Календарне планування на ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі За підручником А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір -. Алгебра. 8 клас. ( Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2016) АЛГЕБРА, 8 клас. Орієнтовне поурочне планування ( ІІ семестр — 38 години, 2 години на тиждень)
Перегляд файлу

 

Календарне планування вивчення алгебри в 8  класі

За підручником А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір -. Алгебра. 8 клас.

( Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2016)

 

АЛГЕБРА, 8 клас.

Орієнтовне поурочне планування ( ІІ семестр — 38 години, 2 години на тиждень)

 

 

Тема уроку

Дата

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

цінності / ставлення

уміння

Домашнє завдання

Тема 2 «Квадратні корені. Дійсні числа» (15 годин)

33

Функція її властивості і графік

 

Учень/учениця:

наводить приклади: множин, підмножин; числових множин; раціональних чисел; ірраціональних чисел

пояснює, що таке: множина, підмножина; раціональне число; ірраціональне число; дійсне число

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня

характеризує властивості функцій y = x2, за їх графіками

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y = x2, ; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами

Сприйняття інших.

Відмінності

НЛ - 2

опрацьовувати

інформацію в ЗМІ,

критично оцінювати

виступи однокласників,

колег 

НЛ - 2

§1 п. 10, № 314, 316

34

Функція  її властивості і графік.

 

№ 321, 323

35

Функція ,  її графік і властивості

 

§2 п.11,  № 351,354

36

Функція ,  її графік і властивості. Самостійна робота №5

 

№ 356, с. 88 опр

37

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь.    

 

§2 п. 12, № 380, 384

38

Числові множини . Раціональні числа.

 

§2 п.13, № 429, 432

39

Ірраціональні числа. Дійсні числа.

 

§2п.14, № 445, 449, 454

40

Властивості арифметичного квадратного кореня

 

§2п.15, № 472, 474

41

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня

 

№ 476, 478

42

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня

 

№ 482, 484, 486

43

Добуток і частка квадратних коренів.

 

№ 501, 503, 505

44

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.Самостійна робота № 6

 

№ 510, с. 132 опрацю-вати

45

Функція y=, її графік і властивості.

 

§2 п.17, № 559, 561

46

Функція y=, її графік і властивості.

 

№ 566, 568, 570

47

Контрольна робота №3. Квадратні корені. Дійсні числа

 

 

 

 

Повторити §2 п. 10 - 17

 

 

 

Тема 3 «Квадратні рівняння» (17 годин)

48

Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

 

Учень/учениця:

 

наводить приклади квадратних рівнянь, квадратних тричленів

 

 

формулює:

означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

теорему Вієта

 

записує формулу: коренів квадратного рівняння; розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

 

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь;

 

 

розкладання квадратного тричлена на множники;

 

 

знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних;

 

 

складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

Рівність, обов’язок

визнання рівності всіх,

усвідомлення обов’язків

людини

НЛ - 2

Знати свої обов’язки;

цінувати власну свободу;

визнавати рівність усіх

НЛ – 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розв’язує вправи, що передбачають: складання і розв’язування

квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як

математичних моделей прикладних задач

НЛ - 4

§3п.18, №595, 597, 602

49

Розв’язування неповних квадратних рівнянь

 

№ 604, 606, 609

50

Формула коренів квадратного рівняння

 

§3 п.19, № 635(1-6)

51

Розв'язування квадратних рівнянь

 

№ 635(7-12), 639

52

Розв'язування квадратних рівнянь. Самостійна робота №7

 

№ 646, с.157опра-цювати

53

Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта

 

§3п.20, № 683, 685, 687

54

Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта

 

№689, 691, 693

55

Контрольна робота №4    « Формула коренів квадратного рівняння»

 

Повторити § 3п. 18 - 20

56

Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен та його корені.

 

§3п.21, № 729, 731

57

Розкладання квадратного тричлена на множники

 

№733, 735

58

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

 

С.165 тест.завдання № 5

59

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних.

 

§3 п.22, № 751, 753

60

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота №8

 

№ 755, с. 177 опр

61

Квадратне  рівняння як математична модель прикладної  задачі

 

§3 п. 23, № 779, 781

62

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь

 

№ 784, 786

63

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних

 

Тестове завдання № 6 с. 190

64

Контрольна робота №5 «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

 

Повторити §3 п. 21 - 23

Тема 4 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» (6 годин)

65

Аналіз контрольної роботи.

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

 

 

С.194 № 815, 818

66

Властивості та графіки функцій , ,

 

 

 

 

№ 848, 852

67

Степінь з цілим показником. Квадратні корені.  Квадратні рівняння

 

 

 

 

№ 866, 879

68

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік

 

 

 

 

№ 905, 893

69

Контрольний зріз на кінець року

 

 

 

 

Повторити §1 - 3

70

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
26 січня 2018
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку