Календарне планування "Образотворче мистецтво 1 клас" (індивідуальна форма навчання, ІП)

Про матеріал

Календарне планування "Образотворче мистецтво 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання ( 35 год на рік, 1 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."

Перегляд файлу

 

 

Дата

 

 

Образотворче мистецтво

Зміст

 

Примітки

1

 

Художньо-творча діяльність.  Організація робочого місця.  Використання різних ліній для створення візуальних образів. Проведення від руки  прямих,  вертикальних, горизонтальних, похилих, замкнутих ліній.

 

2

 

Використання різних плям для створення візуальних образів. «Хитра пляма»

 

3

 

Використання різних форм для створення візуальних образів  (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник, куля, куб).  Використанням трафаретів під час малювання.

 

4

 

Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Рибки-папуги».

 

5

 

Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Веселка».

 

6

 

Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Райська пташка»

 

7

 

Створення зображень фарбами за допомогою трафаретів . «Смайлики»

 

8

 

Створення зображень графічними матеріалами з  використанням шаблонів. «Лебеді на озері»

 

9

 

Створення зображень фарбами за допомогою трафаретів. «Веселі кошенята».

 

10

 

Елементарне компонування елементів площинної композиції.  Малювання простих предметів і об’єктів. «Повітряні кульки»

 

11

 

Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (візерунок).  Малювання візерунку з геометричних форм.

 

12

 

Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва ( орнамент).  Малювання орнаменту з рослинних форм.

 

13

 

Дослідження довкілля для створення художніх образів.  Малювання орнаменту з рослинних форм.

 

14

 

Аналіз об’єктів для створення художніх образів.

 

15

 

Використання образотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану. «Весела розмальовка».

 

16

 

Сприймання та інтерпретація мистецтва.

 

17

 

Порівняння геометричних фігур і тіл за формою, розміром, забарвленням. «Робот-геометрик».

 

18

 

Порівняння видів і типів ліній. Зображення хмаринок і морських хвиль.

 

19

 

Порівняння предметів за формою, розміром, забарвленням. «Геометрична розмальовка»

 

20

 

Аналіз форм, образів довкілля та порівняння з їх художнім (декоративним) трактуванням. «Дерево протягом року»

 

21

 

Сприймання творів образотворчого мистецтва.  Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали.  

 

22

 

Сприймання творів образотворчого мистецтва. Добір із запропонованих слів-характеристик (малюнків, піктограм), що співзвучні (відповідають) особистим емоціям та враженням.

 

 

23

 

Знайомство з деякими видами кіномистецтва.  Види кінематографу (кінофільм, мультфільм). Розфарбовування героя з мультфільму за вибором.

 

24

 

Використання творів образотворчого мистецтва для отримання задоволення. «Веселі розмальовки», (персонажі казок).

 

25

 

Комунікація через мистецтво.  Оформлення класної кімнати. «Картина-аплікація з гарбузорого насіння».

 

26

 

Оформлення класної кімнати. «Картина-аплікація з засушеного листя».

 

27

 

Оформлення класної кімнати. «Святкові прапорці».

 

28

 

Створення  художньої  композиції «У лісі».

 

29

 

Підготовка композиції на шкільну мистецьку виставку.

 

30

 

Підготовка композиції на шкільну мистецьку виставку, (продовження).

 

31

 

Виготовлення подарунка для батьків, з використанням шаблону. «Листівка до дня народження».

 

32

 

Виготовлення подарунка для батьків, з використанням шаблону. «Листівка до дня народження» (продовження).

 

33

 

Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації. Виготовлення композиції  «Равлик» у парі з учителем.

 

34

 

Виконання композиції і порівняння з натурою або зразком. «Дитячі іграшки»

 

35

 

Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Solovjanova Olga Pavlivna
    Дякую за допомогу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
3354
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку