І семестр (ІІ варіант)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.
I семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||||
1 |
|
Вітаю. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри. |
Розпізнає англійські звуки, ключові слова, вітається та представляється |
Hello, I am…, Good buy |
|
Впр.1,2,3 c.6-7 |
Впр.3 c.7 |
Впр.1,2,3,4 c.6-7 |
|
|
|
2 |
|
Привіт! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 3. |
Вітається і прощається, рахує до 3 |
Hi, One,two,three |
|
Впр.1,2,3 с.8-9 |
Впр.4 с.9 |
Впр.1,2b с.8 |
Впр.1,2a с.8 |
|
|
3 |
|
Доброго ранку! Розвиток навичок усного висловлювання. Види привітань. |
Знає форми привітань |
Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night |
|
Впр.1,2,3 с.10-11 |
Впр. 3,4 с.10-11 |
Впр.1 с.10 |
Впр.1,2,4 с.10-11 |
|
|
4 |
|
Як тебе звати? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів |
What is your name? My name is … His\Her name is … |
|
Впр.1,2,3 с.12-13 |
Впр.3 с.13 |
Впр.2,4 с.12-13 |
|
|
|
5 |
|
Мої друзі. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, розпізнає числа |
My friend, one, two, three, four |
|
Впр.1,2,3 с.14-15 |
|
Впр.4 с.15 |
Впр.3 с.15 |
|
|
6 |
|
Як справи? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази |
How are you? I am fine. So so. I am OK. |
|
Впр.1,2 с.16 |
|
Впр.3,4 с.17 |
Впр.1,2 с.16 |
|
|
7 |
|
Ти щасливий? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально |
Happy, sad, tired, angry |
|
Впр.1,2 с.18 |
Впр.3 с.19 |
Впр.3,4 с.19 |
|
|
|
8 |
|
Він утомлений? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками. |
Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести , здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком
|
Is she\he…? She\he is… ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.20 |
Впр.2,3 с.20-21 |
Впр.1,3,4 с.20-21 |
Впр.2 с.20 |
|
|
9 |
|
Моя сім’я. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.
|
Описує свою сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази |
This is my father\ mother\ sister \ brother ЛО теми |
|
Впр.1,2,3 с.22-23 |
Впр.3 с.23 |
Впр.1,2,3 с.22-23 |
Впр.3,4 с.23 |
|
|
10 |
|
Моє родинне дерево. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 5. |
Описує свою сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 5 |
Grandmother, grandfather, family tree One, two, three, four, five ЛО теми
|
|
Впр.1,2,3 с.24-25 |
Впр.1b,3b с.24-25 |
|
Впр.4 с.25 |
|
|
11 |
|
Хто це? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує інших та відповідає на запитання про свою родину та родину друга
|
Who is this? ЛО теми |
|
Впр.1,2,3,4 с.26 |
Впр.2,4 с.26 |
Впр. 4 с.26 |
Впр.2 с.26 |
|
|
12 |
|
Моя сім’я, друзі та я. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Вітається і прощається, рахує до 5, запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, про свою родину та родину друга
|
ЛО теми |
|
|
Впр.1 с.27 |
Впр.2 с.28-29 |
Впр.2 с.28-29 |
|
|
13 |
|
Моя сім’я, друзі та я. Проектна робота. |
Запитує та повідомляє інформацію про себе та свого друга, описує свою родину
|
ЛО теми |
|
|
|
Впр.3 с.28 |
Впр.4 с.29 |
|
|
UNIT 2. Toys. Іграшки
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку
|
|||||||||||
14 |
|
Що це? Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок. |
Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання
|
Ball, doll, car, ship What is this? It is … ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.30 |
Впр.1,2,3 с.30-31 |
Впр.2,3 с.30-31 |
Впр.4 с.31 |
|
|
15 |
|
Це літак? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність
|
Plane, train, cat, rat Is it a…? Yes, it is\ No, it isn’t ЛО теми |
|
Впр.1,2,4 с.32-33 |
Впр. 2,3 с.32-33 |
Впр. 2,3, с.32-33 |
|
|
|
16 |
|
Порахуймо! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10. |
Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність
|
Six, seven, eight, nine, ten ЛО теми |
|
Впр.1,2,3,4 с.34-35 |
Впр.3 с.35 |
|
Впр.1,3 с.34-35 |
|
|
17 |
|
Кольори. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками. |
Розпізнає кольори з опорою на наочність та під час сприймання усної інформації
|
What colour is it? It is… Red, blue, grey, green ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.36 |
Впр.2,3 с.36-37 |
|
Впр.4 с.37 |
|
|
18 |
|
Якого це кольору? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками
|
Yellow, black, brown, white ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.38 |
Впр.3 с.39 |
Впр.2,3,4 с.38-39 |
|
|
|
19 |
|
Покатаймося на велосипеді! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них, запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок
|
Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.40 |
Впр.3 с.41 |
Впр.1,2,4 с.40-41 |
|
|
|
20 |
|
Це мій скейт. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком
|
Skateboard, to skateboard, scooter, to ride a scooter ЛО теми |
|
Впр.1,2,3,4 с.42-43 |
Впр.1,3 с.42-43 |
Впр.1,2,3,4 с.42-43 |
|
|
|
21 |
|
Пограймося в басейні. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.
|
Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
Swing, slide, pool, sandpit ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.44 |
Впр. 3,4 с.45 |
|
Впр. 2,3,4 с.44-45 |
|
|
22 |
|
Іграшки. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Називає іграшки та описує їх, розпізнає кольори |
ЛО теми |
|
|
|
|
Впр.1,2 с.46-48 |
|
|
23 |
|
Іграшки. Проектна робота. |
Називає іграшки та описує їх, рахує до 10 |
ЛО теми |
|
|
|
Впр. 3,4 с.48 -549 |
|
|
|
UNIT 3. Winter Holidays. Зимові свята Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|||||||||||
24 |
|
Це наша різдвяна ялинка. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Apple, box ЛО теми |
Літери Aa, Bb |
Впр. 3 с.50 Літери Aa, Bb |
Впр. 3 с.50 Літери Aa, Bb |
|
Впр. 3 с.50 Літери Aa, Bb |
Літери Aa, Bb |
|
25 |
|
Це наша різдвяна ялинка. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію |
Сandy, Christmas tree, bell, star Let’s decorate … Please, give me … Here you are. Thank you. ЛО теми |
Літери Aa, Bb |
Впр.1,2 с. 50 |
|
Впр.3,4 с.50-51 |
Впр.1,2 с. 50 |
|
|
26 |
|
Щасливого Різдва! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Clown, deer ЛО теми |
Літери Cc, Dd
|
Впр. 3 с.52 Літери Cc, Dd |
Впр. 3 с.52 Літери Cc, Dd |
|
Впр. 3 с.52 Літери Cc, Dd |
Літери Cc, Dd Впр.5 с.53 |
|
27 |
|
Щасливого Різдва! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Запитує та повідомляє інформацію про Різдво, вживаючи короткі сталі вирази, уточнює інформацію, уміє привітати зі свято |
Santa Claus, stocking, card, ball Merry Christmas ЛО теми |
Літери Cc, Dd
|
Впр.1,2 с.52 |
Впр.4 с.53 |
Впр.4 с.53 |
|
|
|
28 |
|
Щасливого Нового року! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Elephant, frog ЛО теми |
Літери Ee, Ff
|
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
|
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
Літери Ee, Ff Впр.5 с.55 |
|
29 |
|
Щасливого Нового року! Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота. |
Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, описує малюнки |
New Year, sing a song, play a game, party, dance a dance Happy New Year ЛО теми |
Літери Ee, Ff
|
Впр.1,2 с.54 |
Впр.2,4,5 с.54-55 |
Впр.5 с.55 |
Впр.4 с.55 |
|
|
30 |
|
Зимові свята. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази
|
ЛО теми |
Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
Впр. 1,2 с.56-57 |
Впр. 1,2 с.56-57 |
|
Впр. 1,2 с.56-57 |
Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
|
31 |
|
Зимові свята. Проектна робота. |
Уточнює інформацію, уміє привітати зі свято |
ЛО теми |
Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
|
|
|
|
Впр.3,4 с.57-58 |
|
32 |
|
Зимові канікули. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них. Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність. Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази. Описує себе та свій стан короткими фразами. |
ЛО з вивчених тем |
Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
|
|
Робота в парах |
Розповіді учнів |
Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
|