Календарне планування на 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування з основи здоров'я 6 клас на 2 семестр. Підручник для 6 кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с. Ⅰ
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ  ОСНОВ ЗДОРОВ'Я у 6-му  класі

 

Програма: 

Навчальна програма з основ здоров’я  для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: 

Основи  здоров’я:  Підручник  для  6  кл. загальноосв.  навч.  закл.  /   І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В. С. Пономаренко,  С. В. Страшко.   К.: Видавництво «Алатон»,  2014.   200  с.

II -  семестр


З/П

ДАТА

 

МІСТ ТЕМИ, УРОКУ

 

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ПРИМІТКА

 

                                                                                                                        Розділ 4. Соціальна складова здоров’я

ТЕМА 1. СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ

1.

 

Спілкування  і здоров'я

 

Знаннєвий компонент

називає:

- види стосунків, методи покращення   стосунків; 

- способи та етапи конструктивного розв’язання конфліктів;

наводить приклади:

- стосунків в родині та з однолітками; 

- чинників розпалювання конфліктів.

Розпізнає:

- ознаки вербальної і невербальної   комунікації, активного і пасивного слухання; 

- стилі спілкування; 

- конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; 

- дружні, недружні і небезпечні компанії; 

- вияви фізичного і психологічного насилля;

пояснює:

- особливості спілкування з дорослими й однолітками;

- вплив конфліктів на здоров’я; 

- необхідність конструктивного розв’язання конфліктів;

- негативні наслідки приналежності до небезпечних компаній.

Діяльнісний компонент

Аналізує:

- переваги і недоліки різних стилів спілкування; 

- свої стосунки з іншими людьми;

уміє:

-упевнено поводитися в різних життєвих ситуаціях; 

- уникати непорозумінь у спілкуванні;

- толерантно ставитися до смаків і поглядів інших; 

- розв’язувати конфлікти, уникати ескалації конфліктів, контролювати емоції у конфліктних ситуаціях;

- обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю.

Ціннісний компонент

- усвідомлює важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань, урахування інтересів і потреб інших;

- протидіє виявам агресії і насилля у своєму середовищі;

дотримується правил: 

- спілкування з однокласниками і членами родини;

- дружнього спілкування дівчат і хлопців

 

 

Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність.

Здоров’я і безпека

 

§ 19

 

2.

 

Стилі спілкування.

Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.

 

§ 20

 

3.

 

Навички спілкування

 

§ 21

 

4.

 

Стосунки і здоров'я

Складання плану покращення міжособистісних стосунків

§ 22

 

5.

 

 

 

 

 

Види і наслідки конфліктів

Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.

§ 23

 

6.

 

Як владнати конфлікт

Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях. 

 

§24

 

 

7.

 

Підліткові компанії

 

 

§ 25

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення з

глави “Соціальне благополуччя”

 

Контрольні тести

 

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я

ТЕМА 2. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ І НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безпека твого дому

Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки

Знаннєвий компонент

називає:

- види стосунків, методи покращення   стосунків; 

- способи та етапи конструктивного розв’язання конфліктів;

наводить приклади:

- стосунків в родині та з однолітками; 

- чинників розпалювання конфліктів.

Розпізнає:

- ознаки вербальної і невербальної   комунікації, активного і пасивного слухання; 

- стилі спілкування; 

- конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; 

- дружні, недружні і небезпечні компанії; 

- вияви фізичного і психологічного насилля;

пояснює:

- особливості спілкування з дорослими й однолітками;

- вплив конфліктів на здоров’я; 

- необхідність конструктивного розв’язання конфліктів;

- негативні наслідки приналежності до небезпечних компаній.

Діяльнісний компонент

Аналізує:

- переваги і недоліки різних стилів спілкування; 

- свої стосунки з іншими людьми;

уміє:

-упевнено поводитися в різних життєвих ситуаціях; 

- уникати непорозумінь у спілкуванні;

- толерантно ставитися до смаків і поглядів інших; 

- розв’язувати конфлікти, уникати ескалації конфліктів, контролювати емоції у конфліктних ситуаціях;

- обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю.

Ціннісний компонент

- усвідомлює важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань, урахування інтересів і потреб інших;

- протидіє виявам агресії і насилля у своєму середовищі;

дотримується правил: 

- спілкування з однокласниками і членами родини;

- дружнього спілкування дівчат і хлопців

 

 

§ 26

 

10.

 

Пожежна безпека твоєї оселі

Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі

§ 27

 

11.

 

Як поводитися під час пожежі

Скласти план евакуації школи, свого будинку.

 

§ 28

 

1

2.

 

Підприємства у твоєму населеному пункті

 

§ 29

 

13.

 

Ти - велосипедист

 

§ 30

 

14.

 

Безпека руху велосипедиста

Скласти правила руху велосипедиста

§ 31

 

15.

 

До кого звертатися за допомогою

 

§ 32

 

16.

 

 

Як допомогти потерпілому

 

Правила надання першої допомоги

 

§ 33

 

17.

 

Узагальнення з розділу “Соціальна складова здоров'я”

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку