Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі І семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||
Тема 1 «Я, моя сім’я та друзі» (15) Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії:Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
|
||||||||||||
1. |
2.09 |
Знову до школи. Програмові вимоги до курсу. |
Kiss, touch, wink, speak |
|
|
впр.1,2 с.4 |
впр.2,3 с.6 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2. |
6.09 |
Давайте поговоримо. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
ЛО уроку |
Can you…? Yes, I can/No, I can not
|
Впр. 2 с. 9 |
|
Впр. 2 с.7 |
Впр.1 с.5 |
Повторити ЛО |
|||
3. |
7.09 |
Дії, які я виконую щодня. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
ЛО уроку |
Look, the cat is climbing the tree! He is swimming. They are jumping. |
Впр.1 с.9 |
Впр.1 с.8-9 |
Впр. 3 с.11
|
Впр. 1,2 с. 6 РЗ |
впр. 2, с. 11 (повторити правила читання) |
|||
4. |
9.09 |
Давай вчити англійську! Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
Особові та присвійні займенники (she-her, he-his) |
Впр.5 с.13 |
Впр.1,2 с.12 |
Впр.3 с.12 |
Впр.4,6 с.13 |
|
|||
5. |
13.09 |
Зустрічай нових друзів. Навчаюче читання текстів, робота над змістом прочитаного. |
classmate |
I am from… |
Впр.3 с.14 |
Впр.1 с.14 |
Впр.4 с.15 |
Впр.2 с.14 |
Впр.3 с.11 картку |
|||
6. |
14.09 |
Сім’я мого нового друга. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. |
Sleepy, hobby, special, magic
|
Present Simple |
Впр. 3 с.16 |
Впр. 1,3 с.16 |
Впр. 3 с.16 |
Впр.2 с. 16 |
Ex. 2, p. 16 (письмово) |
|||
7. |
16.09 |
Моя сім’я. Ознайомлююче читання тексту, виконання вправ до нього. |
strict, reporter, late, lazy |
They are… They aren’t… She is from…
|
Впр.1 с.12 |
Впр.1,с.17 Впр.2,с.18 |
Ех.2,р.19 |
Ех.1,р.19 |
- |
|||
8. |
20.09 |
Давайте познайомимось. Виготовлення візитної картки. |
Ex. 2, p. 19 |
This is my… These are my…
|
Ex. 2, p. 19 |
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 1, p. 19 |
Впр. 1,2 с 7 РЗ |
Ex. 3, p. 18 |
|||
9. |
21.09 |
Мої друзі. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. |
ЛО уроку |
To be good at… |
Впр. 1, с. 20 |
|
Впр.3 с. 21 |
|
Скласти 3 речення за зразком |
|||
10. |
23.09 |
Зустрічай мого собаку Тото. Вживання прийменників місця. |
ЛО уроку |
Прийменники місця |
Впр. 1, с. 23 |
|
Впр.2, с. 23 |
|
- |
|||
11. |
27.09 |
Сім’я та друзі. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
ЛО уроку |
Are you good at…? Yes, I am/No I am noy |
Впр. 2 с. 22 |
Впр. 3, с. 22 |
Впр.2, с. 22 |
Впр. 1, с. 22 |
Виконати проєкт: «Сім’я та друзі» |
|||
12. |
28.09 |
Story Time. Захист проєкту «Сім’я та друзі» |
ЛО уроку |
|
Впр.1, 2 с.24 |
Впр. 1, с.24 |
|
|
повторитиЛО |
|||
13. |
30.09 |
Яка твоя улюблена іграшка. Ознайомлююче читання тексту, виконання завдань до нього. |
Her ball is…His robot can… |
Присвійний іменник |
Впр. 1, с. 26 |
Впр. 1, с. 26 |
Впр. 4, с.27 |
Впр. 5, с. 27 |
- |
|||
14. |
04.10 |
Улюблена іграшка мого друга. Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЛО уроку |
It‛s a ...Her favourite…His favourite… |
Впр. 2, с.28 |
Впр. 2, с.28 |
Впр. 1,2, с.28 |
|
Впр.1с.28 виконати по аналогії |
|||
15. |
05.10 |
Мій однокласник/однокласниця. Підсумковий урок. Діагностична робота №1 |
|
|
|
|
|
|
Написати про свого друга/подругу |
|||
Тема 2 «Мій любий дім» (15) Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
|
||||||||||||
16. |
07.10 |
Члени родини. Драматизація діалогів. |
ЛО уроку |
Who…? |
Впр. 1,2 с.32
|
Впр. 1,с.32 |
Впр. 1,с.32 |
|
- |
|||
17. |
11.10 |
Моє родинне дерево. Введення лексики. Складання речень за зразком. |
Впр. 1,с.33 |
Who is this? This is… |
Впр.2,с.33 |
Впр. 1,с.33 |
Впр.2,3 с.33 |
Впр.2, с.25 РЗ |
Намалювати родинне дерево |
|||
18. |
12.10 |
Мої зарубіжні друзі. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
ЛО уроку |
Who is that...? Who lives in this house?
|
Впр. 3,с.34 |
Впр. 1,3 с.34 |
Впр. 1,2, с.34 |
Впр.3, с.27 РЗ |
Впр.4,с.35 (розіграти діалог) |
|||
19. |
18.10 |
Мій дім. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. |
Впр. 1,с.36 |
I like… |
Впр. 2,с.36 |
Впр. 1,2,с.36 |
|
Впр.2,с. 28 РЗ |
Вивчити ЛО |
|||
20. |
19.10 |
Де знаходиться… ? Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
ЛО уроку |
Where is…? |
Впр. 1,с.37 |
Впр. 1,с.37 |
Впр. 2,с.37 |
Впр. 1,2, с. 29 РЗ |
Впр.2, с.37 |
|||
21. |
21.10 |
Я не можу знайти Тоббі. Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЛО уроку |
In, on, under |
Впр. 1,с.38 |
Впр. 1,с.38 |
Впр. 2,с.38 |
|
- |
|||
22. |
01.11 |
Будинок у селі. Знаходження об’єктів за картою та інструкціями. Прийменники місця. |
ЛО уроку |
Look at the plan. Where is/are the ...? It’s/They are on the left/right. |
|
Впр. 1,2 с.39 |
Впр. 1,2 с.39 |
Впр. 1,2 с.31 РЗ |
Малюнок і розповідь |
|||
23. |
02.11 |
Меблі у нашому домі. Прийменники місця. Словотворення. Тренувальні вправи. |
Впр. 1,с.40 |
Прийменники місця |
Впр.1,с.40 |
Впр.1,2,с.40 |
Впр.2,с.40 |
Впр. 2,3 с.32 РЗ |
вивчити та написати нові слова |
|||
24. |
04.11 |
У вітальні. Назви меблів та місце їх розташування. Складання речень за зразком. |
ЛО уроку |
Where is the…? It is..the.. |
Впр.1,с.41 |
|
Впр.2,3,с.40 |
Впр. 1, с.34 РЗ |
- |
|||
25. |
8.11 |
Професії. Фонетичне опрацювання нових слів. Драматизація діалогів. |
Впр.1,с.42 |
Артикль а/an |
Впр.1,с.41 |
Впр.1,2,с.41 |
Впр.3,с.41 |
Впр. 4, с.34 РЗ |
Скласти 5 речень за аналогією |
|||
26. |
9.11 |
Професії моїх рідних та батьків. Складання діалогів за поданим зразком. |
ЛО уроку |
Множина іменників |
Впр.5,с.42 |
Впр.5,с.42 |
Впр.4,с.42 |
Впр. 1,2 с.36 РЗ |
Впр.3,с.43 (усно) |
|||
27. |
11.11 |
Місце роботи людей. Аудіювання коротких діалогів про професії. Складання діалогів за аналогією |
ЛО уроку |
|
Впр.1,с.44 |
Впр.1,2,с.44 |
Впр.3,с.44 |
Впр. 1-4, с.37 РЗ |
- |
|||
28. |
15.11 |
Story Time. Читання тексту, заповнення пропусків. Правило утворення спеціальних запитань. |
ЛО уроку |
Спеціальні запитання |
Впр.1,4с.45 |
Впр.1,2,с.45 |
Впр.3,с.46 |
Впр. 1, с.39 РЗ |
підготувати текст для домашнього читання |
|||
29. |
16.11 |
Підсумковий урок. Контроль тексту для домашнього читання. Тренувальні вправи. |
повторення |
|
Впр.1,6с.47 |
Впр.2,с.47 |
Впр.3,с.47 |
Впр.7,с.47 |
Повторити слова
|
|||
30. |
18.11 |
Діагностична робота №2 |
повторення |
|
|
|
Впр.1,с.48 |
|
- |
|||
Тема 3 «Шкільне життя»(15) Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії:Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
|
||||||||||||
31. |
22.11 |
Мій розклад уроків. Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має… |
Впр.3, с.50 |
Have/has got On з днями тижня |
Впр.1,3,с.50 |
Впр.1,с.50 |
Впр.6,с.50 |
Впр. 2, с.42 РЗ |
Впр.4,с. 51 |
|||
32. |
23.11 |
Мій улюблений урок. Складання міні діалогів-розпитувань по темі. |
ЛО уроку |
I like/I don’t like |
Впр.4,с.52 |
Впр.2,с.52 |
Впр.5,с.52 |
Впр. 1,2, с.43 РЗ |
Впр.3,с.52 |
|||
33. |
25.11 |
Коли ти маєш … ? Складання запитань для інтерв’ю. |
ЛО уроку |
When is…? It is on… |
Впр.2,с.53 |
Впр.2,с.53 |
Впр.1,с.54 |
Впр.1,2, с.44 РЗ |
- |
|||
34. |
29.11 |
Улюблений урок Вікі. Аудіювання тексту, заповнення таблиці до тексту. |
ЛО уроку |
I like/I don’t like… my favourite lesson is… |
Впр.1,2 с.54 |
Впр.4,с.55 |
Впр.2,3,с.54 |
Впр. 1, с.45 РЗ |
Зразкове читання тексту |
|||
35. |
30.11 |
Мені подобається/не подобається … Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
ЛО уроку |
I like/she likes Do you like..? |
Впр.1,с.57 |
Впр.1,с.57 |
Впр.3,5,с.57 |
Впр. 2, с.46 РЗ |
Впр.3,с.56 |
|||
36. |
02.12 |
Мій друг/подруга. Складання письмової розповіді по темі. |
ЛО уроку |
I like/she likes Do you like..? |
Впр.3, с.57 |
|
Впр.5,с.57 |
Впр. 2,3, с.47 РЗ |
- |
|||
37. |
06.12 |
Мій англійський друг. Читання листа та написання відповіді за поданим зразком. |
ЛО уроку |
Where is it from? It’s from… |
Впр.3,с.58 |
Впр.1,с.58 |
Впр.3,с.58 |
Впр.4,с.58 Впр. 2, 4,с.48 РЗ |
Написати лист відповідь за зразком |
|||
38. |
07.12 |
Котра година? Читання текстів, відповіді на запитання. Порядкові числівники. |
ЛО уроку |
Порядкові числівники |
Впр.2, с.60 |
Впр.1, с.60 |
Впр.4, с.61 |
Впр. 3, с.51 РЗ |
Скласти розповідь про свій роб.день |
|||
39. |
09.12 |
Робочий день Білла. Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. |
ЛО уроку |
It is…o’clock |
Впр.3, с.62 |
Впр.1, с.62 |
Впр.2,4, с.62 |
Впр. 3, с.52 РЗ |
- |
|||
40. |
13.12 |
Мій день. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
ЛО уроку |
Present Simple |
Впр.4, с.65 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 |
Впр. 1,2, с.53 РЗ |
Повторити слова |
|||
41. |
14.12 |
Контроль сформованості навичок письма. |
||||||||||
42. |
16.12 |
Контроль сформованості навичок читання. |
||||||||||
43. |
20.12 |
Контроль сформованості навичок аудіювання. |
||||||||||
44. |
21.12 |
Контроль сформованості навичок говоріння. |
||||||||||
45. |
23.12 |
Електронний лист моєму другу. Узагальнення вивченого . Підсумковий урок. |
ЛО уроку |
|
Впр.1, с.70 |
|
Впр.3, с.71 |
Впр.4, с.71 |
|
|||
46. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||