Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 3. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 2. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет Інформатика.

Клас 3.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 

№ уроку

Тема уроку

К-ть год

Клас

 

 

1

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  в комп'ютерному класі.

1

 

 

Тема 1.   Інформація. Дії з інформацією

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1] розрізняє види інформації за способом подання; [3 ІФО 1.1]

уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); [3 ІФО 1.2]

створює папку та документи в ній; [3 ІФО 1.2]

пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; [3 ІФО 1.1]

розуміє призначення програми-браузера; [3 ІФО 3.2]

вміє використовувати гіперпосилання; [3 ІФО 3.2]

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; [3 ІФО 3.3]

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4] дотримується правил використання власних і чужих творів; [3 ІФО 4.3]

виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]

2

Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео

1

 

 

3

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання

1

 

 

4

Перетворення інформації з одного виду в інший.

1

 

 

5

Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

1

 

 

6

Структурування інформації в документах, папках

1

 

 

7

Поняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет.

1

 

 

8

Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси.

1

 

 

9

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел.

1

 

 

10

Авторське право та Інтернет.

1

 

 

11

Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео

1

 

 

Тема 2.  Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

 

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]

розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]

використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2]

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; [3 ІФО 1.1]

висловлює припущення про достовірність інформації; [3 ІФО 1.4]

пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]

12

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 

 

 

13

Джерело інформації. Носії інформації.

 

 

 

14

Пристрої введення та виведення інформації

 

 

 

15

Правила введення та редагування текстових даних

 

 

 

Тема 3. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); [3 ІФО 1.2] використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2] орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; [3 ІФО 3.2]

створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4]

16

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.

1

 

 

17

Текстові редактори.  Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

1

 

 

18

Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

1

 

 

19

Доповнення текстів зображеннями.

1

 

 

20

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

1

 

 

21

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

1

 

 

22

Створення власного текстового документу за поданою темою

1

 

 

Тема 4. Об’єкт. Властивості об’єкта

 

описує текстові і графічні об’єкти; [3 ІФО 1.3]

порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; [3 ІФО 1.3] визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; [3 ІФО 1.3]

вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів; [3 ІФО 1.3]

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3] .

23

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт.

1

 

 

24

Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями

1

 

 

25

Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)

1

 

 

Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

 

створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності; [3 ІФО 2.4]

створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; [3 ІФО 2.4]

вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу); [3 ІФО 1.3]

розробляє презентацію за логічною послідовністю; [3 ІФО 2.4]

доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою; [3 ІФО 2.4]

редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]

26

Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.

1

 

 

27

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

1

 

 

28

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

1

 

 

Тема 5.  Лінійні алгоритми

 

визначає алгоритмічні структури; [3 ІФО 2.1]

виконує, створює та записує алгоритми; [3 ІФО 2.1]

вміє діяти за інструкцією; [3 ІФО 1.3]

впорядковує об’єкти за певними ознаками; [3 ІФО 1.3]

пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх; [3 ІФО 1.2]

розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4]

29

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.

1

 

 

30

Складання алгоритмів для виконавців.

1

 

 

31

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

1

 

 

32

Порядок виконання команд виконавцем.

1

 

 

33

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

1

 

 

34

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування.

1

 

 

35

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стасюк Олена Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайлик Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
6035
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку