Календарне планування української літератури ІІ семестр 5 клас 2024-2025 навчальний рік

Про матеріал
календарне планування у 5 класі з української літератури, ІІ семестр для дітей з ООП.
Перегляд файлу

                                             5 клас    « Українська  література, ІІ семестр»

                                   за МНП Пономаренко Н.В.,Тороп К.С.,Ляшенко В.В.

№ п/п

Зміст теми уроку

Кількість годин

Дата

 

 

 

 

Раз добром зігріте серце вік не прохолоне

Сухомлинський:«Який слід повинна залишати людина на землі?».Аналіз моральних норм і правил. Читання ланцюжком.

 

В. Бичко «Дівчинка йде серед ночі». Створення переліку власних цінностей (з допомогою вчителя).


Г. Бойко «Сашко». Читання впівголоса, вимовляючи кожне слово.

 

Я. Стельмах «Санчата». Обговорення прикладів із власного життєвого досвіду щодо надання допомоги людям.

 

О. Вишня «Фазани». ». Обговорення прикладів із власного життєвого досвіду щодо надання допомоги тваринам. Читання ланцюжком по
реченню, абзацу.

 

Г. Сковорода «Дві курки». Добір прислів’їв з описом моральних цінностей.

 

Л. Глібов «Чиж та Голуб». Етична бесіда: «Ото на себе не надійся, чужому лихові не смійся!».

 

Позакласне читання. О.Гончар «Яблука на стовпцях». Добір прислів’їв з описом
моральних цінностей. Бесіда за змістом
прочитаного.

 

Діагностування процесу набуття учнями знань і компетентностей. Контрольна робота (письмова відповідь на поставлене запитання).

 

Співає веснянка пісню тепла

В. Коломієць «Весняночка».С постереження за змінами в природі.

 

В. Чухліб «Журавлі-веселики». Читання ланцюжком по реченню, абзацу.

 

В. Скуратівський«Благослови, мати, весну
зустрічати!» Добирання ілюстрацій до
вивчених творів і пояснення їхньої ролі для
розуміння творів.

 

М. Людкевич «Зелена казка весни». Створення асоціативних кущів до слів «весна»,«Великдень».

 

В. Близнець «Бусько й бусиха». Словесне малювання. Збагачення словникового
запасу

 

В. Симоненко «Матері».Краса душі матері. Виразне читання вірша.

 

Прислів’я про весну. «Ой весна, весна» (веснянка). Колективна робота над
проєктом «Календар весняних свят».

 

Позакласне читання. Веснянки «Благослови, мати», «Ти,зозуленько сива». Вивчення веснянки напам’ять.

 

Діагностування процесу набуття учнями знань і компетентностей. Контрольна робота (письмова відповідь на поставлене запитання).

 

Світ навколо нас

З дитячої енциклопедії: «Як телефон «вийшов із дому»». Добір медіа-матеріалів за визначеною темою в мережі Інтернет.


З дитячої енциклопедії :«Електронна книга». Ознайомлення з різними видами і типами носіїв
інформації (книга,підручник, журнал,
енциклопедія, електронна книга).


З дитячої енциклопедії :«Еліксири життя». Читання ланцюжком по реченню, абзацу.


З дитячої енциклопедії: «Хто і коли винайшов домашніх помічників?».Збагачення словникового запасу.

 

З дитячої енциклопедії: «Які автомобілі існують сьогодні?». Читання тексту чітко, правильно вимовляючи кожне слово.

 

А. Качан «Летючий корабель». Колективне обговорення прочитаних творів.

 

Д. Білоус «Пригода в саду».Виразне читання вірша.

 

А. Давидов «Лісова лілея». Бесіда «Бережи і шануй природу».

 

Д.Прилюк «Голубина пошта».Читання оповідання в особах.

 

А. Давидов «На пасіці». Літературна вікторина «Яка професія найкраща».

 

К.Гриневичева «Як павуки подорожують?». Перегляд тематичних інформаційних відео.

 

Українська народна пісня «Три товариші». Дидактичні ігри,збагачення словникового запасу.

 

Позакласне читання. Д. Прилюк «Голубина
пошта»


Діагностування процесу набуття учнями знань і компетентностей. Контрольна робота (письмова відповідь на поставлене запитання).

 

Кошик українських казок

Народна казка:«Нехайло». Читання впівголоса.Характеристика героїв.


Народна казка «Три хлібини». Читання з наступним переказом (з допомогою
вчителя).

 

Народна казка «Шипшинка». Прогнозування подій у народних казках за заголовком, за ілюстрацією.

 

Народна казка «Чоловік та Лев». Порівняння вчинків героїв твору, виділяючи при цьому
істотні риси їх характеру.


Народна казка «Пан Коцький».Ч итання і встановлення, що правдиво, а що видумано.


Народна казка «Гаманець». Читання з наступним переказом (з допомогою
вчителя).

 

Діагностування процесу набуття учнями знань і компетентностей. Контрольна робота (письмова відповідь на поставлене запитання).

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку