Українська мова
Календарне планування
2 клас
ІІ семестр
Навчальна програма для учнів 1-2 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1272, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ)
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти: у 2-х частинах. Ч. 1/ Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко. –Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019. – 160 с.: іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
К-сть год |
Примітки |
|
Слово (продовження) |
17 |
|
|||
1. |
|
Слова – назви предметів, протилежні за значенням, близькі за значенням |
|
|
|
2. |
|
Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих |
|
|
|
3. |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей |
|
|
|
4. |
|
Велика буква у кличках тварин |
|
|
|
5. |
|
Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок |
|
|
|
6. |
|
Тренувальні вправи. Вправляння у написанні слів з великою буквою. |
|
|
|
7. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
8. |
|
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники). |
|
|
|
9. |
|
Діагностична робота. Списування |
|
|
|
10. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Слова – назви ознак, протилежні за значенням |
|
|
|
11. |
|
Слова – назви ознак, близькі за значенням |
|
|
|
12. |
|
Слова – назви чисел |
|
|
|
13. |
|
Службові слова. Роль службових слів у реченні |
|
|
|
14. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
15. |
|
Службові слова, близькі та протилежні за значенням |
|
|
|
16. |
|
Тренувальні вправи. Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні |
|
|
|
17. |
|
Діагностична робота. Перевірка знань з мовної теми «Слово» |
|
|
|
Речення |
11 |
|
|||
18. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Поняття про речення |
|
|
|
19. |
|
Види речень за метою висловлювання та за інтонацією. Розділові знаки в кінці розповідного речення |
|
|
|
20. |
|
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях |
|
|
|
21. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
22. |
|
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації |
|
|
|
23. |
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень |
|
|
|
24. |
|
Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. |
|
|
|
25. |
|
Тренувальні вправи. Робота над виразністю читання. Розігрування діалогу. |
|
|
|
26. |
|
Діагностична робота. Діалог |
|
|
|
27. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
28. |
|
Підсумовуємо разом за розділом «Речення» |
|
|
|
Текст |
12 |
|
|||
29. |
|
Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок |
|
|
|
30. |
|
Поняття про текст. Добирання заголовків до тексту |
|
|
|
31. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
32. |
|
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка |
|
|
|
33. |
|
Закріплення знань про будову тексту. Удосконалення текстів. Використання слів у текстах з метою уникнення повторів |
|
|
|
34. |
|
Види текстів. Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування |
|
|
|
35. |
|
Розповідаємо про події. Складаємо текст-розповідь |
|
|
|
36. |
|
Описуємо предмет або особу. Складаємо текст-опис |
|
|
|
37. |
|
Доводимо або заперечуємо думку. Складаємо текст-міркування |
|
|
|
38. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
39. |
|
Підсумовуємо разом за розділом «Текст» |
|
|
|
40. |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
|
|
Мова і мовлення |
10 |
|
|||
41. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Поняття про мову. Мова в житті народу. Українська мова – державна мова України |
|
|
|
42. |
|
Малюнкове письмо, яке передає відомості про події |
|
|
|
43. |
|
Усне й писемне мовлення |
|
|
|
44. |
|
Сила голосу й швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні. Виділення слова-звертання на письмі |
|
|
|
45. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
46. |
|
Слова ввічливості (форми вітання, прощання, прохання, вибачення) |
|
|
|
47. |
|
Тренувальні вправи. Розігрування діалогу |
|
|
|
48. |
|
Підсумовуємо разом за розділом «Мова і мовлення» |
|
|
|
49. |
|
Діагностична робота. Перевірка знань з мовної теми «Мова і мовлення. Текст. Речення» |
|
|
|
50. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
14 |
|
|||
51. |
|
Повторення вивченого. Звуки мовлення. Букви |
|
|
|
52. |
|
Повторення вивченого. Афавіт |
|
|
|
53. |
|
Повторення вивченого. Склад. Наголос |
|
|
|
54. |
|
Повторення вивченого. Перенесення слів з рядка в рядок |
|
|
|
55. |
|
Повторення вивченого. Наголошені й ненаголошені голосні звуки |
|
|
|
56. |
|
Повторення вивченого. Приголосні звуки. Дзвінкі та глухі, тверді та м’які приголосні |
|
|
|
57. |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
58. |
|
Повторення вивченого. Подовжені м’які приголосні звуки |
|
|
|
59. |
|
Повторення вивченого. Вживання апострофа |
|
|
|
60. |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
|
|
61. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого. Слово |
|
|
|
62. |
|
Повторення вивченого. Речення |
|
|
|
63. |
|
Повторення вивченого. Тект |
|
|
|
64. |
|
Підсумовуємо разом за рік |
|
|
|