календарне планування трудового навчання 6 клас

Про матеріал
Планування розроблене на навчальний рік для 6 класу, який не поділяється на групи. врахована загальна кількість годин, години по темах. Вказані очікувані результати.
Перегляд файлу

 

6 клас

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

70 годин ( 2 години на тиждень)

 (не поділяється на групи)

Матриця

К-сть проектів(8)

Об'єкти проектно-технологічної д-сті

Основна технологія

Додаткова технологія

К-сть год

(70 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1

Рухома іграшка

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Технологія оздоблення виробів у техніці «ґрунтований текстиль»

Технологія декупажу

10

Розуміє етапи проектування.

Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 2

Пазли

Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом.

Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

 

8

Має уявлення про масштаб.

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей. Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).

Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

Усвідомлює значення деталі, як частини виробу.

Проект 3

Підставка для гаджета

Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом.

Технологія ажурного випилювання.

 

 

8

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей. Розуміє роль природніх матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 4

Рамка для фото

Технологія ажурного випилювання.

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Технологія виготовлення штучних квітів

Технологія виготовлення виробів з бісеру

8

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 5

Підставка під горнятко

Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння тощо).

 

 

10

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє  сутність базової моделі.

Знає властивості конструкційних матеріалів.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей. Добирає інструменти для виготовлення виробу.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 6

Сервет

ниця

Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння тощо).

 

Технологія декупажу

10

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).

Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 7

Вирощування кімнатних рослин

Технологія вирощування кімнатних рослин

 

8

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування  та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект 8

Бутерброди

Технологія приготування їжі

 

6

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проект 1

«Охайне житло»

Технологія догляду за житлом

 

2

Знає правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь.

Знає правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою.

Читає і розуміє інформацію про товари.

Розрізняє та добирає миючі засоби та інструменти для прибирання житла.

Критично ставиться до інформації  про товари з метою збереження здоров’я.

Обговорює та висловлює власну думку щодо важливості гігієни житла в житті людини.

Усвідомлює важливість вибору миючих засобів та їх впливу на довкілля.

Проект 2

«Здоров’я та краса мого волосся»

Технологія догляду за волоссям

 

 

2

Знає фактори що впливають на стан волосся.

Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу.

Планує дії по догляду за власним волоссям.

Усвідомлює необхідність догляду за волоссям.

 

Календарне планування уроків

 

№ з/п

 

Тема уроку та її зміст

К-ть год

Дата запл.

Дата факт

Примітка

 

 

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №1: Рухома іграшка

Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Додаткова технологія: Технологія оздоблення виробів у техніці «ґрунтований текстиль». Технологія декупажу

10

 

 

 

1-2

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування (виду іграшки). Планування роботи з виконання проекту. Сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Графічне зображення.

2

 

 

 

3-4

Цільовий інструктаж з БЖД. Добір конструкційних матеріалів, інструментів, пристосувань. Виготовлення шаблонів. Добір способу з’єднання деталей виробу. Розмічання деталей. Розкроювання виробу.

2

 

 

 

5-6

Технологічний процес випилювання деталей іграшки з фанери або ДВП. Обробка крайок деталей іграшки. З’єднання деталей крою іграшки. З’єднання деталей іграшки.

2

 

 

 

7-8

Оздоблення іграшки у техніці «ґрунтований текстиль» (ґрунтування, сушіння, фарбування).Оздоблення іграшки у техніці декупаж.

2

 

 

 

9-10

Оздоблення та декорування іграшки (за власним вибором).

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №2: Пазли

Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом. Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

8

 

 

 

11-12

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

2

 

 

 

13-14

Добір конструкційних матеріалів, інструментів, пристосувань. Виготовлення шаблонів. Добір способу з’єднання деталей виробу. Розмічання деталей. Розкроювання виробу.

2

 

 

 

15-16

Цільовий інструктаж з БЖД. Технологічний процес випилювання деталей пазлів з фанери або ДВП. Обробка крайок деталей. З’єднання деталей крою.

2

 

 

 

17-18

Оздоблення та декорування іграшки (за власним вибором).

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №3: Підставка для гаджета

Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом. Технологія ажурного випилювання.

6

 

 

 

19-20

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування (виду прикраси). Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

2

 

 

 

21-22

Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання. Технологічний процес виготовлення підставки з фанери та оздоблення її ажурним випилюванням. Техологічний процес виготовлення підставки з тканини.

2

 

 

 

23-24

Виготовлення підставки. Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №4: Рамка для фото

Основна технологія: Технологія ажурного випилювання. Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Додаткова технологія: Технологія виготовлення штучних квітів. Технологія виготовлення виробів з бісеру.

8

 

 

 

25-26

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування (виду рамки). Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

2

 

 

 

27-28

Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи. Технологічний процес виготовлення рамки з фанери та оздоблення її ажурним випилюванням. Техологічний процес виготовлення рамки з тканини.

2

 

 

 

29-30

Цільовий інструктаж з БЖД. Технологічний процес виготовлення деталей виробу з ажурним випилюванням.Виготовлення штучних квітів.

2

 

 

 

31-32

Прикріплення  штучних квітів до основи рамки з тканини. Оформлення готового виробу.Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №5: Підставка під горнятко

Основна технологія: Технологія плетіння (соломоплетіння).

10

 

 

 

33-34

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування (виду підставки). Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

2

 

 

 

35-36

Добір та підготовка матеріалу до плетіння виробу. Добір інструментів та пристроїв. Декоративні й технологічні особливості плетіння із соломи.

2

 

 

 

37-38

Моделювання візерунка за зразками видів плетіння.

Послідовність виготовлення виробу

2

 

 

 

39-40

Цільовий інструктаж з БЖД.  Виготовлення (плетіння) виробу.

2

 

 

 

41-42

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №6: Серветниця

Основна технологія: Технологія плетіння (плетіння з паперової лози).

Додаткова технологія: Технологія декупажу

10

 

 

 

43-44

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

2

 

 

 

45-46

Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання.

Виготовлення паперових трубочок.

2

 

 

 

47-48

Види композицій у лозоплетінні. Вибір виду плетіння.

Послідовність виготовлення виробу.

2

 

 

 

49-50

Цільовий інструктаж з БЖД. Виготовлення (плетіння) виробу.

2

 

 

 

51-52

Фарбування виробу. Оздоблення серветниці у техніці декупаж.

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №7: Вирощування кімнатних рослин

Основна технологія: Технологія вирощування кімнатних рослин

8

 

 

 

53-54

Визначення потреб в озелененні квітами приміщень.

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту.

2

 

 

 

55-56

Добір квітів для вирощування з урахуванням призначення, мікроклімату приміщення, інтер’єру та їх декоративних якостей. Створення малюнка-схеми розташування квітів у приміщенні.

2

 

 

 

57-58

Цільовий інструктаж з БЖД. Добір інвентарю для підготовки ґрунту та висаджування квітів. Причини та способи пересаджування квітів. Висаджування квітів.

2

 

 

 

59-60

Догляд за квітами. Захист проекту.

2

 

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №8: Бутерброди

Основна технологія: Технологія приготування їжі

6

 

 

 

61-62

Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Види бутербродів.

Планування роботи з виконання проекту. Пошук подібних виробів.

2

 

 

 

63-64

Цільовий інструктаж з БЖД. Добір харчових продуктів, інвентарю, посуду для приготування та оздоблення страви і подачі на стіл. Приготування бутербродів.

2

 

 

 

65-66

Створення власного рецепта.

Вимоги до якості готових страв. Захист проекту.

2

 

 

 

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

 

 

 

 

 

Проект 1. «Охайне житло»

Технологія: Технологія догляду за житлом

2

 

 

 

67-68

Цільовий інструктаж з БЖД. Послідовність дій під час прибирання житла. Миючі засоби та інструменти для прибирання житла.

2

 

 

 

 

Проект 2. «Здоров’я та краса мого волосся»

Технологія: Технологія догляду за волоссям

2

 

 

 

69-70

Типи волосся. Зовнішній вигляд волосся і стан здоров’я людини. Фактори, що впливають на стан волосся.

2

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бажан Світлана
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Планування
Додано
19 лютого
Переглядів
4377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку