Образотворче мистецтво 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Кількість годин: 1
Образотворче мистецтво
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
|
Тема 1: Художньо-творча діяльність |
|
|
|
|
1. |
Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги на уроках образотворчого мистецтва. Засоби праці і матеріали |
1 |
04.09 |
Учень/учениця: відтворює у малюнку будову предмета, форму, пропорції й забарвлення його частин графічними матеріалами та фарбами; орієнтується на площині аркуша паперу; вибирає положення аркуша паперу залежно від форми і розмірів зображуваних об’єктів; складає та розташовує на площині окремі елементи зображень у просту композицію, зокрема декоративну; підбирає кольори залежно від змісту зображення; дотримується контурів окремих елементів у процесі розфарбування; визначає етапи виконання художньо-образотворчих завдань; контролює власні практичні дії; дотримується правил організації робочого місця й безпечного користування основними художніми матеріалами та інструментами; прикрашає середовище, в якому живе і навчається. |
|
2. |
Основи створення елементарного реалістичного малюнка. Практична робота: малювання «Кольорові хатки» |
1 |
11.09 |
|
|
3. |
Спостереження зображуваного об'єкта, визначення його форми, будови, кольору і розмірів окремих деталей і їх взаємного розташування. Практична робота: малювання «Тополя» |
1 |
18.09 |
|
|
4. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (смузі). Практична робота: малювання у смузі осіннього листя. |
1 |
25.09 |
|
|
5. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (смузі). Практична робота: малювання у смузі. |
1 |
01.10 |
|
|
6. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (квадраті). Практична робота: малювання у квадраті дерева. |
1 |
08.10 |
|
|
7. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (квадраті). Практична робота: малювання у квадраті. |
1 |
15.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
8. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (колі). Практична робота: малювання у колі яблука. |
1 |
22.10 |
|
|
9. |
Орієнтування на площині аркуша паперу та у готовій геометричній формі (колі). Практична робота: малювання у колі |
1 |
06.11 |
|
|
10. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Споріднені кольори. Практична робота: малювання пальчиками. «Вишеньки» |
1 |
13.11 |
|
|
11. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Практична робота: малювання вушними паличками. «Дощик і веселка» |
1 |
20.11 |
|
|
12. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. «Малюнки-відбитки» |
1 |
27.11 |
|
|
13. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Практична робота: малювання акварельними фарбами. «Море» |
1 |
03.12 |
|
|
14. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Графіка. Практична робота: малювання простим олівцем та маркером. «Чорний котик» |
1 |
10.12 |
|
|
15. |
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Практична робота: малювання кольоровою крейдою. «Веселка» |
1 |
17.12 |
|
|
16. |
Практична робота: малювання новорічної ялинки технікою за власним бажанням. |
1 |
24.12 |
|