Календарне планування з предмету
Образотворче мистецтво
ІІ семестр
№з/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
|
|
Художньо - творча діяльність Сприймання та інтерпретація мистецтва |
|
16 |
11/01 |
Організація робочого місця на уроках образотворчого мистецтва.Використання різних ліній , форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. Створення композиції “ Чарівні дерева” ( шматок білої свічки, фарби) ст. 32-33 |
|
17 |
18/01 |
Використання різних ліній , плям, кольорів та їх відтінків для створення композиції “ Зимові розваги” ст. 34- 35 |
|
18 |
25/01 |
Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами. Дотримання правил техніки безпеки під час роботи з пластиліном. Об’ємне зображення тварин “ Слоник” ст. 36 |
|
19 |
01/02 |
Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами Дотримання охайності та техніки безпеки під час роботи з пластиліном. Рельєфне зображення тварин на площині. “ Лебідь” ст. 37. |
|
20 |
08/02 |
Використання різних ліній , форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. Дотримання охайності та техніки безпеки під час роботи з восковою крейдою та фарбами. Створення композиції “ Акваріумні рибки” ( воскова крейда, акварельні фарби) ст. 38-39 |
|
21 |
15/02 |
Використання різних ліній , форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. Дотримання охайності та техніки безпеки під час роботи з восковою крейдою та фарбами. Створення композиції “ Подорож до далеких планет” ( воскова крейда, акварельні фарби) ст.40-41 |
|
22 |
22/02 |
Вирізування, конструювання з паперу. Виготовлення з паперу букета “ Диво- квіти для мами” ст. 50
|
|
23 |
01/03 |
Вирізування, конструювання з паперу. Виготовлення з паперу вітальної листівки за зразком чи власним задумом. “ Святкові фантазії” ст. 51
|
|
24 |
15/03 |
Використання різних ліній, плям, кольорів та відтінків для створення візуальних образів. Малювання графічними матеріалами ( олівці , фломастери) . Композиція “ Казковий будиночок” ст. 42-43 |
|
25 |
22/03 |
Дослідження довкілля, виявлення цікавих , незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Малювання графічними матеріалами ( фломастери) композиції : Дерево” Чотири пори року” ст. 44-45 |
|
26 |
05/04 |
Використання різних ліній, плям, кольорів та відтінків для створення візуальних образів. Малювання графічними матеріалами ( кольорові олівці) одягу діткам за зразком чи власним задумом. Одяг “ Чотири пори року” ст. 46- 47 |
|
27 |
12/04 |
Порівняння природних форм , образів з їх художнім ( декоративним ) трактуванням. Виконання візерунку “ Калина” відбитками пальчиківта за допомогою фломастерів. Ст. 48-49 |
|
28 |
19/04 |
Елементарна стилізація форм оздоблюваних елементів різних видів декоративно- прикладного мистецтва. Створення “Орнаменту для писанки .” ст. 54-55 |
|
29 |
26/04 |
Елементарна стилізація форм оздоблюваних елементів різних видів декоративно- прикладного мистецтва.Створення “Орнаменту закладки для книжки.” ст. 52 |
|
30 |
03/05 |
Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану . Малювання за зразком чи власним задумом “ Реклама соку “ ст. 56-57 |
|
31 |
10/05 |
Використання різних ліній. Геометричних фігур для створення візуальних образів. Малювання графічними матеріалами ( кольорові олівці) легкових автомобілів. Композиція “ Подорож дл Європи” ст. 58-59 |
|
32 |
17/05 |
Розміщення зображень на аркуші, компонування елементів композиції. Виконання аплікації “ Будинок у горах” ст.60-61
|
|
33 |
24/05 |
Вирізування , конструювання з паперу. Дотримання охайності та правил безпеки під час виготовлення аплікації. Аплікація “ Вітрильник на морі” ст. 62
|
|
34 |
31/05 |
Створення колективних художніх композицій . Колаж “ Літній відпочинок”
|
|
35 |
07/06 |
Підсумковий урок за рік.
|
|