Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас
35– годин на рік, 1 година на тиждень
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№/№ |
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
Примітки |
І семестр |
||||
1 |
|
Вступ. Що таке історія. |
§1 с. 7 – 12. Запитання і завдання с.13 № 1 – 4 , № 5 за баж. |
|
Тема 1. Відлік часу в історії |
||||
2 |
|
Календарний та історичний час. |
§2 с. 14 – 18. Запитання і завдання с.19 № 1 – 2усно , № 3 – 4 письмово. |
|
3 |
|
Культурні епохи європейської історії та України.
|
§3 с. 20 – 26. Запитання і завдання с. 27 № 1 – 3 письмово, № 4 - 5 усно. |
|
4 |
|
Практична робота № 1. Відлік часу в історії. |
Завершити виконання завдань практичної роботи в зошиті |
|
5 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання «Вступ» та «Відлік часу в історії». |
|
|
Тема 2. Де відбувається історія |
||||
6 |
|
Географічний та історичний простір. |
§5 с. 34 – 41. Запитання і завдання с.41 № 1 - 4 усно. |
|
7 |
|
Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах. |
§6 с. 42 – 49. Запитання і завдання с.50 № 1 – 2 письмово |
|
8 |
|
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України. |
§6 с. 50. Запитання і завдання с.50 № 3 |
|
9 |
|
Практична робота № 2. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста. |
§7 Запитання і завдання с. 55 № 1 – 2 на вибір Повторити § 5 - 7 підготуватись до уроку узагальнення. |
|
10 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Де відбувається історія». |
|
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії |
||||
11 |
|
Історичні джерела та їхні різновиди. |
§8 с. 58 – 65. Запитання і завдання с.65 № 1 усно, № 2 письмово, № 3за баж.. |
|
12 |
|
Робота з історичними джерелами. |
§9 с. 66 – 72. Запитання і завдання с.72 № 2 – 3 письмово, № 1 усно. |
|
13 |
|
Де зберігаються історичні пам’ятки. |
§10 с 73 – 79. Запитання і завдання с.79 № 1 - 2 усно, № 3 письмово. |
|
14 |
|
Практична робота № 3. Навіщо нам історичні джерела, і як з ними працювати. |
§11 с . 80 - 84 |
|
15 |
|
Практична робота № 4. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому.. |
§12 Запитання і завдання с.87. Повторити §8–2 підготуватись до уроку узагальнення. |
|
16 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Джерела до вивчення історії». |
|
|
ІІ семестр |
||||
|
||||
17 |
|
Історичні пам'ятки. Київська Русь та Галицько-Волинська держава. |
§13 с. 90 – 97. Запитання і завдання с.98 1 на вибір |
|
18 |
|
І слава і воля, або українське козацтво в народній пам'яті. |
§14 с. 99 – 104. Запитання і завдання с.104 № 1 - 3 письмово. |
|
19 |
|
Буремні роки, або українська революція |
§15 с. 105 – 112. Запитання і завдання с.112 № 1 усно, № 2 письмово. |
|
20 |
|
Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського народу. |
§16 с. 113 – 119. Запитання і завдання с.117 Прочитати оповідання і опрацювати його |
|
21 |
|
Маки пам'яті, або Україна в Другій світовій війні |
§17 с. 120 – 127. Запитання і завдання с 127 № 1 - 3 |
|
22 |
|
Під високочолим небом, або Україна незалежна. |
§18 с. 128 – 133. Запитання і завдання с.133 № 1 - 2 |
|
23 |
|
Практична робота № 5: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір) |
§19 – 20 Повторити § 13 – 20 підготуватись до уроку узагальнення. |
|
24 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Історія України в пам'ятках». |
|
|
Тема 5. Дослідники історії |
||||
25 |
|
За літописним рядком, або як історики досліджують княжу добу. |
§21 с. 143 – 150. Запитання і завдання с.150 Прочитати оповідання і опрацювати його. |
|
26 |
|
Щоб козацька слава повік не пропала, або як історики досліджують козацьку добу. |
§22 с. 151– 158. Запитання і завдання с.157 Роздивитись картину та дати відповіді на запитання до неї. |
|
27 |
|
Сторіччя ідей, або хто заклав підвалини української історичної науки. |
§23 с. 159 – 165. Запитання і завдання с.164 на вибір. |
|
28 |
|
Практична робота № 6: І словом і пензлем, або чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого. |
§24 с. 166 – 171. Запитання і завдання с.171 № 1 усно, № 2 письмово. |
|
29 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Дослідники історії» |
|
|
Тема 6. Усе має минуле |
||||
30 |
|
Садок вишневий коло хати, або що визначало продовж історії заняття мешканців українських сіл. |
§25 с. 172 – 179. Запитання і завдання с.178 |
|
31 |
|
Як впродовж історії змінювалося життя у містах. |
§26 с 180 – 186 Запитання і завдання с.186 |
|
32 |
|
Усе має минуле, або як винаходи змінюють буденне життя. |
§27 с. 187 – 193. Запитання і завдання с.193 № 1 - 3 |
|
33 |
|
Світло науки та знання, або якою впродовж історії була освіта і як наукові знання впливали на буденність. |
§28 с. 194 – 201. Запитання і завдання с.201 на вибір |
|
34 |
|
Практичне заняття № 7: Пригадаймо найважливіше |
§29 с. 203-207. |
|
35 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Усе має минуле». |
|
|