Календарне планування на 7 клас до підручника "Prepare 7" на 4 години

Про матеріал
Каледарне планування складено відповідно до вимог НУШ з урахуванням 4 груп результатів
Перегляд файлу


НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік _________     Семестр____ ІІ______ Вчитель:______________________________________________

Клас___________  Підручник PREPARE 7 UKRAINIAN EDITION

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр ІI

Тема : Країни виучуваної мови

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

3

 

 

 

Географічне положення Великобританії

 

Клімат Великобританії

 

 

Державні символи Великобританії

 

 

 

•Описує місцевість, будівлі, використо-вуючи прості мовні засоби.

• Обговорювати місце проживання, територію, столиці

Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.

 

Комунікативність:

•Використання доцільних форм для опису місцевостей.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо.

Зорове сприймання тексту.

 

Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису.

Говорити про будівлі, столиці, їх особливості.

Café, church, hospital, library, museum, park, police station, post office, restaurant, shop, sports centre, theatre, train station, university. Art gallery, cathedral, embassy, fountain, mosque, old town, palace, shopping area, skyscraper, stadium, statue, temple

Determiners

WB c.

4

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

Політичний устрій Великобританії

 

Лондон столиця Британії

 

Найцікавіші пам’ятки Лондона

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

 

Створює опитувальник про місто.

The/a/an, all/both, another/other

Determiners 

WB c.

7

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

Найбільші міста Британії

 

Видатні історичні монументи

 

Відомі музеї та галереї Британії

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді).

 

Інформація про місця у місті

 

WB c.

10

 

 

 

 

11

 

 

12

 

Цікаві факти з історії країни

 

В. Шекспір відомий автор сонетів

 

Видатні письменники Великобританії

 

 

 

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Повідомляє необхідну інформацію

Прослуховування аудіо (різниця у звучанні)

Розмови про місто, пересування по місту

Uncountable nouns

 

WB c.

13

 

Знайомство з США. Географічне положення

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Державні символи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Політичний устрій країни

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

Цікаві факти з історіїї країни

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

Узагальнення матеріалу по темі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Кіно і театр

18

 

19

 

Поява кінематографу.

 

Перші кінотеатри

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Кінематограф»

• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та

комунікативні стратегії, щоб підтримувати

розмову чи дискусію

 

• Пише прості, детальні повідомлення на низку

знайомих тем, що входять до сфери

особистих інтересів.

Для розвитку соціальної відповідальності:

•обговорення глобальних питань (зміни у житті планети)

Прослуховування аудіо (утворення пар)

 

Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлен-ня речень з текстом

Вирази по темі «Кінемато-граф»

 

WB c.

20

 

21

 

Жанри кінематографу

 

Сучасні кінотеатри світу

•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем.

Для розвитку навичок співпраці

• Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми

Прослуховування аудіо

Робота в парах: запитання – відповідь

Relative pronouns who, which, that Pronuncia-tion:

Spelling and syllables 

Who, which, that

WB c.

22

 

Відомі кінотеатри України

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлен-ня відповід-ності, дати відповідь на запитання)

 

Conjunctions

But, because, and, if, or, so, that, when, where, while

WB c.

23

 

 

 

24

 

Відомі актори світу. 

 

 

Мій улюблений актор

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді)

Робота у парах: говоримо про тварин.

 

Написання запрошення

Назви тварин, країни.

Conjunctions, film vocabulary

WB c.

Life Skills. Brainstorming

25

 

 

 

26

 

 

 

27

 

Відомі українські актори

 

 

Улюблений жанр фільму

 

 

Похід в кінотеатр

• Читають короткі тексти про брейнстормінг.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про брейнстор-мінг, його складові,

подальша бесіда на основі нової інформації.

Способи використання брейнстор-мінгу на практиці.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Лексика на тему «Кінемато-граф»

 

 

28

 

 

29

 

30

 

Поява театру. Історія створення

 

Елементи інтер’єру театру

 

Мій візит до театру

• Читають короткі тексти про брейнстормінг

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці

Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації

Лексика на тему «Кінемато-граф»

 

Розробка проєкту

31

 

 

32

 

 

33

 

Ляльковий театр

 

 

Відомі лялькові театри світу

 

 

Моя улюблена вистава

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту

 

 

Презентація проєкту

34

 

 

35

 

Відомі актори світу

 

 

 

Відомі актори України

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту

 

 

 

36

 

Узагальнення матеріалу по темі « Кіно і театр»

 

 

Тема : « Харчування»

37

 

Покупка продуктів харчування

•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про активне проведення часу.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лекси-ки про активне проведення часу

 

WB c.

38

 

Види магазинів

•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.

 

•Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди.

Past participles

Present Perfect with ever and never

WB c.

39

 

Мій улюблений магазин

• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання.

• Встановлен-ня відповід-ностей між частинами тексту та запитаннями.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання.

Обговорення попередньо-го досвіду щодо активного проведення часу.

Past participles

 

WB c.

40

 

Мої улюблені продукти

• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику

•Створення квізу щодо активного проведення часу

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Сприймання на слух тексту про туристичний досвід.

Робота в парах – порівняння відповідей квізу

 

 

WB c.

 

41

 

Список продуктів

• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх.

• Розповідь про магази-ни, товари, їх характеристики.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою.

Опис магазину та його елементів.

Vocabulary: shops

 

WB c.

42

 

Святкові страви

• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень)

Опис подій що відбувались у певний час у минулому (поперед-нього досвіду).

Pronunciation: intonation in questions and statements

Present Perfect with just, yet, already

 

WB c.

43

 

Гроші. Їх важливість і вміння тратити

• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків

• Розповідь про гроші; їжу; види мір

 

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;

Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші.

Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші

Shops, money, measure-ments

 

WB c.

44

 

Відвідування торгівельного центру

•Можуть написати лист про певні події

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді)

Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру.

 

 

WB c.

 

45

 

Похід у піцерію

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінюють важ.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

Food market, clothes market, antiques market, flower market

 

Ствроення проєкту.

46

 

Святкування дня народження

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України

•Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше.

Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особивості.

Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. 

 

 

 

 

47

 

Пікнік. Улюблені страви для пікніка

 

• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час.

• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Заповнення опитувальни-ка разом з однокласни-ками.

Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень).

 

Vocabulary: Free time

 

WB c.

48

 

Корисний набір продуктів

• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці.

• Розповідати про поперед-ній досвід, хобі.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

Сприймання аудіозапису на слух.

 

Pronunciation: weak forms

Present Perfect with for and since

WB c.

49

 

Корисний сніданок, обід та вечеря для школяра

• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect

•Опис хобі – геокешингу

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання.

Опис нового виду хобі (активного проведення часу).

 

 

WB c.

50

 

Шкідливі продукти

• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу

•Інтерв’ю щодо незвичних хобі.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

 

Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство.

Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі.

Collocations about having fun.

Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles

 

WB c.

 

51

 

Шкідливі звички харчування

• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови.

 

 

 

 

 

Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови.

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді.

Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу

Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate

 

WB c.

52

 

Моя улюблена страва

• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Зорове сприймання правил, виконання вправ з використан-ням Present Perfect and Past Simple

Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів.

 

Present Perfect and Past Simple

WB c.

53

 

Улюблена страва моєї родини

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Розповідь про мови світу, їх особливості.

Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи

Плагіату

Зорове сприймання тексту про мови світу.

Вибір правильної відповіді

Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками.

 

Present Perfect and Past Simple

WB c.

54

 

Узагальнення матеріалу по темі « Харчування»

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови.

Написання інформаційного повідом-лення про іноземну мову.

Large numbers.

Pronuncia-tion: word stress in numbers

Adjective order

WB c.

Тема: « Охорона здоров’я»

55

 

Види лікарень

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови.

Подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Languages of the world

 

 

56

 

Назви медичних закладів

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення спільного та відмінного

Languages of the world

 

Розробка проєкту

57

 

Назви захворювань та їх симптоми

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Презентація проєкту про про іноземну мову

 

 

Презентація проєкту

58

 

Назви лікарських засобів

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови. Обговорення досвіду спілкування з іншими людьми англійською мовою.

Презентація проєкту про іноземну мову

 

 

Презентація проєкту

 

 

 

 

59

 

Будова тіла. Види травм

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео.

Зорове сприймання тексту.

Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення.

Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue

 

WB c.

60

 

Люди з фізичними вадами

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Розмова щодо травм, що були отримані раніше.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Розмова – діалог із використан-ням reflexive pronouns

Myself, yourself, etc.

Reflexive pronouns 

WB c.

61

 

Здоров’я підлітка

• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей.

•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення.

Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним.

Teen health

 

WB c.

62

 

Емоційний стан людини. Як його покращити?

• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків

Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись.

Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті.

Adjectives to express emotion.

Pronuncia-tion: [uː] and [ʊ]

 

WB c.

 

63

 

Як правильно організувати свій день?

• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають

•Опис різних видів книг, їх стилів.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

 

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного.

Обговорен-ня обраних варіантів відповідей

Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out

 

WB.

64

 

Спорт  як важлива складова гарного самопочуття

• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення

•Опис можливих/

вірогідних подій, ситуацій, станів.

Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос

Використання умовних речень: виконання вправ

Pronunciation: sentence stress

First conditional

WB

65

 

Раціон харчування: вітаміни

• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури

• Розповідь/

обговорення літературних вподобань.

Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі

Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень

Words about books

 

WB

66

 

Мій день.

• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови).

• Написання історії згідно наданої інформації.

Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого

Написання історії згідно до наданої інформації

Linking words

Unfortuna-tely, so, and, but , because

WB

 

67

 

Відпочинок і навчання

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінюють важ.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.

 

 

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

 

 

Ствроення проєкту.

68

 

Мої корисні звички

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу.

Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту.

Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника 

 

 

 

 

69

 

Шкідливі звички та їх вплив

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі».

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

 

Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості.

Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків.

Ways to pronounce ea

 

WB c.

70

 

Узагальнення матеріалу по темі « Харчування»

• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік.

Обговорення процесу винаходжен-ня снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення.

Vocabula-ry: food

Present Simple passive 

WB c.

71

 

Країни виучуваної мови. Контроль аудіювання

 

 

ГР 1

• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту про приготування їжі.

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого.

 

Present Simple passive 

WB c.

72

 

Кіно і театр. Контроль письма

 

 

ГР 2

• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do”

Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання.

Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі

Практикуван-ня утворень нових слів, речень з ними.

Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі.

Ingredients

Phrases with make and do

 

WB c.

 

73

 

Харчування. Контроль читання

 

ГР 3

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити;

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті

Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”.

 

WB

74

 

Охорона здоров’я.

Контроль говоріння

 

ГР 4

 

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані

Сприймання граматичних правил та їх практичне використан-ня.

Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

Pronunciation: sounds and spelling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Past Simple passive

 

75

 

 

Підсумковий урок

• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини.

Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання.

Розповідь про події та зміни у житті людини.

 

 

WB c.

76

 

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

• Визначення та обговорення подій, що відбуваються у житті людини.

Розповідь дівчини про зміну навчального закладу.

Сприймання на слух розмови, де обговорюєть-ся зміна навчального закладу.

Написання власної  біографії з використан-ням активного та пасивного стану речень.

 

Life changes: be born, become a teenager, etc.

WB c.

Life skills. Better learning outcomes

55

 

Better learning outcomes

•  Можуть проаналізувати текст про стилі навчання.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

Зорове сприймання тексту, визначення правдивості тверджень.

Виконання квізу та обговорення його результатів.

 

 

Підготовка проєкту

56

 

Better learning outcomes

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про теорію множинного інтелекту

Висловлення власної думки щодо прочитаного і почутого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

57

 

Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Розділи 17-20. Стор. 118-119.

58

 

Семестровий (річний) контроль знань

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку