Календарно тематичне планування Карпюк 3кл Ісеместр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі І семестр до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі І семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

 

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема 1 «Я, моя сім’я та друзі» (15)

Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

1.

2.09

Знову до школи. Програмові вимоги до курсу.

Kiss, touch, wink, speak

 

 

впр.1,2 с.4

впр.2,3 с.6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

6.09

Давайте поговоримо. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

ЛО уроку

Can you…?

Yes, I can/No, I can not

 

Впр. 2 с. 9

 

Впр. 2 с.7

Впр.1 с.5

Повторити ЛО

3.

7.09

Дії, які я виконую щодня. Складання діалогів-розпитувань по темі.

ЛО уроку

Look, the cat is climbing the tree! He is swimming. They are jumping.

Впр.1 с.9

Впр.1 с.8-9

Впр. 3 с.11

 

Впр. 1,2 с. 6 РЗ

впр. 2, с. 11 (повторити правила читання)

4.

9.09

Давай вчити англійську! Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників.

ЛО уроку

Особові та присвійні займенники (she-her, he-his)

Впр.5 с.13

Впр.1,2 с.12

Впр.3 с.12

Впр.4,6 с.13

 

5.

13.09

Зустрічай нових друзів. Навчаюче читання текстів, робота над змістом прочитаного.

classmate

I am from…

Впр.3 с.14

Впр.1 с.14

Впр.4 с.15

Впр.2 с.14

Впр.3 с.11

картку

6.

14.09

Сім’я мого нового друга. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

Sleepy, hobby, special, magic

 

Present Simple

Впр. 3 с.16

Впр. 1,3 с.16

Впр. 3 с.16

Впр.2 с. 16

Ex. 2, p. 16 (письмово)

7.

16.09

Моя сім’я. Ознайомлююче читання тексту, виконання вправ до нього.

strict, reporter,  late, lazy

 

They are…

They aren’t…

She is from…

 

Впр.1 с.12

Впр.1,с.17

Впр.2,с.18

Ех.2,р.19

Ех.1,р.19

-

8.

20.09

Давайте познайомимось. Виготовлення візитної картки.

Ex. 2, p. 19

This is my…

These are my…

 

Ex. 2, p. 19

Ex. 1, p. 20

Ex. 1, p. 19

Впр. 1,2 с 7 РЗ

Ex. 3, p. 18
(читати, перекладати, вивч.нові слова)

9.

21.09

Мої друзі. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

ЛО уроку

To be good at…

Впр. 1, с. 20

 

Впр.3 с. 21

 

Скласти 3 речення за зразком

10.

23.09

Зустрічай мого собаку Тото. Вживання прийменників місця.

ЛО уроку

Прийменники місця

Впр. 1, с. 23

 

Впр.2, с. 23

 

-

11.

27.09

Сім’я та друзі. Складання діалогів-розпитувань по темі.

ЛО уроку

Are you good at…? Yes, I am/No I am noy

Впр. 2 с. 22

Впр. 3, с. 22

Впр.2, с. 22

Впр. 1, с. 22

Виконати проєкт: «Сім’я та друзі»

12.

28.09

Story Time. Захист проєкту «Сім’я та друзі»

ЛО уроку

 

Впр.1, 2 с.24

Впр. 1, с.24

 

 

повторитиЛО

13.

30.09

Яка твоя улюблена іграшка. Ознайомлююче читання тексту, виконання завдань до нього.

Her ball is…His robot can…

Присвійний іменник

Впр. 1, с. 26

Впр. 1, с. 26

Впр. 4, с.27

Впр. 5, с. 27

-

14.

04.10

Улюблена іграшка мого друга. Виконання лексико-граматичних вправ.

ЛО уроку

It‛s a ...Her favourite…His favourite…

Впр. 2, с.28

Впр. 2, с.28

Впр. 1,2, с.28

 

Впр.1с.28 виконати по аналогії

15.

05.10

Мій однокласник/однокласниця. Підсумковий урок.

Діагностична робота №1

 

 

 

 

 

 

Написати про свого друга/подругу

 

Тема 2 «Мій любий дім» (15)

Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

16.

07.10

Члени родини. Драматизація діалогів.

ЛО уроку

Who…?

Впр. 1,2 с.32

 

Впр. 1,с.32

Впр. 1,с.32

 

-

17.

11.10

Моє родинне дерево. Введення лексики. Складання речень за зразком.

Впр. 1,с.33

Who is this? This is…

Впр.2,с.33

Впр. 1,с.33

Впр.2,3 с.33

Впр.2, с.25 РЗ

Намалювати родинне дерево

18.

12.10

Мої зарубіжні друзі. Складання діалогів-розпитувань по темі.

ЛО уроку

Who is that...?

Who lives in this house?

 

Впр. 3,с.34

Впр. 1,3 с.34

Впр. 1,2, с.34

Впр.3, с.27 РЗ

Впр.4,с.35 (розіграти діалог)

19.

18.10

Мій дім. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

Впр. 1,с.36

I like…

Впр. 2,с.36

Впр. 1,2,с.36

 

Впр.2,с. 28 РЗ

Вивчити ЛО

20.

19.10

Де знаходиться… ? Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

ЛО уроку

Where is…?

Впр. 1,с.37

Впр. 1,с.37

Впр. 2,с.37

Впр. 1,2, с. 29 РЗ

Впр.2, с.37

21.

21.10

Я не можу знайти Тоббі. Виконання лексико-граматичних вправ.

ЛО уроку

In, on, under

Впр. 1,с.38

Впр. 1,с.38

Впр. 2,с.38

 

-

22.

01.11

Будинок у селі. Знаходження об’єктів за картою та інструкціями. Прийменники місця.

ЛО уроку

Look at the plan. Where is/are the ...?

It’s/They are on the left/right.

 

Впр. 1,2 с.39

Впр. 1,2 с.39

Впр. 1,2 с.31 РЗ

Малюнок і розповідь

23.

02.11

Меблі у нашому домі. Прийменники місця. Словотворення. Тренувальні вправи.

Впр. 1,с.40

Прийменники місця

Впр.1,с.40

Впр.1,2,с.40

Впр.2,с.40

Впр. 2,3  с.32 РЗ

вивчити та написати нові слова

24.

04.11

У вітальні. Назви меблів та місце їх розташування. Складання речень за зразком.

ЛО уроку

Where is the…? It is..the..

Впр.1,с.41

 

Впр.2,3,с.40

Впр. 1, с.34 РЗ

-

25.

8.11

Професії. Фонетичне опрацювання нових слів. Драматизація діалогів.

Впр.1,с.42

Артикль а/an

Впр.1,с.41

Впр.1,2,с.41

Впр.3,с.41

Впр. 4, с.34 РЗ

Скласти 5 речень за аналогією

26.

9.11

Професії моїх рідних та батьків. Складання діалогів за поданим зразком.

ЛО уроку

Множина іменників

Впр.5,с.42

Впр.5,с.42

Впр.4,с.42

Впр. 1,2 с.36 РЗ

Впр.3,с.43 (усно)

27.

11.11

Місце роботи людей. Аудіювання коротких діалогів про професії. Складання діалогів за аналогією

ЛО уроку

 

Впр.1,с.44

Впр.1,2,с.44

Впр.3,с.44

Впр. 1-4, с.37 РЗ

-

28.

15.11

Story Time. Читання тексту, заповнення пропусків. Правило утворення спеціальних запитань.

ЛО уроку

Спеціальні запитання

Впр.1,4с.45

Впр.1,2,с.45

Впр.3,с.46

Впр. 1, с.39 РЗ

підготувати текст для домашнього читання

29.

16.11

Підсумковий урок. Контроль тексту для домашнього читання. Тренувальні вправи.

повторення

 

Впр.1,6с.47

Впр.2,с.47

Впр.3,с.47

Впр.7,с.47

Повторити слова

 

30.

18.11

Діагностична робота №2

повторення

 

 

 

Впр.1,с.48

 

-

 

Тема 3 «Шкільне життя»(15)

Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

31.

22.11

Мій розклад уроків. Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має…

Впр.3, с.50

Have/has got On з днями тижня

Впр.1,3,с.50

Впр.1,с.50

Впр.6,с.50

Впр. 2, с.42 РЗ

Впр.4,с. 51

32.

23.11

Мій улюблений урок. Складання міні діалогів-розпитувань по темі.

ЛО уроку

I like/I don’t like

Впр.4,с.52

Впр.2,с.52

Впр.5,с.52

Впр. 1,2, с.43 РЗ

Впр.3,с.52

33.

25.11

Коли ти маєш … ? Складання запитань для інтерв’ю.

ЛО уроку

When is…?

It is on…

Впр.2,с.53

Впр.2,с.53

Впр.1,с.54

Впр.1,2, с.44 РЗ

-

34.

29.11

Улюблений урок Вікі.  Аудіювання тексту, заповнення таблиці до тексту.

ЛО уроку

I like/I don’t like… my favourite lesson is…

Впр.1,2 с.54

Впр.4,с.55

Впр.2,3,с.54

Впр. 1, с.45 РЗ

Зразкове читання тексту

35.

30.11

Мені подобається/не подобається … Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

ЛО уроку

I like/she likes

Do you like..?

Впр.1,с.57

Впр.1,с.57

Впр.3,5,с.57

Впр. 2, с.46 РЗ

Впр.3,с.56

36.

02.12

Мій друг/подруга. Складання письмової розповіді по темі.

ЛО уроку

I like/she likes

Do you like..?

Впр.3, с.57

 

Впр.5,с.57

Впр. 2,3, с.47 РЗ

-

37.

06.12

Мій англійський друг. Читання листа та написання відповіді за поданим зразком.

ЛО уроку

Where is it from? It’s from…

Впр.3,с.58

Впр.1,с.58

Впр.3,с.58

Впр.4,с.58

Впр. 2, 4,с.48 РЗ

Написати лист відповідь за зразком

38.

07.12

Котра година? Читання текстів, відповіді на запитання. Порядкові числівники.

ЛО уроку

Порядкові числівники

Впр.2, с.60

Впр.1, с.60

Впр.4, с.61

Впр. 3, с.51 РЗ

Скласти розповідь про свій роб.день

39.

09.12

Робочий день Білла. Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного.

ЛО уроку

It is…o’clock

Впр.3, с.62

Впр.1, с.62

Впр.2,4, с.62

Впр. 3, с.52 РЗ

-

40.

13.12

Мій день. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

ЛО уроку

Present Simple

Впр.4, с.65

Впр.1, с.64

Впр.2, с.64

Впр. 1,2, с.53 РЗ

Повторити слова

 

41.

14.12

Контроль сформованості навичок письма.

42.

16.12

Контроль сформованості навичок читання.

43.

20.12

Контроль сформованості навичок аудіювання.

44.

21.12

Контроль сформованості навичок говоріння.

45.

23.12

Електронний лист моєму другу. Узагальнення вивченого . Підсумковий урок.

ЛО уроку

 

Впр.1, с.70

 

Впр.3, с.71

Впр.4, с.71

 

46.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мунтян Галіна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Задорожня Лілія Яківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 вересня 2021
Переглядів
9270
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку