Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) на 2021-2022 н.р. за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds»
№ уроку |
Примітки |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||
Повторення
|
||||||||||
1. |
|
01.09 |
Зустрічаймо дослідників! SB p.4
|
Називати числа 1-20
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
numbers:1-20, castle
|
Hi! I’m Liza. I’m eight. Hello! I’m Ihor. I’m ten.
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Привітатися з однокласником та представити себе.
|
|
2. |
|
03.09 |
Що ти вмієш робити. |
Повідомляти про можливості людей |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim |
I can ride a bike. She can’t play football. They can fly a kite. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повідомляти про можливості людей
|
|
3. |
|
06.09 |
Співаємо із задоволенням. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “The explorers” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
4. |
|
08.09 |
Що в тебе є? |
Повідомляти про приналежність речей певній людині |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
She’s got a dog. He’s got a bike. We’ve got two cats. They’ve got a football. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Зіграти у гру “Подивись і знайди”: - They’ve got bikes. - Mike and …
|
|
5. |
|
10.09 |
Стара книга. |
Повідомляти про проблему |
Особливості повідомлення про проблему |
wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Реагувати на повідомлення |
|
6. |
|
13.09 |
Стара книга. Читаємо із задоволенням. |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Особливості термінового повідомлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Let’s get them. Gus pats his pets a lot. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти історію, використовуючи малюнок.
|
|
Я, моя родина, друзі.
|
||||||||||
7. |
|
15.09 |
Дні тижня. SB p.10 |
Перераховувати дні тижня |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Перераховувати дні тижня під час взаємодії в парі |
|
8. |
|
17.09 |
Мій тиждень SB p.11 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
I go swimming on Mondays. So do I. I play football on Saturdays. I don’t.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
|
9. |
|
20.09 |
Співаємо із задоволенням. SB p.12 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про події протягом тижня |
|
10. |
|
22.09 |
Мій вихідний. SB p.13 |
Запитувати про події протягом тижня
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you play computer games at the weekend? Yes, I do. No, I don’t. |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників |
|
11.
|
|
24.09 |
Звертатися по допомогу SB p.14-15
|
Розуміти послідовність дій історії Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Стежити за презентованою інформацією
|
in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу Інсценувати діалог |
|
12. |
|
27.09 |
Музичні інструменти SB p.16 |
Розуміти опис музичних іструментів |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm |
|
Розуміти короткий текст та відповідати на питання відповідного до нього |
Повторювати за прослуханим |
|
13. |
|
29.09 |
Музичні інструменти SB p.17 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone |
Instructions (imperatives) |
Читати інструкцію та виконувати дії відповідно
|
Презентувати свій вироб
|
|
14. |
|
01.10 |
Мій день SB p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про свою сім’ю і розпорядок тижня |
|
15. |
|
04.10 |
Мій тиждень* SB p.97 |
Говорити про свій тиждень |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити запитання про події протягом тижня та відповідати на них |
|
16. |
|
06.10 |
Діагностична робота
|
|||||||
Свята.
|
||||||||||
17. |
|
08.10 |
День народження SB p.18 |
Перераховувати місяці |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
This months starts with J. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
|
18. |
|
11.10 |
Коли твій день народжена? SB p.19 |
Повідомляти про день народження |
Співпрацювати в парі |
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
When’s your birthday? It’s in May. Our birthsdays are in May. Their birthdays are in July. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повідомляти, коли день народження
|
|
29. |
|
13.10 |
Співаємо із задоволенням. SB p.20 |
Розповідати про своє день народження |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Розповідати про своє день народження |
|
20. |
|
18.10 |
Мій монстр сумний. SB p.21 |
Описувати предмети |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Doll is happy. – The doll’s happy. The puppy is sad. – The puppy’s sad. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Діалогічне мовлення |
|
21. |
|
20.10 |
Прибирання SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
dark, village, What a mess! Let’s tidy up! |
I don’t like ... There’s ...
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Відтворюваи історію за допомогою малюнку |
|
22. |
|
22.10 |
День народження Прибирання SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Vic sells big balloons from the back of his van. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Інсценувати історію
|
|
23. |
|
23.10 |
Запрошення на день народження SB p.24 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі |
Знаходити деталі в тетксті |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження |
|
24. |
|
25.10 |
Іграшки моєї мрії SB p.25 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot. |
Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Розповідати про свій малюнок |
|
25. |
|
27.10 |
День Захисника України SB p.89 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
an artist an actor an actress a soldier a cook a pilot |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
26. |
|
29.10 |
День народжена моїх друзів*
SB p.98 |
Повідомляти про день народження |
Відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
27. |
|
05.11 |
Діагностична робота
|
|||||||
Зовнішність
28. |
|
08.11 |
Зовнішність SB p.26 |
Розповідати про зовнішність людини |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис
|
Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin |
He’s got moustache. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
|
29. |
|
10.11 |
Мої очі. SB p.27 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
My eyes are big. His moustache is long. Our eyes are brown. Your hair is blonde and curly. Her hair is short and straight. Their teeth are white. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Обмінюватися репліками про зовнышнысть людини на рівні мікродіалогу
|
|
30. |
|
12.11 |
Співаємо із задоволенням SB p.28 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
His/her …is… His/Her …are… He’s/She’s a little … He/She realy likes … |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
|
31. |
|
15.11 |
Його волосся кудряве
SB p.29 |
Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Tom’s sweater is blue. Olivia’s hair is curly. Daniel’s trousers are big.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку
|
|
32. |
|
17.11 |
Лицар SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Співпрацювати в парі |
arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату
|
|
33. |
|
19.11 |
Зовнішність Лицар
SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
A crowd is watching the clown show from the window. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Історія «Лицар» Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію
|
|
34. |
|
22.11 |
Музеї SB p.32 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Розуміти конкретну інформацію |
collection, coin, painting, rock |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні
|
Реагувати на повідомлення |
|
35. |
|
24.11 |
Історія музеїв SB p.33 |
Виділяти основне в тексті |
Проектна робота |
time capsule |
Connectors but, and |
Реагувати висловлювання Розуміти вказівки
|
Розробити капсулу часу і розповісти про неї |
|
36. |
|
26.11 |
Зовнішність моїх друзів* SB p.99 |
Розповідати про зовнішність людини |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Описувати малюнки
|
|
37. |
|
29.11 |
Діагностична робота
|
|||||||
Помешкання.
38. |
|
01.12 |
Мій будинок SB p.36 |
Розповідати про будинок / квартиру |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати кімнати |
39. |
|
03.12 |
Де твоя кімната? SB p.37 |
Визначати місцезнаходження людей |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Where’s Mike? He’s in the kitchen. Where’s Linda? She’s in the bedroom. Where are Hanryy and Freddie? They’re in the living room. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
40. |
|
06.12 |
Співаємо із задоволенням. SB p.38 |
Визначати місцезнаходження людей |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where are the crocodiles? Where are the tigers? |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
41. |
|
08.12 |
Чи є тут літак? SB p.39 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is there a plane? Yes there is. Are there any rats? No, there aren’t. How many cars are there? There are four cars. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
42. |
|
10.12 |
Ще вище! SB p.40-41 |
Пошук вказівки |
Нестандартне мислення
|
over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
43. |
|
13.12 |
Будинок моєї мрії
SB p.42-43
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Помічати правильну відповідь |
44.
|
|
15.12 |
Мій дім SB p.91 Мій дім* SB p.100 |
Обговорювати місце проживання Обговорювати місце проживання |
Стежити за презентованою інформацією Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати та розуміти значення окремих слів Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати місце проживання Відповідати на питання про свій дім |
45 |
|
17.12 |
Діагностична робота |
||||||
46 |
|
20.12 |
Повторен ня ЛО. |
|
|
|
|
|
|
47 |
|
22.12 |
Квест-урок. |
|
|
|
|
|
|
48 |
|
24.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|