№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Я вивчаю українську мову. Вітання і знайомство з однолітками. Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) (Частина 1, с. 3-4). |
|
|
|
Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають передавати повідомлення. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) (Ч. 1, с. 5). |
|
|
|
Слова — назви предметів. Правила сидіння за партою під час письма. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 6). |
|
|
|
Слово — назви дій. Слухання й обговорення тексту. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 7). |
|
|
|
Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 8). |
|
|
|
Слово і речення. Ознайомлення із знаками в кінці речення (. ! ?). Складання речень за малюнком. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 9). |
|
|
|
Звуки. Мовні і немовні звуки. Підготовчі вправи до написання букв. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 10). |
|
|
|
Букви. Українська абетка. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 11). |
|
|
|
Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення звука [а] в словах. Взаємне розміщення предметів. Факти і думки. Друкування букв (Ч 1, с. 12). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звукг [о] в словах. Визначення геми тексту. Друкування букв (Ч. 1, с. 13). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Звуки [м], [м 7, позначення їх буквою «ем» (м М). Виділення звуків [м], [м'] у словах. Читання прямих і обернених складів. Друкування букв, складів, слів (1І. 1, с. 14). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрація до тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 15). |
|
|
|
Звуки [л], [л] позначення їх буквою «ел» (лЛ). Виділення звуків [л], [л'] у словах. Читання складів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 16). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів і слів. Текст. Тема тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 17). |
|
|
|
Звук [у], позначення його буквою «у» (у У). Виділення звука [у] в словах. Читання складів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 18). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «у». Читання складів, слів. Текст. Передбачення. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 19). |
|
|
|
Звуки [н], [н], позначення їх буквою «єн» (нН). Виділення звуків [н], [н 7 у словах. Читання складів і слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 20). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «єн». Читання складів і слів. Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1. с. 21). |
|
|
|
Звук [с], [с], позначення їх буквою «ес» (сС). Виділення звуків [с], [с] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 22). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розташування предметів. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 23). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Звуки. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 24). |
|
|
|
Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 25). |
|
|
|
Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К). Виділення звука [к] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 26). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання складів, слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 27). |
|
|
|
Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 28). |
|
|
|
Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істинні та хибні твердження. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 29). |
|
|
|
Звук [и], позначення його буквою «и» (и И). Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. ЗО). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «и». Читання слів. Заголовок тексту. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. ЗІ). |
|
|
|
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р] [? У У словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 32). Робота з дитячою книжкою. _ |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів і речень. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 33). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б). Виділення звука [б] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с: 34). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Послідовність подій. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 35). |
|
|
|
Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В). Виділення звука [в] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 36). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 37). |
|
|
|
Звуки [д], [д '], позначення їх буквою «де» (дД). Читання складів, слів, тексту. Написання імен з великої букви. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 38). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «де». Читання складів, слів із вивченими буквами. Текст і малюнок. Підготовчі вправи до написання букв РТ. 1, с. 39). |
|
|
|
Звук [і], позначення його буквою «і» (і І). Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 40). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «і». Тверді і м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 41). |
|
|
|
Звуки [п], [п 7, позначення їх буквою «не». Виділення звуків [п], [п У у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 42). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «пе». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 43). Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
Звуки [т], [т ], позначення їх буквою «те». Виділення звуків [ні], [т ] у словах. Читання і доповнення тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 44). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «те». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Читання слів. Досліджуємо медіа: реклама. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 45). |
|
|
|
Звуки [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 46). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання складів, слів. Тема й заголовок тексту. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 47). |
|
|
|
Звук [т], позначення його буквою «те». Виділення звука [т] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 48). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 49). |
|
|
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [є] в словах. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 50). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «е». Звуковий аналіз слів. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 51). |
|
|
|
Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання складів, слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 52). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Будова тексту. Послідовність подій. Театралізування. Підготовчі вправи до написаній букв (Ч. 1, с. 53). Розвиток зв ’явного мовлення. |
|
|
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 54). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «же». Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 55). |
|
|
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Виділення звука [иі] у словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 56). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів, речень. Вірш. Рима. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 57). |
|
|
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 58). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 59). |
|
|
|
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Виділення місця букви й у словах. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 60). |
|
|
|
М’який приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Слова — назви ознак. Читання слів. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 61). |
|
|
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Визначення місця букви ч у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 62). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «че». Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 63). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Визначення місця букви щ у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 64). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів’я. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 65). |
|
|
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 66). |
|
|
|
Буква «я», позначення нею звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Читання, складів і речень. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1. с. 67). |
|
|
|
Буква «то», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Театралізування. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 68). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 69). |
|
|
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 70). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «є». Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 71). |
|
|
|
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Читання слів. Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 72). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 73). Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ц у словах. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 74). |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Тема тексту. Передбачення. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 75). |
|
|
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ф у словах. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 76). |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Читання складів, слів. Головна думка тексту. Передбачення. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 77). |
|
|
|
Резервний урок1. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.
|
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Новий рік на поріг. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр (Ч. 1, с. 78). Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
ІI семестр |
|||
|
|
Абетка. Великі і малі букви української абетки. Друковані і писані букви. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (Частина 2. с. 4). |
|
|
|
Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення в тексті. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (Ч. 2, с. 5). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (с С). Визначення теми тексту, добір заголовка. Письмо малої букви с (Ч. 2, с. 6). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (с С). Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви С, складів та слів із нею (Ч. 2, с. 7). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (о О). Заголовок тексту. Складання речень. Слова-омоніми (без уживання терміна). Письмо малої букви о (Ч. 2, с. 8). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (о О). Порівняння тексту і малюнків. Письмо великої букви 0 (Ч. 2, с. 9). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (а А). Послідовність подій у тексті. Передбачення. Письмо малої букви а (Ч. 2, с. 10). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (а А). Головна думка тексту. Передбачення. Опис предмета. Письмо великої букви Л (Ч. 2, с. 11). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (б Б). Встановлення послідовності дій за малюнком. Письмо малої букви б (Ч. 2, с. 12). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (б Б). Зачин, головна частина і кінцівка тексту. Письмо великої букви Б (Ч. 2, с. 13). Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (л Л). Текст-опис. Поділ слів на групи. Письмо малої букви л (Ч. 2, с. 14). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (лЛ). Казка. Головні герої. Театралізуємо. Приказка. Письмо великої букви Л (Ч. 2, с. 15). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (м М). Тема тексту. Письмо малої букви м (Ч. 2, с. 16). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (м М). казка. Тема казки. Передбачення. Письмо великої букви М (Ч. 2, с. 17). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовності дій за малюнком. Письмо малої букви я (Ч. 2, с. 18). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовності дій за малюнком. Письмо великої букви Я (Ч. 2. с. 19). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ґҐ). Тема і головна думка тексту'. Ключові слова. Письмо малої букви г (Ч. 2, с. 20). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ґҐ). Складання речень. Факти і думки. Письмо великої букви Ґ (Ч. 2, с. 21). |
|
|
|
Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання та письмо слів з апострофом. Тема тексту (Ч. 2, с. 22). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізування (Ч. 2, с. 23). Розвиток зв ’явного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (н 11). Тема тексту. «Зайве» речення в тексті. Письмо малої букви н (Ч. 2, с. 24). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (н Н). Передбачення. Театралізування. Письмо великої букви Н (Ч. 2, с. 25). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (кК). Співставлення речення і малюнка. Письмо малої букви к (Ч. 2, с. 26). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (кК). Заголовок вірша. Послідовність подій у вірші. Письмо великої букви К (Ч. 2, с. 27). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (і І). Складання речень. Письмо малої букви і (Ч. 2, с. 28). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (і І). Текст-опис. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення. Письмо великої букви (Ч. 2. с. 29). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (її). Слова, які називають один/багато предметів.-Письмо малої букви ї (Ч. 2, с. ЗО). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (її). Вірш. Головний герой вірша. Послідовність подій у вірші. Письмо великої букви/ (Ч. 2. с. 31). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (и И). Обкладинка і назва книжки. Передбачення. Письмо малої букви и (Ч. 2, с. 32). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (и И). Тема і заголовок тексту. Слова, які називають багато предметів. Письмо великої букви И (4. 2, с. 33). Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (йЙ). Казка. Головний герой казки. Письмо малої букви й і великої букви Й (Ч. 2, с. 34). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (й Й). Буквосполучення гіо. Театралізування. Написання буквосполучення «о (Ч. 2, с. 33). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (цЦ). Тема тексту. Дискусія. Заголовок тексту. Передбачення. Письмо малої букви ц (Ч. 2, с. 36). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (цЦ). Заголовок тексту. Передбачення. Письмо великої букви Ц (Ч. 2, с. 37). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ш III). Співставлення речення і малюнка. Письмо малої букви ш (Ч. 2, с. 378). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ш Ш). Заголовок тексту. Передбачення. Театралізування. Письмо великої букви Ш (Ч. 2. с. 39). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (щ Щ). Текст-опис. Заголовок тексту. Скоромовки. Письмо малої букви щ (Ч. 2, с. 40). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (щ Щ). Вірш. Рима. Письмо великої букви Щ (Ч. 2, с. 41). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (е Е). Тема тексту. Головка думка. Передбачення. Письмо малої букви е (Ч. 2, с. 42). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (е Е). Театралізування. Репліки героїв. Письмо великої букви Е (Ч. 2, с. 43). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (є Є). Факти і думки. Складання речень. Письмо малої букви є (Ч. 2, с. 44). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (є Є). Тема і заголовок тексту. Театралізування. Письмо великої букви Є (Ч. 2, с. 45). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ь). Опрацювання тексту. Опис предмета. Змінювання слів: «один - багато». Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами (Ч. 2, с. 46). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ь). Буквосполучення ьо. Опрацювання тексту. Письмо буквосполучення ьо (Ч. 2. с. 47). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (в В). Текст-розповідь. Головна думка тексту. Театралізування. Письмо малої букви в (Ч. 2, с. 48). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (в В). Текст і малюнок. Письмо великої букви В (Ч. 2, с. 49). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (у У). Головний герой і головна думка вірша. ЇІисьмо малої букви у (Ч. 2, с. 50), |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (у У). Складання речень. Правопис власних назв. Письмо великої букви У (Ч. 2, с. 51). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (дД). Заголовок і головна думка тексту. Письмо матої букви д (Ч. 2, с. 52). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (дД). Вірш, Складання діалогу. Письмо великої букви Д (Ч. 2, с. 53). Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (з 3). Лічилка. Опис. Заголовок і головна думка тексту. Письмо малої букви з (Ч. 2, с. 54), |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (з 3). Дзвінкі і глухі приголосні. Передбачення. Письмо великої букви 3 (Ч. 2, с. 55). |
|
|
|
Закріплення звукового значення буквосполучення «дз». Заголовок і головна думка тексту. Передбачення. Написання буквосполучення дз (Ч. 2, с. 56). |
|
|
|
Закріплення звукового значення буквосполучення «дз». Тема тексту. Ключові слова (Ч. 2, с. 57). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (г Г). Головна думка і заголовок тексту. Слова, протилежні за значенням. Письмо малої букви г (Ч. 2, с. 58). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (гГ). Досліджуємо медіа: газета. Факти і думки. Письмо великої букви Г (Ч. 2, с. 59). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (п П). Тема і головна думка тексту. Ключові слова. Письмо малої букви п (Ч. 2, с. 60). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (п П). Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Встановлення послідовності подій. Письмо великої букви 77 (Ч. 2, с. 61). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (р Р). Досліджуємо медіа: реклама. Письмо малої букви р (Ч. 2, с. 62). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (р Р). Вірш. Заголовок твору. Опис. Правопис власних назв. Письмо великої букви Р (Ч. 2, с. 63). Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (т Т). Тема і головна думка вірша. Письмо малої букви т (Ч. 2. с. 64). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (т Т). Дзвінкі і глухі приголосні. Заголовок тексту. Прислів’я. Письмо великої букви Т (Ч. 2, с. 65). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (юЮ). Тема вірша. Головний герой. Письмо малої букви ю (Ч. 2, с. 66). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ю Ю). Дражнилка. Складання розповіді про улюблену справу. Письмо великої букви Ю (Ч. 2, с. 67). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (хХ). Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій. Письмо малої букви х (Ч. 2, с. 68). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (хХ). Вірш. Заголовок і головна думка вірша. Письмо великої букви X(Ч. 2, с. 69). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ж Ж). Дзвінкі і глухі приголосні. Досліджуємо медіа: дитячі журнали. Письмо малої букви ж (Ч. 2, с. 70). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ж Ж). Заголовок і головна думка вірша. Головний герой. Письмо великої букви Ж (Ч. 2, с. 71). |
|
|
|
Закріплення звукового значення буквосполучення «дж». Тема і головна думка тексту. Прислів’я. Написання буквосполучення дж (Ч. 2, с. 72). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукового значення буквосполучення «дж». Складання речень. Заголовок тексту. Театралізування (Ч. 2, с. 73). Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ч Ч). Вірш. Головний герой твору. Письмо малої букви ч (4.2, с. 74). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ч Ч). Текст. Послідовність подій. Передбачення. Письмо великої букви Ч (Ч. 2, с. 75). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ф Ф). Тема тексту. Співвіднесення речень і малюнків. Письмо малої букви ф (Ч. 2, с. 76). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ф Ф). Досліджуємо медіа: афіша. Письмо великої букви Ф (Ч. 2, с. 77). |
|
|
|
Закріплення вивчених букв. Г. Фалькович «Дитяча мова» (Ч. 2. с. 78). |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв ’язного мовлення. Підсумок за рік. |
|
Календарно-тематичне планування уроків
навчання грамоти за підручником
«Буквар. Автори: І. О. Большакова,
М.С. Пристінська (2018)»
для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
Вчитель: Бобришева Олена Олександрівна