Календарне планування "українська мова та читання"

Про матеріал
Календарне планування з предмету Українська мова та читання 1 клас Нова Українська Школа, програма Шияна. 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

 


№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

Я вивчаю українську мову. Вітання і знайомство з одноліт­ками. Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) (Частина 1, с. 3-4).

 

  1.  

 

Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають переда­вати повідомлення. Орієнтування на сторінці зошита (право­руч, ліворуч) (Ч. 1, с. 5).

 

  1.  

 

Слова — назви предметів. Правила сидіння за партою під час письма. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1,

с. 6).

 

  1.  

 

Слово — назви дій. Слухання й обговорення тексту. Підго­товчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 7).

 

  1.  

 

Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 8).

 

  1.  

 

Слово і речення. Ознайомлення із знаками в кінці речення (. ! ?). Складання речень за малюнком. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 9).

 

  1.  

 

Звуки. Мовні і немовні звуки. Підготовчі вправи до напи­сання букв. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1,

с. 10).

 

  1.  

 

Букви. Українська абетка. Підготовчі вправи до друкування букв (Ч. 1, с. 11).

 

  1.  

 

Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення зву­ка [а] в словах. Взаємне розміщення предметів. Факти і думки. Друкування букв (Ч 1, с. 12). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звукг [о] в словах. Визначення геми тексту. Друкування букв (Ч. 1, с. 13). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Звуки [м], [м 7, позначення їх буквою «ем» (м М). Виділення звуків [м], [м'] у словах. Читання прямих і обернених скла­дів. Друкування букв, складів, слів (1І. 1, с. 14).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрація до тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 15).

 

  1.  

 

Звуки [л], [л] позначення їх буквою «ел» (лЛ). Виділення звуків [л], [л'] у словах. Читання складів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 16).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів і слів. Текст. Тема тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 17).

 

  1.  

 

Звук [у], позначення його буквою «у» (у У). Виділення звука [у] в словах. Читання складів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 18).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «у». Читання складів, слів. Текст. Передбачення. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 19).

 

  1.  

 

Звуки [н], [н], позначення їх буквою «єн» (нН). Виділення звуків [н], [н 7 у словах. Читання складів і слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 20).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «єн». Читання складів і слів. Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1. с. 21).

 

  1.  

 

Звук [с], [с], позначення їх буквою «ес» (сС). Виділення звуків [с], [с] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 22). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «ес». Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розташування предметів. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 23). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Звуки. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 24).

 

  1.  

 

Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 25).

 

  1.  

 

Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К). Виділення звука [к] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, скла­дів, слів (Ч. 1, с. 26).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання скла­дів, слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до на­писання букв (Ч. 1, с. 27).

 

  1.  

 

Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 28).

 

  1.  

 

Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істинні та хиб­ні твердження. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 29).

 

  1.  

 

Звук [и], позначення його буквою «и» (и И). Виділення зву­ка [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. ЗО).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «и». Читання слів. Заголовок тексту. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. ЗІ).

 

  1.  

 

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р] [? У У словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 32). Робота з дитячою книжкою. _

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів і речень. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 33). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б). Виділення звука [б] у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с: 34).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «бе». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів, речень. Послідовність подій. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 35).

 

  1.  

 

Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В). Виділення звука [в] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, текс­ту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 36).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 37).

 

  1.  

 

Звуки [д], [д '], позначення їх буквою «де» (дД). Читання складів, слів, тексту. Написання імен з великої букви. Дру­кування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 38).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «де». Читання складів, слів із вивченими буквами. Текст і малюнок. Підготовчі вправи до написання букв РТ. 1, с. 39).

 

  1.  

 

Звук [і], позначення його буквою «і» (і І). Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 40).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «і». Тверді і м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 41).

 

  1.  

 

Звуки [п], [п 7, позначення їх буквою «не». Виділення звуків [п], [п У у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 42). Робота з дитя­чою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «пе». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 43). Розвиток зв 'язного мовлення.

 

  1.  

 

Звуки [т], [т ], позначення їх буквою «те». Виділення звуків [ні], [т ] у словах. Читання і доповнення тексту. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 44).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «те». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Читання слів. Досліджуємо медіа: реклама. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 45).

 

  1.  

 

Звуки [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 46).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання складів, слів. Тема й заголовок тексту. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 47).

 

  1.  

 

Звук [т], позначення його буквою «те». Виділення звука [т] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друку­вання букв, складів, слів (Ч. 1, с. 48).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ге». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 49).

 

  1.  

 

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [є] в словах. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 50).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «е». Звуковий аналіз слів. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Підго­товчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 51).

 

  1.  

 

Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимов­ляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання складів, слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 52). Ро­бота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Бу­дова тексту. Послідовність подій. Театралізування. Підготов­чі вправи до написаній букв (Ч. 1, с. 53). Розвиток зв ’явного мовлення.

 

  1.  

 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1. с. 54).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «же». Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 55).

 

  1.  

 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Виділення звука [иі] у словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 56).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів, речень. Вірш. Рима. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 57).

 

  1.  

 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 58).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ха». Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. Підготовчі впра­ви до написання букв (Ч. 1, с. 59).

 

  1.  

 

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Виділення місця букви й у словах. Читання слів, речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 60).

 

  1.  

 

М’який приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Сло­ва — назви ознак. Читання слів. Підготовчі вправи до напи­сання букв (Ч. 1, с. 61).

 

  1.  

 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Визначення місця букви ч у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 62). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «че». Звуковий ана­ліз слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до на­писання букв (Ч. 1, с. 63). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Визна­чення місця букви щ у словах. Читання складів, слів. Друку­вання букв, складів, слів (Ч. 1, с. 64).

 

 

 

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «ща». Звуковий ана­ліз слів. Вірш і малюнок. Прислів’я. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 65).

 

  1.  

 

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 66).

 

  1.  

 

Буква «я», позначення нею звука [а] та м’якості попередньо­го приголосного. Читання, складів і речень. Підготовчі впра­ви до написання букв (Ч. 1. с. 67).

 

  1.  

 

Буква «то», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуко­вий аналіз слів. Послідовність подій. Театралізування. Дру­кування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 68).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «ю». Позначення бук­вою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 69).

 

  1.  

 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 70).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «є». Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуко­вий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 71).

 

  1.  

 

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Читання слів. Загадка. Опис предме­та. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 72). Робота з ди­тячою книжкою.

 

  1.  

 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 73). Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

 

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ц у словах. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 74).

 

  1.  

 

Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Тема тексту. Передбачення. Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 75).

 

  1.  

 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів, речень. Визначення місця букви ф у словах. Друкування букв, складів, слів (Ч. 1, с. 76).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення букви «еф». Читання скла­дів, слів. Головна думка тексту. Передбачення. Підготовчі вправи до написання букв (Ч. 1, с. 77).

 

  1.  

 

Резервний урок1. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Новий рік на поріг. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр (Ч. 1, с. 78). Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

ІI семестр

  1.  

 

Абетка. Великі і малі букви української абетки. Друковані і писані букви. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (Частина 2. с. 4).

 

  1.  

 

Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення в тексті. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (Ч. 2, с. 5).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (с С). Визначення теми тексту, добір заголовка. Письмо малої букви с (Ч. 2, с. 6).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (с С). Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви С, складів та слів із нею (Ч. 2, с. 7).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (о О). Заголовок тексту. Скла­дання речень. Слова-омоніми (без уживання терміна). Пи­сьмо малої букви о (Ч. 2, с. 8).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (о О). Порівняння тексту і ма­люнків. Письмо великої букви 0 (Ч. 2, с. 9).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (а А). Послідовність подій у тексті. Передбачення. Письмо малої букви а (Ч. 2, с. 10).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (а А). Головна думка тексту. Передбачення. Опис предмета. Письмо великої букви Л (Ч. 2, с. 11).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (б Б). Встановлення послідовно­сті дій за малюнком. Письмо малої букви б (Ч. 2, с. 12). Ро­бота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (б Б). Зачин, головна частина і кінцівка тексту. Письмо великої букви Б (Ч. 2, с. 13). Розви­ток зв 'язного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (л Л). Текст-опис. Поділ слів на групи. Письмо малої букви л (Ч. 2, с. 14).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (лЛ). Казка. Головні герої. Теат­ралізуємо. Приказка. Письмо великої букви Л (Ч. 2, с. 15).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (м М). Тема тексту. Письмо малої букви м (Ч. 2, с. 16).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (м М). казка. Тема казки. Перед­бачення. Письмо великої букви М (Ч. 2, с. 17).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовно­сті дій за малюнком. Письмо малої букви я (Ч. 2, с. 18).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовнос­ті дій за малюнком. Письмо великої букви Я (Ч. 2. с. 19).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ґҐ). Тема і головна думка текс­ту'. Ключові слова. Письмо малої букви г (Ч. 2, с. 20).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ґҐ). Складання речень. Факти і думки. Письмо великої букви Ґ (Ч. 2, с. 21).

 

  1.  

 

Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання та письмо слів з апострофом. Тема тексту (Ч. 2, с. 22). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізування (Ч. 2, с. 23). Розвиток зв ’явного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (н 11). Тема тексту. «Зайве» ре­чення в тексті. Письмо малої букви н (Ч. 2, с. 24).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (н Н). Передбачення. Театралі­зування. Письмо великої букви Н (Ч. 2, с. 25).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (кК). Співставлення речення і малюнка. Письмо малої букви к (Ч. 2, с. 26).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (кК). Заголовок вірша. Послідов­ність подій у вірші. Письмо великої букви К (Ч. 2, с. 27).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (і І). Складання речень. Письмо малої букви і (Ч. 2, с. 28).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (і І). Текст-опис. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення. Письмо великої букви (Ч. 2. с. 29).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (її). Слова, які називають один/багато предметів.-Письмо малої букви ї (Ч. 2, с. ЗО).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (її). Вірш. Головний герой вір­ша. Послідовність подій у вірші. Письмо великої букви/ (Ч. 2. с. 31).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (и И). Обкладинка і назва книж­ки. Передбачення. Письмо малої букви и (Ч. 2, с. 32). Робо­та з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (и И). Тема і заголовок тексту. Слова, які називають багато предметів. Письмо великої букви И (4. 2, с. 33). Розвиток зв'язного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (йЙ). Казка. Головний герой казки. Письмо малої букви й і великої букви Й (Ч. 2, с. 34).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (й Й). Буквосполучення гіо. Теат­ралізування. Написання буквосполучення «о (Ч. 2, с. 33).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (цЦ). Тема тексту. Дискусія. Заголовок тексту. Передбачення. Письмо малої букви ц (Ч. 2, с. 36).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (цЦ). Заголовок тексту. Перед­бачення. Письмо великої букви Ц (Ч. 2, с. 37).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ш III). Співставлення речення і малюнка. Письмо малої букви ш (Ч. 2, с. 378).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ш Ш). Заголовок тексту. Пе­редбачення. Театралізування. Письмо великої букви Ш (Ч. 2. с. 39).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (щ Щ). Текст-опис. Заголовок тексту. Скоромовки. Письмо малої букви щ (Ч. 2, с. 40).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (щ Щ). Вірш. Рима. Письмо ве­ликої букви Щ (Ч. 2, с. 41).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (е Е). Тема тексту. Головка дум­ка. Передбачення. Письмо малої букви е (Ч. 2, с. 42). Робо­та з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (е Е). Театралізування. Репліки героїв. Письмо великої букви Е (Ч. 2, с. 43). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (є Є). Факти і думки. Складання речень. Письмо малої букви є (Ч. 2, с. 44).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (є Є). Тема і заголовок тексту. Театралізування. Письмо великої букви Є (Ч. 2, с. 45).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ь). Опрацювання тексту. Опис предмета. Змінювання слів: «один - багато». Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами (Ч. 2, с. 46).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ь). Буквосполучення ьо. Опра­цювання тексту. Письмо буквосполучення ьо (Ч. 2. с. 47).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (в В). Текст-розповідь. Головна думка тексту. Театралізування. Письмо малої букви в (Ч. 2, с. 48).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (в В). Текст і малюнок. Письмо великої букви В (Ч. 2, с. 49).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (у У). Головний герой і головна думка вірша. ЇІисьмо малої букви у (Ч. 2, с. 50),

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (у У). Складання речень. Право­пис власних назв. Письмо великої букви У (Ч. 2, с. 51).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (дД). Заголовок і головна думка тексту. Письмо матої букви д (Ч. 2, с. 52). Робота з дитя­чою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (дД). Вірш, Складання діалогу. Письмо великої букви Д (Ч. 2, с. 53). Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (з 3). Лічилка. Опис. Заголовок і головна думка тексту. Письмо малої букви з (Ч. 2, с. 54),

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (з 3). Дзвінкі і глухі приголосні. Передбачення. Письмо великої букви 3 (Ч. 2, с. 55).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення буквосполучення «дз». Заголовок і головна думка тексту. Передбачення. Написання буквосполучення дз (Ч. 2, с. 56).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення буквосполучення «дз». Тема тексту. Ключові слова (Ч. 2, с. 57).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (г Г). Головна думка і заголовок тексту. Слова, протилежні за значенням. Письмо малої бук­ви г (Ч. 2, с. 58).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (гГ). Досліджуємо медіа: газета. Факти і думки. Письмо великої букви Г (Ч. 2, с. 59).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (п П). Тема і головна думка тексту. Ключові слова. Письмо малої букви п (Ч. 2, с. 60).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (п П). Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Встановлення послідовності подій. Письмо великої букви 77 (Ч. 2, с. 61).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (р Р). Досліджуємо медіа: рек­лама. Письмо малої букви р (Ч. 2, с. 62). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (р Р). Вірш. Заголовок твору. Опис. Правопис власних назв. Письмо великої букви Р (Ч. 2, с. 63). Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (т Т). Тема і головна думка вірша. Письмо малої букви т (Ч. 2. с. 64).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (т Т). Дзвінкі і глухі приголосні. Заголовок тексту. Прислів’я. Письмо великої букви Т (Ч. 2, с. 65).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (юЮ). Тема вірша. Головний герой. Письмо малої букви ю (Ч. 2, с. 66).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ю Ю). Дражнилка. Складання розповіді про улюблену справу. Письмо великої букви Ю (Ч. 2, с. 67).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (хХ). Передбачення за заголов­ком тексту. Послідовність подій. Письмо малої букви х

(Ч. 2, с. 68).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (хХ). Вірш. Заголовок і головна думка вірша. Письмо великої букви X(Ч. 2, с. 69).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ж Ж). Дзвінкі і глухі приголос­ні. Досліджуємо медіа: дитячі журнали. Письмо малої букви ж (Ч. 2, с. 70).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ж Ж). Заголовок і головна ду­мка вірша. Головний герой. Письмо великої букви Ж (Ч. 2,

с. 71).

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення буквосполучення «дж». Тема і головна думка тексту. Прислів’я. Написання буквос­получення дж (Ч. 2, с. 72). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Закріплення звукового значення буквосполучення «дж». Складання речень. Заголовок тексту. Театралізування (Ч. 2, с. 73). Розвиток зв 'язного мовлення.

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ч Ч). Вірш. Головний герой твору. Письмо малої букви ч (4.2, с. 74).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ч Ч). Текст. Послідовність по­дій. Передбачення. Письмо великої букви Ч (Ч. 2, с. 75).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ф Ф). Тема тексту. Співвідне­сення речень і малюнків. Письмо малої букви ф (Ч. 2, с. 76).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв (ф Ф). Досліджуємо медіа: афі­ша. Письмо великої букви Ф (Ч. 2, с. 77).

 

  1.  

 

Закріплення вивчених букв. Г. Фалькович «Дитяча мова» (Ч. 2. с. 78).

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Розвиток зв 'язного мовлення.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для роз­витку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв ’язного мовлення. Підсумок за рік.

 


 

 

 

 

                                                                                          Календарно-тематичне планування уроків

                                                                          навчання грамоти за підручником

                                                                           «Буквар. Автори: І. О. Большакова,

                                                           М.С. Пристінська (2018)»

                                                                                                для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

 

                                                                                                                                                                   C:\Users\Елена\Desktop\1.jpg

 Вчитель: Бобришева Олена Олександрівна

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Планування
Інкл
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
2072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку