Календарне планування уроків англійської мови у 1 класі до Підручника "Start up"

Про матеріал

І семестр (ІІ варіант)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 1 класі

до підручника “Start up

Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.

I семестр

Дата

Тема

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Змістова лінія

Лексика

Літери і фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сімя, друзі та я

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

1

 

Вітаю. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри.

Розпізнає англійські звуки, ключові слова, вітається та представляється

Hello, I am…, Good buy

 

Впр.1,2,3 c.6-7

Впр.3 c.7

Впр.1,2,3,4 c.6-7

 

 

2

 

Привіт! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 3.

Вітається і прощається, рахує до 3

Hi, One,two,three

 

Впр.1,2,3 с.8-9

Впр.4 с.9

Впр.1,2b с.8

Впр.1,2a с.8

 

3

 

Доброго ранку! Розвиток навичок усного висловлювання. Види привітань.

Знає форми привітань

Good morning, Good afternoon, Good evening, Good  night

 

Впр.1,2,3 с.10-11

Впр. 3,4

с.10-11

Впр.1 с.10

Впр.1,2,4

 с.10-11

 

4

 

Як тебе звати? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів

What is your name? My name is … His\Her name is …

 

Впр.1,2,3 с.12-13

Впр.3 с.13

Впр.2,4

с.12-13

 

 

5

 

Мої друзі. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах.

Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, розпізнає числа

My friend, one, two, three, four

 

Впр.1,2,3 с.14-15

 

Впр.4 с.15

Впр.3  с.15

 

6

 

Як справи? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази

How are you? I am fine. So so. I am OK.

 

Впр.1,2 с.16

 

Впр.3,4 с.17

Впр.1,2 с.16

 

7

 

Ти щасливий? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах.

Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально

Happy, sad, tired, angry

 

Впр.1,2 с.18

Впр.3 с.19

Впр.3,4 с.19

 

 

8

 

Він утомлений? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести ,

здогадується про значення слів, які  супроводжуються малюнком

 

Is she\he…?

She\he is…

ЛО теми

 

Впр.1,2 с.20

Впр.2,3

с.20-21

Впр.1,3,4

с.20-21

Впр.2 с.20

 

9

 

Моя сім’я. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.

 

Описує свою сімю, уживаючи прості слова та формульні вирази

This is my father\ mother\ sister

\ brother

ЛО теми

 

Впр.1,2,3 с.22-23

Впр.3 с.23

Впр.1,2,3

с.22-23

Впр.3,4 с.23

 

10

 

Моє родинне дерево. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 5.

Описує свою сімю, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 5

Grandmother, grandfather, family tree

One, two, three, four, five

ЛО теми

 

 

Впр.1,2,3 с.24-25

Впр.1b,3b с.24-25

 

Впр.4 с.25

 

11

 

Хто це? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує інших та відповідає на запитання про свою родину та родину друга

 

Who is this?

ЛО теми

 

Впр.1,2,3,4 с.26

Впр.2,4 с.26

Впр. 4 с.26

Впр.2 с.26

 

12

 

Моя сім’я, друзі та я. Узагальнення вивченого матеріалу.

Вітається і прощається, рахує до 5, запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, про свою родину та родину друга

 

ЛО теми

 

 

Впр.1 с.27

Впр.2 с.28-29

Впр.2 с.28-29

 

13

 

Моя сім’я, друзі та я. Проектна робота.

Запитує та повідомляє інформацію про себе та свого друга, описує свою родину

 

 

ЛО теми

 

 

 

Впр.3 с.28

Впр.4 с.29

 

UNIT 2. Toys. Іграшки

 

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

 

14

 

Що це? Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок.

Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання

 

Ball, doll, car, ship

What is this?

It is …

ЛО теми

 

Впр.1,2 с.30

Впр.1,2,3 с.30-31

Впр.2,3

с.30-31

Впр.4 с.31

 

15

 

Це літак? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

 

Plane, train, cat, rat

Is it a…?

Yes, it is\ No, it isn’t

ЛО теми

 

Впр.1,2,4 с.32-33

Впр. 2,3

с.32-33

Впр. 2,3,

с.32-33

 

 

16

 

Порахуймо! Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10.

Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

 

Six, seven, eight, nine, ten

ЛО теми

 

Впр.1,2,3,4 с.34-35

Впр.3 с.35

 

Впр.1,3 с.34-35

 

17

 

Кольори. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.

