Календарне планування "Образотворче мистецтво 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання ( 35 год на рік, 1 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."
№ |
Дата
|
Образотворче мистецтво Зміст |
Примітки |
1 |
|
Художньо-творча діяльність. Організація робочого місця. Використання різних ліній для створення візуальних образів. Проведення від руки прямих, вертикальних, горизонтальних, похилих, замкнутих ліній. |
|
2 |
|
Використання різних плям для створення візуальних образів. «Хитра пляма» |
|
3 |
|
Використання різних форм для створення візуальних образів (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник, куля, куб). Використанням трафаретів під час малювання. |
|
4 |
|
Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Рибки-папуги». |
|
5 |
|
Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Веселка». |
|
6 |
|
Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів за допомогою опорних точок під час малювання. «Райська пташка» |
|
7 |
|
Створення зображень фарбами за допомогою трафаретів . «Смайлики» |
|
8 |
|
Створення зображень графічними матеріалами з використанням шаблонів. «Лебеді на озері» |
|
9 |
|
Створення зображень фарбами за допомогою трафаретів. «Веселі кошенята». |
|
10 |
|
Елементарне компонування елементів площинної композиції. Малювання простих предметів і об’єктів. «Повітряні кульки» |
|
11 |
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (візерунок). Малювання візерунку з геометричних форм. |
|
12 |
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва ( орнамент). Малювання орнаменту з рослинних форм. |
|
13 |
|
Дослідження довкілля для створення художніх образів. Малювання орнаменту з рослинних форм. |
|
14 |
|
Аналіз об’єктів для створення художніх образів. |
|
15 |
|
Використання образотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану. «Весела розмальовка». |
|
16 |
|
Сприймання та інтерпретація мистецтва. |
|
17 |
|
Порівняння геометричних фігур і тіл за формою, розміром, забарвленням. «Робот-геометрик». |
|
18 |
|
Порівняння видів і типів ліній. Зображення хмаринок і морських хвиль. |
|
19 |
|
Порівняння предметів за формою, розміром, забарвленням. «Геометрична розмальовка» |
|
20 |
|
Аналіз форм, образів довкілля та порівняння з їх художнім (декоративним) трактуванням. «Дерево протягом року» |
|
21 |
|
Сприймання творів образотворчого мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. |
|
22 |
|
Сприймання творів образотворчого мистецтва. Добір із запропонованих слів-характеристик (малюнків, піктограм), що співзвучні (відповідають) особистим емоціям та враженням.
|
|
23 |
|
Знайомство з деякими видами кіномистецтва. Види кінематографу (кінофільм, мультфільм). Розфарбовування героя з мультфільму за вибором. |
|
24 |
|
Використання творів образотворчого мистецтва для отримання задоволення. «Веселі розмальовки», (персонажі казок). |
|
25 |
|
Комунікація через мистецтво. Оформлення класної кімнати. «Картина-аплікація з гарбузорого насіння». |
|
26 |
|
Оформлення класної кімнати. «Картина-аплікація з засушеного листя». |
|
27 |
|
Оформлення класної кімнати. «Святкові прапорці». |
|
28 |
|
Створення художньої композиції «У лісі». |
|
29 |
|
Підготовка композиції на шкільну мистецьку виставку. |
|
30 |
|
Підготовка композиції на шкільну мистецьку виставку, (продовження). |
|
31 |
|
Виготовлення подарунка для батьків, з використанням шаблону. «Листівка до дня народження». |
|
32 |
|
Виготовлення подарунка для батьків, з використанням шаблону. «Листівка до дня народження» (продовження). |
|
33 |
|
Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації. Виготовлення композиції «Равлик» у парі з учителем. |
|
34 |
|
Виконання композиції і порівняння з натурою або зразком. «Дитячі іграшки» |
|
35 |
|
Підсумок за рік. |
|