календарне планування на 2020-2021 рік 8 клас 2,5 год.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 8 класу за підручником А. Несвіт з компетентностяи й змістовими лініями згідно нових вимог.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 8-  класі     2020-2021 н.р.       2,5 годин на тиждень

Підручник: А. Несвіт, Англійська мова (8-й рік навчання): підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – Київ: Генеза, 2016. – 248 с.

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.

 

 

№ з/п

Дата

Тема,

ситуація спілкування

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані змістові лінії

Компетентності

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Примітка

 

 

 

Сприйняття на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування

Писемне продукування

On-line продукування

Лексика

Граматика

Рецептивні /

продуктивні

 

І семестр

Тема: Знову до школи. Я і мої друзі  (4 год.)

1

 

Повторення. Знову до школи

Впр.2, с.4

Впр.1, с.4

Складання діалогів

В. 4, с. 5

 

Здоров’я і безпека: розуміє свої можливості і базові правила безпечної поведінки

Соціальна та громадянська:співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

С. 6-7

Past Simple

Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

2

 

Друзі по листуванню

Повторення.

 

В. 1 с. 116

Складання діалогів в. 2 с. 117

 

 

Громадянська відповідальність:демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Соціальна та громадянська: переконує, аргументує, досягає взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування

Confident, ambitious, fault, quick-tempered

Повторення adverb.

 Modifying adverbs.

Уміє повідомляти про місце проживання друга, риси характеру, вподобання

 

3

 

Розкажи про друга

Спільні інтереси

 

Впр.5, с.118

Монологічні висловлення з теми

В. 6 с. 118

 

Громадянська відповідальність: уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій

Навчання упродовж життя:сміливість у спілкуванні іноземною мовою

Повторення special questions

special questions

modifting adverbs

Описувати, розповідати, характеризувати

 

4

 

Листування

Повторення. Вільний час.

Аудіювання листа

 

Складання діалогу в. 6б

Написання листа

 

Уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Навчання упродовж життя

 

 

Учень уміє писати informal letter

 

 

Тема: Засоби масової інформації    (15 год.)

 

5

 

Ера інформації.

Впр.1a, с.8

 

В. 1б с. 8

В. 2а с. 9

 

Громадянська відповідальність

Інформаційно-цифрова компетентність

С. 8, 9

General questions, Present Simple

Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації.

 

6

 

Періодичні видання

Впр.3a, с.9

Впр.5, с.9

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

В. 7 с. 11

 

Громадянська відповідальність

Уміння вчитися упродовж життя

С.10

 

Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації.

 

7

 

Преса в Британії

Розуміти прослухані висловлювання

В.1а с. 12

Складання діалогів

В. 2 с. 13

 

Громадянська відповідальність

Ініціативність і підприємливість

С. 12

Pr. Simple  Passive Voice

Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видання газети.

Впр.1 с.14

В. 2а с. 14

Складання діалогів

Впр.2В, с.22

 

Здоров’я і безпека

Соціальна та громадянська, Екологічна грамотність і здорове життя

С.15

Pr. Simple  Passive Voice

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

9

 

Розвиток грам. навичок

 

С. 16 таблиця

В. 8 с. 16

В. 6,7 с. 16

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Pr. Perfect/ Past Simple

Аргументувати власну думку

 

10

 

 

Відомі онлайн видання та інтернет-платформи

Впр.1, с.17

Впр.2 с. 17

В. 1 с. 17 обговорення

 

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Past. Simple  Passive Voice

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

11

 

 

Репортери.

 

В. 3 c. 18

 

В. 4 с. 18

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають

 

12

 

Перші газети

Аудіювання повідомлення

відео

В. 6 с. 19

В. 7 с. 19

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

c. 18

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

13

 

Складові газети

 

В. 1 с. 20

Інтерв’ю

Складання запитань

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

c. 20, 21

Past Simple  Passive Voice

Розповідати про структуру газети

 

14

 

Зміст газет

 

В. 3 с. 21

В. 5,6 с. 22

В. 8 с. 22

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Екологічна грамотність і здорове життя

С. 22

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

15

 

Робота з газетою.

Впр.1, с.23

Впр.3, с.23

Впр.2, с.23

 

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність і здорове життя

c. 24-25

 

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із  газет

 

16

 

Типи газет

Впр.1, с.26

 

В. 2 с. 27

С.24

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Соціальна та громадянська

c. 27

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

17

 

Шкільна газета

Аудіювання тексту

С. 29

Впр.5, с.28

В. 6 с. 28

 

Громадянська відповідальність

Культурна

С. 29

 

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

 

18

 

Захист проектних робіт «Шкільна газета»

Повідомлення учнів

С. 30

 

В. 1 с. 31

 

Здоров’я і безпека

Інформаційно-цифрова

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

19

 

Домашнє читання

 

С. 154

В. 1 с. 154

С. 158-161

 

Громадянська відповідальність

Уміння вчитися впродож життя

 

С. 155

 

Аргументувати власну думку

 

20

 

 

Контрольна робота з говорsння

 

 

В. 1 с. 31

С. 31

 

Здоров’я і безпека

Екологічна грамотність  і здорове життя

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

 

 

Тема: Шкільне життя   (12 год.)

 

21

 

Моє навчання у школі

Прослуховання тексту про школу

В. 2 с. 34

В. 1 с. 34

В. 4 с. 35

 

Здоров’я і безпека

Природнича

c. 34, 36

Дієслово бути

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

22

 

Моя школа

c. 36

В. 7 с. 37

В. 8 с. 37

В. 9 с. 37

 

Громадянська відповідальність

Соціальна, культурна

Linking words and phrases

Future Simple

Розповідати про шкільні правила

 

23

 

Школи в Україні

С. 38

В. 1 с. 38

Діалогічне мовлення з теми

 

 

Здоров’я і безпека

Природнича

c. 38-39

 

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

 

24

 

Спеціалізовані школи в Україні

Аудіювання тексту

С. 41

В. 7 с. 41

В. 8 с. 41

 

Громадянська відповідальність

Соціальна, культурна

c. 40

 

Аргументувати власну думку про навчання в українській школі

 

25

 

Початкова і середня освіта в Україні

С. 42

В. 3 с. 42

В. 5 с. 43

В. 6 с. 43

 

Здоров’я і безпека

Соціальна, культурна

c. 42

 

Розповідати про початкову та середню освіту в Україні

 

26

 

Шкільні предмети

Аудіювання діалогу

С. 44

В.  с. 44

 

 

Громадянська відповідальність

Соціальна, культурна

 

 

Розповідати про школу та шкільні предмети

 

27

 

Шкільні предмети

 

С. 45 в .3

С.46 в. 6

В. 7 с. 46

 

Громадянська відповідальність

Соціальна та громадянська

c. 45

 

Розповідати про школу та шкільні предмети

 

28

 

Освіта у Великобританії

Відеопрезентація

С. 47

С. 47

 

 

Громадянська відповідальність

Спілкування іноземною мовою

c. 47-48

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

29

 

Типи шкіл у Великобритані

В. 5 с. 49

С. 49 в. 4

 

В. 6 с. 50

 

Громадянська відповідальність

Соціальна та громадянська

 

 

Розповідати про школи у Британії та України

 

30

 

Після уроків

В. 1 с. 51

В. 2 с. 52

Обговорення оголошення с. 53

В. 4 с. 53

 

Громадянська відповідальність

Спілкування іноземною мовою

c. 53

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

31

 

Читання – це цікаво.Урок домашнього читання

С. 161

 

С. 162

 

 

Громадянська відповідальність

Навчання упродовж життя

 

С.162

Аргументувати власну думку

 

32

 

Шкільне життя. Контрольна робота з письма.

 

 

 

Виконання письмових завдань

 

 

 

Лексичний матеріал з теми

 

 

 

 

33

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

 

Навчатися – це захопливо!

Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

Обговорення

С. 31

 

Громадянська відповідальність

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

38

 

Тематичний інтерфейс. Повторення.

Відеопрезентація «Школи світу»

 

Діалогічне мовлення

 

 

Громадянська відповідальність

Уміння вчитися впродовж життя

 

Тематичні картки

Уміння висловити власну думку, аргументувати

 

39

 

Урок-квест «Новорічний калейдоскоп традицій»

Аудіювання пісні

 

Відповіді на запитання

ребуси

 

Громадянська відповідальність

Соціальна, культурна

 

 

Розповідати про традиції

 

40

 

Граматичні лабіринти. Повторення

 

Відеоролик

 

Картки із завданнями

 

Громадянська відповідальність

Соціальна, культурна

 

Повторення часових форм дієслова

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема:  Шкільна бібліотека      (12 год.)

 

41

 

Світ книжок

Аудіювання с. 61

С. 62 в. 1

С. 63 в 1б

С. 64 в. 3-4

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.63

 

Аргументувати власну думку

 

42

 

З історії книги

Аудіювання монологічних висловлень учнів

 

В. 5 с. 65

В. 8 с. 65

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.67

Майб.час у пас стані

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

43

 

У бібліотеці

Аудіювання діалогу

С. 66

 

В. 2 с. 66

В.6 с. 68

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.71

Пряма/непряма мова

Аргументувати власну думку

 

44

 

Письменники України

 

С. 69

В. 7 с. 69

В.8 с. 69

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.74

Пряма/непряма мова

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

45

 

Міні-проект «Письменники України»

Аудіювання монологічних висловлень

С. 76

Обговорення

В. 7,8

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

 

Минулий простий і тривалий часи

Аргументувати власну думку

 

46

 

Письменники Британії.

Відео

С. 78

Складання діалогу

В. 3. С. 79

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.78

Активний і пасивний стан дієсолва

Розповідати про письменників Британії, робити висновки та узагальнення

 

47

 

Книжковий огляд

В. 1. С. 81

 

В. 2 с. 81

В. 6 с. 83

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.82

As…as

Not as …as

Not so …as

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

48

 

Ми - читачі

 

В. 4 c. 83

В. 5 с. 83

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.84

Пряма/непряма мова

Розповідати про улюблені книги та літературні жанри

 

49

 

Літературна спадщина

Аудіювання статті

 

В. 4 с. 84

Складання речень за картками

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

 

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

 

50

 

Мої улюблені автори і книжки

Аудіювання монологічних висловдень учнів

 

 

С. 86

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

 

 

Аргументувати власну думку

 

51

 

Урок домашнього читання

С. 168

 

С. 170

С. 171-173

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

С.168

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

 

52

 

Граматичні лабіринти.

Контрольна робота з аудіювання.

 

 

 

С. 87

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Культурна, природнича, вчиися впродовж життя

 

Пас стан, пряма/непр мова

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

 

 

Тема: Музика   (12 год)

 

 

 

Тема: Музика   (12 год)

 

53

 

Магія музики

С. 90 в. 1

В. 2 с. 90

В.4 с. 91

В. 7 с. 92

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

С.90

Майб.час у пас стані

Висловлювати своє ставлення до музики

 

54

 

Музичні стилі.

Аудіювання пісні

В. 3 с. 93

В. 2. С. 92

В. 4 с. 94

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

С.93

 

Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі

 

55

 

Музичні інструменти

С. 97

В. 5 с. 94

В. 6 с. 95

В. 9 с. 95

 

Здоров’я і безпека

Культурна, громадянська

С.97

Пряма/непряма мова

Описувати музичні інструменти

 

56

 

Уроки музики

С. 100

В. 4 с. 98

В. 6 с. 99

В. 8 с. 99

 

Здоров’я і безпека

Культурна, громадянська

С.100

Модальні дієслова

Розпитувати і надавати інформацію по темі

 

57

 

На концерті.

В. 1 с. 103

 

В 1б с. 103, в. 2 с. 104

В. 4,5 с . 105

 

Здоров’я і безпека

Культурна, громадянська

С.105

 

Розпитувати і надавати інформацію по темі

 

58

 

Улюблені мелодії

Аудіювання кліпа

відео

В. 6 с. 106

В. 8 с. 106

 

Здоров’я і безпека

Природнича Культурна, громадянська

 

Заверш час у пас стані

Запитувати та аргументувати власну думку щодо теми

 

59

 

Відомі композитори.

Аудіювання музичних творів

Презентація

В.2 с. 109

В. 4 с. 111

 

Здоров’я і безпека

Культурна, громадянська

С.110

Часові форми

Розповідати про відомих композиторів

 

60

 

Музика в моєму житті

Аудіювання пісні

Гра «Проспівай і вгадай»

 

 

 

Здоров’я і безпека

Природнича, Культурна, громадянська

 

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

61

 

Музика в моєму житті

Аудіювання оголошення

С. 110

 

В. 5 с. 111

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

 

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

62

 

Урок домашнього читання

С. 173

С. 174

С. 176

с. 177

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

 

С. 174

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

 

63

 

Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж»

Презентації проектів

 

Обговорення

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

 

 

Аргументувати власну думку

 

64

 

Контрольна робота з читання

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

 

 

Тема: Велика Британія. Стиль життя. (11 год)

 

 

 

Тема: Велика Британія (13 год)

 

65

 

Мої друзі в Британії

Аудіювання постів

 

 

Завдання на картках

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

Прислівники

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

66

 

Дозвілля підлітків.

Аудіювання відео

С. 121 в. 4

Складання діалогу

В. 5 с. 121

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С.120

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

67

 

Клімат Великобританії

В. 6 с. 121

 

В. 7 с. 122

Складання запитнаь

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Ініціативність і підприємливість

С.124

Доп. дієслова

Аргументувати свою точку зору, власну думку

 

68

 

Погода Великобританії

В. 1 с. 123

В. 2 с. 124

В. 4а с 125

В. 5 с. 125

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Ініціативність і підприємливість

С.126

Пряма мова

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

69

 

Великобританія на карті

Аудіювання вірша

В. 1. С. 128

В. 1 с. 126

В. 2 с. 126

В. 4 с. 129

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Ініціативність і підприємливість

С.128

Пряма мова

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

70

 

Земля Великобританії

Карта. С 131

В.2 с 131

В. 6. С. 130

В. 7 с. 130

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С.131

Артикль

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

71

 

Життя у Британії.

В 1 с 134

С. 135

В. 4 с. 136

. 5 с. 136

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С.134

Часові форми

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

72

 

Життя у Британії.

С. 137

В1 с 136

В. 2 с. 137

С. 139

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

73

 

Різні країни, різні традиції

Презентації учнів

 

В.5 с. 139

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С. 137

Пряма мова

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

74

 

Граматичні лабіринти.

Контрольна робота з читання.

 

Презентація

 

Завдання накартках

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

 

 

Тема: Україна  (6 год)

 

 

 

Тема: Україна  (14 год)

 

75

 

Сім чудес України.

Карта України.

В. 3,4 с. 141

В. 5 с. 142

В. 6 с. 142

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С.140

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

76

 

Україна – моя Батьківщина

В. 1 с. 143

В. 2 с. 143

 

В. 3,4 с. 145

 

Здоров’я і безпека

Природнича

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

77

 

Карта України.

 

 

. 6 с. 146

В. 5 с. 146

 

Здоров’я і безпека

Природнича

С.143-144

артикль

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

78

 

Географічне положення й клімат України

Аудіювання тексту с. 147

В. 2 с. 147

Складання діалогу

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Природнича

С. 147

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

79

 

Народи України

 

В. 4 с. 148

В. 5 с. 148

В. 6 с 148

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

С.147

 

Розповідати про народні традиції

 

80

 

Культура і традиції

С. 149

 

С. 149 в. 1

Заповнення таблиці

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

81

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

 

82

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Аргументувати власну думку

 

83

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

Пряма мова

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

 

84

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

85

 

Канікули моєї мрії

Аудіювання відео

 

Складання діалогів про літній відпочинок

Складання ментальної карти

 

Громадянська відповідальність

Культурна, громадянська, соціальна

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
12 січня 2021
Переглядів
4866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку