Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Основи здоров'я
(за підручником І.Д. Беха, Т.В. Воронцової, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко)
35 години
1 година на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Здоров’я людини |
|||
1 |
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини. |
|
|
2 |
Безпека життєдіяльності |
|
|
3 |
Цілісність здоров'я : взаємозв’язок фізичної , соціальної, психічної і духовної його складових. Чинники здоров'я |
|
|
4 |
Показники розвитку дитини. Практична робота : Визначення рівня фізичного рівня. |
|
|
Фізична складова здоров'я |
|||
5 |
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров'я . |
|
|
6 |
Питний режим. Значення води для життя і здоров'я людини. |
|
|
7 |
Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування. Практична робота: Вправи профілактики плоскостопості. |
|
|
8 |
Профілактика порушень зору, слуху, опорно – рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров'я після хвороби. |
|
|
9 |
Гігієна порожнини рота. Практична робота : Гігієнічний догляд за порожниною рота. |
|
|
10 |
Гігієна оселі. Практична робота : Як підтримувати чисте повітря в оселі. |
|
|
11 |
Організація самонавчання. Підсумок за розділом тема |
|
|
Соціальна складова здоров'я |
|||
12 |
Сім'я і здоров'я . Традиції збереження здоров'я в родині. |
|
|
13 |
Знайомство з людьми. Дружба і здоров'я. Побудова дружніх стосунків. Рольова гра : «Будьмо знайомі» |
|
|
14 |
Влив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Як відстояти себе. |
|
|
15 |
Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота : Моделювання ситуацій відмови від пропозицій , що можуть мати негативні наслідки. |
|
|
16 |
Вплив телебачення , комп’ютера , мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я. |
|
|
17 |
Засоби комунікації і здоров'я. Практична робота : Моделювання ситуацій звернення за телефонами довіри. |
|
|
18 |
Інфекційні хвороби , які набули соціального значення. |
|
|
19 |
Охорона здоров'я дітей . Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. |
|
|
20 |
Наодинці вдома . Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки : пожежа в іншій квартирі. |
|
|
21 |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів |
|
|
22 |
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи. |
|
|
23 |
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. |
|
|
24 |
Рух на перехресті , майдані. |
|
|
25 |
Аварії на дорогах. Групи дорожніх знаків. |
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я |
|||
26 |
Самооцінка і поведінка людини |
|
|
27 |
Упевненість і самовпевненість |
|
|
28 |
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота : виконання проекту : «Моя мета» |
|
|
29 |
Бажання, можливості , обов’язки . Воля і здоров'я людини |
|
|
30 |
Практична робота : Виконання проекту : «Відомі параолімпійці» |
|
|
31 |
Звички і здоров'я . Формування звичок. Практична робота : Виконання проекту з формування корисної звички. |
|
|
32 |
Розвиток творчих здібностей . Заохочення однолітків до здорового способу життя. |
|
|
33-34 |
Виконання проекту «Здоров'я всьому голова!» (розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання за тематикою здорового способу життя) |
|
|
35 |
Проведення вистави, творчого конкурсу, присвяченого заохоченню учнів до здорового способу життя тема |
|
|