Календарно-тематичне планування з англійської мови
3 клас
Зведена таблиця розподілу навчального часу
105годин (3 година на тиждень)
Семестр |
Загальна к-сть годин |
К-ть на тиждень |
Примітка |
І |
48/46 |
3 |
|
ІІ |
57/56 |
3 |
|
рік |
105/102 |
3 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.
Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)
Підручник:. Smart junior: підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти
Автори : Г.К. Мітчел
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||||
1 |
02.09 |
Hello p.4 |
Привітання Кольори |
Привітатися, познайомитися, представити себе Називати кольори, називати свій улюблений колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота, представити себе |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? |
Вживання I’m… |
Вітається та знайомиться |
|
2 |
03.09 |
Вхідна діагностична робота |
|||||||||
3 |
04.09 |
Hello p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати, скільки років |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота: запитувати, скілки років |
Numbers 1-10 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання,скільки років |
|
4 |
09.09 |
1 Welcome Sing a song, p.7 |
Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
5 |
10.09 |
1 Welcome Smart kids, p.8 |
Зовнішність |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100 |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
6 |
11.09 |
1 Welcome Grammar, p.9 |
Майно |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|
7 |
16.09 |
1 Welcome Our word, p.10 |
Міжпредметні зв’язки Уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
|
8 |
17.09 |
1 Welcome Grammar, p.11 |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
|
9 |
18.09 |
1 Welcome Let’s play, p.12 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|
10 |
23.09 |
1 Project, p.13 |
Моя родина |
Розповідати про свою родину |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
|
11 |
24.09 |
1 Phonics, p.14 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
plane, blue, clap, glue, fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/ |
|
12 |
25.09 |
Revision 1/Now I can, p.15-16 |
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
|
13 |
30.09 |
Test 1 |
|||||||||
14 |
01.10 |
2 Every day Sing a song, p.17 |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
15 |
02.10 |
2 Every day Smart kids, p.18 |
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
|
16 |
07.10 |
2 Every day Grammar, p.19 |
Щоденні справи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
|
17 |
08.10 |
2 Every day Our world, p.20 |
Професії |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
|
18 |
09.10 |
2 Every day Grammar, p.21 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|
19 |
15.10 |
2 Every day Let’s play, p.22 |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
|
20 |
16.10 |
2 Project, p.23 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
|
21 |
21.10 |
2 Story time, p.24 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
|
22 |
22.10 |
2 Story time, p.25 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
|
23 |
23.10 |
2 Phonics, p.26 |
Щоденні справи |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “In the morning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
|
24 |
04.11 |
2 Revision/Now I can, pp.27-28 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
|
25 |
05.11 |
Smart world 1, p.29 |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
|
26 |
06.11 |
Smart time 1, p.30 |
Соціальна допомога |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
|
27 |
11.11 |
Test 2 |
|||||||||
28 |
12.11 |
3 Out and about Sing a song, p.31 |
Дозвілля |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
29 |
13.11 |
3 Out and about Smart kids, p.32 |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, sheep (plural), goat, mouse, mice (plural), cow |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
|
30 |
18.11 |
3 Out and about Grammar, p.33 |
Відпочинок на фермі |
Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, wolves (plural), eat, farm |
Present Continuous: questions and asnwers |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
|
31 |
19.11 |
3 Out and about Our world, p.34 |
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
|
32 |
20.11 |
3 Out and about Grammar, p.35 |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
|
33 |
25.11 |
3 Out and about Let’s play, p.36 |
Час |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
|
34 |
26.11 |
3 Project, p.37 |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
|
35 |
27.11 |
3 Story time, p.38 |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
36 |
02.12 |
Smart time 3, p.39 |
Читає про пригоди дітей |
Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії stay together, play together, win together |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
37 |
03.12 |
3 Phonics, p.40 |
Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
|
38 |
04.12 |
3 Revision/Now I can p.41-42 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
|
39 |
09.12 |
Test 3 |
|||||||||
40 |
10.12 |
4 Year in, year out Sing a song, p.43 |
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
|
41 |
11.12 |
4 Year in, year out Smart kids, p.44 |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
|
42 |
16.12 |
4 Year in, year out Grammar, p.45 |
Місяці року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
|
43 |
17.12 |
4 Year in, year out Our world, p.46 |
Пори року в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
|
44 |
18.12 |
4 Year in, year out Grammar, p. 47 |
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
|
45 |
23.12 |
4 Let’s play, p. 48 |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Розповідає про розклад уроків |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети |
Робота в парах: запитання-відповідь |
art, music, PE, maths, science, English |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет |
|
46 |
24.12 |
4 Project, p.49 |
Пори року в Україні |
Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: Розуміє особливості і унікальність кожної країни |
Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори року в Україні |
|