Календарне планування
на ІІ семестр до підручника
«Я досліджую світ» для 4 класу
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич)
за типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом Шияна Р. Б.
№ |
Тема |
Матеріали до уроків |
|
Дата |
|
Підручник частина 1 |
Зошит ЯДС частина 1 |
Зошит для діагностичних робіт |
|||
Світ людей
|
|||||
Тиждень 17. Доісторична епоха |
|||||
17.1
|
Що таке доісторична епоха. Періоди доісторичного суспільства |
7 |
|
|
17.01 |
17.2 |
Найдавніші археологічні знахідки |
8 |
|
|
18.01 |
17.3 |
Трипільська культура: знахідки Вікентія Хвойки |
9 |
|
|
19.01 |
17.4 |
Як відшукали скіфську пектораль |
10-11 |
|
|
20.01 |
17.5 |
Виготовляємо екоторбинку з візерунками |
12 |
|
|
21.01 |
|
Самостійна і діагностична робота |
13 |
3-7 |
4-5 |
|
|
Розвитку зв’язного мовлення. Переказуємо детально. Доісторична епоха |
|
|
|
21.01 |
Тиждень 18. Київська Русь і козацька доба |
|||||
18.1. |
Київська Русь. Князі династії Рюриковичів |
15 |
|
|
24.01 |
18.2 |
Княгиня Ольга |
16 |
|
|
25.01 |
18.3 |
Козацька доба. Найвідоміші гетьмани |
17 |
|
|
26.01 |
18.4 |
Пам’ятки Київської Русі і козацької доби |
18-19 |
|
|
27.01 |
18.5 |
Вишивка, як традиційне українське мистецтво і ремесло (оздоблюємо серветку) |
20 |
|
|
28.01 |
18.6 |
Самостійна і діагностична робота |
21 |
8-11 |
6-8 |
|
|
Урок позакласного читання. Київська Русь. Княгиня Ольга
|
|
|
|
28.01 |
Тиждень 19. Україна в СРСР |
|||||
19.1. |
Українська Народна Республіка |
23 |
|
|
31.01 |
19.2 |
Україна в часи Голодомору |
24 |
|
|
01.02 |
19.3 |
Виготовляємо незабудку |
25 |
|
|
02.02 |
19.4 |
Українці у Другій світовій війні |
26 |
|
|
03.02 |
19.5 |
Україна у складі СРСР |
- |
|
|
04.02 |
|
Самостійна і діагностична робота |
27 |
12-13 |
9-10 |
|
|
Розвитку зв’язного мовлення. Переказуємо стисло. Стислий переказ твору «Українці у Другій світовій війні" |
|
|
|
04.02 |
Тиждень 20. Україна – незалежна держава |
|||||
20.1. |
Як Україна стала незалежною |
28-29 |
|
|
07.02 |
20.2 |
Конституція України |
30 |
|
|
08.02 |
20.3 |
Адміністративний поділ України |
31 |
|
|
09.02 |
20.4 |
Як українці захищали право на вибір. Революція гідності |
32-33 |
|
|
10.02 |
20.5 |
Волонтерський рух (виготовлення подарунку для воїнів-захисників за власним задумом) |
34 |
|
|
11.02 |
|
Самостійна і діагностична робота |
35 |
14-16 |
11-12 |
|
|
Урок позакласного читання. Україна – незалежна держава |
|
|
|
11.02 |
Тиждень 21. Досліджуємо свій край |
|||||
21.1 |
Історія рідного краю |
37 |
|
|
14.02 |
21.2 |
Адміністративний устрій регіонів. Факти про місцеве самоврядування |
38-39 |
|
|
15.02 |
21.3 |
Як реалізувати проєкт |
40 |
|
|
16.02 |
21.4 |
Орієнтування на місцевості за допомогою плану |
41 |
|
|
17.02 |
21.5 |
Моделюємо майбутнє свого міста чи села (створення 3D-макета) |
42 |
|
|
18.02 |
|
Самостійна і діагностична робота |
43 |
17-19 |
13-15 |
|
|
Розвитку зв’язного мовлення. Переказуємо вибірково. Історія рідного краю. |
|
|
|
18.02 |
Тиждень 22. Досліджуємо права та обов’язки дітей |
|||||
22.1 |
Історія прав дітей |
44-45 |
|
|
21.02 |
22.2 |
Права і обов’язки дітей (виготовляємо плакати) |
46-47 |
|
|
22.02 |
22.3 |
Що таке булінг |
48-49 |
|
|
23.02 |
22.4 |
Як боротися з булінгом |
50 |
|
|
24.02 |
|
Самостійна і діагностична робота |
51 |
20-22 |
16-18 |
|
22.5 |
Діагностична робота за розділом «Світ людей» |
52-54 |
|
19-22 |
25.02 |
|
Урок позакласного читання. Що таке булінг. Як боротися з булінгом. |
|
|
|
25.02 |
Людина та її здоров’я
|
|||||
Тиждень 23. Про життя і здоров’я |
|||||
23.1 |
Історія охорони здоров’я |
56-57 |
|
|
28.02 |
23.2 |
Історія медицини і технічний прогрес (створюємо стрічку часу про історію медицини) |
58-59 |
|
|
01.03 |
23.3 |
Історія боротьби з епідеміями |
60 |
|
|
02.03 |
23.4 |
Цінність життя і здоров’я. Складові здоров’я |
61-61 |
|
|
03.03 |
23.5 |
Взаємозв’язок складових здоров’я. Що впливає на здоров’я |
63-64 |
|
|
04.03 |
|
Самостійна і діагностична робота |
65 |
23-26 |
23-25 |
|
|
Розвитку зв’язного мовлення. Поміркуємо разом. Складання тексту-міркування. |
|
|
|
04.03 |
Тиждень 24,25. Ріст і розвиток |
|||||
24.1 |
Розвиток людини |
66-67 |
|
|
07.03 09.03 |
24.2 |
Музей людського тіла |
68 |
|
|
10.03 |
24.3 24.4 |
Виготовляємо лепбук «Моє тіло» |
69 |
|
|
11.03 11.03 |
|
Урок позакласного читання. Щасливе дитинство |
|
|
|
11.03
|
25.1 25.2 |
Як контролювати масу тіла |
70-71 |
|
|
14..03 15.03 |
25.3 |
Піраміда рухової активності |
72 |
|
|
16.03 17.03 |
25.4 |
Самостійна і діагностична робота |
73 |
27-30 |
26-28 |
18.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ріст і розвиток людини |
|
|
|
18.03 |
Тиждень 26. Здорове харчування |
|||||
26.1 |
Харчування і здоров’я (проведення фестивалю національної кухні) |
75 |
|
|
21.03 |
26.2 |
Поживні речовини, групи продуктів |
76-78 |
|
|
22.03 |
26.3 |
Складання меню |
77-78 |
|
|
24.03 |
26.4 |
Вітаміни і мінеральні речовини |
79 |
|
|
25.03 |
26.5 |
Норма вживання кухонної солі. Профілактика йододефіциту |
80 |
|
|
24.03 |
|
Самостійна і діагностична робота |
81 |
31-34 |
29-32 |
|
|
Урок позакласного читання. Рецепти моєї бабусі |
|
|
|
25.03 |
Тиждень 27. Звички і здоров’я |
|||||
27.1 |
Шкідливі звички і залежність |
83-84 |
|
|
04.04 |
27.2 |
Небезпека куріння (виготовлення знаків «Курити заборонено!») |
85 |
|
|
05.04 |
27.3 |
Міфи і факти про алкоголь |
86 |
|
|
06.04 |
27.4 |
Наркотичні і токсичні речовини |
87 |
|
|
07.04 |
27.5 |
Як відмовитися від небезпечних пропозицій |
88 |
|
|
08.04 |
|
Самостійна і діагностична робота |
89 |
35-38 |
33-35 |
|
|
Розвитку зв’язного мовлення. Корисні та шкідливі звички |
|
|
|
08.04 |
Тиждень 28,29. Реклама і здоров’я |
|||||
28.1 28.2 |
Вплив реклами на рішення людей |
91-92 |
|
|
11.04 12.04 |
28.3 28.4 |
Критичне ставлення до реклами |
93-94 |
|
|
13.04 14.04 |
28.5 |
Комерційна реклама і здоров’я |
95 |
|
|
15.04 |
|
Урок позакласного читання. Реклама і здоров’я |
|
|
|
15.04 |
29.1 |
Соціальна реклама (створення соціальної реклами) |
96 |
|
|
18.04
|
29.2 29.3 |
Виготовляємо леп бук «Реклама і здоров’я» |
|
|
|
19.04 20.04 |
29.4 |
Самостійна і діагностична робота |
97 |
39-40 |
36-38 |
21.04 |
29.5 |
Діагностична робота за розділом «Людина та її здоров’я» |
98-100 |
|
39-42 |
22.04 |
|
Розвитку зв’язного мовлення. «Людина та її здоров’я» |
|
|
|
|
Світ техніки
|
|||||
Тиждень 30. Історія техніки |
|||||
30.1 |
Історія простих механізмів (виготовляємо модель колодязя) |
103-104 |
|
|
26.04 |
30.2 |
Складні механізми |
105 |
|
|
27.04 |
30.3 |
Історія водного та авіатранспорту |
106-107 |
|
|
|
|
Історія робототехніки |
108-109 |
|
|
28.04 |
30.4 |
Дослідження винаходів, які зробили українці (виготовлення танграму) |
110 |
|
|
29.04 |
|
Самостійна і діагностична робота |
111 |
41-44 |
43-45 |
|
|
Урок позакласного читання. Історія робототехніки |
|
|
|
29.04 |
Тиждень 31,32. Історія матеріалів |
|||||
31.1 31.2 |
Історія матеріалів |
112-113 |
|
|
03.05 04.05 |
31.3 |
Історія скла й паперу |
114-115 |
|
|
05.05 |
31.4 |
Історія пластику |
116 |
|
|
06.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки про папір та скло |
|
|
|
06.05 |
32.1 32.2 |
Виготовляємо фоторамку |
117 |
|
|
10.05 11.05 |
32.3 |
Небезпечні відходи |
118 |
|
|
12.05 |
32.4 |
Самостійна і діагностична робота |
119 |
45-48 |
46-48 |
13.05 |
|
Урок позакласного читання. Як виникло скло, як виник папір
|
|
|
|
13.05 |
Тиждень 33. Безпека людини |
|||||
33.1 |
Безпека і небезпека |
121 |
|
|
16.05 |
33.2 |
Природні небезпеки і небезпеки, створеними людьми |
122 |
|
|
17.05 |
33.3 |
Як діяти в небезпечній ситуації |
123 |
|
|
18.05 |
33.4 |
Умови горіння. Як вийти із зони пожежі |
124-125 |
|
|
19.05 |
33.5 |
Пожежа в сусідній квартирі, будинку (виготовлення плану евакуації) |
126 |
|
|
20.05 |
|
Самостійна і діагностична робота |
127 |
49-52 |
49-51 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Безпека і небезпека |
|
|
|
20.05 |
Тиждень 34. Безпека у громадських місцях |
|||||
34.1 |
Безпека у натовпі |
129 |
|
|
23.05 |
34.2 |
Небезпека тероризму (виготовлення плаката «Правила поведінки у разі виявлення небезпечного предмета») |
130 |
|
|
24.05 |
34.3 |
Безпечна прогулянка |
131-132 |
|
|
25.05 |
34.4 |
Кола спілкування |
133 |
|
|
26.05 |
34.5 |
Як розпізнати зловмисника |
134 |
|
|
27.05 |
|
Самостійна і діагностична робота |
135 |
53-56 |
52-54 |
|
|
Урок позакласного читання. Виготовлення плаката «Безпечна прогулянка» |
|
|
|
27.05 |
Тиждень 35. Дорожня безпека |
|||||
35.1 |
Правила дорожнього руху. Сигнали світлофора і регулювальника |
137-138 |
|
|
30.05 |
35.2 |
Форми і види перехресть |
139 |
|
|
31.05 |
35.3 |
Рух майданами (малюємо план майдану) |
140 |
|
|
01.06 |
35.4 |
Ремонт дороги. Гра «Дорожня безпека» Самостійна і діагностична робота |
141-142 |
|
|
02.06 |
35.5 |
Діагностична робота за розділом «Світ техніки»і |
144-148 |
|
58-62 |
03.06 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Правила дорожнього руху |
|
|
|
03.06 |
35.6 |
Підсумок за рік |
|
|
|
06.06 |