Календарне планування з Укранської мови за підручником "Українська мова та читання" авторів Л. Варзацька, Т. Трохименко

Про матеріал
Календарне планування з Укранської мови за підручником "Українська мова та читання" авторів Л. Варзацька, Т. Трохименко
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко

(3,5 години на тиждень)

ІІ семестр

Тема уроку

№№

Дата

  1. 58.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

234-237

 

  1.  

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

238-240

 

 

  1. 66.

Велика буква у кличках тварин.

241-247

 

  1.  

Рзм. Використання порівнянь у тексті.

С.24-26

 

  1. 67.

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок

248-254

 

  1. 68.

Підсумковий урок за темою «Слова – назви дій. Слова – назви предметів»

 

 

  1. 69.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

  1. 70.

Слова – назви ознак предметів.

255-258

 

  1.  

Слова – назви ознак предметів.

259-261

 

  1.  

Рзм. Речення.

С.27-28

 

  1. 71.

Слова – назви ознак, протилежні за значенням.

262-269

 

  1. 73.

Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах.

270-273

 

  1.  

Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах.

273-275

 

  1. 76.

Діагностувальна  робота. Диктант.

 

 

  1. 77.

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою «Прикметник»

 

 

  1. 78.

Слова – назви чисел.

276-280

 

  1.  

Рзм. Речення.

С.29-31

 

  1. 80.

Утворення словосполучень числівників з іменниками

281-284

 

  1. 81.

Розподіл слів на групи (за частинами мови)

Пр.з.

 

Слова, які служать для зв’язку слів у реченні

  1. 82.

Поняття про службові слова та їх роль у реченні

285-289

 

  1. 83.

Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні

290-293

 

  1. 84.

Написання службових слів окремо від інших слів

294-296

 

  1. 85.

Підсумковий урок за розділом «Слово».

с. 105-106

 

  1.  

Рзм. Ввічливі слова.

С.32-34

 

  1. 87.

Діагностувальна робота. Мовна тема «Слово».

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

Речення

  1. 88.

Поняття про речення. Спостереження за основними ознаками речень

297-302

 

  1. 89.

Види речень за метою висловлювання

303-305

 

  1. 90.

Види речень за інтонацією. Речення окличні і неокличні

306-308

 

  1. 91.

Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях.

309-314

 

  1.  

Рзм. Діалог.

С.35-37

 

  1. 92.

Найважливіші слова для вираження думки. Виділення їх за допомогою інтонації

315-320

 

  1. 94.

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень

321-326

 

  1.  

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

  1. 95.

Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення

327-332

 

  1. 96.

Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання

333-338

 

  1.  

Закріплення вивченого про види речень.

С. 121

 

  1.  

Рзм. Діалог.

С.38-40

 

  1. 97.

Діагносту вальна робота. Мовна тема «Речення».

 

 

  1. 98.

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою «Речення»

 

 

Текст

  1. 99.

Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок

339-343

 

  1. 101.

Поняття про текст. Добір заголовків до тексту.

344-347

 

  1.  

Поняття про текст. Добір заголовків до тексту.

347-349

 

  1.  

Діагностувальна робота. Діалог .

 

 

  1.  

Рзм. Складання розповіді за серією малюнків.

С.41-43

 

  1. 102.

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка

350-355

 

  1. 103.

Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту.

356-359

 

  1.  

Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту.

360-361

 

  1. 104-105.

Типи текстів. Текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування.

362-369

 

 

 

 

 

  1.  

Типи текстів. Текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування.

370-375

 

  1.  

Досліджую і визначаю тип тексту.

Пр..з.

К.у. с.131

 

  1.  

Рзм. Складання розповіді за серією малюнків.

С.41-43

 

  1. 106.

Підсумковий урок за темою «Текст»

 

 

С.136

 

Мова і мовлення

  1. 109-110.

Поняття про мову. Українська мова – державна мова України.

 

 

 

 

376-381,

 

  1.  

Поняття про мову. Українська мова – державна мова України.

382-389

 

  1. 111.

Усне і писемне мовлення

390-395

 

  1. 112.

Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні. Виділення слова-звертання на письмі

396-400

 

  1. 113.

Слова ввічливості (форми вітання, прощання, прохання, вибачення).

401-405

 

  1. 113.

Рзм. Складання розповіді на тему «Мої канікули».

С.44-45

 

  1.  

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

Повторення вивченого за рік

  1. 115.

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення вивченого за рік.

406-412

 

  1. 116.

Повторення звуків і букв, різних типів речень (розповідні, питальні, спонукальні). Головні слова в речення. Заміна словосполучення синонімічним словом

413-419

 

  1. 117-118.

Повторення вивченого з розділів «Слово», «Звуки і букви», «Речення».

420-426

 

  1.  

Повторення вивченого з розділів «Слово», «Звуки і букви», «Речення».

427-431

 

  1. 119.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Кількість діагностувальних робіт - 7:

Діалог – 1

Мовна тема – 2

Диктант – 2

Списування – 1

Усний твір - 1

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку