Календарне планування Quick Minds 3 I семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) на за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds»
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3-А класі ( 3 години на тиждень) на 2021-2022 н.р. за підручником Г.Пухта, Ґ.Ґернґрос, П.Льюіс-Джонс « Quick Minds»

№ уроку

 

 

 

Примітки

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Повторення

 

1.

 

01.09

Зустрічаймо дослідників!

SB p.4

 

Називати

числа 1-20

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

numbers:1-20,

castle

 

Hi! I’m Liza. I’m eight.

Hello! I’m Ihor. I’m ten.

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Привітатися з однокласником та представити себе.

 

 

2.

 

03.09

Що ти вмієш робити.

Повідомляти про можливості людей

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim

I can ride a bike.

She can’t play football.

They can fly a kite.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти про можливості людей

 

3.

 

06.09

Співаємо із задоволенням.

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “The explorers”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

4.

 

08.09

Що в тебе є?

Повідомляти про приналежність речей певній людині

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

She’s got  a dog.

He’s got a bike.

We’ve got two cats.

They’ve got a football.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Зіграти у гру “Подивись і знайди”:

- They’ve got bikes.

- Mike and …

 

5.

 

10.09

Стара книга.

Повідомляти про проблему

Особливості повідомлення про проблему

wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Реагувати на повідомлення

6.

 

13.09

Стара книга.

Читаємо із задоволенням.

Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Особливості термінового повідомлення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Let’s get them.

Gus pats his pets a lot.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти історію, використовуючи малюнок.

 

Я, моя родина, друзі.

 

7.

 

15.09

Дні тижня.

SB p.10

Перераховувати дні тижня

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Перераховувати дні тижня під час взаємодії в парі

8.

 

17.09

Мій тиждень

SB p.11

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

I go swimming on Mondays.

So do I.

I play football on Saturdays.

I don’t.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

9.

 

20.09

Співаємо із задоволенням.

SB p.12

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про події протягом тижня

10.

 

22.09

Мій вихідний.

SB p.13

Запитувати про події протягом тижня

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you play computer games at the weekend?

Yes, I do.

No, I don’t.

Демонструвати розуміння висловлювань

Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників

11.

 

 

24.09

Звертатися по допомогу

SB p.14-15

 

Розуміти послідовність дій історії

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Стежити за презентованою інформацією

 

in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Інсценувати діалог

 

12.

 

27.09

Музичні інструменти

SB p.16

Розуміти опис музичних іструментів

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm

 

Розуміти короткий текст та відповідати на питання відповідного до нього

Повторювати за прослуханим

13.

 

29.09

Музичні інструменти

SB p.17

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone

Instructions (imperatives)

Читати інструкцію та виконувати дії відповідно

 

Презентувати свій вироб

 

14.

 

01.10

Мій день

SB p.88

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Розповідати про свою сім’ю і розпорядок тижня

15.

 

04.10

Мій тиждень*

SB p.97

Говорити про свій тиждень

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити запитання про події протягом тижня та відповідати на них

16.

 

06.10

Діагностична робота

 

 

Свята.

 

17.

 

08.10

День народження

SB p.18

Перераховувати місяці

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

This months starts with J.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

18.

 

11.10

Коли твій день народжена?

SB p.19

Повідомляти про день народження

Співпрацювати в парі

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

When’s your birthday?

It’s in May.

Our birthsdays are in May.

Their birthdays are in July.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти, коли день народження

 

29.

 

13.10

Співаємо із задоволенням.

SB p.20

Розповідати про своє день народження

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Розповідати про своє день народження

20.

 

18.10

Мій монстр сумний.

SB p.21

Описувати предмети

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Doll is happy. – The doll’s happy.

The puppy is sad. – The puppy’s sad.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Діалогічне мовлення

21.

 

20.10

Прибирання

SB p.22-23

Пошук вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

dark, village, What a mess!

Let’s tidy up!

I don’t like ...

There’s ...

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Відтворюваи історію за допомогою малюнку

22.

