Календарне планування навчального матеріалу, 2 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу у 2 класі (І семестр) за підручниками: Українська мова та читання 2 клас Пономарьова 2019 ч.1 Українська мова та читання 2 клас Савченко 2019 ч.2 Математика 2 клас Листопад 2019 Я досліджую світ Гільберг 2019 Мистецтво Кондратова 219
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика.

Автор Н.П. Листопад (2019)»

  І семестр

4 години х 15 тижнів=60 год

 

Тема уроку

 

Дата

Повторення вивченого в 1 класі

1.

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7)

 

2

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14)

 

3

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. ( 15-28)

 

4

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37)

 

5

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44).

 

6

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51)

 

7

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62)

 

8

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70) Вхідна діагностувальна робота

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

 

9

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).

 

10

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87).

 

11

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння.

(№ 88-94)

 

12

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100)

 

13

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110)

 

14

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118)

 

15

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126)

 

16

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133)

 

17

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140).

 

18

Діагностувальна робота  з теми «Додавання  одноцифрових чисел з переходом через десяток»

 

19

Аналіз діагностувальної роботи. Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149)

 

20

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 150-158)

 

21

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 159-168)

 

22

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 169-175)

 

23

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)

 

 

24

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 187-196)

 

25

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 197-206)

 

26

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213)

 

 

27

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223)

 

28

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232)

 

29

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

(№ 233-239)

 

30

Діагностувальна робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

31

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

32

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.  (№ 240-261)

 

33

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№  262-270).

 

34

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277)

 

35

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

(№ 278-284)

 

36

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5.  Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

(№ 285-292)

 

37

Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

(№ 293-300)

 

38

Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308)

 

39

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316)

 

40

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324)

 

41

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334)

 

42

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач.

 (№ 335-343)

 

43

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352)

 

44

Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360)

 

 

45

Діагностувальна робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

46

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Додавання виду 38+4.Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 361-378)

 

47

Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника.

 (№ 379- 387)

 

48

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Віднімання виду 34-6. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-407)

 

49

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416)

 

50

Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

(№ 417-425)

 

51

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432)

 

52

Додавання двоцифрових  чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441)

 

53

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449)

 

54

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458)

 

55

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466)

 

56

Діагностувальна робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

57

Аналіз діагностувальної роботи.Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474)

 

58

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483)

 

59

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491)

 

60

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач (№ 492-507)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти ЧИТАННЯ, автор О. Савченко (2019)» та посібником «Швидкочитаночка», автор Л.А. Антонова

І семестр

4 години х 15 тижнів =60 год

Тема уроку

 

Дата

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

1

Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4).

 

2

Створюємо усний журнал (с. 5).

 

3

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

 

4

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8).

 

5

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9).

 

6

Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

 

7

Робота з дитячою книжкою. Л.А. Антонова «Швидкочитаночка». Мрії збуваються

 

8

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

 

9

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

 

10

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять) (с. 15-17).

 

11

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

 

12

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка) (с. 18).

 

13

Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Аудіювання

 

14

Робота з дитячою книжкою. Головне-захотіти

 

 

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

15

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

 

16

Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

 

17

Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

 

18

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

 

19

Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором на­пам'ять) (с. 27-29).

 

20

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

 

21

Робота з дитячою книжкою. Знання не бувають зайвими.

 

22

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

 

23

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

 

24

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34).

 

25

Що в людини найцінніше? 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

 

 

26

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...» (с. 36-37).

 

27

Перевіряю свої досягнення. Діагностувальна робота. Аудіювання

 

28

Робота з дитячою книжкою. Замаскувався

 

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

29

Вступ до теми. Кажи про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39).

 

30

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

 

31

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44).

 

32

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки (с. 43-44).

Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

33

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору (с. 45-46).

 Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору(усно)

 

34

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48).

 

35

Робота з дитячою книжкою. Хто виграв

 

36

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 46-48).

Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

37

Підсумок за темою Робота з дитячою книжкою. Мої улюблені казки

 

Щоб у серці жила Батьківщина

38

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51).

 

39

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52).

 

40

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53).

 

41

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.

А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55).

 

42

Робота з дитячою книжкою. Дуже розумна книга

 

 

 

43

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55).

 

44

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56).

 

45

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57).

 

Зачарувала все зима...

 

46

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

 

47

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60).

 

48

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63).

 

49

Робота з дитячою книжкою. Вдала витівка

 

 

50

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65).

 

51

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ро­бота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

 

52

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно)

 

53

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

 

54

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства (с. 68).

 

55

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

 

56

Екскурсія у міську бібліотеку

 

 

57

Робота з дитячою книжкою. Хоробрий син

 

 

58

Робота з дитячою книжкою. На радість людям

 

 

59

Робота з дитячою книжкою. Читаємо про зиму

 

 

60

Інсценізація улюблених казок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «УКРАЇНСЬКА МОВА  ти читання, автор К.Пономарьова (2019)» та зошитом з розвитку мовлення К. Пономарьової «Малюю словом»

 І семестр

4 години х 15 тижнів =60 год

 

Тема уроку

 

Дата

1

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, с. 4-5).

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

2

Розрізнення  мовних звуків і букв. Складання речень. (впр. 1-12, с. 6-7)

 

3

Розпізнавання голосних звуків. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с.8-9)

 

4

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позна­чають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11).

 

5

Спостереження за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12). Стартова діагностувальна робота. Списування

 

6

Аналіз діагностувальної роботи. Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами. (впр. 1-7, с. 13-14).

 

7

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Згадую про літо» с.4-5

 

8

Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15).

 

9

Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17).

 

10

Спостереження за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).

 

11

Дослідження слів, у яких букви я, ю, є,  позначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20).

 

12

Написання слів  з апострофом. Тверда вимова приголо­сних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22).

 

13

Правильне вимовляння дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24).

 

14

Діагностувальна робота. Списування

 

 

15

Аналіз діагностувальної роботи. Складання і записування речень. Звуко-буквений аналіз слів

 

16

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Малюю осінній сад» с.7-9

 

17

Спостереження за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25).

 

18

Дослідження слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29).

 

19

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. Повторення

 

20

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворчу роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31).

 

21

Поділ слів на склади для переносу. Перенос слів зі збі­гом приголосних звуків. Записування відповідей на запи­тання (впр. 1-11, с. 32-33).

 

22

Вправляння у переносі слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35).

 

23

Вправляння у переносі слів. Навчальний диктант.

 

 

24

 Вправляння у розташуван­ні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37).

 

25

Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» с.10-12

 

26

Користування алфавітом у роботі з навчальним словником.  Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38).

 

27

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дос­ліджую звуки і букви». Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу.

 

28

Робота зі словником. Розташування слів за алфавітом

 

 

29

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

30

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення

 

 

31

Спостереження за значенням слова. Інтерв’ю. (впр. 1-9, с. 39-40).

 

32

Перегляд муль­тфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40).

 

33

Пряме і переносне значення слів. Складання роз­повіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42).

 

 

34

Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44).

 

35

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» с.13-15

 

36

Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. (впр. 1-7, с. 44-45).

 

37

Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. (впр. 1-8, с. 46-47).

 

38

Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови. (впр. 1-8, с. 47-48).

 

39

Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю)  (впр. 1-10, с. 49-50). Діагностувальна робота. Діалог (усно)        

 

40

Об’єднання слів  у групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52).

 

41

Добір родової назви предметів до видових. Виконання дій за інструкцією.  (впр. 1-8, с. 52-53). Діагностувальна робота. Діалог (усно)        

 

42

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дос­ліджую значення слова». Діагностувальна робота. Діалог (усно)        

 

43

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття»   с.16-18  

 

Досліджую іменники

44

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. (впр. 1-11, с. 54-55).

 

45

Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які відповідають на питання хто? і що? Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57).

 

46

Добір  іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59).

 

47

Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень. (впр 1-10, с. 60—61).                           

 

48

Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Доповнення ре­чень (впр. 1-12, с. 62-63).

 

49

Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями . (впр. 1-8, с. 64-65).

 

50

Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. (впр. 1-8, с. 65—66).

 

 

51

Розвиток зв’язного мовлення.  Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг»

 с.19-21

 

52

Написання слів з великої букви. Творче списування

 

 

53

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. (впр. 1-11, с. 67-68).

 

54

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Звуковий аналіз слів. (впр. 1-11, с. 69-70).                       

 

55

Змінювання іменників за числами (один багато). Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71).

 

56

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

57

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення правил переносу слів з рядка в рядок.

 

 

58

Написання слів з великої букви. Повторення.

 

 

59

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю» с.22-24

 

60

Повторення вивчених тем. Підсумковий урок за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)»

І семестр

3 години х 15 тижнів =45 год

Тема уроку

 

Дата

Вступ

1

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи

(с. 7).

 

2

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

 

3

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

 

4

Для чого країнами державні символи (с. 21-24).

 

Природа восени

5

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31).

 

6

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

 

7

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

 

8

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

 

9

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

 

10

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

 

11

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

 

12

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

 

13

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

 

14

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

 

15

Що таке експеримент . Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 64-67).

 

16

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

 

17

Діагностувальна робота. Природа восени

 

18

Аналіз діагностувальної роботи. Які в осені ознаки. Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені»(с. 73-76).

 

19

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

20

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

 

21

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

 

22

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

 

23

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90).

 

24

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90).

 

25

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

 

26

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

 

27

Які властивості має вода. Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 96- 101).

 

28

Як мандрує вода (с. 101-104).

 

29

Як берегти воду (с. 104-105).

 

 

30

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

 

31

Чи всі гриби їстівні. Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 108-111).

 

32

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

 

33

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

 

34

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

 

35

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

 

36

Як звірі готуються до зими. Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 120-123).

 

37

Діагностувальна робота. Природа восени

 

Природа взимку

38

Аналіз діагностувальної роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).

 

39

Екскурсія. Як змінилась природа взимку. Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

 

40

Яка погода взимку. Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-133).

 

41

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).

 

42

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Різдво (с. 138-139).

 

43

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).

 

44

Діагностувальна робота. Природа  взимку

 

 

45

Аналіз діагностувальної роботи. Підсуковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

Дизайну та технологій за підручником «Я досліджую світ» Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич

І семестр

1 година х 15 тижнів =15 год

 

Тема уроку

 

Дата

1

Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15)

 

2

 Виготовлення лепбука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19)

 

3

Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34)

 

4

Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44)

 

5

Виготовлення ракети у техніці оригамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51)

 

6

 Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56)

 

7

Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64)

 

8

Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79)

 

9

Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв.  Розігрування «Театру тіней» (с. 84)

 

10

Виготовлення моделі термометра емоцій.

 (с. 95-96)

 

11

 Виготовлення паперової склянки за зразком.

(с. 106)

 

12

 Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115)

 

13

Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132)

 

14

Виготовлення макету ялинки. (с. 139)

 

15

 Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141)

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

Образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво» Л.Кондратової

І семестр

1 година х 15 тижнів =15 год

СМ – сприймання мистецтва

ХТД – художньо-творча діяльність

 

Тема уроку

 

Дата

МОВА МИСТЕЦТВА

1.

Зустріч з мистецтвом

Основні поняття: візуальні мистецтва

СМ: зображення літа в картинах художника

ХТД: створення малюнка на тему «Сонячний літній день»

 

2

Природа в мистецтві

Основні поняття: живопис, різновиди пейзажів

СМ: різновиди пейзажів в картинах відомих художників;

ХТД: Зображення дерева морського пейзажу (акварель, гуаш).

 

3

Подорож у село

Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні).

СМ: зображення села в картинах відомих художників.

ХТД: Зображення сільського пейзажу за допомогою штампування (акварель, гуаш).

 

4

Осіння мелодія

Основні поняття: колорит

СМ: А. Зражевський – зображення осінніх листочків.

ХТД: аплікація із засушеного листя (ножиці, картон, засушене листя, клей ПВА).

 

5

Осінній таночок

Основні поняття: паперопластика.

СМ: зображення пізніх осінніх квітів в картинах художників.

ХТД: Створення хризантеми з гофрованого паперу (гофорований папір, ножиці, клей)

 

6

Ритмічний рух

Основні поняття: ритм.

СМ: осінні ритми в картинах

Д. Кустановича

ХТД: Створення малюнку відбитками пальця.

 

7

Різні темпи

Основні поняття: замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір).

СМ: М. Степанов «Такса», С. М’юр «Пес», А. Дюрер «Лев».

ХТД: Виконання замальовок тварин з передачею їхніх характерних рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір).

 

8

Сторінками мистецтва

Повторення вивченого матеріалу.

СМ: фото тварини та її зображення у круглій скульптурі та рельєфі; С. Мердок «Білка».

ХТД: Створення рельєфного зображення веселого їжачка з кольорового паперу (кольоровий папір, клей, ножиці).

 

9

Осінній урожай

Основні поняття: натюрморт.

СМ: В. Довбенко. Натюрморт;

 В. Мисюк. Натюрморт.

ХТД: Створення натюрморту у техніці об`ємної аплікації (картон, кольоровий папір, клей ПВА, ножиці).

 

10

У мистецтві завжди лад

Основні поняття: пейзаж рідного краю, етюдник.

СМ: В. Непийпиво «Осокори», М. Ільїн «Кримський пейзаж».

ХТД: Створення малюнку гірського пейзажу (олівець, акварель, гуаш).

 

11

Контрасти

Основні поняття: хроматичні та ахроматичні кольори.

СМ: Г .Вільямс «Море», А Мак-Кі «Планета 111».

ХТД: Створення пейзажу аквареллю в техніці «по-вологому», використовуючи контрастні кольори (акварель).

 

12

Споріднені інструменти та кольори

Основні поняття: споріднені кольори.

СМ: Н. Іванченко «Осінній букет», А. Жежер «Чорнобривці».

ХТД: зображення букету осінніх квітів, використовуючи контрастні та споріднені кольори.

 

13

Композиція твору

Основні поняття: композиційний центр.

СМ: С. Глущук. Натюрморт.

ХТД: Створення натюрморту за зразком (олівець, акварель).

 

14

Динаміка в творі мистецтва.

Основні поняття: статична та динамічна композиція.

СМ: К. Степанюк «Морозний вітер».

ХТД: Зображення дерева під час завірюхи.

 

15

Зимові мотиви

Основні поняття: анімалістичні картини.

СМ: рю Гедж «Нова стежка», Р. Міллет «Синиці взимку».

ХТД: Зображення зайчика-вуханчика (акварель, гуаш).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

Музичного мистецтва за підручником «Мистецтво» Л.Кондратової

І семестр

1 година х 15 тижнів =15 год

СМ – сприймання мистецтва

ХТД – художньо-творча діяльність

 

Тема уроку

 

Дата

МОВА МИСТЕЦТВА

 

1.

Зустріч з мистецтвом

Види мистецтва, ноти, нотний стан, скрипковий ключ, інструментальна музика; нота «до».

ХТД: «А що таке щастя» муз. та сл. Н. Май – розучування.

 

2

Природа в мистецтві

Пісня народна та авторська

СМ: А. Вівальді «Пори року»

ХТД: «А що таке щастя» муз.  та сл. Н. Май – закріплення.

 

3

Подорож у село

Сильна, слабка доля.

СМ: Поспівка «Осінь до дітей прийшла»

ХТД: українська народна пісня «Диби-диби» - розучування.

 

4

Осіння мелодія

Програмна музика, хор.

СМ: УНП «Іди, іди дощику» в обробці Є. Ляшка

ХТД: українська народна пісня «Диби-диби» - закріплення.

 

5

Осінній таночок

Танець

СМ: Д. Шостакович «Вальс-жарт».

ХТД: УНП «Танцювала риба з раком» - розучування.

 

6

Ритмічний рух

Ритм, марш, литаври.

СМ: Є. Адамцевич «Запорізький марш».

ХТД: УНП «Танцювала риба з раком» - закріплення.

 

7

Різні темпи

Темп, види темпу.

СМ: М. Сільванський «Пташка і кицька».

ХТД: І. Білик «Киця-кицюня - розучування».

 

8

Сторінками мистецтва

Повторення вивченого матеріалу

ХТД: повторення вивчених пісень.

 

9

Осінній урожай

Календарно-обрядові пісні: жниварські.

СМ: «Сільська полька».

ХТД: «Збирай урожай» муз. А. Філіпенка сл. Т. Волгіної – розучування; імпровізація на ДМІ.

 

10

У мистецтві завжди лад

Українські народні інструменти: щипкові музичні інструменти, бандура.

СМ: М. Лисенко «Молитва за Україну» (у виконанні бандуриста Я. Джуся).

ХТД: «Збирай урожай» муз. А. Філіпенка сл. Т. Волгіної – закріплення; імпровізація на ДМІ.

 

11

Контрасти

Оркестр, дирежер.

СМ: Е. Еріг. «Ранок», сл. В. Самійленка муз. К. Стеценка «Вечірня пісня».

ХТД: «Відлетіли журавлі» сл. та муз. Н. Май – розучування.

 

12

Споріднені інструменти та кольори

Струнні музичні інстурменти.

СМ: В. Моцарт «Маленька нічна серенада».

ХТД: «Відлетіли журавлі» сл. та муз. Н. Май  - закріплення.

 

13

Композиція твору

Композиція музичного твору

СМ: Е. Еріг «Похід гномів».

ХТД: А. Житкевич «Семеро гномів» - розучування.

 

14

Динаміка в творі мистецтва.

Ксилофон.

СМ: А. Хачатурян «Лезнинка»

ХТД: А. Житкевич «Семеро гномів» - закріплення.

 

15

Зимові мотиви

Рояль.

СМ: П. Чайковський «Полька із дитячого альбому».

ХТД: В. Лисенко «Зимонька-зима» - розучування.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ніколюк Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 липня
Переглядів
2295
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку