Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
За підручником А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір -. Алгебра. 8 клас.
( Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2016)
АЛГЕБРА, 8 клас.
Орієнтовне поурочне планування ( ІІ семестр — 38 години, 2 години на тиждень)
№
|
Тема уроку |
Дата |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
цінності / ставлення |
уміння |
Домашнє завдання |
Тема 2 «Квадратні корені. Дійсні числа» (15 годин) |
||||||
33 |
Функція її властивості і графік |
|
Учень/учениця: наводить приклади: множин, підмножин; числових множин; раціональних чисел; ірраціональних чисел пояснює, що таке: множина, підмножина; раціональне число; ірраціональне число; дійсне число формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня характеризує властивості функцій y = x2, за їх графіками розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y = x2, ; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами |
Сприйняття інших. Відмінності НЛ - 2 |
опрацьовувати інформацію в ЗМІ, критично оцінювати виступи однокласників, колег НЛ - 2 |
§1 п. 10, № 314, 316 |
34 |
Функція її властивості і графік. |
|
№ 321, 323 |
|||
35 |
Функція , її графік і властивості |
|
§2 п.11, № 351,354 |
|||
36 |
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота №5 |
|
№ 356, с. 88 опр |
|||
37 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
|
§2 п. 12, № 380, 384 |
|||
38 |
Числові множини . Раціональні числа. |
|
§2 п.13, № 429, 432 |
|||
39 |
Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
|
§2п.14, № 445, 449, 454 |
|||
40 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
§2п.15, № 472, 474 |
|||
41 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
№ 476, 478 |
|||
42 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
№ 482, 484, 486 |
|||
43 |
Добуток і частка квадратних коренів. |
|
№ 501, 503, 505 |
|||
44 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.Самостійна робота № 6 |
|
№ 510, с. 132 опрацю-вати |
|||
45 |
Функція y=, її графік і властивості. |
|
§2 п.17, № 559, 561 |
|||
46 |
Функція y=, її графік і властивості. |
|
№ 566, 568, 570 |
|||
47 |
Контрольна робота №3. Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
|
|
Повторити §2 п. 10 - 17 |
Тема 3 «Квадратні рівняння» (17 годин) |
||||||
48 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. |
|
Учень/учениця:
наводить приклади квадратних рівнянь, квадратних тричленів
формулює: означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; теорему Вієта
записує формулу: коренів квадратного рівняння; розкладання квадратного тричлена на лінійні множники
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь;
розкладання квадратного тричлена на множники;
знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних;
складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
Рівність, обов’язок визнання рівності всіх, усвідомлення обов’язків людини НЛ - 2 |
Знати свої обов’язки; цінувати власну свободу; визнавати рівність усіх НЛ – 2
розв’язує вправи, що передбачають: складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач НЛ - 4 |
§3п.18, №595, 597, 602 |
49 |
Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
|
№ 604, 606, 609 |
|||
50 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
§3 п.19, № 635(1-6) |
|||
51 |
Розв'язування квадратних рівнянь |
|
№ 635(7-12), 639 |
|||
52 |
Розв'язування квадратних рівнянь. Самостійна робота №7 |
|
№ 646, с.157опра-цювати |
|||
53 |
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
§3п.20, № 683, 685, 687 |
|||
54 |
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
№689, 691, 693 |
|||
55 |
Контрольна робота №4 « Формула коренів квадратного рівняння» |
|
Повторити § 3п. 18 - 20 |
|||
56 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен та його корені. |
|
§3п.21, № 729, 731 |
|||
57 |
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
№733, 735 |
|||
58 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
С.165 тест.завдання № 5 |
|||
59 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
§3 п.22, № 751, 753 |
|||
60 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота №8 |
|
№ 755, с. 177 опр |
|||
61 |
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
§3 п. 23, № 779, 781 |
|||
62 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
№ 784, 786 |
|||
63 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
Тестове завдання № 6 с. 190 |
|||
64 |
Контрольна робота №5 «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» |
|
Повторити §3 п. 21 - 23 |
|||
Тема 4 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» (6 годин) |
||||||
65 |
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
С.194 № 815, 818 |
66 |
Властивості та графіки функцій , , |
|
|
|
|
№ 848, 852 |
67 |
Степінь з цілим показником. Квадратні корені. Квадратні рівняння |
|
|
|
|
№ 866, 879 |
68 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
№ 905, 893 |
69 |
Контрольний зріз на кінець року |
|
|
|
|
Повторити §1 - 3 |
70 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|