Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика.
Автор Н.П. Листопад (2019)»
І семестр
4 години х 15 тижнів=60 год
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Повторення вивченого в 1 класі |
||
1. |
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7) |
|
2 |
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14) |
|
3 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. ( 15-28) |
|
4 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37) |
|
5 |
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44). |
|
6 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51) |
|
7 |
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
|
8 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70) Вхідна діагностувальна робота |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел
|
||
9 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). |
|
10 |
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87). |
|
11 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94) |
|
12 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100) |
|
13 |
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110) |
|
14 |
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118) |
|
15 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126) |
|
16 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133) |
|
17 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140). |
|
18 |
Діагностувальна робота з теми «Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток» |
|
19 |
Аналіз діагностувальної роботи. Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149) |
|
20 |
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 150-158) |
|
21 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 159-168) |
|
22 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175) |
|
23 |
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)
|
|
24 |
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196) |
|
25 |
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206) |
|
26 |
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213) |
|
27 |
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223) |
|
28 |
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232) |
|
29 |
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239) |
|
30 |
Діагностувальна робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» |
|
31 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
||
32 |
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 240-261) |
|
33 |
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 262-270). |
|
34 |
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277) |
|
35 |
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. (№ 278-284) |
|
36 |
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. (№ 285-292) |
|
37 |
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) |
|
38 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308) |
|
39 |
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316) |
|
40 |
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) |
|
41 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334) |
|
42 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343) |
|
43 |
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352) |
|
44 |
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360) |
|
45 |
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
46 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Додавання виду 38+4.Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 361-378) |
|
47 |
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387) |
|
48 |
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Віднімання виду 34-6. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-407) |
|
49 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416) |
|
50 |
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425) |
|
51 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432) |
|
52 |
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441) |
|
53 |
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449) |
|
54 |
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458) |
|
55 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466) |
|
56 |
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
57 |
Аналіз діагностувальної роботи.Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474) |
|
58 |
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483) |
|
59 |
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491) |
|
60 |
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач (№ 492-507) |
|
Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова ти ЧИТАННЯ, автор О. Савченко (2019)» та посібником «Швидкочитаночка», автор Л.А. Антонова
І семестр
4 години х 15 тижнів =60 год
№ |
Тема уроку
|
Дата |
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
||
1 |
Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4). |
|
2 |
Створюємо усний журнал (с. 5). |
|
3 |
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6). |
|
4 |
Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8). |
|
5 |
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9). |
|
6 |
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11). |
|
7 |
Робота з дитячою книжкою. Л.А. Антонова «Швидкочитаночка». Мрії збуваються |
|
8 |
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13). |
|
9 |
Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14). |
|
10 |
Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) (с. 15-17). |
|
11 |
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18). |
|
12 |
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18). |
|
13 |
Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
14 |
Робота з дитячою книжкою. Головне-захотіти
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
||
15 |
Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23). |
|
16 |
Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24). |
|
17 |
Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26). |
|
18 |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27). |
|
19 |
Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 27-29). |
|
20 |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29). |
|
21 |
Робота з дитячою книжкою. Знання не бувають зайвими. |
|
22 |
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31). |
|
23 |
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33). |
|
24 |
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34). |
|
25 |
Що в людини найцінніше? 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35). |
|
26 |
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» (с. 36-37). |
|
27 |
Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
28 |
Робота з дитячою книжкою. Замаскувався
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
||
29 |
Вступ до теми. Кажи про тварин. Т. Майдановий «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39). |
|
30 |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41). |
|
31 |
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44). |
|
32 |
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44). Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
33 |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору (с. 45-46). Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору(усно) |
|
34 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48). |
|
35 |
Робота з дитячою книжкою. Хто виграв |
|
36 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 46-48). Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
37 |
Підсумок за темою Робота з дитячою книжкою. Мої улюблені казки |
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
||
38 |
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51). |
|
39 |
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52). |
|
40 |
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53). |
|
41 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55). |
|
42 |
Робота з дитячою книжкою. Дуже розумна книга
|
|
43 |
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55). |
|
44 |
Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56). |
|
45 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57). |
|
Зачарувала все зима... |
|
|
46 |
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59). |
|
47 |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60). |
|
48 |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63). |
|
49 |
Робота з дитячою книжкою. Вдала витівка
|
|
50 |
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65). |
|
51 |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66). |
|
52 |
Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно) |
|
53 |
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67). |
|
54 |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68). |
|
55 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69). |
|
56 |
Екскурсія у міську бібліотеку
|
|
57 |
Робота з дитячою книжкою. Хоробрий син
|
|
58 |
Робота з дитячою книжкою. На радість людям
|
|
59 |
Робота з дитячою книжкою. Читаємо про зиму
|
|
60 |
Інсценізація улюблених казок |
|
Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «УКРАЇНСЬКА МОВА ти читання, автор К.Пономарьова (2019)» та зошитом з розвитку мовлення К. Пономарьової «Малюю словом»
І семестр
4 години х 15 тижнів =60 год
№ |
Тема уроку
|
Дата |
1 |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, с. 4-5). |
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||
2 |
Розрізнення мовних звуків і букв. Складання речень. (впр. 1-12, с. 6-7) |
|
3 |
Розпізнавання голосних звуків. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с.8-9) |
|
4 |
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11). |
|
5 |
Спостереження за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12). Стартова діагностувальна робота. Списування |
|
6 |
Аналіз діагностувальної роботи. Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами. (впр. 1-7, с. 13-14). |
|
7 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Згадую про літо» с.4-5 |
|
8 |
Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15). |
|
9 |
Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17). |
|
10 |
Спостереження за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18). |
|
11 |
Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20). |
|
12 |
Написання слів з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22). |
|
13 |
Правильне вимовляння дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24). |
|
14 |
Діагностувальна робота. Списування
|
|
15 |
Аналіз діагностувальної роботи. Складання і записування речень. Звуко-буквений аналіз слів |
|
16 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Малюю осінній сад» с.7-9 |
|
17 |
Спостереження за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25). |
|
18 |
Дослідження слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29). |
|
19 |
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Повторення |
|
20 |
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворчу роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31). |
|
21 |
Поділ слів на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 32-33). |
|
22 |
Вправляння у переносі слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35). |
|
23 |
Вправляння у переносі слів. Навчальний диктант.
|
|
24 |
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37). |
|
25 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» с.10-12 |
|
26 |
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38). |
|
27 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви». Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. |
|
28 |
Робота зі словником. Розташування слів за алфавітом
|
|
29 |
Діагностувальна робота. Диктант
|
|
30 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення
|
|
31 |
Спостереження за значенням слова. Інтерв’ю. (впр. 1-9, с. 39-40). |
|
32 |
Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40). |
|
33 |
Пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42). |
|
34 |
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44). |
|
35 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» с.13-15 |
|
36 |
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. (впр. 1-7, с. 44-45). |
|
37 |
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. (впр. 1-8, с. 46-47). |
|
38 |
Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови. (впр. 1-8, с. 47-48). |
|
39 |
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) (впр. 1-10, с. 49-50). Діагностувальна робота. Діалог (усно) |
|
40 |
Об’єднання слів у групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52). |
|
41 |
Добір родової назви предметів до видових. Виконання дій за інструкцією. (впр. 1-8, с. 52-53). Діагностувальна робота. Діалог (усно) |
|
42 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова». Діагностувальна робота. Діалог (усно) |
|
43 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття» с.16-18 |
|
Досліджую іменники |
||
44 |
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. (впр. 1-11, с. 54-55). |
|
45 |
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які відповідають на питання хто? і що? Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57). |
|
46 |
Добір іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59). |
|
47 |
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень. (впр 1-10, с. 60—61). |
|
48 |
Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12, с. 62-63). |
|
49 |
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями . (впр. 1-8, с. 64-65). |
|
50 |
Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. (впр. 1-8, с. 65—66). |
|
51 |
Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг» с.19-21 |
|
52 |
Написання слів з великої букви. Творче списування
|
|
53 |
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. (впр. 1-11, с. 67-68). |
|
54 |
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Звуковий аналіз слів. (впр. 1-11, с. 69-70). |
|
55 |
Змінювання іменників за числами (один багато). Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71). |
|
56 |
Діагностувальна робота. Диктант
|
|
57 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення правил переносу слів з рядка в рядок.
|
|
58 |
Написання слів з великої букви. Повторення.
|
|
59 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю» с.22-24 |
|
60 |
Повторення вивчених тем. Підсумковий урок за семестр |
|
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»
І семестр
3 години х 15 тижнів =45 год
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Вступ |
||
1 |
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7). |
|
2 |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). |
|
3 |
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
|
4 |
Для чого країнами державні символи (с. 21-24). |
|
Природа восени |
||
5 |
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31). |
|
6 |
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). |
|
7 |
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
8 |
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). |
|
9 |
Для чого потрібний календар (с. 40-43). |
|
10 |
Який в осені святковий календар (с. 52-55). |
|
11 |
Якого я роду, якого народу (с. 57-58). |
|
12 |
Права та обов’язки дитини (с. 58-59). |
|
13 |
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). |
|
14 |
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
15 |
Що таке експеримент . Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 64-67). |
|
16 |
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
17 |
Діагностувальна робота. Природа восени |
|
18 |
Аналіз діагностувальної роботи. Які в осені ознаки. Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені»(с. 73-76). |
|
19 |
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
20 |
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
21 |
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84). |
|
22 |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
23 |
Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). |
|
24 |
Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90). |
|
25 |
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
|
26 |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
27 |
Які властивості має вода. Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 96- 101). |
|
28 |
Як мандрує вода (с. 101-104). |
|
29 |
Як берегти воду (с. 104-105). |
|
30 |
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
31 |
Чи всі гриби їстівні. Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 108-111). |
|
32 |
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). |
|
33 |
Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
34 |
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
35 |
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
36 |
Як звірі готуються до зими. Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 120-123). |
|
37 |
Діагностувальна робота. Природа восени |
|
Природа взимку |
||
38 |
Аналіз діагностувальної роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). |
|
39 |
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). |
|
40 |
Яка погода взимку. Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-133). |
|
41 |
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137). |
|
42 |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Різдво (с. 138-139). |
|
43 |
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). |
|
44 |
Діагностувальна робота. Природа взимку |
|
45 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсуковий урок |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Дизайну та технологій за підручником «Я досліджую світ» Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич
І семестр
1 година х 15 тижнів =15 год
№ |
Тема уроку
|
Дата |
1 |
Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15) |
|
2 |
Виготовлення лепбука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19) |
|
3 |
Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34) |
|
4 |
Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44) |
|
5 |
Виготовлення ракети у техніці оригамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51) |
|
6 |
Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56) |
|
7 |
Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64) |
|
8 |
Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79) |
|
9 |
Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв. Розігрування «Театру тіней» (с. 84) |
|
10 |
Виготовлення моделі термометра емоцій. (с. 95-96) |
|
11 |
Виготовлення паперової склянки за зразком. (с. 106) |
|
12 |
Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115) |
|
13 |
Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132) |
|
14 |
Виготовлення макету ялинки. (с. 139) |
|
15 |
Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141) |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво» Л.Кондратової
І семестр
1 година х 15 тижнів =15 год
СМ – сприймання мистецтва
ХТД – художньо-творча діяльність
№ |
Тема уроку
|
Дата |
МОВА МИСТЕЦТВА |
||
1. |
Зустріч з мистецтвом Основні поняття: візуальні мистецтва СМ: зображення літа в картинах художника ХТД: створення малюнка на тему «Сонячний літній день» |
|
2 |
Природа в мистецтві Основні поняття: живопис, різновиди пейзажів СМ: різновиди пейзажів в картинах відомих художників; ХТД: Зображення дерева морського пейзажу (акварель, гуаш). |
|
3 |
Подорож у село Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні). СМ: зображення села в картинах відомих художників. ХТД: Зображення сільського пейзажу за допомогою штампування (акварель, гуаш). |
|
4 |
Осіння мелодія Основні поняття: колорит СМ: А. Зражевський – зображення осінніх листочків. ХТД: аплікація із засушеного листя (ножиці, картон, засушене листя, клей ПВА). |
|
5 |
Осінній таночок Основні поняття: паперопластика. СМ: зображення пізніх осінніх квітів в картинах художників. ХТД: Створення хризантеми з гофрованого паперу (гофорований папір, ножиці, клей) |
|
6 |
Ритмічний рух Основні поняття: ритм. СМ: осінні ритми в картинах Д. Кустановича ХТД: Створення малюнку відбитками пальця. |
|
7 |
Різні темпи Основні поняття: замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір). СМ: М. Степанов «Такса», С. М’юр «Пес», А. Дюрер «Лев». ХТД: Виконання замальовок тварин з передачею їхніх характерних рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір). |
|
8 |
Сторінками мистецтва Повторення вивченого матеріалу. СМ: фото тварини та її зображення у круглій скульптурі та рельєфі; С. Мердок «Білка». ХТД: Створення рельєфного зображення веселого їжачка з кольорового паперу (кольоровий папір, клей, ножиці). |
|
9 |
Осінній урожай Основні поняття: натюрморт. СМ: В. Довбенко. Натюрморт; В. Мисюк. Натюрморт. ХТД: Створення натюрморту у техніці об`ємної аплікації (картон, кольоровий папір, клей ПВА, ножиці). |
|
10 |
У мистецтві завжди лад Основні поняття: пейзаж рідного краю, етюдник. СМ: В. Непийпиво «Осокори», М. Ільїн «Кримський пейзаж». ХТД: Створення малюнку гірського пейзажу (олівець, акварель, гуаш). |
|
11 |
Контрасти Основні поняття: хроматичні та ахроматичні кольори. СМ: Г .Вільямс «Море», А Мак-Кі «Планета 111». ХТД: Створення пейзажу аквареллю в техніці «по-вологому», використовуючи контрастні кольори (акварель). |
|
12 |
Споріднені інструменти та кольори Основні поняття: споріднені кольори. СМ: Н. Іванченко «Осінній букет», А. Жежер «Чорнобривці». ХТД: зображення букету осінніх квітів, використовуючи контрастні та споріднені кольори. |
|
13 |
Композиція твору Основні поняття: композиційний центр. СМ: С. Глущук. Натюрморт. ХТД: Створення натюрморту за зразком (олівець, акварель). |
|
14 |
Динаміка в творі мистецтва. Основні поняття: статична та динамічна композиція. СМ: К. Степанюк «Морозний вітер». ХТД: Зображення дерева під час завірюхи. |
|
15 |
Зимові мотиви Основні поняття: анімалістичні картини. СМ: рю Гедж «Нова стежка», Р. Міллет «Синиці взимку». ХТД: Зображення зайчика-вуханчика (акварель, гуаш). |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Музичного мистецтва за підручником «Мистецтво» Л.Кондратової
І семестр
1 година х 15 тижнів =15 год
СМ – сприймання мистецтва
ХТД – художньо-творча діяльність
№ |
Тема уроку
|
Дата |
МОВА МИСТЕЦТВА
|
||
1. |
Зустріч з мистецтвом Види мистецтва, ноти, нотний стан, скрипковий ключ, інструментальна музика; нота «до». ХТД: «А що таке щастя» муз. та сл. Н. Май – розучування. |
|
2 |
Природа в мистецтві Пісня народна та авторська СМ: А. Вівальді «Пори року» ХТД: «А що таке щастя» муз. та сл. Н. Май – закріплення. |
|
3 |
Подорож у село Сильна, слабка доля. СМ: Поспівка «Осінь до дітей прийшла» ХТД: українська народна пісня «Диби-диби» - розучування. |
|
4 |
Осіння мелодія Програмна музика, хор. СМ: УНП «Іди, іди дощику» в обробці Є. Ляшка ХТД: українська народна пісня «Диби-диби» - закріплення. |
|
5 |
Осінній таночок Танець СМ: Д. Шостакович «Вальс-жарт». ХТД: УНП «Танцювала риба з раком» - розучування. |
|
6 |
Ритмічний рух Ритм, марш, литаври. СМ: Є. Адамцевич «Запорізький марш». ХТД: УНП «Танцювала риба з раком» - закріплення. |
|
7 |
Різні темпи Темп, види темпу. СМ: М. Сільванський «Пташка і кицька». ХТД: І. Білик «Киця-кицюня - розучування». |
|
8 |
Сторінками мистецтва Повторення вивченого матеріалу ХТД: повторення вивчених пісень. |
|
9 |
Осінній урожай Календарно-обрядові пісні: жниварські. СМ: «Сільська полька». ХТД: «Збирай урожай» муз. А. Філіпенка сл. Т. Волгіної – розучування; імпровізація на ДМІ. |
|
10 |
У мистецтві завжди лад Українські народні інструменти: щипкові музичні інструменти, бандура. СМ: М. Лисенко «Молитва за Україну» (у виконанні бандуриста Я. Джуся). ХТД: «Збирай урожай» муз. А. Філіпенка сл. Т. Волгіної – закріплення; імпровізація на ДМІ. |
|
11 |
Контрасти Оркестр, дирежер. СМ: Е. Еріг. «Ранок», сл. В. Самійленка муз. К. Стеценка «Вечірня пісня». ХТД: «Відлетіли журавлі» сл. та муз. Н. Май – розучування. |
|
12 |
Споріднені інструменти та кольори Струнні музичні інстурменти. СМ: В. Моцарт «Маленька нічна серенада». ХТД: «Відлетіли журавлі» сл. та муз. Н. Май - закріплення. |
|
13 |
Композиція твору Композиція музичного твору СМ: Е. Еріг «Похід гномів». ХТД: А. Житкевич «Семеро гномів» - розучування. |
|
14 |
Динаміка в творі мистецтва. Ксилофон. СМ: А. Хачатурян «Лезнинка» ХТД: А. Житкевич «Семеро гномів» - закріплення. |
|
15 |
Зимові мотиви Рояль. СМ: П. Чайковський «Полька із дитячого альбому». ХТД: В. Лисенко «Зимонька-зима» - розучування. |
|