 

22.10

День народження

Прибирання

SB p.22-23

Пошук вказівки

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Vic sells big balloons from the back of his van.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Інсценувати історію

 

23.

 

23.10

Запрошення на день народження

SB p.24

Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі

Знаходити деталі в тетксті

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження

24.

 

25.10

Іграшки моєї мрії

SB p.25

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot.

Демонструвати розуміння висловлювань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Розповідати про свій малюнок

25.

 

27.10

День Захисника України

SB p.89

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

an artist

an actor

an actress

a soldier

a cook

a pilot

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

26.

 

29.10

День народжена моїх друзів*

 

SB p.98

Повідомляти про день народження

Відтворювати мовленнєві зразки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

27.

 

05.11

Діагностична робота

 

 

Зовнішність

28.

 

08.11

Зовнішність

SB p.26

Розповідати про зовнішність людини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис

 

Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin

He’s got moustache.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

29.

 

10.11

Мої очі.

SB p.27

Розповідати про зовнішність інших людей

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

My eyes are big.

His moustache is long.

Our eyes are brown.

Your hair is blonde and curly.

Her hair is short and straight.

Their teeth are white.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Обмінюватися репліками про зовнышнысть людини на рівні мікродіалогу

 

30.

 

12.11

Співаємо із задоволенням

SB p.28

Розповідати про зовнішність інших людей

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

His/her …is…

His/Her …are…

He’s/She’s a little …

He/She realy likes …

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

31.

 

15.11

Його волосся кудряве

 

SB p.29

Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Tom’s sweater is blue.

Olivia’s hair is curly.

Daniel’s trousers are big.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку

 

32.

 

17.11

Лицар

SB p.30-31

Пошук вказівки

Співпрацювати в парі

arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату

 

33.

 

19.11

Зовнішність

Лицар

 

SB p.30-31

Пошук вказівки

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

A crowd is watching the clown show from the window.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Історія «Лицар»

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії

Інсценувати історію

 

34.

 

22.11

Музеї

SB p.32

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Розуміти  конкретну інформацію

collection, coin, painting, rock

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

 

Реагувати на повідомлення

35.

 

24.11

Історія музеїв

SB p.33

Виділяти основне в тексті

Проектна робота

time capsule

Connectors but, and

Реагувати висловлювання

Розуміти вказівки

 

Розробити капсулу часу і розповісти про неї

36.

 

26.11

Зовнішність моїх друзів*

SB p.99

Розповідати про зовнішність людини

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Описувати малюнки

 

37.

 

29.11

Діагностична робота

 

 

 

Помешкання.

38.

 

01.12

Мій будинок

SB p.36

Розповідати про будинок / квартиру

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати кімнати

39.

 

03.12

Де твоя кімната?

SB p.37

Визначати місцезнаходження людей

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Where’s Mike?

He’s in the kitchen.

Where’s Linda?

She’s in the bedroom.

Where are Hanryy and Freddie?

They’re in the living room.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

40.

 

06.12

Співаємо із задоволенням.

SB p.38

Визначати місцезнаходження людей

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where are the crocodiles?

Where are the tigers?

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

41.

 

08.12

Чи є тут літак?

SB p.39

Описувати товаришів та героїв історії

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is there a plane?

Yes there is.

Are there any rats?

No, there aren’t.

How many cars are there?

There are four cars.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

42.

 

10.12

Ще вище!

SB p.40-41

Пошук вказівки

Нестандартне мислення

 

over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

43.

 

13.12

Будинок моєї мрії

 

SB p.42-43

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Помічати  правильну відповідь

44.

 

 

15.12

Мій дім

SB p.91

Мій дім*

SB p.100

Обговорювати місце проживання

Обговорювати

місце проживання

Стежити за презентованою інформацією

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти значення окремих слів

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Описувати місце проживання

Відповідати на питання про свій дім

45

 

17.12

Діагностична робота

46

 

20.12

Повторен

ня ЛО.

 

 

 

 

 

 

47

 

22.12

Квест-урок.

 

 

 

 

 

 

48

 

24.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку