№ уроку/ дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні/ завдання продуктивні |
||||||||||||||||
33 |
|
Winter holidays |
Розповідати про свої зимові канікули |
Застосовувати засвоєний матеріал |
Holiday: New Year, New Year tree, decorate, Presents, Christmas
|
What did you do on your winter holidays?- I was… |
Сприймання на слух: розуміє інформацію, озвучену іншими |
Усне продукування: детально розповідає про себе |
Скласти розповідь про зимові канікули |
||||||||
34 |
|
Module 3 A visit to a city 3a What’s in a city? SB, pp. 35-36 |
Описувати місця в місті |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Car park, information desk, restaurant, café, airport, museum, hotel, petrol station, stadium, train station |
|
Зорове сприймання: розуміє більшість фактичної інформації з діалогу щодо подорожі |
Усне продукування: детально розповідає про власний досвід подорожування |
WB, p. 98, ex. A, B |
||||||||
35 |
|
Module 3 A visit to a city 3a What’s in a city? SB, p. 37 |
Розпитувати та надавати необхідні відповіді |
Обговорює особливості взаємодії особистості і групи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/could/ may/might |
Зорове сприймання: розуміє основний зміст розмови між двома людьми |
Усна взаємодія: просить про допомогу та надає відповіді на такі запити |
WB, p. 99, ex. C, D |
||||||||
36 |
|
Module 3 A visit to a city 3b How do I get there? SB, p. 38 |
Надавати вказівки |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
Chemist’s, traffic lights, straightaway, bookshop, newsagent’s etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Сприймання на слух: стежить за основним змістом роботи між двома людьми щодо планування маршруту |
Усне продукування: вільно висловлює власну думку на знайому тему |
WB, p. 100, ex. A, B, C |
||||||||
37 |
|
Module 3 A visit to a city 3b How do I get there? SB, p. 39 |
Надавати вказівки |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of place |
Зорове сприймання: розуміє письмові вказівки щодо того, як дістатись певного місця |
Усна взаємодія: запитує, як дістатись певного місця та розуміє детальні пояснення |
WB, p. 101, ex. D, E |
||||||||
38 |
|
Project work “A visit to a city” |
Описувати місто |
Активно застосовує вивчену лексику |
Використання лексичного матеріалу з попередніх уроків |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдань |
Робота в парах |
Скласти розповідь про улюблену частину міста |
||||||||
39 |
|
Module 3 A visit to a city 3c Keep our city clean SB, p. 40 |
Надавати відповіді на запитання |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Protecting the environment: to plant trees, to cut down trees, to recycle, to turn off the tap, littter |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: виокремлює основний зміст статті на тему захисту довкілля |
Усне продукування: висловлює власну думку щодо питань пов’язаних із захистом довкілля |
WB, p. 102, ex. A, B, C |
||||||||
40 |
|
Module 3 A visit to a city 3c Keep our city clean SB, p. 41 |
Описувати місто |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative forms |
Сприймання на слух: розуміє основний зміст випуску радіопрограми |
Писемне продукування: презентує тему довкілля рідного міста у вигляді короткої доповіді |
WB, p. 103, ex. D, E |
||||||||
41 |
|
Project work “ Keep our city clean” |
Описувати місто |
Розповідає про власні дії щодо захисту довкілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу |
Читання діалогу та виконання завдань до нього |
Групове обговорення проблем довкілля |
Підготувати доповідь про найбільш забруднену країну |
||||||||
42 |
|
Module 3 A visit to a city 3d Getting around SB, p. 42 |
Обмінюватись думками з приводу прочитаного |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
Tram, underground, coach, helicopter, motorbike, on foot |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє докладний опис видів транспорту у відповідній статті |
Усне продукування: висловлює власну думку щодо подорожування різними видами транспорту |
WB, p. 104, ex. A |
||||||||
43 |
|
Module 3 A visit to a city 3d Getting around SB, p. 43 |
Аргументувати свій вибір |
Порівнює вартість подорожування різними видами транспорту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Superlative forms |
Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо різних видів транспорту |
Усна взаємодія: вступає в розмову на тему транспорту |
WB, p. 104, ex. B |
||||||||
44 |
|
Module 3 A visit to a city 3 Top skills SB, p. 44 |
Надавати відповіді на запитання |
Планує краєзнавчу подорож |
Castle, tower, maret, palace, theme park, bridge, square, block of flats |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє те, що викладено в щоденнику мандрівника |
Усна взаємодія: підтримує розмову щодо подорожі в іншу країну |
WB, p. 105, ex. A |
||||||||
45 |
|
Module 3 A visit to a city 3 Top skills SB, p. 45 |
Описувати місто |
Планує краєзнавчу подорож |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови між двома людьми щодо їх вражень від подорожей |
Писемне продукування: пише простого листа другові з описом рідного міста |
WB, p. 105, ex. B |
||||||||
46 |
|
Work in pairs “Places to visit” |
Розповідати про омріяні міста |
Активно використовувати вивчений матеріал |
Застосування вивченого на попередніх уроках матеріалу |
|
Складання діалогу про подорож містами |
Інсценування діалогу |
Скласти розповідь щодо мрії побувати в інших країнах |
||||||||
47 |
|
Module 3 A visit to a city 3 Revision SB, p. 46 |
Описувати місто та вказувати напрямок |
Планує краєзнавчу подорож |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем простий текст щодо довкілля, подорожей і т.д. |
Писемне продукування: пише просте повідомленні з описом власної подорожі |
WB, p. 106 ex. A, B, C, D |
||||||||
48 |
|
Culture Time in Ukraine 3 |
Описувати дії |
Планує краєзнавчу подорож |
Sights, island, miniature, wedding, to attract, queen, king |
Present Perfect Simple |
Зорове сприймання: розуміє докладний опис цікавих місць та пам’яток Києва та Лондона |
Усна взаємодія: вступає без підготовки в розмову на тему туризму |
WB, p. 107, ex. E, F, G |
||||||||
49 |
|
Test 3 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Зробити переклад поданих речень |
||||||||
50 |
|
Module 4 Science matters 4a Let’s see what happens SB, pp. 47-48 |
Висловлювати власну точку зору |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Weather: cloud, rain, rainbow, sky, sun, sunlight |
|
Зорове сприймання розуміє короткі інструкції |
Усне продукування: детально віьно висловлює власні думки щодо технологічного прогресу |
WB, p. 108, ex. A, B |
||||||||
51 |
|
Module 4 Science matters 4a Let’s see what happens SB, p. 49 |
Висловлювати власні припущення |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Zero Conditional |
Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння простий текст |
Писемне продукування: пише просте детальне повідомлення щодо проведеного експерименту |
WB, p. 109, ex. C, D |
||||||||
52 |
|
Module 4 Science matters 4b Look it up! SB, p. 50 |
Надавати необхідні відповіді на запитання |
Розглядає природу як цілісну систему |
To look for, to look up, to look forward to, to look after, to look out etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє докладний опис подій в діалозі стосовно незвичайної морської істоти |
Усна взаємодія: висловлює власні думки щодо прочитаного діалогу |
WB, p. 110, ex. A, B |
||||||||
53 |
|
Module 4 Science matters 4b Look it up! SB, p. 51 |
Розповідати про свої плани |
Планує траєкторію власного життя |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо планів на майбутнє |
Усна взаємодія: підтримує розмову щодо планів на вихідні |
WB, p. 111, ex. C, D |
||||||||
54 |
|
Project work “ My own experiment” |
Розповідати про власні спостереження щодо погоди |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Використання лексичного матеріалу |
|
Зорове сприймання-розуміє опис погодніх умов |
Висловлює власні думки щодо почутого |
Скласти письмову розповідь щодо цікавих спостережень за погодою |
||||||||
55 |
|
Module 4 Science matters 4c What’s up in the sky? SB, p. 52 |
Обмінюватись інформацією |
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Stars, planet, Earth, solar system, moon, galaxy |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє більшість фактичної інформації на тему космосу |
Усне продукування: підтримує розмову на тему впливу космосу на здоров’я людини |
WB, p. 112, ex. A, B |
||||||||
56 |
|
Module 4 Science matters 4c What’s up in the sky? SB, p. 53 |
Висловлювати припущення |
Планує траєкторію власного життя |
Close, to shine, temperature, telescope, to damage, especially, solar system |
Future ‘will’ |
Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння прості тексти |
Писемне продукування: пише просте повідомлення щодо планів на майбутнє |
WB, p. 113, ex. C, D |
||||||||
57 |
|
Searching Work» The sun” |
Надавати оцінку |
Розуміти та передавати нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдань |
Групове обговорення почутої інформації |
Віднайти цікаву інформацію щодо однієї з планет сонячної системи та презентувати її |
||||||||
58 |
|
Module 4 Science matters 4d Sci-fi adventure SB, p. 54 |
Аргументувати власну точку зору |
Обговорює позитвні та негативні наслідки від певних винаходів |
Mind, brilliant, idea, confused, worried, trouble, eyes |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє фабулу оповідання із чіткою сюжетною лінією |
Усна взаємодія: пітримує розмову-обговорення прочитаного тексту |
WB, p.114, ex. A,B |
||||||||
59 |
|
Module 4 Science matters 4d Sci-fi adventure SB, p. 55 |
Розповідати про плани |
Обговорює позитвні та негативні наслідки від певних винаходів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type 1 |
Сприймання на слух: розуміє основний зміст випуску радіо новин з продовженням історії |
Писемне продукування: пише просте повідомлення фактологічного характеру |
WB, p. 114, ex. C |
||||||||
60 |
|
Module 4 Science matters 4 Top Skills SB, p. 56 |
Запрошувати кудись |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
To invite, birthday, restaurant, weekend, birthday trip etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Зорове сприймання: розуміє опис подій в листі-запрошенні на день народження |
Усне продукування: детально розповідає про власний досвід написання листів та електронних повідомлень |
WB, p. 115, ex. A |
||||||||
61 |
|
Module 4 Science matters 4 Top Skills SB, p. 57 |
Запрошувати кудись |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Set phrases |
Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо вечірки |
Писемна взаємодія: пише простого листа із запрошенням на свято |
WB, p. 115, ex. B |
||||||||
62 |
|
Контроль письма |
|
Активно застосовує мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичногоматеріалу |
|
|
Читати поданий текст |
||||||||
63 |
|
Module 4 Science matters 4 Revision SB, p. 58 |
Запрошувати кудись |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння прості тексти |
Писемне продукування: пише простого листа із запрошенням на свято |
WB, p. 116, ex. A, B |
||||||||
64 |
|
Контроль аудіювання |
Описувати емоції |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього завдання |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдань |
|
WB, p. 116, ex. C, D |
||||||||
65 |
|
Module 4 Science matters 4 Culture Page 2 SB, pp. 59-60 |
Надавати необхідну інформацію |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
Lightning, building, ground floor, celebration, window, art venue, exhibition |
|
Зорове сприймання: розуміє детальний опис памяток Сіднея (Австралія) |
Усне продукування: детально передає зміст розповіді про пам’ятки Сіднею |
WB, p.117, ex. E, F,G |
||||||||
66 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Виконати завдання на листках |
||||||||
67 |
|
Culture Time in Ukraine 4 |
Надавати необхідну інформацію |
Порівнює свята і традиції в різних країнах |
Blessing, priest, to crack, knocking, gift, thoroughly |
|
Зорове сприймання: розуміє докладний опис традицій в інших країнах |
Усна взаємодія: вступає без підготовки в розмову на тему різдвяних традицій |
Скласти розповідь про власні різдвяні сімейні традиції |
||||||||
68 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Виконати завдання на листках |
||||||||
69 |
|
Speaking section. Work in pairs. p.61-62 |
Описувати зображення |
Активно засовувати вивчену лексику |
Узагальнення лексичного матеріалу |
|
Зорове сприймання: детально описує малюнок |
Усне продукування: зачитує складений діалог |
Підготувати інсценізацію складеного діалогу |
||||||||
70 |
|
Work in pairs. Invitation. p.63-64 |
Обговорювати запропоновані теми |
Використовувати пройдену лексику |
|
Застосування вивченого граматичного матеріалу |
Сприймання на слух: розуміє основний зміст почутої інформації |
Усне продукування: зачитує складену розповідь |
Підготувати інсценізацію складеного діалогу |
||||||||
71 |
|
Test 4 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||
|
|||||||||||||||||