Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі на 2020-2021 н. р. за підручником Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. - Київ : Лінгвіст – 2019.
ІІ семестр
№ уроку |
Дата
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|
|||||||||
Animals. Природа |
|||||||||||||
|
11.01 |
|
5a Animals, p. 52 Природа (тварини) |
Вказувати кількість предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків |
|||
|
13.01 |
|
5a Animals, p. 53 Природа (тварини) |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
|||
|
14.01 |
|
5b Animals, p. 54 Дозвілля |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|||
|
18.01 |
|
5b Animals, p. 55 Дозвілля |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|||
|
20.01 |
|
5c Animals, p. 56 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|||
|
21.01 |
|
5c Animals, p. 57 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|||
|
25.01 |
|
5 Storytime, pp. 58-59 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|||
|
27.01 |
|
5 Smart World 5, p. 60 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|||
|
28.01 |
|
Smart Time 5, p. 61 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
bear, river |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
|||
|
01.02 |
|
5 Revision/Now I can, pp. 62-63 Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|||
|
03.02 |
|
Phonics (ʌ) p. 104 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
|||
|
04.02 |
|
Phonics (ʌ) p. 100-104 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
|||
|
08.02 |
|
Revision Узагальнення вивченогоматеріалу з теми: «Animals» |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|||
My town. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
|
10.02 |
|
6a My town, p. 64 Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|||
|
11.02 |
|
6a My town, p. 65 Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|||
|
15.02 |
|
6b My town, p. 66 Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
|||
|
17.02 |
|
6b My town, p. 67 Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
|||
|
18.02 |
|
6с My town, p. 68 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
|||
|
22.02 |
|
6с My town, p. 69 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|||
|
24.02 |
|
6 Let’s play, p. 70 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|||
|
25.02 |
|
6 Project, p. 71 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|||
|
01.03 |
|
6 Smart World 6, p. 72 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: Усвідомлювати важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|||
|
03.03 |
|
6 Smart Time 6, p. 73 Дозвілля (прогулянка) |
Надавати та виконувати вказівки |
Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
|||
|
04.03 |
|
6 Revision, pp. 74-75 Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|||
|
10.03 |
|
Phonics (/tʃ/, /ʃ/ ) p. 105 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
|||
|
11.03 |
|
Phonics (/tʃ/, /ʃ/ ) p. 100-105 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
|||
|
15.03 |
|
Revision Узагальнення вивченогоматеріалу з теми: «My town» |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|||
My favourite food. Харчування |
|||||||||||||
|
17.03 |
|
7a My favourite food, p. 76 Харчування |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
|||
|
18.03 |
|
7a My favourite food, p. 77 Харчування |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|||
|
22.03 |
|
7b My favourite food, p. 78 Харчування |
Називати продукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|||
|
24.03 |
|
7b My favourite food, p. 79 Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|||
|
25.03 |
|
7c My favourite food, p. 80 Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|||
|
05.04 |
|
7c My favourite food, p. 81 Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|||
|
07.04 |
|
7 Storytime, pp. 82-83 Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|||
|
08.04 |
|
7 Smart World 7, p. 84 Харчування |
Описувати власне харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|||
|
12.04 |
|
7 Smart Time, p. 85 Харчування |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|||
|
14.04 |
|
7 Revision, pp. 86-87 Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|||
|
15.04 |
|
Phonics (/θ/, / ð/) p. 106 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
|||
|
19.04 |
|
Phonics (/θ/, / ð/) p. 100-106 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
|||
|
21.04 |
|
Revision Узагальнення вивченогоматеріалу з теми: «My favourite food» |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|||
Clothes. Людина |
|||||||||||||
|
22.04 |
|
8a Clothes, p. 88 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|||
|
26.04 |
|
8a Clothes, p. 89 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
28.04 |
|
8b Clothes, p. 90 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
29.04 |
|
8b Clothes, p. 91 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
05.05 |
|
8с Clothes, p. 92 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
06.05 |
|
8с Clothes, p. 93 Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
12.05 |
|
8 Let’s play, p. 94 Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і погоди
|
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|||
|
13.05 |
|
8 Project, p. 95 Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
17.05 |
|
8 Smart World 8, p. 96 Хобі |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
|||
|
20.05 |
|
8 Smart World 8, p. 96 Хобі |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
|||
|
21.05 |
|
8 Smart Time 8, p. 97 Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
24.05 |
|
8 Smart Time 8, p. 97 Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|||
|
26.05 |
|
8 Revision, p. 98-99 Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|||
|
27.05 |
|
Phonics (/aɪ/, / oʊ /) p. 107 Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
White, kite, rice, home, rose, nose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/
|
|||