||||||||
86. |
13.1 |
Які сюрпризи нам готує зима?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 4-5 |
- Описує ознаки зими рідного краю в неживій та живій природі; - називає зимові місяці; - установлює взаємозв’язок між порою року (зимою) і погодою; - спостерігає за природою взимку та узагальнює результати власних спостережень; - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) - співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки |
02.12 |
||||||||||||||||||
87. |
13.2 |
Що відбувається з рослинами взимку?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 7 |
02.12 |
|||||||||||||||||||
88. |
13.3 |
Як зимують тварини. Я спостерігаю і помічаю. |
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 7 |
03.12 |
|||||||||||||||||||
89. |
13.4 |
Як цікаво проводити час взимку? |
|
04.12 |
|||||||||||||||||||
90. |
13.5 |
Пошуки зимових скарбів. |
|
04.12 |
|||||||||||||||||||
91. |
13.6 |
Я спостерігаю і помічаю. |
|
05.12 |
|||||||||||||||||||
92. |
13.7 |
«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?»
|
|
06.12 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 14. Зимові свята у моєму домі
|
|||||||||||||||||||||||
93. |
14.1 |
Мої забави взимку.
|
|
- називає зимові місяці; - описує ознаки зими рідного краю в неживій та живій природі; - співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки - установлює взаємозв’язок між порою року (зимою) і погодою; - спостерігає за природою взимку та узагальнює результати власних спостережень; - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) - |
09.12
|
||||||||||||||||||
94. |
14.2 |
Які свята святкують взимку в Україні та у світі? |
|
09.12 |
|||||||||||||||||||
95.
|
14.3
|
Як підготуватися до свята? Техніка безпеки та правила поведінки під час зимових свят |
|
10.12
|
|||||||||||||||||||
96. 97. |
14.414.5 |
Виготовлення сніжинок та ялинкових прикрас з паперу. |
|
11.12 11.12 |
|||||||||||||||||||
98. |
14.6 |
Чому під час свята нам краще бути разом? Я прикрашаю ялинку до Нового року |
|
12.12 |
|||||||||||||||||||
99. |
14.7 |
Вітальні листівки для родин, друзів. |
|
13.12 |
|||||||||||||||||||
|
|
Тематичний тиждень 15. Таємниці космосу |
|||||||||||||||||||||
100. |
15.1 |
Що можна побачити в космосі?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 60 |
- З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації; - обговорює з іншими інформацію про планету Земля, яка зацікавила; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - обґрунтовує свої вподобання; - порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками; - розпізнає природні та рукотворні (штучні)об’єкти; - наводить приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (серед них і механізми) допомагають людині; - знає і називає прилади, за допомогою яких людина досліджує космос |
16.12 |
||||||||||||||||||
101. |
15.2 |
Чи може день «наздогнати» ніч?. |
|
16.12 |
|||||||||||||||||||
102. |
15.3 |
Чи можливе на Землі життя без Сонця?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 62 |
17.12 |
|||||||||||||||||||
103. |
15.4 |
Як я уявляю інші планети?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 2, с. 63 |
18.12 |
|||||||||||||||||||
104. |
15.5 |
Космічне свято. |
|
18.12 |
|||||||||||||||||||
105. |
15.6 |
Моя диво-планета - Земля |
|
19.12 |
|||||||||||||||||||
106. |
15.7 |
Сонячна система |
|
20.12 |
|||||||||||||||||||
Тематичний тиждень 16. Подорожуємо в часі |
|||||||||||||||||||||||
107. |
16.1 |
Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому? |
|
- Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо); - поповнює власний словниковий запас; - підтримує й ініціює діалог на тему «Хто такий мандрівник?» - пояснює, чому може (або не може) назвати себе мандрівником; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - виробляє (з однокласниками) правила безпечної мандрівки, переконує, що вони потрібні; - пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил; - пояснює, як правила та їх дотримання впливають на власну безпеку. |
23.12 |
||||||||||||||||||
108. |
16.2 |
Навіщо нам подорож у країну чисел та слів?
|
|
23.12 |
|||||||||||||||||||
109. |
16.3 |
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
|
|
24.12 |
|||||||||||||||||||
110 |
16.4 |
Як змінилися ми за час шкільного життя?
|
Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч. 1, с. 67, с. 107 |
25.12 |
|||||||||||||||||||
111 |
16.5 |
Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?
|
|
25.12 |
|||||||||||||||||||
112 |
16.6 |
Я пізнаю дивосвіт. Мої запитання. Місто майстрів та майстринь.
|
|
26.12 |
|||||||||||||||||||
113 |
16.7 |
Що я знаю? Що я можу? |
|
27.12 |
|||||||||||||||||||