Розпізнає кольори з опорою на наочність

та  під час сприймання усної інформації

 

What colour is it? It is

Red, blue, grey, green

ЛО теми

 

Впр.1,2 с.36

Впр.2,3

с.36-37

 

Впр.4 с.37

 

18

 

Якого це кольору? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками

 

Yellow, black, brown, white

ЛО теми

 

Впр.1,2 с.38

Впр.3 с.39

Впр.2,3,4  с.38-39

 

 

19

 

Покатаймося на велосипеді! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них,

запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок

 

Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate ЛО теми

 

Впр.1,2 с.40

Впр.3 с.41

Впр.1,2,4

с.40-41

 

 

20

 

Це мій скейт. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком

 

Skateboard, to skateboard, scooter,  to ride

a scooter

ЛО теми

 

Впр.1,2,3,4 с.42-43

Впр.1,3

с.42-43

Впр.1,2,3,4 с.42-43

 

 

21

 

Пограймося в басейні. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.

 

Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації

Swing, slide, pool, sandpit ЛО теми

 

Впр.1,2 с.44

Впр. 3,4 с.45

 

Впр. 2,3,4

с.44-45

 

22

 

Іграшки. Узагальнення вивченого матеріалу.

Називає іграшки та описує їх, розпізнає кольори

ЛО теми

 

 

 

 

Впр.1,2 с.46-48

 

23

 

Іграшки. Проектна робота.

Називає іграшки та описує їх, рахує до 10

ЛО теми

 

 

 

Впр. 3,4

с.48 -549

 

 

UNIT 3. Winter Holidays. Зимові свята

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

24

 

Це наша різдвяна ялинка. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Apple, box

ЛО теми

Літери Aa, Bb

Впр. 3 с.50

Літери Aa, Bb

Впр. 3 с.50

Літери Aa, Bb

 

Впр. 3 с.50

Літери Aa, Bb

Літери Aa, Bb

25

 

Це наша різдвяна ялинка. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази,

уточнює інформацію

Сandy, Christmas tree, bell, star

Let’s decoratePlease, give me

Here you are.

Thank you. ЛО теми

Літери Aa, Bb

Впр.1,2

с. 50

 

Впр.3,4 с.50-51

Впр.1,2

с. 50

 

26

 

Щасливого Різдва! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Clown, deer

ЛО теми

Літери Cc, Dd

 

Впр. 3 с.52

Літери Cc, Dd

Впр. 3 с.52

Літери Cc, Dd

 

Впр. 3 с.52

Літери Cc, Dd

Літери Cc, Dd

Впр.5 с.53

27

 

Щасливого Різдва! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про Різдво, вживаючи короткі сталі вирази,

уточнює інформацію, уміє привітати зі свято

Santa Claus, stocking, card, ball

Merry Christmas

ЛО теми

Літери Cc, Dd

 

Впр.1,2 с.52

Впр.4 с.53

Впр.4 с.53

 

 

28

 

Щасливого Нового року! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

Пише літери з опорою на наочність, модель

Elephant, frog

ЛО теми

Літери Ee, Ff

 

Впр.3 с.55

Літери Ee, Ff

Впр.3 с.55

Літери Ee, Ff

 

Впр.3 с.55

Літери Ee, Ff

Літери Ee, Ff

Впр.5 с.55

29

 

Щасливого Нового року! Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота.

Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками,  описує малюнки

New Year,

sing a song, play a game,

party, dance a dance

Happy New Year

ЛО теми

Літери Ee, Ff

 

Впр.1,2 с.54

Впр.2,4,5 с.54-55

Впр.5 с.55

Впр.4 с.55

 

30

 

Зимові свята. Узагальнення вивченого матеріалу.

Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази

 

ЛО теми

Літери Aa, Bb,  Cc,  Dd, Ee, Ff

 

Впр. 1,2 с.56-57

Впр. 1,2

с.56-57

 

Впр. 1,2

с.56-57

Літери Aa, Bb,  Cc,  Dd, Ee, Ff

 

31

 

Зимові свята. Проектна робота.

Уточнює інформацію, уміє привітати зі свято

ЛО теми

Літери Aa, Bb,  Cc,  Dd, Ee, Ff

 

 

 

 

 

Впр.3,4 с.57-58

32

 

Зимові канікули. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них.

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази.

Описує себе та свій стан короткими фразами.

ЛО з вивчених тем

Літери Aa, Bb,  Cc,  Dd, Ee, Ff

 

 

 

Робота в парах

Розповіді учнів

Літери Aa, Bb,  Cc,  Dd, Ee, Ff

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 17
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лябах Людмила Анатоліївна
    Щиро дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сербул Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Манько Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Власенкова Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чижова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Денісова Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Денісова Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Михайленко Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Дзябельська Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Orliuk Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Світайло Валерія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Репина Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Мельник Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Дмитрик Вікторія Святославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Панченко Олена
    Чудово! Ви молодець!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Башкірова Олена Олександрівна
    Пані, Людмило, Ви молодець. Дуже гарне календарне планування. Легкого навчального року і здоров'я!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 14 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
1 вересня 2018
Переглядів
11167
Оцінка розробки
5.0 (17 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку