НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік _________ Семестр____ ІІ______ Вчитель:______________________________________________
Клас___________ Підручник PREPARE 7 UKRAINIAN EDITION
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
|||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||
Семестр ІI |
|||||||||||
Тема : Країни виучуваної мови |
|||||||||||
1
2
3
|
|
Географічне положення Великобританії
Клімат Великобританії
Державні символи Великобританії
|
•Описує місцевість, будівлі, використо-вуючи прості мовні засоби. • Обговорювати місце проживання, територію, столиці |
Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.
|
Комунікативність: •Використання доцільних форм для опису місцевостей.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту.
|
Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису. Говорити про будівлі, столиці, їх особливості. |
Café, church, hospital, library, museum, park, police station, post office, restaurant, shop, sports centre, theatre, train station, university. Art gallery, cathedral, embassy, fountain, mosque, old town, palace, shopping area, skyscraper, stadium, statue, temple |
Determiners |
WB c. |
|
4
5
6
|
|
Політичний устрій Великобританії
Лондон столиця Британії
Найцікавіші пам’ятки Лондона |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
|
Створює опитувальник про місто. |
The/a/an, all/both, another/other |
Determiners |
WB c. |
|||
7
8
9
|
|
Найбільші міста Британії
Видатні історичні монументи
Відомі музеї та галереї Британії |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді). |
|
Інформація про місця у місті |
|
WB c. |
|||
10
11
12 |
|
Цікаві факти з історії країни
В. Шекспір відомий автор сонетів
Видатні письменники Великобританії
|
•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Повідомляє необхідну інформацію |
Прослуховування аудіо (різниця у звучанні) |
Розмови про місто, пересування по місту |
Uncountable nouns |
|
WB c. |
||
13 |
|
Знайомство з США. Географічне положення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Державні символи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Політичний устрій країни |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Цікаві факти з історіїї країни |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Узагальнення матеріалу по темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Кіно і театр |
|||||||||||
18
19 |
|
Поява кінематографу.
Перші кінотеатри |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Кінематограф» |
• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та комунікативні стратегії, щоб підтримувати розмову чи дискусію
• Пише прості, детальні повідомлення на низку знайомих тем, що входять до сфери особистих інтересів. |
Для розвитку соціальної відповідальності: •обговорення глобальних питань (зміни у житті планети) |
Прослуховування аудіо (утворення пар)
|
Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлен-ня речень з текстом |
Вирази по темі «Кінемато-граф» |
|
WB c. |
|
20
21 |
|
Жанри кінематографу
Сучасні кінотеатри світу |
•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем. |
Для розвитку навичок співпраці • Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми |
Прослуховування аудіо |
Робота в парах: запитання – відповідь |
Relative pronouns who, which, that Pronuncia-tion: Spelling and syllables |
Who, which, that |
WB c. |
||
22 |
|
Відомі кінотеатри України |
• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлен-ня відповід-ності, дати відповідь на запитання) |
|
Conjunctions |
But, because, and, if, or, so, that, when, where, while |
WB c. |
||
23
24 |
|
Відомі актори світу.
Мій улюблений актор |
• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді) |
Робота у парах: говоримо про тварин.
Написання запрошення |
Назви тварин, країни. |
Conjunctions, film vocabulary |
WB c. |
||
Life Skills. Brainstorming |
|||||||||||
25
26
27 |
|
Відомі українські актори
Улюблений жанр фільму
Похід в кінотеатр |
• Читають короткі тексти про брейнстормінг. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про брейнстор-мінг, його складові, подальша бесіда на основі нової інформації. Способи використання брейнстор-мінгу на практиці. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Лексика на тему «Кінемато-граф» |
|
|
|
28
29
30 |
|
Поява театру. Історія створення
Елементи інтер’єру театру
Мій візит до театру |
• Читають короткі тексти про брейнстормінг •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці |
Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації |
Лексика на тему «Кінемато-граф» |
|
Розробка проєкту |
||
31
32
33 |
|
Ляльковий театр
Відомі лялькові театри світу
Моя улюблена вистава |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу |
Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту |
|
|
Презентація проєкту |
|
34
35 |
|
Відомі актори світу
Відомі актори України |
Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу |
Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту |
|
|
|
|
36 |
|
Узагальнення матеріалу по темі « Кіно і театр»
|
|||||||||
Тема : « Харчування» |
|||||||||||
37 |
|
Покупка продуктів харчування |
•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. |
•Відповіді на запитання про активне проведення часу. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Повторення та вивчення нової лекси-ки про активне проведення часу |
|
WB c. |
|
38 |
|
Види магазинів |
•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.
|
•Розуміння порядку подій в історіях. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
|
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди. |
Past participles |
Present Perfect with ever and never |
WB c. |
|
39 |
|
Мій улюблений магазин |
• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання. |
• Встановлен-ня відповід-ностей між частинами тексту та запитаннями. |
Критичне мислення: Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання. |
Обговорення попередньо-го досвіду щодо активного проведення часу. |
Past participles |
|
WB c. |
|
40 |
|
Мої улюблені продукти |
• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику |
•Створення квізу щодо активного проведення часу |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Сприймання на слух тексту про туристичний досвід. |
Робота в парах – порівняння відповідей квізу |
|
|
WB c. |
|
|
|||||||||||
41 |
|
Список продуктів |
• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх. |
• Розповідь про магази-ни, товари, їх характеристики. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою. |
Опис магазину та його елементів. |
Vocabulary: shops |
|
WB c. |
|
42 |
|
Святкові страви |
• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень) |
Опис подій що відбувались у певний час у минулому (поперед-нього досвіду). |
Pronunciation: intonation in questions and statements |
Present Perfect with just, yet, already
|
WB c. |
||
43 |
|
Гроші. Їх важливість і вміння тратити |
• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків |
• Розповідь про гроші; їжу; види мір
|
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та міркування в аргументах; |
Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші. |
Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші |
Shops, money, measure-ments |
|
WB c. |
|
44 |
|
Відвідування торгівельного центру |
•Можуть написати лист про певні події |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів. |
Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді) |
Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру. |
|
|
WB c. |
||
|
|||||||||||
45 |
|
Похід у піцерію |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінюють важ. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання |
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
Food market, clothes market, antiques market, flower market |
|
Ствроення проєкту. |
|
46 |
|
Святкування дня народження |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України |
•Самопрезентація. |
Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше. |
Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особивості. Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. |
|
|
|
||
|
|||||||||||
47 |
|
Пікнік. Улюблені страви для пікніка
|
• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час. |
• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
|
Заповнення опитувальни-ка разом з однокласни-ками. Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень). |
|
Vocabulary: Free time |
|
WB c. |
|
48 |
|
Корисний набір продуктів |
• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці. |
• Розповідати про поперед-ній досвід, хобі. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та другорядні типи інформації. • Можуть аргументувати різну інформацію. |
Сприймання аудіозапису на слух. |
|
Pronunciation: weak forms |
Present Perfect with for and since |
WB c. |
|
49 |
|
Корисний сніданок, обід та вечеря для школяра |
• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect |
•Опис хобі – геокешингу |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання. |
Опис нового виду хобі (активного проведення часу). |
|
|
WB c. |
||
50 |
|
Шкідливі продукти |
• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу |
•Інтерв’ю щодо незвичних хобі. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство. |
Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі. |
Collocations about having fun. Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles |
|
WB c. |
|
|
|||||||||||
51 |
|
Шкідливі звички харчування |
• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови. |
Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді. |
Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу |
Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate |
|
WB c. |
|
52 |
|
Моя улюблена страва |
• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Зорове сприймання правил, виконання вправ з використан-ням Present Perfect and Past Simple |
Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів. |
|
Present Perfect and Past Simple |
WB c. |
||
53 |
|
Улюблена страва моєї родини |
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Розповідь про мови світу, їх особливості. Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи Плагіату |
Зорове сприймання тексту про мови світу. Вибір правильної відповіді |
Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками. |
|
Present Perfect and Past Simple |
WB c. |
|
54 |
|
Узагальнення матеріалу по темі « Харчування» |
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови. |
Написання інформаційного повідом-лення про іноземну мову. |
Large numbers. Pronuncia-tion: word stress in numbers |
Adjective order |
WB c. |
|||
Тема: « Охорона здоров’я» |
|||||||||||
55 |
|
Види лікарень |
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови. Подальша бесіда на основі нової інформації. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Languages of the world |
|
|
|
56 |
|
Назви медичних закладів |
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови |
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення спільного та відмінного |
Languages of the world |
|
Розробка проєкту |
|
57 |
|
Назви захворювань та їх симптоми |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови |
Презентація проєкту про про іноземну мову |
|
|
Презентація проєкту |
|
58 |
|
Назви лікарських засобів |
Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови. Обговорення досвіду спілкування з іншими людьми англійською мовою. |
Презентація проєкту про іноземну мову |
|
|
Презентація проєкту |
|
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||
59 |
|
Будова тіла. Види травм |
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео. Зорове сприймання тексту. |
Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення. |
Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue |
|
WB c. |
|
60 |
|
Люди з фізичними вадами |
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Розмова щодо травм, що були отримані раніше. |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Розмова – діалог із використан-ням reflexive pronouns |
Myself, yourself, etc. |
Reflexive pronouns |
WB c. |
||
61 |
|
Здоров’я підлітка |
• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей. |
•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення. |
Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним. |
Teen health |
|
WB c. |
|
62 |
|
Емоційний стан людини. Як його покращити? |
• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків |
Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись. |
Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті. |
Adjectives to express emotion. Pronuncia-tion: [uː] and [ʊ] |
|
WB c. |
|||
|
|||||||||||
63 |
|
Як правильно організувати свій день? |
• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають |
•Опис різних видів книг, їх стилів. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді.
Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного. |
Обговорен-ня обраних варіантів відповідей |
Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out |
|
WB. |
|
64 |
|
Спорт як важлива складова гарного самопочуття |
• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення |
•Опис можливих/ вірогідних подій, ситуацій, станів. |
Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос |
Використання умовних речень: виконання вправ |
Pronunciation: sentence stress |
First conditional |
WB |
||
65 |
|
Раціон харчування: вітаміни |
• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури |
• Розповідь/ обговорення літературних вподобань. |
Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі |
Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень |
Words about books |
|
WB |
||
66 |
|
Мій день. |
• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови). |
• Написання історії згідно наданої інформації. |
Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого |
Написання історії згідно до наданої інформації |
Linking words |
Unfortuna-tely, so, and, but , because |
WB |
||
|
|||||||||||
67 |
|
Відпочинок і навчання |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
|
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінюють важ. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.
|
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
|
|
Ствроення проєкту. |
|
68 |
|
Мої корисні звички |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу. |
Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту. |
Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника |
|
|
|
|||
|
|||||||||||
69 |
|
Шкідливі звички та їх вплив |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі». |
Питання і відповіді щодо персональної інформації.
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі. • Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;
|
Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості. |
Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків. |
Ways to pronounce ea |
|
WB c. |
|
70 |
|
Узагальнення матеріалу по темі « Харчування» |
• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні. |
Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік. |
Обговорення процесу винаходжен-ня снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення. |
Vocabula-ry: food |
Present Simple passive |
WB c. |
|||
71 |
|
Країни виучуваної мови. Контроль аудіювання
ГР 1 |
• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприймання тексту про приготування їжі. |
Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого. |
|
Present Simple passive |
WB c. |
||
72 |
|
Кіно і театр. Контроль письма
ГР 2 |
• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do” |
Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання. Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі |
Практикуван-ня утворень нових слів, речень з ними. Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі. |
Ingredients Phrases with make and do |
|
WB c. |
|||
|
|||||||||||
73 |
|
Харчування. Контроль читання
ГР 3 |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити; |
Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті |
Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”. |
|
WB |
|
74 |
|
Охорона здоров’я. Контроль говоріння
ГР 4
|
• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані |
Сприймання граматичних правил та їх практичне використан-ня. |
Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані |
Pronunciation: sounds and spelling |
Past Simple passive |
|
|||
75 |
|
Підсумковий урок |
• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини. |
Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання. |
Розповідь про події та зміни у житті людини. |
|
|
WB c. |
|
76 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
• Визначення та обговорення подій, що відбуваються у житті людини. |
Розповідь дівчини про зміну навчального закладу. |
Сприймання на слух розмови, де обговорюєть-ся зміна навчального закладу. |
Написання власної біографії з використан-ням активного та пасивного стану речень. |
|
Life changes: be born, become a teenager, etc. |
WB c. |
||
Life skills. Better learning outcomes |
|||||||||||
55 |
|
Better learning outcomes |
• Можуть проаналізувати текст про стилі навчання. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
Зорове сприймання тексту, визначення правдивості тверджень. |
Виконання квізу та обговорення його результатів. |
|
|
Підготовка проєкту |
|
56 |
|
Better learning outcomes |
• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою. |
• Презентація проєкту в команді |
Сприймання на слух тексту про теорію множинного інтелекту |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і почутого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
|
||
57 |
|
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Розділи 17-20. Стор. 118-119. |
|||||||||
58 |
|
Семестровий (річний) контроль знань |
|||||||||