І семестр (варіант 1)----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.
I семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Зміст уроку |
Урок у підручнику |
|
UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я |
|||||
1 |
|
|
Вітаю. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри. |
1 |
|
2 |
|
|
Привіт! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 3. |
2 |
|
3 |
|
|
Доброго ранку! Розвиток навичок усного висловлювання. Види привітань. |
3 |
|
4 |
|
|
Як тебе звати? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
4 |
|
5 |
|
|
Мої друзі. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
5 |
|
6 |
|
|
Як справи? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
6 |
|
7 |
|
|
Ти щасливий? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
7 |
|
8 |
|
|
Він утомлений? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками. |
8 |
|
9 |
|
|
Моя сім’я. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів. |
9 |
|
10 |
|
|
Моє родинне дерево. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 5. |
10 |
|
11 |
|
|
Хто це? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
11 |
|
12 |
|
|
Моя сім’я, друзі та я. Узагальнення вивченого матеріалу. |
12-14 |
|
13 |
|
|
Моя сім’я, друзі та я. Проектна робота. |
12-14 |
|
UNIT 2. Toys. Іграшки |
|||||
14 |
|
|
Що це? Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок. |
1 |
|
15 |
|
|
Це літак? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
2 |
|
16 |
|
|
Порахуймо! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10. |
3 |
|
17 |
|
|
Кольори. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками. |
4 |
|
18 |
|
|
Якого це кольору? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
5 |
|
19 |
|
|
Покатаймося на велосипеді! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
6 |
|
20 |
|
|
Це мій скейт. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
7 |
|
21 |
|
|
Пограймося в басейні. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками. |
8 |
|
22 |
|
|
Іграшки. Узагальнення вивченого матеріалу. |
9-11 |
|
23 |
|
|
Іграшки. Проектна робота. |
9-11 |
|
UNIT 3. Winter Holidays. Зимові свята |
|||||
24 |
|
|
Це наша різдвяна ялинка. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
1 |
|
25 |
|
|
Це наша різдвяна ялинка. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
1 |
|
26 |
|
|
Щасливого Різдва! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
2 |
|
27 |
|
|
Щасливого Різдва! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
2 |
|
28 |
|
|
Щасливого Нового року! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
3 |
|
29 |
|
|
Щасливого Нового року! Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота. |
3 |
|
30 |
|
|
Зимові свята. Узагальнення вивченого матеріалу. |
4-6 |
|
31 |
|
|
Зимові свята. Проектна робота. |
4-6 |
|
32 |
|
|
Зимові канікули. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
Unit 1-3 |
|
Перевірено.
Засупник з НВР _______________/В. В. Чечель/