Календарне планування основи здоров'я індивідуальна форма навчання 9 клас

Про матеріал
Календарне планування з основ здоров'я 9 клас Індивідуальне навчання Педагогічний патронаж 17 годин - 0.5 години та тиждень
Перегляд файлу

Педагогічний патронаж    Календарне планування ( 2019 / 2020 н. р.)                         Основи здоров’я, 9 клас.

9 клас

(17 год – 0,5 год на тиждень)

 

Розділ 1. Здоров’я людини

 

Дата

Зміст

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

1

 

 

 

Дотримання здорового способу життя. Сучасне уявлення про здоров'я.  Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

Знаннєвий компонент

називає:

- чинники підтримання мотивації до здорового способу життя;

- чинники впливу на здоров’я;

наводить приклади:

- холістичного підходу до здоров’я.

Розпізнає ознаки здоров’я, хвороби та проміжних станів.

Діяльнісний компонент

уміє:

- аналізувати свій спосіб життя, особисті цілі і розробляти довгострокові плани, враховуючи важливі сфери життя;

- визначати. довгострокових і короткострокових наслідків різних способів життя. 

Ціннісний компонент

демонструє високий рівень мотивації до здорового способу життя, віру в себе, позитивне ставлення до своїх життєвих перспектив;

обґрунтовує:

- необхідність планування життя;

- взаємозв’язок різних складових здоров’я;

- вплив способу життя на здоров’я

Розділ 2. Фізична складова здоров’я

 

 

2

 

 

 

 

 

Збереження і зміцнення   фізичної складової здоров'я.

Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я.

Знаннєвий компонент

називає:

 - індикатори фізичної форми;

- чинники розвитку фізичного  здоров’я;

наводить приклади:

- популярних видів рухової активності;

 - аеробної та анаеробної активності;

- гігієнічних процедур. 

Діяльнісний компонент

уміє:

- визначати індекс маси тіла, безпечно контролювати масу свого тіла;

- здійснювати експрес-оцінку та моніторинг здоров’я;

- обґрунтувати значення сну в юнацькому віці;

-визначити вплив рухової активності на здоров’я.

Ціннісний компонент

дотримується правил особистої гігієни,  збалансованого харчування і рухової активності;

- демонструє переваги здорового способу життя

3

 

 

Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут  людини.

4

 

Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

5

 

Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла

6

 

Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я. Моніторинг знань

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я

7

 

 

Самореалізація особистості

Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації.

Знаннєвий компонент

називає:

- складові самореалізації і життєвого самовизначення;

- критерії професійного самовизначення;

- умови ефективного навчання;

- етапи морального розвитку особистості;

наводить приклади:

- різних професій;

- чинників впливу на самооцінку людини;

- рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей,   речей, праці;

розпізнає ознаки активного і пасивного навчання.

Пояснює:

-  роль емоцій в житті людини;

- процес сприйняття і засвоєння інформації;

- переваги активного стилю навчання.

Діяльнісний компонент

уміє:

- застосовувати  прийоми самоконтролю;

- визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час;

- аналізувати свої життєві цінності;

- визначати залежність формування характеру від різних чинників;- визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру;

- складати план удосконалення характеру.

Ціннісний компонент

усвідомлює:

- необхідність вибору професії згідно з власними бажаннями, здібностями і перспективами на ринку праці;

- значення емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху;

- роль емоцій в житті людини;

- залежність формування характеру від різних чинників;

- значення моральних цінностей у формуванні характеру.

8

 

 

Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.

9

 

 

Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація

10

 

 

Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості.

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання.

12

 

Самовиховання характеру

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

13

 

Самовиховання характеру.

 Розділ 3. Соціальна складова здоров’я

Тема 1. Соціальний добробут.

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна компетентність.

Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування.

Знаннєвий компонент

називає:

- ознаки міцної родини;

- чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні;

- шляхи інфікування ВІЛ, гепатитами В і С;

- три стадії ВІЛ-інфекції;

- методи профілактики ЗПСШ, зокрема ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях, формулу індивідуального захисту;

- основні положення законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- принципи тестування на ВІЛ-інфекцію;

- установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді;

наводить приклади негативних наслідків ранніх статевих стосунків;

розрізняє поняття «гендер» і « стать».

Діяльнісний компонент

уміє:

- ефективно спілкуватися, розбудовувати міжособистісні стосунки;

- оцінювати ризики інфікування ВІЛ, гепатитами В і С у життєвих ситуаціях;

- надавати достовірну інформацію з проблеми ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- протидіяти стигмі та дискримінації.

Ціннісний компонент

усвідомлює 

- роль родини у житті людини;

- вплив    психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я;

- значення моральних цінностей у профілактиці ІПСШ та протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.

- важливість регулярних  профілактичних оглядів для хлопців та дівчат.

15

 

 

 

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Репродуктивне здоров’я молоді

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.

 

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки

17

 

 

 

 

 

 

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Концепція національної безпеки України.

Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку

Знаннєвий компонент

називає:

- рівні та види загроз і заходи безпеки на індивідуальному, національному і глобальному рівнях;

- основні пріоритети і сфери національної безпеки України;

- сфери національної безпеки;

- глобальні загрози, породжені діяльністю людини; 

пояснює:

- роль безпеки в ієрархії потреб;

- необхідність контролювати розвиток людства;

- зміст поняття «сталий розвиток» людства;

- значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально».

Розпізнає позитивні й негативні наслідки технічного прогресу.

Діяльнісний компонент

уміє:

-оцінювати ризики для життя і здоров’я людини на індивідуальному і суспільному рівнях;

- визначати чинники впливу на рівень суспільної безпеки.

Ціннісний компонент

демонструє відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості;

обґрунтовує взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кернична Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
4414
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку