Календарно-тематичне планування уроків
української літератури у 8 класі
на 2022 – 2023 н. р.
Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н. р. та відповідно до Програми для ЗНЗ, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804.
ІІ семестр
№ |
Дата
|
№ скор. |
Дата скориг. |
Тема уроку |
||||
33 |
|
|
|
Естетична й звукова цілісність вірша Анатолія Мойсієнка “Жовтень жовті жолуді...”. |
||||
34 |
|
|
|
Ангел як оберіг у вірші Галини Кирпи “Мій ангел такий маленький...”. Гуманізм вірша “Коли до вас темної ночі...”. |
|
|
Ангел як оберіг у вірші Галини Кирпи “Мій ангел такий маленький...”. Гуманізм вірша “Коли до вас темної ночі...” |
|
35 |
|
|
|
Художні образи вірша Ігоря Павлюка “Дівчинка”. Ритмомелодика віршів сучасних поетів. Нап. 1 вірш |
||||
НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА |
||||||||
36 |
|
|
|
І.Карпенко-Карий – укр. драматург. Перший професійний укр.театр. Влада грошей–проблема трагікомедії «Сто тисяч». |
||||
37 |
|
|
|
Мова дійових осіб і засоби сатиричного змалювання вад героїв трагікомедії І.Карпенка-Карого “Сто тисяч”. |
||||
38 |
|
|
|
Бездуховність людини, засліпленої прагненням до наживи, у трагікомедії І.Карпенка-Карого “Сто тисяч”. |
||||
39 |
|
|
|
Контрольний твір: “Чи завжди гроші породжують бездуховність?”(Карпенко-Карий “Сто тисяч” і сучас. життям) |
||||
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ |
||||||||
40 |
|
|
|
Місце, час подій, історична епоха в повісті Михайла Коцюбинського “Дорогою ціною”. Роль прологу у творі. |
||||
41 |
|
|
|
Проблема волі людини. М.Коцюбинський. “Дорогою ціною”. |
||||
42 |
|
|
|
Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив повісті Михайла Коцюбинського “Дорогою ціною”. |
||||
43 |
|
|
|
Романтичність і сила волі укр. жінки Соломії в повісті М.Коцюбинського “Дорогою ціною”. Час і вічність, символічні образи. |
||||
44 |
|
|
|
О.Довженко – кінорежисер і письменник. “Ніч перед боєм” – оповідання про героїзм українців у роки Другої світової війни. |
||||
45 |
|
|
|
Моральний урок діда Платона й діда Савки для солдатів у повісті О.Довженка “Ніч перед боєм”.Характеристика образів. |
||||
46 |
|
|
|
ПЧ № 3. Олесь Гончар. “Бригантина”. |
||||
47 |
|
|
|
Портрети школярів-підлітків. Н.Бічуя “Шпага Славка…”. |
||||
48 |
|
|
|
Проблеми дорослішання в повісті Н.Бічуї “Шпага Славка…”. |
||||
49 |
|
|
|
Роль батьків і вчителів у вихованні дітей у повісті Ніни Бічуї “Шпага Славка Беркути”. Нап. уривок твору |
||||
50 |
|
|
|
Особливості композиції повісті Ніни Бічуї “Шпага Славка Беркути”. Інсценізація уривків. |
||||
51 |
|
|
|
Контрольна робота № 3. “Творчість О. Довженка, М. Коцюбинського, Н. Бічуї”(робота з картками). |
||||
52 |
|
|
|
Проблема знеосіблення людини в суспільстві, особистості й натовпу в оповіданні В.Дрозда “Білий кінь Шептало”. |
||||
53 |
|
|
|
РМ № 3. Усний мінітвір за оповіданням В.Дрозда “Білий кінь Шептало”: Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі? |
||||
54 |
|
|
|
“Місце для дракона” Юрія Винничука – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть “драконячі закони”. |
||||
55 |
|
|
|
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя в повісті-казці Юрія Винничука “Місце для дракона”. |
||||
56 |
|
|
|
Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду в повісті Юрія Винничука “Місце для дракона”. |
||||
57 |
|
|
|
Ю.Винничук. Повість “Місце для дракона”. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. |
||||
58 |
|
|
|
ПЧ № 4. Юрій Винничук. «Легенди Львова». |
||||
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР І САТИРА |
||||||||
59 |
|
|
|
Гумористичні ситуації в повісті Валентина Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”. |
||||
60 |
|
|
|
Дружба й перше кохання у повісті В.Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”. |
||||
61 |
|
|
|
Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок у повісті В.Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про …”. |
||||
62 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. “Творчість В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса” (тести). Переказ уривків. |
||||
63 |
|
|
|
ЛРК № 3. Захопливі історії підлітка у творі Анатолія Дімарова “На коні й під конем”. |
||||
64 |
|
|
|
ВЧ № 1. Поезії письменників Одещини. |
||||
65 |
|
|
|
Диспут про твори, що вивчалися протягом року. |
||||
66 |
|
|
|
Літературна вікторина «Чарівний світ літератури». |
||||
67 |
|
|
|
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору в творах українських письменників. |
||||
68 |
|
|
|
Складання гумористичних діалогів за змістом прочит. творів. |
||||
69 |
|
|
|
Обмін враженнями за прочитаними творами. Узагальнення вивченого матеріалу. |
||||
70 |
|
|
|
Переказ цікавих уривків прочитаних творів. Аналіз змісту. Підсумковий урок за рік. |
||||