Образотворче мистецтво
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 0,25 години на тиждень)
Мистецтво : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти /
Л.М. Масол , О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. – Київ : Генеза, 2019. – 112с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Пори року у мистецтві |
|||
1 |
Прощавай, веселе літечко. Повторення основних та похідних кольорів. «Яскраві спогади про літо» |
|
|
2 |
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Композиція «Осіннє чудо-дерево». |
|
|
3 |
Осінні перетворення. Колорит. Створення чарівної квітки в теплому або холодному колориті |
|
|
4 |
Хмарки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Композиція «Хмаринки-мандрівниці» |
|
|
5 |
Ритми осіннього дощу. Штрих. Е. Морріконе «Плач вітру». |
|
|
6 |
Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Композиція «Смачненький натюрморт із кавуна та фруктів» |
|
|
7 |
Про що розповів натюрморт. Колекктивна робота «Натюрморт з гомінкого городу» |
|
|
8 |
Троїсті музики. Оздоблення старовинних народних інструментів. |
|
|
9 |
Сопілка флейтою стала. Теплі та холодні кольори. |
|
|
10 |
Для кожного звіра в казці свої голоси. Силует. Порівняння живописних та силуетних зображень тварин. |
|
|
11 |
Для кожного звіра в казці свої голоси. Форми і кольори: теплі, холодні. |
|
|
12 |
Для кожного звіра в казці свої голоси. Форми і кольори: світлі, темні. |
|
|
13 |
Зимові свята. Витинанка. Створення рамки для фотографії або янголятко чи зірка. |
|
|
14 |
Зимові етюди. Дослідження, як народжуються різні відтінки кольору. |
|
|
15 |
Зимові захоплення та спорт. Рельєф. Групова робота. Створення захопливої настільної гри |
|
|
Образотворче мистецтво
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 0,25 години на тиждень)
Мистецтво : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти /
Л.М. Масол , О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. – Київ : Генеза, 2019. – 112с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Природи мова кольорова |
|||
16 |
Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника |
|
|
17 |
Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха |
|
|
18 |
Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі |
|
|
19 |
Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу |
|
|
20 |
Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Малювання чарівного будиночка |
|
|
21 |
Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок |
|
|
22 |
Пори року зустрічаються. Створення одягу дія Лясольки та Барвика |
|
|
23 |
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. |
|
|
24 |
Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка |
|
|
25 |
Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів |
|
|
26 |
Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. |
|
|
27 |
Ритми життя в мистецтві. Колективна робота «Стрічка миру». |
|
|
28 |
Рекламуємо красиве і корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку |
|
|
29 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація |
|
|
30 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
32 |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки і Барвика. |
|
|
33 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
34 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|