Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8- класі 2020-2021 н.р. 2,5 годин на тиждень
Підручник: А. Несвіт, Англійська мова (8-й рік навчання): підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – Київ: Генеза, 2016. – 248 с.
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
№ з/п |
Дата |
Тема, ситуація спілкування |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентності |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання
|
Примітка |
|||||||
|
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
On-line продукування |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні / продуктивні |
|
||||
І семестр Тема: Знову до школи. Я і мої друзі (4 год.) |
|||||||||||||||
1 |
|
Повторення. Знову до школи |
Впр.2, с.4 |
Впр.1, с.4 |
Складання діалогів |
В. 4, с. 5 |
|
Здоров’я і безпека: розуміє свої можливості і базові правила безпечної поведінки |
Соціальна та громадянська:співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
С. 6-7 |
Past Simple |
Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі. Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
||
2 |
|
Друзі по листуванню Повторення. |
|
В. 1 с. 116 |
Складання діалогів в. 2 с. 117 |
|
|
Громадянська відповідальність:демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Соціальна та громадянська: переконує, аргументує, досягає взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Confident, ambitious, fault, quick-tempered |
Повторення adverb. Modifying adverbs. |
Уміє повідомляти про місце проживання друга, риси характеру, вподобання |
|
||
3 |
|
Розкажи про друга Спільні інтереси |
|
Впр.5, с.118 |
Монологічні висловлення з теми |
В. 6 с. 118 |
|
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій |
Навчання упродовж життя:сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Повторення special questions |
special questions modifting adverbs |
Описувати, розповідати, характеризувати |
|
||
4 |
|
Листування Повторення. Вільний час. |
Аудіювання листа |
|
Складання діалогу в. 6б |
Написання листа |
|
Уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Навчання упродовж життя |
|
|
Учень уміє писати informal letter |
|
||
Тема: Засоби масової інформації (15 год.)
|
|||||||||||||||
5 |
|
Ера інформації. |
Впр.1a, с.8 |
|
В. 1б с. 8 |
В. 2а с. 9 |
|
Громадянська відповідальність |
Інформаційно-цифрова компетентність |
С. 8, 9 |
General questions, Present Simple |
Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації. |
|
||
6 |
|
Періодичні видання |
Впр.3a, с.9 |
Впр.5, с.9 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
В. 7 с. 11 |
|
Громадянська відповідальність |
Уміння вчитися упродовж життя |
С.10 |
|
Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації. |
|
||
7 |
|
Преса в Британії |
Розуміти прослухані висловлювання |
В.1а с. 12 |
Складання діалогів |
В. 2 с. 13 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С. 12 |
Pr. Simple Passive Voice |
Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт |
|
||
8
|
|
Видання газети. |
Впр.1 с.14 |
В. 2а с. 14 |
Складання діалогів |
Впр.2В, с.22 |
|
Здоров’я і безпека |
Соціальна та громадянська, Екологічна грамотність і здорове життя |
С.15 |
Pr. Simple Passive Voice |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
||
9 |
|
Розвиток грам. навичок |
|
С. 16 таблиця |
В. 8 с. 16 |
В. 6,7 с. 16 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Pr. Perfect/ Past Simple |
Аргументувати власну думку |
|
||
10
|
|
Відомі онлайн видання та інтернет-платформи |
Впр.1, с.17 |
Впр.2 с. 17 |
В. 1 с. 17 обговорення |
|
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Past. Simple Passive Voice |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
||
11
|
|
Репортери. |
|
В. 3 c. 18 |
|
В. 4 с. 18 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають |
|
||
12 |
|
Перші газети |
Аудіювання повідомлення |
відео |
В. 6 с. 19 |
В. 7 с. 19 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
c. 18 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
||
13 |
|
Складові газети |
|
В. 1 с. 20 |
Інтерв’ю |
Складання запитань |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
c. 20, 21 |
Past Simple Passive Voice |
Розповідати про структуру газети |
|
||
14 |
|
Зміст газет |
|
В. 3 с. 21 |
В. 5,6 с. 22 |
В. 8 с. 22 |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Екологічна грамотність і здорове життя |
С. 22 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
||
15 |
|
Робота з газетою. |
Впр.1, с.23 |
Впр.3, с.23 |
Впр.2, с.23 |
|
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
c. 24-25 |
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
|
||
16 |
|
Типи газет |
Впр.1, с.26 |
|
В. 2 с. 27 |
С.24 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Соціальна та громадянська |
c. 27 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
||
17 |
|
Шкільна газета |
Аудіювання тексту |
С. 29 |
Впр.5, с.28 |
В. 6 с. 28 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна |
С. 29 |
|
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
|
||
18 |
|
Захист проектних робіт «Шкільна газета» |
Повідомлення учнів |
С. 30 |
|
В. 1 с. 31 |
|
Здоров’я і безпека |
Інформаційно-цифрова |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
||
19 |
|
Домашнє читання |
|
С. 154 |
В. 1 с. 154 |
С. 158-161 |
|
Громадянська відповідальність |
Уміння вчитися впродож життя
|
С. 155 |
|
Аргументувати власну думку |
|
||
20
|
|
Контрольна робота з говорsння |
|
|
В. 1 с. 31 |
С. 31 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
|
||
Тема: Шкільне життя (12 год.)
|
|||||||||||||||
21 |
|
Моє навчання у школі |
Прослуховання тексту про школу |
В. 2 с. 34 |
В. 1 с. 34 |
В. 4 с. 35 |
|
Здоров’я і безпека |
Природнича |
c. 34, 36 |
Дієслово бути |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
||
22 |
|
Моя школа |
c. 36 |
В. 7 с. 37 |
В. 8 с. 37 |
В. 9 с. 37 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна, культурна |
Linking words and phrases |
Future Simple |
Розповідати про шкільні правила |
|
||
23 |
|
Школи в Україні |
С. 38 |
В. 1 с. 38 |
Діалогічне мовлення з теми |
|
|
Здоров’я і безпека |
Природнича |
c. 38-39 |
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
|
||
24 |
|
Спеціалізовані школи в Україні |
Аудіювання тексту |
С. 41 |
В. 7 с. 41 |
В. 8 с. 41 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна, культурна |
c. 40 |
|
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
|
||
25 |
|
Початкова і середня освіта в Україні |
С. 42 |
В. 3 с. 42 |
В. 5 с. 43 |
В. 6 с. 43 |
|
Здоров’я і безпека |
Соціальна, культурна |
c. 42 |
|
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
|
||
26 |
|
Шкільні предмети |
Аудіювання діалогу |
С. 44 |
В. с. 44 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна, культурна |
|
|
Розповідати про школу та шкільні предмети |
|
||
27 |
|
Шкільні предмети |
|
С. 45 в .3 |
С.46 в. 6 |
В. 7 с. 46 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська |
c. 45 |
|
Розповідати про школу та шкільні предмети |
|
||
28 |
|
Освіта у Великобританії |
Відеопрезентація |
С. 47 |
С. 47 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземною мовою |
c. 47-48 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
||
29 |
|
Типи шкіл у Великобритані |
В. 5 с. 49 |
С. 49 в. 4 |
|
В. 6 с. 50 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська |
|
|
Розповідати про школи у Британії та України |
|
||
30 |
|
Після уроків |
В. 1 с. 51 |
В. 2 с. 52 |
Обговорення оголошення с. 53 |
В. 4 с. 53 |
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземною мовою |
c. 53 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
||
31 |
|
Читання – це цікаво.Урок домашнього читання |
С. 161 |
|
С. 162 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Навчання упродовж життя |
|
С.162 |
Аргументувати власну думку |
|
||
32 |
|
Шкільне життя. Контрольна робота з письма. |
|
|
|
Виконання письмових завдань |
|
|
|
Лексичний матеріал з теми |
|
|
|
||
33 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
34 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
35 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
36 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
37 |
|
Навчатися – це захопливо! Аналіз контрольних робіт.
|
|
|
Обговорення |
С. 31 |
|
Громадянська відповідальність |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
|
||
38 |
|
Тематичний інтерфейс. Повторення. |
Відеопрезентація «Школи світу» |
|
Діалогічне мовлення |
|
|
Громадянська відповідальність |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Тематичні картки |
Уміння висловити власну думку, аргументувати |
|
||
39 |
|
Урок-квест «Новорічний калейдоскоп традицій» |
Аудіювання пісні |
|
Відповіді на запитання |
ребуси |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна, культурна |
|
|
Розповідати про традиції |
|
||
40 |
|
Граматичні лабіринти. Повторення |
|
Відеоролик |
|
Картки із завданнями |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна, культурна |
|
Повторення часових форм дієслова |
|
|
||
ІІ семестр Тема: Шкільна бібліотека (12 год.)
|
|||||||||||||||
41 |
|
Світ книжок |
Аудіювання с. 61 |
С. 62 в. 1 |
С. 63 в 1б |
С. 64 в. 3-4 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.63 |
|
Аргументувати власну думку |
|
||
42 |
|
З історії книги |
Аудіювання монологічних висловлень учнів |
|
В. 5 с. 65 |
В. 8 с. 65 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.67 |
Майб.час у пас стані |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
||
43 |
|
У бібліотеці |
Аудіювання діалогу |
С. 66
|
В. 2 с. 66 |
В.6 с. 68 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.71 |
Пряма/непряма мова |
Аргументувати власну думку |
|
||
44 |
|
Письменники України |
|
С. 69 |
В. 7 с. 69 |
В.8 с. 69 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.74 |
Пряма/непряма мова |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
||
45 |
|
Міні-проект «Письменники України» |
Аудіювання монологічних висловлень |
С. 76 |
Обговорення |
В. 7,8 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
|
Минулий простий і тривалий часи |
Аргументувати власну думку |
|
||
46 |
|
Письменники Британії. |
Відео |
С. 78 |
Складання діалогу |
В. 3. С. 79 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.78 |
Активний і пасивний стан дієсолва |
Розповідати про письменників Британії, робити висновки та узагальнення |
|
||
47 |
|
Книжковий огляд |
В. 1. С. 81 |
|
В. 2 с. 81 |
В. 6 с. 83 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.82 |
As…as Not as …as Not so …as |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
|
||
48 |
|
Ми - читачі |
|
В. 4 c. 83 |
В. 5 с. 83 |
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.84 |
Пряма/непряма мова |
Розповідати про улюблені книги та літературні жанри |
|
||
49 |
|
Літературна спадщина |
Аудіювання статті |
|
В. 4 с. 84 |
Складання речень за картками |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
|
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
|
||
50 |
|
Мої улюблені автори і книжки |
Аудіювання монологічних висловдень учнів |
|
|
С. 86 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
|
|
Аргументувати власну думку |
|
||
51 |
|
Урок домашнього читання |
С. 168 |
|
С. 170 |
С. 171-173 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
С.168 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
|
||
52 |
|
Граматичні лабіринти. Контрольна робота з аудіювання. |
|
|
|
С. 87 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Культурна, природнича, вчиися впродовж життя |
|
Пас стан, пряма/непр мова |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
|
||
Тема: Музика (12 год)
|
|
Тема: Музика (12 год)
|
|||||||||||||
53 |
|
Магія музики |
С. 90 в. 1 |
В. 2 с. 90 |
В.4 с. 91 |
В. 7 с. 92 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
С.90 |
Майб.час у пас стані |
Висловлювати своє ставлення до музики |
|
||
54 |
|
Музичні стилі. |
Аудіювання пісні |
В. 3 с. 93 |
В. 2. С. 92 |
В. 4 с. 94 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
С.93 |
|
Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі |
|
||
55 |
|
Музичні інструменти |
С. 97 |
В. 5 с. 94 |
В. 6 с. 95 |
В. 9 с. 95 |
|
Здоров’я і безпека |
Культурна, громадянська |
С.97 |
Пряма/непряма мова |
Описувати музичні інструменти |
|
||
56 |
|
Уроки музики |
С. 100 |
В. 4 с. 98 |
В. 6 с. 99 |
В. 8 с. 99 |
|
Здоров’я і безпека |
Культурна, громадянська |
С.100 |
Модальні дієслова |
Розпитувати і надавати інформацію по темі |
|
||
57 |
|
На концерті. |
В. 1 с. 103 |
|
В 1б с. 103, в. 2 с. 104 |
В. 4,5 с . 105 |
|
Здоров’я і безпека |
Культурна, громадянська |
С.105 |
|
Розпитувати і надавати інформацію по темі |
|
||
58 |
|
Улюблені мелодії |
Аудіювання кліпа |
відео |
В. 6 с. 106 |
В. 8 с. 106 |
|
Здоров’я і безпека |
Природнича Культурна, громадянська |
|
Заверш час у пас стані |
Запитувати та аргументувати власну думку щодо теми |
|
||
59 |
|
Відомі композитори. |
Аудіювання музичних творів |
Презентація |
В.2 с. 109 |
В. 4 с. 111 |
|
Здоров’я і безпека |
Культурна, громадянська |
С.110 |
Часові форми |
Розповідати про відомих композиторів |
|
||
60 |
|
Музика в моєму житті |
Аудіювання пісні |
Гра «Проспівай і вгадай» |
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Природнича, Культурна, громадянська |
|
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
|
||
61 |
|
Музика в моєму житті |
Аудіювання оголошення |
С. 110 |
|
В. 5 с. 111 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
|
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
|
||
62 |
|
Урок домашнього читання |
С. 173 |
С. 174 |
С. 176 |
с. 177 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
|
С. 174 |
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
|
||
63 |
|
Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж» |
Презентації проектів |
|
Обговорення |
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
|
|
Аргументувати власну думку |
|
||
64 |
|
Контрольна робота з читання |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
|
||
Тема: Велика Британія. Стиль життя. (11 год)
|
|
Тема: Велика Британія (13 год)
|
|||||||||||||
65 |
|
Мої друзі в Британії |
Аудіювання постів |
|
|
Завдання на картках |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
Прислівники |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
66 |
|
Дозвілля підлітків. |
Аудіювання відео |
С. 121 в. 4 |
Складання діалогу |
В. 5 с. 121 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С.120 |
|
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
|
||
67 |
|
Клімат Великобританії |
В. 6 с. 121 |
|
В. 7 с. 122 |
Складання запитнаь |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Ініціативність і підприємливість |
С.124 |
Доп. дієслова |
Аргументувати свою точку зору, власну думку |
|
||
68 |
|
Погода Великобританії |
В. 1 с. 123 |
В. 2 с. 124 |
В. 4а с 125 |
В. 5 с. 125 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Ініціативність і підприємливість |
С.126 |
Пряма мова |
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
|
||
69 |
|
Великобританія на карті |
Аудіювання вірша В. 1. С. 128 |
В. 1 с. 126 |
В. 2 с. 126 |
В. 4 с. 129 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Ініціативність і підприємливість |
С.128 |
Пряма мова |
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
|
||
70 |
|
Земля Великобританії |
Карта. С 131 |
В.2 с 131 |
В. 6. С. 130 |
В. 7 с. 130 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С.131 |
Артикль |
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
|
||
71 |
|
Життя у Британії. |
В 1 с 134 |
С. 135 |
В. 4 с. 136 |
. 5 с. 136 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С.134 |
Часові форми |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
72 |
|
Життя у Британії. |
С. 137 |
В1 с 136 |
В. 2 с. 137 |
С. 139 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
73 |
|
Різні країни, різні традиції |
Презентації учнів |
|
В.5 с. 139 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С. 137 |
Пряма мова |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
74 |
|
Граматичні лабіринти. Контрольна робота з читання. |
|
Презентація |
|
Завдання накартках |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
|
||
Тема: Україна (6 год)
|
|
Тема: Україна (14 год)
|
|||||||||||||
75 |
|
Сім чудес України. |
Карта України. |
В. 3,4 с. 141 |
В. 5 с. 142 |
В. 6 с. 142 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С.140 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
76 |
|
Україна – моя Батьківщина |
В. 1 с. 143 |
В. 2 с. 143 |
|
В. 3,4 с. 145 |
|
Здоров’я і безпека |
Природнича |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
77 |
|
Карта України. |
|
|
. 6 с. 146 |
В. 5 с. 146 |
|
Здоров’я і безпека |
Природнича |
С.143-144 |
артикль |
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
|
||
78 |
|
Географічне положення й клімат України |
Аудіювання тексту с. 147 |
В. 2 с. 147 |
Складання діалогу |
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Природнича |
С. 147 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
79 |
|
Народи України |
|
В. 4 с. 148 |
В. 5 с. 148 |
В. 6 с 148 |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
С.147 |
|
Розповідати про народні традиції |
|
||
80 |
|
Культура і традиції |
С. 149 |
|
С. 149 в. 1 |
Заповнення таблиці |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
||
81 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
|
||
82 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Аргументувати власну думку |
|
||
83 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
Пряма мова |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
|
||
84 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
||
85 |
|
Канікули моєї мрії |
Аудіювання відео |
|
Складання діалогів про літній відпочинок |
Складання ментальної карти |
|
Громадянська відповідальність |
Культурна, громадянська, соціальна |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
||