Календарне планування української мови та читання ( ІІ семестр) 2 клас за програмою О. Савченко

Про матеріал
Календарне планування до уроків з української мови і читання в 2 класі. У плануванні виділено жовтим кольором теми для дітей з особливими освітніми потребами. Планування розраховано на 7 годин на тиждень. Українська мова - 3 год., читання - 4 години. Також враховано перелік діагностувальних робіт відповідно наказу МОН України від 13.07. 2021р. №813
Перегляд файлу

                                 Українська мова

                           (автор М. Захарійчук)

                   ІІ семестр – ( 3 год. на тиждень)

 

 

№ з/п

 

 

                                         Тема уроку

Дата

Примітка

65

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

Велика буква у власних назвах

 

 

66

Повторюю вивчене про іменник

Все про іменник

 

 

Прикметник

 

67

Слова, які називають ознаки предметів

Слова ознаки предметів.

 

 

68

Прикметники, протилежні за значенням

Протилежне значення прикметників.

 

 

69

Прикметники, близькі за значенням.

Близькі за значенням прикметники

 

 

 

 

 

70

9.Урок розвитку усного та писемного мовлення.  Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

 

 

 

 

71

Сполучення іменників з прикметниками.

Іменники і прикметники у сполученні.

 

 

72

Мої навчальні досягнення . Диктант

 

 

Дієслово

 

73

Слова–назви дій.

Слова, які означають дію предметів.

 

 

74

Добір питань до дієслів.

Добір слів, які означають дію.

 

 

75

Дієслова, протилежні за значенням.

Протилежні за значенням дієслова

 

 

 

76

10.Урок розвитку усного та писемного мовлення.   Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця»

 

 

77

Дієслова, близькі за значенням

Близькі за значенням дієслова.

 

 

78

Добір дієслів для висловлювання власних думок.

Повторення дієслів.

 

 

79

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань

 

 

Числівник

 

80

Слова, які називають числа.

 

 

 

81

Питання до слів, які називають числа

Знаходження у тексті числівників

 

 

 

82

11.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками

 

 

83

Сполучення числівників з іменниками

Словосполучення.

 

 

Службові слова

 

84

Службові слова в реченні

Маленькі слова в реченні

 

 

85

Службові слова в реченні

Маленькі слова в реченні

 

 

86

Правопис службових слів. Мої навчальні досягнення Списування

 

 

 

РЕЧЕННЯ

 

87

Речення. Ознаки речення.

Основні ознаки речення

 

 

88

12.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою

 

 

 

89

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

 

 

90

Окличні речення. Інтонація окличних речень

 

 

91

Питальні речення. Інтонація питальних речень

 

 

92

Спонукальні речення. Інтонація

 

 

93

Спонукальні окличні та неокличні речення

 

 

 

94

13.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

 

 

95

Розділові знаки в кінці речень.

Розділові знаки.

 

 

96

Поширення речень за питаннями та поданими словами

Запитання до слів.

 

 

97

Деформовані речення.

Робота з деформованим текстом

 

 

98

Складання речень за малюнками.

Складання речень.

 

 

99

Повторюю вивчене про речення

 

 

 

100

14.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій

 

 

101

Мої навчальні досягнення. Діалог

 

 

ТЕКСТ

 

102

Текст. Ознаки тексту.

Ознаки тексту.

 

 

103

Деформований текст.

Робота з деформованим текстом

 

 

104

Будова тексту.

 

 

 

105

Заголовок тексту

 

 

 

106

15.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері

 

 

107

Текст–розповідь.

 

 

 

108

Текст–опис

 

 

 

109

Мої навчальні досягнення . Диктант

 

 

110

Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів

Порівняння текстів.

 

 

111

Виражальні засоби мови

 

 

 

112

16.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

 

 

 

113

Складання тексту за ілюстрацією.

Складання текстів.

 

 

114

Складання тексту за серією малюнків

Складання текстів за малюнками.

 

 

 

115

Мої навчальні досягнення. Усний твір.

 

 

116

Складання тексту про події з власного життя.

Складання тексту.

 

 

117

Повторюю вивчене про текст.

 

 

118

Мої навчальні досягнення Перевірка мовних знань

 

 

119

Повторюємо вивчене.

 

 

 

120

Повторюємо вивчене.

 

 

121

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сайко Ольга
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку