Правознавство 9 - Б клас – 35 годин
Підручник: Андрусишин Б.І., Берендєєв С.О., Губань Р.В. Основи правознавства: Підручник для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2017. – 208 с.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
|
Вступ. Право і закони в житті людини і суспільства |
С. 3 – 6 |
|
Розділ 1. Основи теорії держави і права |
||||
|
|
Причини виникання держави. Поняття й ознаки держави. |
§1 С. 6 – 13 |
|
|
|
Державний лад. Поняття і види соціальних норм. |
§2 – 3 С. 13 – 29 |
|
|
|
Поняття та ознаки права. Джерела права. Система права та її елементи. |
§4 – 5 С.29 – 37 |
|
|
|
Практичне заняття №1. Соціальні норми в житті людей |
§6 С. 43 – 45 |
|
Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність. |
||||
|
|
Правовідносини. |
§7 С. 45 – 54 |
|
|
|
Правопорушення: поняття, склад, види. |
§8 С. 54 – 63 |
|
|
|
Юридична відповідальність: поняття, підстави, види. |
§9 С. 63 – 69 |
|
|
|
Практичне заняття №2. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння |
§10 С.69 – 74 |
|
|
|
Узагальнюючий урок №1 |
С. 74 – 77 |
|
Розділ 3. Взаємозв’язок людини і держави |
||||
|
|
Поняття Основного Закону держави. Конституція України |
§11 С. 77 – 83 |
|
|
|
Правова характеристика понять «людина», «особа», «громадянин». |
§12 С. 83 – 91 |
|
|
|
Конституційні права та обов’язки громадянина. |
§13 С. 91 – 100 |
|
|
|
Органи державної влади та місцеве самоврядування в Україні. |
§14 С. 100 – 106 |
|
|
|
Практичне заняття №3. Звернення громадян. |
§15 С. 106 – 109 |
|
|
|
Узагальнюючий урок №2 |
С. 109 – 112 |
|
Розділ 4. Неповнолітні, як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин |
||||
|
|
Що регулює цивільне право? |
§16 С. 112 – 118 |
|
|
|
Практичне заняття №4. Власність неповнолітніх. |
§17 С. 118 – 126 |
|
|
|
Практичне заняття №5. Захист прав споживачів. |
§18 С. 126 – 132 |
|
|
|
Що таке сім’я і шлюб? |
§19 С. 132 – 140 |
|
|
|
Взаємні права й обов’язки батьків і дітей. |
§20 С. 140 – 145 |
|
|
|
Практичне заняття №6.Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. |
§21 С. 145 – 151 |
|
|
|
Як законодавство регулює працю неповнолітніх? |
§22 С. 151 – 156 |
|
|
|
Практичне заняття №7. Працевлаштування неповнолітніх. |
§23 С. 156 – 162 |
|
|
|
Адміністративні правопорушення. Злочин. |
§24 С. 162 – 170 |
|
|
|
Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. |
§25 С. 162 – 170 |
|
|
|
Практичне заняття №8. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх. |
§26 С. 176 – 181 |
|
|
|
Узагальнюючий урок №3 |
§ С. |
|
Розділ 5. Якщо право це професія |
||||
|
|
Професія «Юрист». Юристи в нашому житті |
§27 С. 184 – 190 |
|
|
|
Правоохоронні органи в Україні |
§28 С. 190 – 197 |
|
|
|
Практичне заняття №9. Ігровий суд. |
§29 С. 197 – 200 |
|
|
|
Практичне заняття №10. Зустріч з юристами. |
§30 С. 200 – 202 |
|
|
|
Узагальнюючий урок №4 |
С. 202 – 203 |
|
|
|
Урок підсумкового узагальнення. |
|
|
|
|
Резервна година |
|
|