5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарне планування ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 клас За підручником Грущинської І.В.

Про матеріал
Календарне планування ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 клас За підручником Грущинської І.В.
Перегляд файлу

Календарне планування

ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 клас

За підручником Грущинської І.В.

Тема уроку

Дата

Сторінки

І семестр

Навколишній світ (14 год)

1

Вступ. Людина і природа : чому ми любимо і бережемо природу?

 

3-7

2

Що таке природа? Жива та нежива природа.

 

8-11

3

Що належить до неживої природи?

 

12-13

4

Що належить до живої природи?

 

14-15

5

Урок-екскурсія. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи.___________________________________________________________

 

16-17

6

Які ознаки мають живі організми?

 

18-19

7

Які умови необхідні для життя?

 

20-21

8

Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.

 

22-23

9

Як людина вивчає природу?  Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота: дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи.

 

24-25

10

Які об’єкти природні, а які ‒ створили люди?

 

26-27

11

Урок-екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій та неживій природі.

 

28-29

12

Яке значення має природа для життя?

 

30-31

13

 Як потрібно берегти природу?

 

32-33

14

Узагальнюючий урок за розділом «Навколишній світ»._____________________ ____________________________________________________________________

 

34-35

Нежива природа (9 год)

15

Яке значення для життя на Землі має Сонце?

 

36-37

16

Як побачити повітря? Властивості повітря (існує навколо нас, не має запаху, прозоре, займає весь доступний простір). Практична робота: ознайомлення з властивостями повітря.

 

38-39

17

Яке значення має повітря?

 

40-41

18

Які властивості має вода? Практична робота: ознайомлення з властивостями води (безбарвна, прозора, не має запаху, приймає форму посудини, текуча).

 

42-43

19

Яке значення має вода?

 

44-45

20

Навчальний проект: «Як економно використовувати воду в повсякденному житті?».____ _____________________________________________

 

 

21

Що таке ґрунт? Значення ґрунту для живої природи. Практична робота: ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду.

 

48-51

22

Як охороняти ґрунт?

 

52-53

23

Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»________________________________

 

54-55

Жива природа  (18 год)

24

Якими бувають рослини?  Дикорслі та кулькурні рослини.

 

56-57

25

Яку будову мають рослини?  Практична робота: вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю.

 

58-59

26

Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини? Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю, їх будова. Практична робота:упізнавання дерев, кущів, трав за наочністю.

 

60-61

27

Урок-екскурсія.  Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі.__________

 

 

28

Які дерева належать до листяних, а які ‒ до хвойних?

 

62-63

29

Урок-екскурсія. Упізнавання листяних та хвойних рослин.

 

 

30

Урок-екскурсія. Спостереження за зимовими змінами в живій і неживій природі.

 

64-65

31

Яку користь культурні рослини приносять людям?

 

66-67

32

Які культурні рослини вирощують у рідному краї?

 

106-107

ІІ семестр

33

Як доглядати за кімнатними рослинами? Практична робота: догляд за рослинами у класі(полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу)

 

68-69

34

Для чого потрібні рослини?

 

70-71

35

Які рослини прикрашають твій рідний край?

 

98-99

36

Як захищати рослини рідного краю? Первоцвіти.

 

100-101

37

Якими бувають тварини? Дикі та свійські тварини.

 

72-73

38

Які дикі тварини живуть у твоєму краї?

 

102-103

39

Для чого потрібні свійські тварини?

 

74-75

40

Яких свійських тварин розводять у твоєму краї?

 

108-109

41

Урок-екскурсія в сад, парк, парник, на ферму, город, шкільну ділянку (за вибором). __________________________________________________

 

 

42

Хто такі комахи?

 

76-77

43

Навчальний проект: «Як живуть мурахи?».

 

77

44

Хто такі риби?

 

78-79

45

Хто такі птахи?

 

80-81

46

Чим звірі відрізняються від інших тварин?

 

82-83

47

Які в тебе є домашні улюбленці?

 

84-85

48

Навчальний проект: «Хто живе в моїй оселі?». ___________________________

 

 

49

Коли і чим живляться тварини?

 

86-87

50

Як люди дбають про охорону тварин у своєму краї?

 

104-105

51

Як треба поводитися серед природи?

 

88-89

52

Узагальнюючий урок за розділом «Жива природа»

 

90-91,

112-113

Моя країна ‒ Україна (11 год)

53

Що таке Батьківщина? Україна – моя Батьківщина

 

114-115

54

Що головне на карті України?

 

116-117

55

Які куточки України ти мрієш відвідати? Різноманітність природи України.

 

118-119

56

Урок-екскурсія.  Спостереження за весняними змінами в живій і неживій природі.

 

120-121

57

Які водойми є в Україні?

 

122-123

58

Урок-екскурсія до вдойми (до джерела, річки, озера, ставка)

 

124-125

59

Навчальний проект: «Дніпро – найбільша  річка України»._________________

 

 

60

Які моря є в Україні?

 

126-127

61

Якими горами славить-ся Україна?

 

128-129

62

Луки. Ліси.

 

 

63

Урок-екскурсія у краєзнавчий музей, природничий музей, зоопарк, зоомагазин, квітковий магазин, еколого-натуралістичний центр, ветеринарну клініку, притулок для тварин, інше (за вибором).

 

 

64

Бурий ведмідь – найбільший звір України. Найменша пташка України – золотомушка. Медоносна бджола.. Сом – найбільша прісноводна риба.

 

 

65

Навчальний проект: «Добра справа для природи»

 

 

66

Україна – і для себе, і для світу (пшениця, соняшник,  мед, ін.).  Практична робота: добування олії з насіння соняшника.

 

 

67

Узагальнюючий урок за темою «Моя країна – Україна»

 

130-133

68

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку