календарне планування українська мова 1клас

Про матеріал
Календарно-тематичне плануванняз української мови (навчання грамоти) І семестр 1 клас(245 годин на рік, 7 годин на тиждень) Підручник: І.О.Большакова., М.С.Пристінська «Українська мова Буквар».
Перегляд файлу

Календарно-тематичне плануванняз української мови (навчання грамоти) І семестр

 1 клас(245 годин на рік, 7 годин  на тиждень)

Підручник: І.О.Большакова., М.С.Пристінська «Українська мова Буквар».

 

Тема уроку

тиж

день

Дата

1. 

Знайомство зі школою, класом, однокласниками. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників.  Сюжетно-рольові ігри.

 

 

 

 

1

Ч

01.09.

2. 

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

П

01.09.

3. 

Назви істот і неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що? Практичне розріз-нення назв істот і неживих предметів. Розподіл слів на групи за питаннями хто? що?

Ч

03.09.

4. 

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). Положення олівця в руці під час письма. Обведення контурних малюнків та їх розфарбування.

П

04.09.

5. 

Розвиток умінь ставити питання хто? що? До назв істот та неістот. Слухання казки «Колосок». Інсценування уривків казки з опорою на ілюстрації.

Ч

04.09.

6. 

Розташування зошита на парті під час письма. Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Проведення прямих горизонтальних ліній.

 

 

 

 

 

2

П

07.09

7. 

Ознаки предметів. Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? порівняння предметів за вказаною ознакою.

Ч

07.09

8. 

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

П

08.09

9. 

Дії предметів. Слова, які відповідають на питання що робить? Практичне вживання дієслів з назвами істот і неістот.

Ч

08.09

10. 

Виконання практичних вправ у рядку. Обведення по контуру.

П

11.09

11. 

Речення . Практичне ознайомлення з реченням. Видокремлення речень з мовного потоку, аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за малюнками.

Ч

10.09

12. 

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Робота з дитячою книжкою.

Ч

11.09

13. 

Міжрядкові (допоміжні), лінії сітки зошита(надрядкова, підрядкова). Пряма вертикальна лінія(коротка і довга).

 

 

 

 

 

 

3

П

14.09

14. 

Проведення хвилястих ліній. Пряма вертикальна лінія із заокругленням внизу. Розвиток зв’язного мовлення.

П

15.09

15. 

Наголос у словах. Наголошений склад. Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу.

Ч

14.09

16. 

СЛОВО І РЕЧЕННЯ. Різна інтонація. Різні знаки в кінці речення. Знак оклику.

Ч

 17.09

17. 

Мовні й немовні звуки. Спостереження за мовними і немовними звуками. Поділ слів на склади. 

Ч

15.09

18. 

Виконання завдань у робочому рядку. Довга похила лінія із заокругленням унизу.

П

18.09

19. 

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Спостереження за вимовою голосних та приголосних звуків, розрізнення їх на слух.

Ч

18.09

20. 

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

 

 

4

П

21.09

21. 

Букви. Бачимо та записуємо.

Ч

21.09

22. 

Письмо малих і великих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

П

22.09

23. 

Букви закріплення знань. Робота по малюнку підручника. Розвиток мовлення.

Ч

22.09

24. 

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

П

25.09

25. 

Побудова звукової схеми слова. Складання продовження казки.

Ч

24.09

26. 

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками та звуковими схемами слів. Службове слово «а».

Ч.

25.09

27. 

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

 

 

 

5

П

28.09

28. 

Звук [о], позначення його буквою «у». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів.

Ч

28.09

29. 

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа.

П

29.09

30. 

Звук [м], [м’],  позначення його буквою «ем».Звуковий аналіз слів. Складання діалогу. Інсценування уривків казки «Колобок».

Ч

29.09

31. 

Звук [л], позначення його буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Продовження казки лисичка і журавель

Ч

01.10

32. 

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

П

02.10

33. 

Звуки [у], позначення їх буквою «у». Читання складів з вивченими літерами. Велика літера на початку речення.

Ч

02.10

34. 

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.

 

 

 

 

 

 

6

П

05.10

35. 

Звуки [н], [н’],  позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Утворення словосполучень із прийменником на.

Ч

05.10

36. 

Письмо малої букви о, та великої букви О. Поєднання їх із вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

П

06.10

37. 

Звук [с], позначення його буквою «ес». Читання складів з вивченими літерами. Звуки [с], [с’],  позначення їх буквою «ес». Дослідження мовних явищ: слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення.

Ч

06.10

38. 

Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою.

Ч

08.10

39. 

Звуки голосні та приголосні. Утворення звуків. Завдання з люстерком.

Ч

09.10

40. 

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.

П

09.10

41. 

Склад. (с.25),  як поділити слово на склади?

 

 

 

 

7

Ч

12.10

42. 

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення.

П

12.10

43. 

Звуки [к], [к’],  позначення їх буквою «ка».

Читання складів, слів, тексту. Мовно-логічні вправи.

Ч

13.10

44. 

Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень. Письмо букво диктанту.

П

13.10

45. 

Наголос. Наголошений склад.

Ч

15.10

46. 

Письмо малої букви л, буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквоспо-лучень, поданих друкованим шрифтом.

П

16.10

47. 

Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова??

 

Ч

16.10.

48. 

Письмо малої букви н, та великої букви Н. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

8

П

19.10

49. 

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах.

Встановлення відповідності між малюнками та звуковими схемами слів.

Ч

19.10

50. 

Письмо малої букви к. Написання складів, слів з буквою -к-

П

20.10

51. 

 Звуки [р], [р’],  позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка. Інтонаційне читання речень. Скоромовка.

Ч

20.10

52. 

Звук [Б], позначення його буквою «Бе». Читання складів, слів і речень. Мовно-логічні вправи.

Ч

22.10

53. 

Звук [В], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Мовно-логічні вправи.

Ч

23.10

54. 

Письмо великої букви К. Написання складів, слів з буквою К. Списування речень, поданих друкованих шрифтом.

П

23.10

55. 

Читання букви д та звукового значення букви «де». Читання речення, поданого рукописним шрифтом. Роль наголосу в словах. Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

 

9

Ч

02.11

56. 

Письмо великої букви  Р. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення.

П

02.11

57. 

Звук [І], позначення його буквою «і». Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Ч

03.11

58. 

Письмо малої букви с та великої букви р. Написання складів та слів. Списування слів, поданих друкованих шрифтом.

П

03.11

59. 

Звуки [п], [п’],  позначення їх буквою «пе». Робота над правильними вимовлянням глухого [п]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи.

Ч

05.11

60. 

Звуки [т], [т’],  позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Мовно-логічні вправи.

Ч

06.11

61. 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Робота з деформованими реченнями

П

06.11

62. 

Письмо малої букви . Написання буквосполучень, складів і слів з буквою .

 

 

 

 

 

10

П

09.11

63. 

Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів, тексту. Мовно-логічні вправи. Роль наголосу в словах.

Ч

09.11

64. 

Письмо великої букви К. Написання складів, буквосполучень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

П

10.11

65. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання тексту.

Ч

10.11

66. 

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Складання і записування слів із вивчених букв.

Ч

12.11

67. 

 

П

13.11

68. 

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів, речень.

Ч

13.11

69. 

Закріплення звукового значення букви «пе». Мовно-логічні вправи. Опрацювання уривка казки «Ріпка» (читання, переказування, інсценування). Робота з дитячою книжкою. _____________________

 

 

 

 

11

 

70. 

Письмо малої букви р. Написання складів і слів із буквою р. Розвиток зв’язного мовлення.

 

71. 

 

 

72. 

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами.

 

73. 

Закріплення звукового значення букви «те». Творча робота за змістом тексту.

 

74. 

Письмо малої букви п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і  записування слів із вивчених букв.

 

75. 

Закріплення звукового значення букви «те». Робота над казкою «Комарик і павук».

 

76. 

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів, речень.

 

 

77. 

Звуки [д], [д’],  позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [т]- [д], [т’] - [д’].  Мовно-логічні вправи.

 

 

78. 

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою т. 

 

 

79. 

Закріплення звукового значення букви «де». Опрацювання тексту. Читання речень, поданих рукописним шрифтом.

 

 

80. 

Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів.

 

 

81. 

Звуки [з], [з’],  позначення їх буквою «зе». Зіставлення  звуків [з]- [с], [з’] - [с’].  Мовно-логічні вправи. Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

 

 

82. 

Письмо малої букви д. Написання букви у словах і складах. Навчальний диктант слів.

 

 

83. 

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «Друзі». Робота з дитячою книжкою.

 

 

84. 

Письмо великої букви Д, складів та слів з нею. Списування слів і речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

85. 

Закріплення звукових значень букви «зе». Робота над уривком української народної казки «Коза-дереза».

 

 

86. 

Письмо малої букви з. Написання складів, слів з буквою з.

 

 

87. 

Звуки [б], [б’],  позначення їх буквою «бе». Зіставлення  звуків [б]- [п], [б’] - [п’].  Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Навесні».

 

 

88. 

Письмо великої букви З,  складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

 

89. 

Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту.

 

 

90. 

Письмо малої букви б. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

91. 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Слухання казки «Солом’яний бичок», інсценування уривків.

 

 

92. 

Письмо великої букви Б, складів, слів і речень із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

93. 

Буква «знак м’якшення» ь, позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Дослідження ролі ь.

 

 

94. 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами.  Написання буквосполучень, слів.

 

 

95. 

Закріплення букви «знак м’якшення». Звуковий аналіз слів. Буквосполучення ьо. Мовно-логічні вправи.

 

 

96. 

Закріплення уміння писати вивчені букви, слова, речення з ними. Складання і записування слів.

 

 

97. 

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів. Читання діалогу. Робота з дитячою книжкою.

 

 

98. 

Письмо малої букви й та великої букви Й. Написання складів, слів із вивченими буквами.  Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

99. 

Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Читання тексту в особах.  Мовно-логічні вправи.

 

 

100.

Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні, слів і словосполучень із вивченими буквами.

 

 

101.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Мовно-логічні вправи. Складання діалогу.

 

 

102.

Письмо малої букви я та великої букви Я. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованих шрифтом.

 

 

103.

Позначення буквою я звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Дослідження складів, у яких буква «я» стоїть після приголосного. Мовно-логічні вправи.

 

 

104.

Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. Списування друкованих речень. 

 

 

105.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання.

 

 

106.

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

107.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання.

 

 

108.

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

109.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання.

 

 

110.

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

111.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання. Робота з дитячою книжкою.

 

 

112.

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гончарук Ольга
    Доброго дня,Тетяна Вікторівна! Користуюся вашими планами,дякую )Скажіть будь ласка ,чи є 2 семестр з навчання грамоти?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Денисенко наталія
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Мироненко Улька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
13 листопада 2020
Переглядів
7877
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку