Календарно - тематичне планування уроків з основ здоров я для четвертого класу складено відповідно чинної програми з усіма практичними роботами. Залишилось вставити дати.
Основи здоров’я
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Розділ 1. Здоров'я людини (3 год) |
||||
1 |
Життя і безпека людини |
|
|
|
2 |
Житгя і здоров'я |
|
|
|
3 |
Розвиток людини. Практична робота: визначення рівня фізичного розвитку. |
|
|
|
Розділ 2. Здорове тіло (6 год) |
||||
4 |
Збалансоване харчування |
|
|
|
5 |
Вода і поживні речовини |
|
|
|
6 |
Рух і загартовування |
|
|
|
7 |
Профілактика порушень зору, слуху, постави.Практична робота: вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
|
8 |
Гігієна порожнини рота. Практична робота: гігієнічний догляд за порожниною рота. |
|
|
|
9 |
Гігієна оселі. Практична робота: складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Серед людей (12 год) |
||||
10 |
Сім'я і здоров'я |
|
|
|
11 |
Розбудова дружніх стосунків.Практична робота: рольова гра «Будьмо знайомі» |
|
|
|
12 |
Як відстояти себе |
|
|
|
13 |
Шкідливі звички і здоров'я |
|
|
|
14 |
Шкідливі звички і здоров'я. Практична робота: моделювання ситуації звернення за телефоном довіри |
|
|
|
15 |
Реклама і здоров'я. Практична робота: моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що мають негативні наслідки. |
|
|
|
16 |
Засоби комунікації та здоров'я |
|
|
|
17 |
Засоби комунікації та здоров'я |
|
|
|
18 |
Хвороби, які набули соціального значення |
|
|
|
19 |
Охорона здоров'я дітей |
|
|
|
20 |
Люди з особливими потребами |
|
|
|
21 |
Люди з особливими потребами. Практична робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами. |
|
|
|
Розділ 4. Безпечне довкілля (6 год ) |
||||
23 |
Наодинці вдома |
|
|
|
24 |
Безпека школяра |
|
|
|
25 |
Безпечна прогулянка |
|
|
|
26 |
Безпека дорожнього руху |
|
|
|
27 |
Рух на перехресті, майдані |
|
|
|
28 |
Аварії на дорогах |
|
|
|
Розділ 5. Здоровий дух (6 год) |
||||
29 |
Самооцінка і поведінка людини |
|
|
|
30 |
Хочу, можу, треба. Практична робота: виконання проекту «Відомі параолімпійці» |
|
|
|
31 |
Шануй себе та інших. Практична робота: виконання проекту « Моя мета». |
|
|
|
32 |
Звички і здоров'я. Практична робота: виконання проекту з формування корисної звички. |
|
|
|
33 |
Творчість і здоров'я.Практична робота: виконання проекту «Здоров я- всьому голова» ( розроблення плану змагання) |
|
|
|
34 |
Підсумковий урок. Проведення змагання «Здоров я- всьому голова» |
|
|
|