Урок "Письмо рядкової букви д («де»)"

Про матеріал
Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви д («де»), писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати в дітей логічне мислення, увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати охайність при письмі.
Перегляд файлу

Письмо рядкової букви д («де») 1 клас. Навчання грамоти

Тема. Письмо рядкової букви д («де»)

Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви д («де»), писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати в дітей логічне мислення, увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати охайність при письмі.

 

Хід уроку

Організаційний момент

 

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

 

 

Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви навчитесь писати маленьку букву Д, дізнаєтесь з яких елементів вона складається, закріпите вміння писати букви.

  1. Звукові аналітичні і синтетичні вправи зі звуками

1 Розпізнавання звуків у заданих учителем словах з визначенням локального місця звука (на початку, в середині, у кінці)

— Приготуйте долоні.

Я називатиму слова; якщо ви почуєте звук [д] або [д′] на початку слова, то плескає перший ряд, якщо в середині слова — другий ряд, а якщо в кінці — третій ряд.

(Дім, будинок, клен, велосипед, диван, сад, удав, кущ, дочка, мед, школа, помідор)

  1.  Повторення вивченого на уроці читання напам’ять висловлювання

Буква «де» на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [д] і м’який [д′].

  1. Показ зразка рукописної літери в сітці зошита

— Подивіться на рукописну букву д («де»). Чи схожа вона на друковану?

— А на яку букву вона схожа? (На букву в («ве»))

— Що спільного? Чим відрізняються?

Аналіз графічної будови з переліком елементів

Рядкова буква д («де») складається з двох елементів: овалу і нижньої петлі.

Засвоєння конфігурації літери

1 Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів

2 «Письмо» учнями в повітрі під рахунок і-раз-і, два-і з орієнтацією на показ учителя (стоячи спиною до класу)

  1. Вправи з письма

1 Обведення елементів літери за поданим у зошиті контуром

Пальчикова гімнастика

2 Обведення літери за поданим у зошиті пунктирним зображенням

3 Письмо трьох літер (самостійно). Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок

4 Дописування рядка літери

5 Письмо буквосполучення дл

Фізкультхвилинка

6 Читання і запис речень

7 Добирання слів з виучуваним звуком, які відповідають на запитання який?

(Добрий, дужий, дерев’яний, довгоочікуваний, довгий, дитячий)

Складання з одним зі слів (на вибір) речення.

Підсумок уроку

Коментар учителя про роботу учнів і її результати.

— Яку букву навчилися писати?

— Які звуки нею позначаються на письмі?

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку