УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко
(3,5 години на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
№№ |
Дата |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. |
234-237 |
|
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. |
238-240
|
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
241-247 |
|
|
Рзм. Використання порівнянь у тексті. |
С.24-26 |
|
|
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок |
248-254 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Слова – назви дій. Слова – назви предметів» |
|
|
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
|
Слова – назви ознак предметів. |
255-258 |
|
|
Слова – назви ознак предметів. |
259-261 |
|
|
Рзм. Речення. |
С.27-28 |
|
|
Слова – назви ознак, протилежні за значенням. |
262-269 |
|
|
Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах. |
270-273 |
|
|
Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах. |
273-275 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою «Прикметник» |
|
|
|
Слова – назви чисел. |
276-280 |
|
|
Рзм. Речення. |
С.29-31 |
|
|
Утворення словосполучень числівників з іменниками |
281-284 |
|
|
Розподіл слів на групи (за частинами мови) |
Пр.з. |
|
Слова, які служать для зв’язку слів у реченні |
|||
|
Поняття про службові слова та їх роль у реченні |
285-289 |
|
|
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні |
290-293 |
|
|
Написання службових слів окремо від інших слів |
294-296 |
|
|
Підсумковий урок за розділом «Слово». |
с. 105-106 |
|
|
Рзм. Ввічливі слова. |
С.32-34 |
|
|
Діагностувальна робота. Мовна тема «Слово». |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
Речення |
|||
|
Поняття про речення. Спостереження за основними ознаками речень |
297-302 |
|
|
Види речень за метою висловлювання |
303-305 |
|
|
Види речень за інтонацією. Речення окличні і неокличні |
306-308 |
|
|
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. |
309-314 |
|
|
Рзм. Діалог. |
С.35-37 |
|
|
Найважливіші слова для вираження думки. Виділення їх за допомогою інтонації |
315-320 |
|
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень |
321-326 |
|
|
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
|
|
Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення |
327-332 |
|
|
Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання |
333-338 |
|
|
Закріплення вивченого про види речень. |
С. 121 |
|
|
Рзм. Діалог. |
С.38-40 |
|
|
Діагносту вальна робота. Мовна тема «Речення». |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою «Речення» |
|
|
Текст |
|||
|
Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок |
339-343 |
|
|
Поняття про текст. Добір заголовків до тексту. |
344-347 |
|
|
Поняття про текст. Добір заголовків до тексту. |
347-349 |
|
|
Діагностувальна робота. Діалог . |
|
|
|
Рзм. Складання розповіді за серією малюнків. |
С.41-43 |
|
|
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка |
350-355 |
|
|
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту. |
356-359 |
|
|
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту. |
360-361 |
|
|
Типи текстів. Текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування. |
362-369
|
|
|
Типи текстів. Текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування. |
370-375 |
|
|
Досліджую і визначаю тип тексту. |
Пр..з. К.у. с.131 |
|
|
Рзм. Складання розповіді за серією малюнків. |
С.41-43 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Текст»
|
С.136 |
|
Мова і мовлення |
|||
|
Поняття про мову. Українська мова – державна мова України.
|
376-381, |
|
|
Поняття про мову. Українська мова – державна мова України. |
382-389 |
|
|
Усне і писемне мовлення |
390-395 |
|
|
Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні. Виділення слова-звертання на письмі |
396-400 |
|
|
Слова ввічливості (форми вітання, прощання, прохання, вибачення). |
401-405 |
|
|
Рзм. Складання розповіді на тему «Мої канікули». |
С.44-45 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
Повторення вивченого за рік |
|||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого за рік. |
406-412 |
|
|
Повторення звуків і букв, різних типів речень (розповідні, питальні, спонукальні). Головні слова в речення. Заміна словосполучення синонімічним словом |
413-419 |
|
|
Повторення вивченого з розділів «Слово», «Звуки і букви», «Речення». |
420-426 |
|
|
Повторення вивченого з розділів «Слово», «Звуки і букви», «Речення». |
427-431 |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Кількість діагностувальних робіт - 7:
Діалог – 1
Мовна тема – 2
Диктант – 2
Списування – 1
Усний твір - 1