Календарне планування "To the top 2B". II семестр. 7 клас

Про матеріал
Планування скомпоноване по програмних вимогах. Враховані компетентності. Проектні та самостійні роботи
Перегляд файлу

№ уроку/

дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/ завдання продуктивні

33

 

Winter holidays

Розповідати про свої зимові канікули

Застосовувати засвоєний матеріал

Holiday: New Year, New Year tree, decorate,

Presents,

Christmas

 

What did you do on your winter holidays?- I was…

Сприймання на слух: розуміє інформацію, озвучену іншими

Усне продукування: детально розповідає про себе

Скласти розповідь про зимові канікули

34

 

Module 3 A visit to a city 3a What’s in a city? SB, pp. 35-36

Описувати місця в місті

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Car park, information desk, restaurant, café, airport, museum, hotel, petrol station, stadium, train station

 

Зорове сприймання: розуміє більшість фактичної інформації з діалогу щодо подорожі

Усне продукування: детально розповідає про власний досвід подорожування

WB, p. 98, ex. A, B

35

 

Module 3 A visit to a city 3a What’s in a city? SB, p. 37

Розпитувати та надавати необхідні відповіді

Обговорює особливості взаємодії особистості і групи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/could/

may/might

Зорове сприймання: розуміє основний зміст розмови між двома людьми

Усна взаємодія: просить про допомогу та надає відповіді на такі запити

WB, p. 99, ex. C, D

36

 

Module 3 A visit to a city 3b How do I get there? SB, p. 38

Надавати вказівки

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

Chemist’s, traffic lights, straightaway, bookshop, newsagent’s etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Сприймання на слух: стежить за основним змістом роботи між двома людьми щодо планування маршруту

Усне продукування: вільно висловлює власну думку на знайому тему

WB, p. 100, ex. A, B, C

37

 

Module 3 A visit to a city 3b How do I get there? SB, p. 39

Надавати вказівки

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of place

Зорове сприймання: розуміє письмові вказівки щодо того, як дістатись певного місця

Усна взаємодія: запитує, як дістатись певного місця та розуміє детальні пояснення

WB, p. 101, ex. D, E

38

 

Project work

“A visit to a city”

Описувати місто

Активно застосовує вивчену лексику

Використання лексичного матеріалу з попередніх уроків

 

Прослуховування аудіо запису та виконання завдань

Робота в парах

Скласти розповідь про улюблену частину міста

39

 

Module 3 A visit to a city 3c Keep our city clean SB, p. 40

Надавати відповіді на запитання

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів

Protecting the environment: to plant trees, to cut down trees, to recycle, to turn off the tap, littter

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: виокремлює основний зміст статті на тему захисту довкілля

Усне продукування: висловлює власну думку щодо питань пов’язаних із захистом довкілля

WB, p. 102, ex. A, B, C

40

 

Module 3 A visit to a city 3c Keep our city clean SB, p. 41

Описувати місто

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative forms

Сприймання на слух: розуміє основний зміст випуску радіопрограми

Писемне продукування: презентує тему довкілля рідного міста у вигляді короткої доповіді

WB, p. 103, ex. D, E

41

 

Project work “ Keep our city clean”

Описувати місто

Розповідає про власні дії щодо захисту довкілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу

Читання діалогу та виконання завдань до нього

Групове обговорення проблем довкілля

Підготувати доповідь про найбільш забруднену країну

42

 

Module 3 A visit to a city 3d Getting around SB, p. 42

Обмінюватись думками з приводу прочитаного

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

Tram, underground, coach, helicopter, motorbike, on foot

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє докладний опис видів транспорту у відповідній статті

Усне продукування: висловлює власну думку щодо подорожування різними видами транспорту

WB, p. 104, ex. A

43

 

Module 3 A visit to a city 3d Getting around

SB, p. 43

Аргументувати свій вибір

Порівнює вартість подорожування різними видами транспорту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Superlative forms

Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо різних видів транспорту

Усна взаємодія: вступає в розмову на тему транспорту

WB, p. 104, ex. B

44

 

Module 3 A visit to a city 3 Top skills SB, p. 44

Надавати відповіді на запитання

Планує краєзнавчу подорож

Castle, tower, maret, palace, theme park, bridge, square, block of flats

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє те, що викладено в щоденнику мандрівника

Усна взаємодія: підтримує розмову щодо подорожі в іншу країну

WB, p. 105, ex. A

45

 

Module 3 A visit to a city 3 Top skills SB, p. 45

Описувати місто

Планує краєзнавчу подорож

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови між двома людьми щодо їх вражень від подорожей

Писемне продукування: пише простого листа другові з описом рідного міста

WB, p. 105, ex. B

46

 

Work in pairs “Places to visit”

Розповідати про омріяні міста

Активно використовувати вивчений матеріал

Застосування вивченого на попередніх уроках матеріалу

 

Складання діалогу про подорож містами

Інсценування діалогу

Скласти розповідь щодо мрії побувати в інших країнах

47

 

Module 3 A visit to a city 3 Revision SB, p. 46

Описувати місто та вказувати напрямок

Планує краєзнавчу подорож

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем простий текст щодо довкілля, подорожей і т.д.

Писемне продукування: пише просте повідомленні з описом власної подорожі

WB, p. 106 ex. A, B, C, D

48

 

Culture Time in Ukraine 3

Описувати дії

Планує краєзнавчу подорож

Sights, island, miniature, wedding, to attract, queen, king

Present Perfect Simple

Зорове сприймання: розуміє докладний опис цікавих місць та пам’яток Києва та Лондона

Усна взаємодія: вступає без підготовки в розмову на тему туризму

WB, p. 107, ex. E, F, G

49

 

Test 3

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Зробити переклад

поданих речень

50

 

Module 4 Science matters 4a Let’s see what happens SB, pp. 47-48

Висловлювати власну точку зору

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

Weather: cloud, rain, rainbow, sky, sun, sunlight

 

Зорове сприймання розуміє короткі інструкції

Усне продукування: детально віьно висловлює власні думки щодо технологічного прогресу

WB, p. 108, ex. A, B

51

 

Module 4 Science matters 4a Let’s see what happens SB, p. 49

Висловлювати власні припущення

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Zero Conditional

Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння простий текст

Писемне продукування: пише просте детальне повідомлення щодо проведеного експерименту

WB, p. 109, ex. C, D

52

 

Module 4 Science matters 4b Look it up! SB, p. 50

Надавати необхідні відповіді на запитання

Розглядає природу як цілісну систему

To look for, to look up, to look forward to, to look after, to look out etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє докладний опис подій в діалозі стосовно незвичайної морської істоти

Усна взаємодія: висловлює власні думки щодо прочитаного діалогу

WB, p. 110, ex. A, B

53

 

Module 4 Science matters 4b Look it up! SB, p. 51

Розповідати про свої плани

Планує траєкторію власного життя

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо планів на майбутнє

Усна взаємодія: підтримує розмову щодо планів на вихідні

WB, p. 111, ex. C, D

54

 

Project work “ My own experiment”

Розповідати про власні спостереження щодо погоди

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Використання лексичного матеріалу

 

Зорове сприймання-розуміє опис погодніх умов

Висловлює власні думки щодо почутого

Скласти письмову розповідь щодо цікавих спостережень за погодою

55

 

Module 4 Science matters 4c What’s up in the sky? SB, p. 52

Обмінюватись інформацією

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей

Stars, planet, Earth, solar system, moon, galaxy

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє більшість фактичної інформації на тему космосу

Усне продукування: підтримує розмову на тему впливу космосу на здоров’я людини

WB, p. 112, ex. A, B

56

 

Module 4 Science matters 4c What’s up in the sky? SB, p. 53

Висловлювати припущення

Планує траєкторію власного життя

Close, to shine, temperature, telescope, to damage, especially, solar system

Future ‘will’

Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння прості тексти

Писемне продукування: пише просте повідомлення щодо планів на майбутнє

WB, p. 113, ex. C, D

57

 

Searching Work» The sun”

Надавати оцінку

Розуміти та передавати нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо запису та виконання завдань

Групове обговорення почутої інформації

Віднайти цікаву інформацію щодо однієї з планет сонячної системи та презентувати її

58

 

Module 4 Science matters 4d Sci-fi adventure SB, p. 54

Аргументувати власну точку зору

Обговорює позитвні та негативні наслідки від певних винаходів

Mind, brilliant, idea, confused, worried, trouble, eyes

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє фабулу оповідання із чіткою сюжетною лінією

Усна взаємодія: пітримує розмову-обговорення прочитаного тексту

WB, p.114, ex. A,B

59

 

Module 4 Science matters 4d Sci-fi adventure SB, p. 55

Розповідати про плани

Обговорює позитвні та негативні наслідки від певних винаходів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type 1

Сприймання на слух: розуміє основний зміст випуску радіо новин з продовженням історії

Писемне продукування: пише просте повідомлення фактологічного характеру

WB, p. 114, ex. C

60

 

Module 4 Science matters 4 Top Skills SB, p. 56

Запрошувати кудись

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

To invite, birthday, restaurant, weekend, birthday trip etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Зорове сприймання: розуміє опис подій в листі-запрошенні на день народження

Усне продукування: детально розповідає про власний досвід написання листів та електронних повідомлень

WB, p. 115, ex. A

61

 

Module 4 Science matters 4 Top Skills SB, p. 57

Запрошувати кудись

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Set phrases

Сприймання на слух: стежить за основним змістом розмови щодо вечірки

Писемна взаємодія: пише простого листа із запрошенням на свято

WB, p. 115, ex. B

62

 

Контроль письма

 

Активно застосовує мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичногоматеріалу

 

 

Читати поданий текст

63

 

Module 4 Science matters 4 Revision SB, p. 58

Запрошувати кудись

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Зорове сприймання: читає із достатнім рівнем розуміння прості тексти

Писемне продукування: пише простого листа із запрошенням на свято

WB, p. 116, ex. A, B

64

 

Контроль аудіювання

Описувати емоції

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього завдання

 

Прослуховування аудіо запису та виконання завдань

 

WB, p. 116, ex. C, D

65

 

Module 4 Science matters 4 Culture Page 2 SB, pp. 59-60

Надавати необхідну інформацію

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі

Lightning, building, ground floor, celebration, window, art venue, exhibition

 

Зорове сприймання: розуміє детальний опис памяток Сіднея (Австралія)

Усне продукування: детально передає зміст розповіді про пам’ятки Сіднею

WB, p.117, ex. E, F,G

66

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Виконати завдання на листках

67

 

Culture Time in Ukraine 4

Надавати необхідну інформацію

Порівнює свята і традиції в різних країнах

Blessing, priest, to crack, knocking, gift, thoroughly

 

Зорове сприймання: розуміє докладний опис традицій в інших країнах

Усна взаємодія: вступає без підготовки в розмову на тему різдвяних традицій

Скласти розповідь про власні різдвяні сімейні традиції

68

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Виконати завдання на листках

69

 

Speaking section. Work in pairs.

p.61-62

Описувати зображення

Активно засовувати вивчену лексику

Узагальнення лексичного матеріалу

 

Зорове сприймання:

детально описує малюнок

Усне продукування:

зачитує складений діалог

Підготувати інсценізацію складеного діалогу

70

 

Work in pairs.

Invitation.

p.63-64

Обговорювати

запропоновані теми

Використовувати пройдену лексику

 

Застосування вивченого граматичного матеріалу

 Сприймання на слух:

розуміє основний зміст почутої інформації

Усне продукування:

зачитує складену розповідь

Підготувати інсценізацію складеного діалогу

71

 

Test 4

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку