Українська мова (автор М. Захарійчук) ІІ семестр – ( 3 год. на тиждень)
|
||||
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
65 |
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір Велика буква у власних назвах |
|
|
|
66 |
Повторюю вивчене про іменник Все про іменник |
|
|
|
Прикметник |
|
|||
67 |
Слова, які називають ознаки предметів Слова ознаки предметів. |
|
|
|
68 |
Прикметники, протилежні за значенням Протилежне значення прикметників. |
|
|
|
69 |
Прикметники, близькі за значенням. Близькі за значенням прикметники |
|
|
|
70 |
9.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
|
|
|
71 |
Сполучення іменників з прикметниками. Іменники і прикметники у сполученні. |
|
|
|
72 |
Мої навчальні досягнення . Диктант |
|
|
|
Дієслово |
|
|||
73 |
Слова–назви дій. Слова, які означають дію предметів. |
|
|
|
74 |
Добір питань до дієслів. Добір слів, які означають дію. |
|
|
|
75 |
Дієслова, протилежні за значенням. Протилежні за значенням дієслова
|
|
|
|
76 |
10.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця» |
|
|
|
77 |
Дієслова, близькі за значенням Близькі за значенням дієслова. |
|
|
|
78 |
Добір дієслів для висловлювання власних думок. Повторення дієслів. |
|
|
|
79 |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань |
|
|
|
Числівник |
|
|||
80 |
Слова, які називають числа.
|
|
|
|
81 |
Питання до слів, які називають числа Знаходження у тексті числівників
|
|
|
|
82 |
11.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками |
|
|
|
83 |
Сполучення числівників з іменниками Словосполучення. |
|
|
|
Службові слова |
|
|||
84 |
Службові слова в реченні Маленькі слова в реченні |
|
|
|
85 |
Службові слова в реченні Маленькі слова в реченні |
|
|
|
86 |
Правопис службових слів. Мої навчальні досягнення Списування
|
|
|
|
РЕЧЕННЯ |
|
|||
87 |
Речення. Ознаки речення. Основні ознаки речення |
|
|
|
88 |
12.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою
|
|
|
|
89 |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. |
|
|
|
90 |
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
|
|
|
91 |
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
|
|
|
92 |
Спонукальні речення. Інтонація |
|
|
|
93 |
Спонукальні окличні та неокличні речення
|
|
|
|
94 |
13.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
|
|
|
95 |
Розділові знаки в кінці речень. Розділові знаки. |
|
|
|
96 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами Запитання до слів. |
|
|
|
97 |
Деформовані речення. Робота з деформованим текстом |
|
|
|
98 |
Складання речень за малюнками. Складання речень. |
|
|
|
99 |
Повторюю вивчене про речення
|
|
|
|
100 |
14.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
|
|
|
101 |
Мої навчальні досягнення. Діалог |
|
|
|
ТЕКСТ |
|
|||
102 |
Текст. Ознаки тексту. Ознаки тексту. |
|
|
|
103 |
Деформований текст. Робота з деформованим текстом |
|
|
|
104 |
Будова тексту.
|
|
|
|
105 |
Заголовок тексту
|
|
|
|
106 |
15.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері |
|
|
|
107 |
Текст–розповідь.
|
|
|
|
108 |
Текст–опис
|
|
|
|
109 |
Мої навчальні досягнення . Диктант |
|
|
|
110 |
Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів Порівняння текстів. |
|
|
|
111 |
Виражальні засоби мови
|
|
|
|
112 |
16.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»
|
|
|
|
113 |
Складання тексту за ілюстрацією. Складання текстів. |
|
|
|
114 |
Складання тексту за серією малюнків Складання текстів за малюнками.
|
|
|
|
115 |
Мої навчальні досягнення. Усний твір. |
|
|
|
116 |
Складання тексту про події з власного життя. Складання тексту. |
|
|
|
117 |
Повторюю вивчене про текст. |
|
|
|
118 |
Мої навчальні досягнення Перевірка мовних знань |
|
|
|
119 |
Повторюємо вивчене.
|
|
|
|
120 |
Повторюємо вивчене. |
|
|
|
121 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|