Календарне планування на 2021-2022 навчальний рік з історії 5 клас

Про матеріал
Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас. 35– годин на рік, 1 година на тиждень. І семестр – 16 год. (1 година на тиждень). ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень). Згідно навчальної програми «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 №236
Перегляд файлу

Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас

 

 

 35– годин на рік, 1 година на тиждень

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

 

  1.                «Історія України. 5–9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236;
  2.                Вступ до історії: підруч. Для 5-го кл. закл. Заг. серед. освіти/В. С. Власов.-Київ: Генеза, 2018.-208 с.: іл., карти.

 

№/№

Дата

Тема

Домашнє завдання

Примітки

І семестр

1

 

Вступ. Що таке історія.

§1 с. 7 – 12. Запитання і завдання с.13 № 1 – 4 , № 5 за баж.

 

Тема 1. Відлік часу в історії

2

 

Календарний та історичний час.

§2 с. 14 – 18. Запитання і завдання с.19 № 1 –  2усно , № 3 – 4 письмово.

 

3

 

Культурні епохи європейської історії та України.

 

§3 с. 20 – 26. Запитання і завдання с. 27 № 1 – 3 письмово, № 4 - 5 усно.

 

4

 

Практична робота № 1. Відлік часу в історії.

Завершити виконання завдань практичної роботи в зошиті

 

5

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання «Вступ» та «Відлік часу в історії».

 

 

Тема 2. Де відбувається історія

6

 

Географічний та історичний простір.

§5 с. 34 – 41. Запитання і завдання с.41  № 1 - 4 усно.

 

7

 

Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах.

§6 с. 42 – 49. Запитання і завдання с.50 № 1 – 2 письмово

 

8

 

Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України.

§6 с. 50. Запитання і завдання с.50 № 3

 

9

 

Практична робота № 2.  Територіальне розташування та історичне походження рідного міста.

§7 Запитання і завдання с. 55 № 1 – 2  на вибір

Повторити § 5 - 7 підготуватись до уроку узагальнення.

 

10

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Де відбувається історія».

 

 

Тема 3. Джерела до вивчення історії

11

 

Історичні джерела та їхні різновиди.

§8 с. 58 – 65. Запитання і завдання с.65 № 1 усно, № 2 письмово, № 3за баж..

 

12

 

Робота з історичними джерелами.

§9 с. 66 – 72. Запитання і завдання с.72 № 2 – 3 письмово, № 1 усно.

 

13

 

Де зберігаються історичні пам’ятки.

§10 с 73 – 79. Запитання і завдання с.79 № 1 - 2 усно, № 3 письмово.

 

14

 

Практична робота № 3. Навіщо нам  історичні джерела, і як з ними працювати.

§11 с . 80 - 84

 

15

 

Практична робота № 4. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому..

§12 Запитання і завдання с.87. Повторити §8–2 підготуватись до уроку узагальнення.

 

16

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Джерела до вивчення історії».

 

 

 

 

ІІ семестр

 

17

 

Історичні пам'ятки. Київська Русь та Галицько-Волинська держава.

§13 с. 90 – 97. Запитання і завдання с.98  1  на вибір

 

18

 

І слава і воля, або українське козацтво в народній пам'яті.

§14 с. 99 – 104. Запитання і завдання с.104  № 1 - 3 письмово.

 

19

 

Буремні роки, або українська революція

§15 с. 105 – 112. Запитання і завдання с.112 № 1 усно, № 2 письмово.

 

20

 

Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського народу.

§16 с. 113 – 119. Запитання і завдання с.117 Прочитати оповідання і опрацювати його

 

21

 

Маки пам'яті, або Україна в Другій світовій війні

§17 с. 120 – 127. Запитання і завдання с 127 № 1  - 3

 

22

 

Під високочолим небом, або Україна незалежна.

§18 с. 128 – 133. Запитання і завдання с.133 № 1 - 2

 

23

 

Практична робота № 5: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір)

§19 – 20

Повторити § 13 – 20 підготуватись до уроку узагальнення.

 

24

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Історія України в пам'ятках».

 

 

Тема 5. Дослідники історії

25

 

За літописним рядком, або як історики досліджують княжу добу.

§21 с. 143 – 150. Запитання і завдання с.150 Прочитати оповідання і опрацювати його.

 

26

 

Щоб козацька слава повік не пропала, або як історики досліджують козацьку добу.

§22 с. 151– 158. Запитання і завдання с.157  Роздивитись картину та дати відповіді на запитання до неї.

 

27

 

Сторіччя ідей, або хто заклав підвалини української історичної науки.

§23 с. 159 – 165. Запитання і завдання с.164  на вибір.

 

28

 

Практична робота № 6:

І словом і пензлем, або чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого.

§24 с. 166 – 171. Запитання і завдання с.171 № 1 усно, № 2 письмово.

 

29

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Дослідники історії»

 

 

Тема 6. Усе має минуле

30

 

Садок вишневий коло хати, або що визначало продовж історії заняття мешканців українських сіл.

§25 с. 172 – 179. Запитання і завдання с.178

 

31

 

Як впродовж історії змінювалося життя у містах.

§26 с 180 – 186 Запитання і завдання с.186

 

32

 

Усе має минуле, або як винаходи змінюють буденне життя.

§27 с. 187 – 193. Запитання і завдання с.193 № 1 - 3

 

33

 

Світло науки та знання, або якою впродовж історії була освіта і як наукові знання впливали на буденність.

§28 с. 194 – 201. Запитання і завдання с.201 на вибір

 

34

 

Практичне заняття № 7:

Пригадаймо найважливіше

§29 с. 203-207.

 

35

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «Усе має минуле».

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пахнюк Софія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
4463
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку