Календарне планування
Навчання грамоти
(за підручником М. Д. Захарійчук )
7 год/тиждень
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим
|
Добукварний період |
|||
1 |
Вступ. Перша книжка — «Буквар». Розгляд обкладинки «Букваря»; «Осінні свята України». Читання віршів на с. 3. |
|
|
2. |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків. |
|
|
3. |
Формування аудіативних умінь за змістом тексту В. Гринько. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова. |
|
|
4. |
«Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Підготовчі види письма. Письмо коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову. |
|
|
5 |
Мовні і немовні звуки. Спостереження за мовними й немовними звуками. Поділ слів на склади. Я допомагаю своїй родині. С. 8-9 |
|
|
6 |
Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма. Письмо короткої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво. |
|
|
7 |
Наголос у словах. Наголошений склад. Спостереження за змінною значення слова залежно від наголосу. Моя школа. |
|
|
8 |
Правила під час письма. Підготовчі види письма. Письмо петлі з переходом через верхню рядкову. |
|
|
9 |
Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л.Камінсько-го. Практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів |
|
|
10. |
«Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо поєднаних елементів. Закріплення поняття «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. |
|
|
11. |
Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?). Моделювання слів із м’якими приголосними звуками. |
|
|
12. |
Створення малюнка дороги до школи. Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім заокругленням. |
|
|
13. |
Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів, речень Робота з дитячою книжкою. «Книжки бувають різні». |
|
|
14. |
Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Письмо півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову. Розвиток зв’язного мовлення. «Осінь золота, осінь багата». |
|
|
15. |
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Моє дозвілля. |
|
|
16. |
Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?), (яка?), (яке?), (які?) Письмо овалів, прямої з нижньою петлею. |
|
|
17. |
Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень |
|
|
18. |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Вихідні з батьками та друзями. Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею. |
|
|
19. |
Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н. Зарічної. Поняття «текст» |
|
|
20. |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Сонячна країна — моя Україна» . Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею. |
|
|
21. |
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мої права та обов’язки» Формування аудіативних умінь за змістом малюнків та світлин. |
|
|
22. |
Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо вивчених елементів. |
|
|
Букварний період |
|||
23. |
Звук [а], позначення його буквою «а». ЗЗвуко-буквені зіставлення. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької (с. 27). |
|
|
24. |
Письмо елементів букви а. Письмо рядкової букви а. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів. |
|
|
25. |
Закріплення вивчених букв А, а. Форму-вання аудіативних умінь за змістом малюнків до казки «Ріпка». Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. |
|
|
26. |
Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А. |
|
|
27. |
Звук [о]. Позначення його буквою «о». Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Старостенком (с. 31). Звуко-буквені зіставлення. Робота з дитячою книжкою. Про що пишуть дитячі книжки?
|
|
|
28. |
Письмо елементів рядкової букви о. Письмо рядкової о. Зіставлення звукових і складових схем із словами–назвами намальованих предметів. Розвиток зв’язного мовлення «Осінь надворі. Осінь у віршах». |
|
|
29. |
Закріплення звукового значення букви «о». Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. |
|
|
30. |
Письмо великої букви О. Формування аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського. |
|
|
31. |
Звук [у], позначення його буквою «у». Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Сокульського |
|
|
32. |
Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт |
|
|
33. |
Закріплення вивченої букви У. Розвиток мовлення за малюнками тексту А. Григорука. Розвиток мовлення з використанням світлин і малюнків про Україну. |
|
|
34. |
Письмо великої букви У. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів |
|
|
35. |
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуко-буквені зіставлення, закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом вірша Д. Мегелика. |
|
|
36. |
Письмо рядкової букви и. Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів. |
|
|
37. |
Закріплення звукового значення букви «и». Бесіда за малюнками до казки «Котик і півник». Питання що робити? |
|
|
38. |
Письмо великої букви И. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. |
|
|
39. |
Звук [м]. Позначення його буквою «м». Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцева . Звукобуквені зіставлення. Мовні ігри. |
|
|
40. |
Письмо елементів рядкової букви м. Письмо рядкової букви м. |
|
|
41. |
Закріплення вивченої букви М, м. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого тексту . Добір імен дітей. Робота з дитячою книжкою. Казка «Котик і півник». |
|
|
42. |
Письмо елементів великої букви М. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Розвиток зв’язного мовлення Театралізація казки «Ріпка» |
|
|
43. |
Звук [і]. Позначення його буквою «і». Звуко-буквені зіставлення. Спостереження за інтонацією розповідних та окличних речень. |
|
|
44. |
Письмо рядкової букви і. Списування з друкованого тексту |
|
|
45. |
Закріплення вивчених букв І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят». Визначення до слів питання хто? що? який? що робить? |
|
|
46. |
Письмо великої букви І. Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово». |
|
|
47. |
Звук [н]. [н’]. Позначення його буквою «н».Звуко-буквені зіставлення. Складання речень за схемами й малюнками. |
|
|
48. |
Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту. |
|
|
49. |
Закріплення вивченої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями. Велика буква в іменах людей. |
|
|
50. |
Письмо великої букви Н. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
51. |
Звук [в]. [в’]. Позначення його буквою «в». Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою. |
|
|
52. |
Письмо елементів рядкової букви в. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
53. |
Закріплення вивченої букви В. Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Робота з дитячою книж-кою. Ознайомлення з «Книгою про все...» |
|
|
54. |
Письмо елементів великої букви В.Письмо великої букви В. Закріплення букви в. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення Театралізація казки «Вовк і семеро козенят». |
|
|
55. |
Звук [л]. [л’]. Позначення його буквою «л». Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Повх. |
|
|
56. |
Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту |
|
|
57. |
Закріплення вивченої букви Л. Читання тексту з малюнками, рукописного тексту . Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. |
|
|
58. |
Письмо елементів великої букви Л Письмо великої букви Л. Списування з друкованого тексту. |
|
|
59. |
Звуки [с], [с´], Позначення його буквою «с». Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками. |
|
|
60. |
Письмо рядкової букви с. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
61. |
Закріплення вивчення букви с. Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання |
|
|
62. |
Письмо великої букви С. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звукоскладовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту |
|
|
63. |
Звук [к]. [к’]. Позначення його буквою «к». Звуко-буквені зіставлення. Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою, скоромовкою. |
|
|
64. |
Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Списування з друкованого тексту |
|
|
65. |
Закріплення вивченої букви к. Читання тексту з малюнками. Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої. |
|
|
66. |
Письмо великої букви К. Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту. |
|
|
67. |
Звук [п]. Позначення його буквою «п». Звуко-буквені зіставлення Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. Робота з дитячою книжкою. Казка «Колосок» |
|
|
68. |
Письмо елементів рядкової букви п. Письмо рядкової букви п. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Вовк і семеро козенят». |
|
|
69. |
Закріплення вивченої букви п. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка». |
|
|
70. |
Письмо великої букви П. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Я умію, можу |
|
|
71. |
Звук [р]. [р’]. Позначення його буквою «р».. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами назвами намальованих предметів у «віночку». |
|
|
72. |
Письмо елементів рядкової букви « р». Письмо рядкової букви « р». Звуковий аналіз слів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
73. |
Закріплення вивчення букви «р». Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Закріплення правопису великої букви в іменах людей. |
|
|
74. |
Письмо елементів великої букви р. Письмо великої букви Р. Списування з друкованого тексту |
|
|
75. |
Звук [т]. [т’]. Позначення його буквою «т».. Формування аудіативних умінь за текстом М. Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення. |
|
|
76. |
Письмо елементів рядкової букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту |
|
|
77. |
Закріплення вивченої букв « т». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях».Тема «Театр». |
|
|
78. |
Письмо елементів великої букви Т. Письмо великої букви Т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Списування з друкованого тексту. |
|
|
79. |
Звук [е]. Позначення його буквою «е».. Мовні ігри . |
|
|
80. |
Письмо елементів рядкової букви «е» Письмо рядкової букви е. Списування з друкованого тексту. |
|
|
81. |
Закріплення вивченої букви е. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Робота з дитячою книжкою.Читаємо книжки, журнали, газети. |
|
|
82. |
Письмо елементів великої букви Е. Письмо великої букви Е. Опрацювання текста за Л. Ра. Мовні ігри Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Кіт у чоботях». |
|
|
83. |
Звук [д]. [д’]. Позначення його буквою «д».. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами. |
|
|
84. |
Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери”» слова». Списування з друкованого тексту. |
|
|
85. |
Закріплення вивченої букви д. Казка «Снігова королева» Мовні та мовленнєві ігри. |
|
|
86. |
Письмо елементів великої букви Д. Письмо великої букви Д. Списування з друкованого тексту. |
|
|
87. |
Звук [з]. [з’]. Позначення його буквою «з». Омоніми (без уживання термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою. |
|
|
88. |
Письмо елементів рядкової букви з Письмо рядкової букв з. Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
89. |
Закріплення вивченої букви «з». Читання тексту з малюнками |
|
|
90. |
Письмо елементів великої букви «З» Письмо великої букви «З». Мовні ігри Списування з друкованого тексту. |
|
|
91. |
Вивчення букви ь (знак м’якшення). Читання слів, які вказують на роль ь. Розвиток мовлення за малюнком |
|
|
92. |
Письмо букви ь. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
93. |
Закріплення вивченої букви ь (знак м’якшення). Читання тексту з малюнками, робота з таблицями слів, утворення прислів’я з окремих слів. |
|
|
94. |
Письмо букви ь.Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
95. |
Звук [б]. [б’]. Позначення його буквою «б».. Робота з дитячою книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «Дружба» в художніх творах. |
|
|
96. |
Письмо рядкової букви б. Звуковий аналіз слова. Мовна гра: «Анаграмма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення (за ролями) діалогів із прослуханої казки |
|
|
97. |
Закріплення вивченої букви б. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання |
|
|
98. |
Письмо великої букви Б. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
99. |
Звук [г]. [г’]. Позначення його буквою «г». Звуко-буквені зіставлення. Дифере-нційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша О. Кротюк |
|
|
100 |
Письмо рядкової букви г. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
101 |
Закріплення вивченої букви г. Розвиток мовлення з використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу» |
|
|
102 |
Письмо великої букви Г. Списування з друкованого тексту. |
|
|
103 |
Звук [ґ]. Позначення його буквою «ґ».. Формування аудіативних умінь за текстом Ж. Вовк-Черемуш. |
|
|
104 |
Письмо рядкової букви ґ. Робота з предметними малюнками. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
105 |
Закріплення вивченої букви ґ. Розвиток мовлення за текстом за Л. Ворониної. Мовні ігри. |
|
|
106 |
Письмо великої букви ґ . Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. |
|
|
107 |
Закріплення вивчених букв. Звуко-буквені зіставлення. Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро. |
|
|
108 |
Мої навчальні досягнення.Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Зима-біло- сніжка. Зима надворі. Зима в поезії. Узагальнюючий урок І семестру
|
|
|
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
109 |
Звук [ч], позначення його буквами Ч, ч. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. Поняття омоніми без вживання терміну. |
|
|
110 |
Розмальовування друкованої букви. Письмо рядкової букви ч . Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
111 |
Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мов-лення за малюнками до казки «Лисичка і журавель» (с. 14–15). Закріплення правопису великої букви. |
|
|
112 |
Письмо великої букви ч. Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
113 |
Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчення букв Й, й. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, (с.17). |
|
|
114 |
Письмо рядкової букви й . Складовий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
115 |
Закріплення вивченої букви й. Робота з променевими таблицями. Антоніми (без уживання термінів). Театралізація міні-пєси за С. Козловим (с. 18–19). |
|
|
116 |
Письмо елементів та великої букви й Антоніми (без уживання термінів). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
117 |
Буква й буквосполучення йо. Виконання мовних завдань. |
|
|
118 |
Письмо малої та великої букви йЙ. Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. |
|
|
119 |
Звук [х], вивчення букв Х, х. Звуко-буквені зіставлення. Розвиток критичного мислення за віршем і текстом Ф. Кунас (с. 20–21). |
|
|
120 |
Письмо елементів рядкової букви х. Списування з друкованого тексту. |
|
|
121 |
Закріплення вивченої букви х. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 22–23). Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти — хоробра. |
|
|
122 |
Письмо великої букви х. Мовні ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення Театралізація казки «Лисичк та журавель». |
|
|
123 |
Звук [ж], вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 24–25). |
|
|
124 |
Письмо рядкової букви ж . Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
125 |
Закріплення вивченої букви ж. Робота зі скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами (с. 26–27). |
|
|
126 |
Письмо великої букви Ж . Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. |
|
|
127 |
Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем (с. 29). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
|
|
128 |
Письмо рядкової букви ш . Складові схеми слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
129 |
Закріплення вивченої букви ш. Казка «Івасик-Телесик». Мовна гра «Криптограма», Формування аудіативних умінь за віршем Т. Шевченка. (с. 30–31). |
|
|
130 |
Письмо великої букви Ш. Співставлення звукових схем зі словами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
131 |
Закріплення вивченого. Мої навчальні досягнення. Весняні свята України. |
|
|
132 |
Закріплення написання вивчених букв. Диктант букв, слів. Списування з друкованого тексту. |
|
|
133 |
Вивчення букви ї та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використанням скоромовки та вірша Л. Біленької. Звуко-буквені зіставлення. |
|
|
134 |
Звукові значення букви ї. Письмо рядкової букви ї. Списування з друкованого тексту. |
|
|
135 |
Закріплення вивченої букви ї. Мовні ігри (с. 38–39). Робота з дитячою книжкою. Ти — працьовитий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко». |
|
|
136 |
Письмо великої букви Ї. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Переказування прослуханого тексту за запитаннями. |
|
|
137 |
Закріплення звукового значення букви ї Звуко-буквений аналіз слів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати . |
|
|
138 |
Мовна гра «Утвори нові слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
139 |
Вивчення букви я та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою я. |
|
|
140 |
Письмо рядкової букви я під лічбу. Робота з предметними малюнками. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
|
141 |
Закріплення вивченої букви я. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». Робота над загадкою. (с. 42–43). |
|
|
142 |
Письмо великої букви Я під лічбу. Розвиток мовлення з використанням тексту Л. Ніцой. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
143 |
Закріплення звукового значення букви я. Диференційований підхід у формува-нні вмінь читання з використанням тексту Л. Ніцой |
|
|
144 |
Письмо вивчених букв. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
145 |
Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] після м’якогоприголос-ного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. (с. 44–45). |
|
|
146 |
Письмо рядкової букви ю під лічбу. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. |
|
|
147 |
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри . Робота за текстом В. Герланц. |
|
|
148 |
Письмо великої букви ю. Омоніми. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
149 |
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово». Робота зі скоромовкою. Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору. |
|
|
150 |
Письмо великої букви Ю,складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів. Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». |
|
|
151 |
Вивчення букви є та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. |
|
|
152 |
Письмо рядкової букви є. Письмо рядкової букви є. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
|
153 |
Закріплення вивченої букви є. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дві білки», і тексту Л. Ніцой. Мовні ігри |
|
|
154 |
Письмо великої букви є. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
155 |
Закріплення вивченої букви є. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
|
|
156 |
Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів. Списування друкованого тексту. |
|
|
157 |
Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви ц. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за коломийкою (с. 52–53). |
|
|
158 |
Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви ц. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
|
159 |
Закріплення вивченої букви ц. Мовні ігри (с. 54–55). |
|
|
160 |
Письмо великої букви ц. Логіко-мовленнєві ігри «Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту (с. 55). |
|
|
161 |
Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставле-ння. (с. 56–57) Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. |
|
|
162 |
Письмо рядкової букви щ. Списування з друкованого тексту. Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Дві білки». |
|
|
163 |
Закріплення вивчення букви щ. Розвиток мовлення за народною закличкою, малюнком. Театралізація міні-п’єси за Л. Ніцой (с. 58–59). |
|
|
164
|
Письмо великої букви щ. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
165 |
Закріплення звукового значення букви щ. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою щ |
|
|
166 |
Письмо складів, слів з буквою щ. Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Списування з друкованого тексту. |
|
|
167 |
Закріплення вміння вимовляти звук ф, вивчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою ф. |
|
|
168 |
Письмо рядкової букви ф. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
169 |
Закріплення вміння вимовляти звук ф, вивчення букви ф. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою ф. |
|
|
170 |
Письмо великої букви Ф. Мовна гра «Пошукова таблиця». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
|
171 |
Практичне ознайомлення зі звуком [дж]. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. (с. 64–65). |
|
|
172 |
Письмо слів із буквосполученням дж. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування ауді-ативних умінь за текстом В. Чухліба. |
|
|
173 |
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. |
|
|
174 |
Буквосполучення дж, звук [дж].Звуко-буквений аналіз слів.Диктант слів. |
|
|
175 |
Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його позначає. Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. (с. 66–67). |
|
|
176 |
Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
|
177 |
Буквосполучення дз, звук [дз] Аналіти-ко-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. Робота з дитячою книжкою. «Весняняки» |
|
|
178 |
Буквосполучення дз, звук [дз] Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
|
179 |
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку» (с. 68–69). |
|
|
180 |
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення «Слова – назви звірів» |
|
|
181
|
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом з польського гумору (с. 70–71). |
|
|
182 |
Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. |
|
|
183 |
Народні перлинки.Заклички. Мирилки. |
|
|
184 |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. |
|
|
185 |
Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки |
|
|
186 |
Закріплення написання вивчених букв. Диктант слів, речень. |
|
|
187 |
Казки-мультфільми. Казка «Кривенька качечка» |
|
|
188 |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту. |
|
|
189 |
Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка» |
|
|
190 |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень |
|
|
191 |
Літературні казки. Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко» |
|
|
192 |
Звуко-буквений аналіз слів.Диктант слів. Самоперевірка написаного |
|
|
193 |
Сучасні казки. «Їжачки» за Ю. Ярмишем. Бібліотечний урок. Дитячі письменники нашого часу. |
|
|
194 |
Списування з друкованого тексту. Диктант слів, речень. |
|
|
195 |
До Дня мами. «Подарунок» за М Пономаренко. Л Мовчун «Подарунок» |
|
|
196 |
Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Словникові диктанти. Розвиток зв'язного мовлення Слова – назви явищ природи. |
|
|
197 |
Старі казки на новий лад. «Великодні пригоди Жової Шапочки» |
|
|
198 |
Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
|
199 |
«Джерельце» Ю. Ярмиш. Узагальнюючий урок «Я умію, можу» |
|
|
200 |
Написання букв за алфавітом. Узагальнюючий урок букварного періоду |
|
|
|
|||
201 |
Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси» (казка). |
|
|
202 |
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. |
|
|
203 |
Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г.Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти». |
|
|
204 |
Приголосні звуки. |
|
|
205 |
Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуслав-ський «Бабуся вихідна». |
|
|
206 |
Приголосні звуки: м'які й тверді. |
|
|
207 |
Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка). |
|
|
208 |
Приголосні звуки м’які і тверді. Диктант речень. |
|
|
209 |
Учіться записувати свої думки та почуття. І. Роздобудько «Місяць у слоїку». Робота з дитячою книгою Легенда «Калина» |
|
|
210 |
Знак м'якшення (ь).Буквосполучення ьо.Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення |
|
|
211 |
Барвисті слова у творі М. Слабошпиць-кий «Лелеча весна». |
|
|
212 |
Перенос слів із буквою ь і буквосполу-ченням ьо. Розвиток зв'язного мовлення Слова – назви квітів. |
|
|
213 |
Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв». |
|
|
214 |
Склад. Поділ слова на склади. |
|
|
215 |
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки». |
|
|
216 |
Велика буква в іменах і прізвищах людей. |
|
|
217 |
Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок». |
|
|
218 |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. |
|
|
219 |
Читаючи, керуйте своїм голосом.Т. Маршалова «Лісова кравчиня». |
|
|
220 |
Слова — назви предметів. |
|
|
221 |
Учіться розповідати про себе.М. Павленко «Я — Оля Маляренко...». |
|
|
222 |
Закріплення знань про слова — назви предметів. |
|
|
223 |
Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки». Робота з дитячою книгою «Хочу все знати» |
|
|
224 |
Слова — назви ознак предметів. Розвиток зв'язного мовлення «Слова ввічливості» |
|
|
225 |
Який: добрий чи злий?А. Григорук «Волелюбний вітер». |
|
|
226 |
Закріплення знань про слова — назви ознак предметів. |
|
|
227 |
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити». Навички читання вголос. |
|
|
228 |
Слова — назви дій предметів. |
|
|
229 |
Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі В. Запорожець «Кульбабка». |
|
|