КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я у 6-му класі
Програма: Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Підручник: Основи здоров’я: Підручник для 6 кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с. Ⅰ |
II - семестр
№ |
ДАТА
|
МІСТ ТЕМИ, УРОКУ
|
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ |
РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
ПРИМІТКА |
||||||
|
|||||||||||||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я ТЕМА 1. СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ |
|||||||||||||
1. |
|
Спілкування і здоров'я |
|
Знаннєвий компонент називає: - види стосунків, методи покращення стосунків; - способи та етапи конструктивного розв’язання конфліктів; наводить приклади: - стосунків в родині та з однолітками; - чинників розпалювання конфліктів. Розпізнає: - ознаки вербальної і невербальної комунікації, активного і пасивного слухання; - стилі спілкування; - конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; - дружні, недружні і небезпечні компанії; - вияви фізичного і психологічного насилля; пояснює: - особливості спілкування з дорослими й однолітками; - вплив конфліктів на здоров’я; - необхідність конструктивного розв’язання конфліктів; - негативні наслідки приналежності до небезпечних компаній. Діяльнісний компонент Аналізує: - переваги і недоліки різних стилів спілкування; - свої стосунки з іншими людьми; уміє: -упевнено поводитися в різних життєвих ситуаціях; - уникати непорозумінь у спілкуванні; - толерантно ставитися до смаків і поглядів інших; - розв’язувати конфлікти, уникати ескалації конфліктів, контролювати емоції у конфліктних ситуаціях; - обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю. Ціннісний компонент - усвідомлює важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань, урахування інтересів і потреб інших; - протидіє виявам агресії і насилля у своєму середовищі; дотримується правил: - спілкування з однокласниками і членами родини; - дружнього спілкування дівчат і хлопців
|
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека
|
§ 19 |
|
||||||
2. |
|
Стилі спілкування. |
Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.
|
§ 20 |
|
||||||||
3. |
|
Навички спілкування |
|
§ 21 |
|
||||||||
4. |
|
Стосунки і здоров'я |
Складання плану покращення міжособистісних стосунків |
§ 22 |
|
||||||||
5.
|
|
Види і наслідки конфліктів |
Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. |
§ 23 |
|
||||||||
6. |
|
Як владнати конфлікт |
Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.
|
§24 |
|
||||||||
7. |
|
Підліткові компанії |
|
|
§ 25 |
|
|||||||
8.
|
|
Узагальнення з глави “Соціальне благополуччя”
|
Контрольні тести |
|
|
||||||||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я ТЕМА 2. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ І НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
|||||||||||||
9.
|
|
Безпека твого дому |
Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки |
Знаннєвий компонент називає: - види стосунків, методи покращення стосунків; - способи та етапи конструктивного розв’язання конфліктів; наводить приклади: - стосунків в родині та з однолітками; - чинників розпалювання конфліктів. Розпізнає: - ознаки вербальної і невербальної комунікації, активного і пасивного слухання; - стилі спілкування; - конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; - дружні, недружні і небезпечні компанії; - вияви фізичного і психологічного насилля; пояснює: - особливості спілкування з дорослими й однолітками; - вплив конфліктів на здоров’я; - необхідність конструктивного розв’язання конфліктів; - негативні наслідки приналежності до небезпечних компаній. Діяльнісний компонент Аналізує: - переваги і недоліки різних стилів спілкування; - свої стосунки з іншими людьми; уміє: -упевнено поводитися в різних життєвих ситуаціях; - уникати непорозумінь у спілкуванні; - толерантно ставитися до смаків і поглядів інших; - розв’язувати конфлікти, уникати ескалації конфліктів, контролювати емоції у конфліктних ситуаціях; - обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю. Ціннісний компонент - усвідомлює важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань, урахування інтересів і потреб інших; - протидіє виявам агресії і насилля у своєму середовищі; дотримується правил: - спілкування з однокласниками і членами родини; - дружнього спілкування дівчат і хлопців
|
|
§ 26 |
|
||||||
10. |
|
Пожежна безпека твоєї оселі |
Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі |
§ 27 |
|
||||||||
11. |
|
Як поводитися під час пожежі |
Скласти план евакуації школи, свого будинку. |
|
§ 28 |
|
|||||||
1 2. |
|
Підприємства у твоєму населеному пункті |
|
§ 29 |
|
||||||||
13. |
|
Ти - велосипедист |
|
§ 30 |
|
||||||||
14. |
|
Безпека руху велосипедиста |
Скласти правила руху велосипедиста |
§ 31 |
|
||||||||
15. |
|
До кого звертатися за допомогою |
|
§ 32 |
|
||||||||
16. |
|
Як допомогти потерпілому
|
Правила надання першої допомоги
|
§ 33 |
|
||||||||
17. |
|
Узагальнення з розділу “Соціальна складова здоров'я” |
|
|
|
||||||||