Календарне планування на ІІ семестр 2017-2018 н.р. з географії для 6 класу розроблене відповідно до чинної навчальної програми та відповідно до навчальних рекомендацій на 2017-2018 навчальний рік.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАГАЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ У 6 КЛАСІ
(2 години на тиждень, 35 – НА ІІ СЕМЕСТР)
Контрольна робота – 1 (16.04)
Практичні роботи – 5, з них 2 оцінюються обов’язково (29.01, 04.05)
Дослідження – 1 (21.05)
18 робочих тижнів (36 годин – 09.04 = 35 годин)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Тематичний блок № 4 «Атмосфера» (14 годин) РОЗДІЛ 3. Оболонки Землі |
|||
32 |
15.01 |
Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері. |
|
33 |
19.01 |
Добовий і річний хід температури повітря, причини його коливання. Кліматична карта. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря. |
|
34 |
22.01 |
Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни у тропосфері. |
|
35 |
26.01 |
Вимірювання атмосферного тиску |
|
36 |
29.01 |
Практична робота 4: Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою |
Оцінювана |
37 |
02.02 |
Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість, їх визначення сучасними приладами й візуально. Утворення бризу. |
|
38 |
05.02 |
Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни. |
|
39 |
09.02 |
Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність. |
|
40 |
12.02 |
Опади, що випадають із хмар та з повітря, їхні види, вимірювання. Карта розподілу опадів. Практична робота 5:Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз |
|
41 |
16.02 |
Погода, її елементи, мінливість. Характерна погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди. |
|
42 |
19.02 |
Клімат та основні кліматотвірні чинники. |
|
43 |
23.02 |
Карта кліматичних поясів. Зміни клімату |
|
44 |
26.02 |
Вплив людини на атмосферу. |
|
45 |
02.03 |
Узагальнення знань з теми «Атмосфера» |
|
Тематичний блок № 5 «Гідросфера» (10 годин)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
46 |
05.03 |
Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери. |
|
47 |
09.03 |
Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані. Властивості вод Світового океану. |
Зробити мультимедійну презентацію до найцікавіших океанів Землі (на вибір) |
48 |
12.03 |
Рухи води в Світовому океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина. |
|
49 |
16.03 |
Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка:річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейни й найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. |
|
50 |
19.03 |
Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. |
|
51 |
23.03 |
Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали. |
|
52 |
02.04 |
Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти. |
|
53 |
06.04 |
Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води. |
|
54 |
13.04 |
Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. Практична робота 6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер. |
|
55 |
16.04 |
Контрольна робота №2 |
|
Тематичний блок № 6 «Біосфера. Природні комплекси» (5 годин)
Тема 4 Біосфера та грунти (2 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
56 |
20.04 |
Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі. |
|
57 |
23.04 |
Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану |
|
Тема 5 Природні комплекси (3 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
58 |
27.04 |
Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості. |
|
59 |
30.04 |
Природні зони Землі, їх особливості. |
|
60 |
04.05 |
Практична робота 7 Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом). |
Оцінювана |
Тематичний блок № 7 «Планета людей»
(6 годин)
61 |
07.05 |
Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі. |
|
62 |
11.05 |
Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу. |
|
63 |
14.05 |
Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу. Практична робота 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць. |
|
64 |
18.05 |
Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона. |
|
65 |
21.05 |
Дослідження 2: Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів |
Підготувати проект з утилізації побутових відходів |
66 |
25.05 |
Узагальнення знань з теми «Планета людей» |
|