Погоджую
календарно-тематичні плани
на ІІ семестр
____________________ 2024 р.
___________________________
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ БІОЛОГІЇ у 8-му класі
(відповідно до Програми затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017№804
Підручник:
Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І. Біологія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. зак л./Н.Ю. Матяш
Вид-во «Генеза», 2021. — 256с.:іл.
8 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 4 години – резервних)
№п/ п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата 8 Б |
Дата 8 В |
Примітка |
Тема6. Опора та рух (6 год.) |
|||||
31 |
Розвиток кісток. Сполучення кісток |
1 |
09.01 |
08.01 |
|
32 |
Будова скелета людини |
1 |
10.01 |
11.01 |
|
33 |
Робота м’язів. Втома м’язів |
1 |
16.01 |
15.01 |
|
34 |
Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень. |
1 |
17.01 |
18.01 |
|
35 |
Навчальний проєкт. Гіподинамія- ворог сучасної людини . |
1 |
23.01 |
22.01 |
|
36 |
Підсумковий урок з тем «Опора та рух |
1 |
24.01 |
25.01 |
|
Тема 7. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система (6 год.) |
|||||
37 |
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. |
1 |
30.01 |
29.01 |
|
38 |
Головний мозок. Будова головного мозку |
1 |
31.01 |
01.02 |
|
39 |
Спинний мозок. Будова спинного мозку |
1 |
06.02 |
05.02 |
|
40 |
Рефлекс. Рефлекторна дуга. |
1 |
07.02 |
08.02 |
|
41 |
Вегетативна нервова система |
1 |
13.02 |
12.02 |
|
42 |
Профілактика захворювань нервової системи |
1 |
14.02 |
15.02 |
ТО |
Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи (7 год.) |
|||||
43 |
Загальна характеристика сенсорних систем |
1 |
20.02 |
19.02 |
|
44 |
Зорова сенсорна система. Око. Захист зору |
1 |
21.02 |
22.02 |
|
45 |
Зорова сенсорна система. Сприйняття світла, кольору, простору |
1 |
27.02 |
26.02 |
|
46 |
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху |
1 |
28.02 |
29.02 |
|
47 |
Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху |
1 |
05.03 |
04.03 |
|
48 |
Сенсорні системи дотику, температури, болю |
1 |
06.03 |
07.03 |
|
49 |
Урок узагальнення з тем «Нервова система», «Сенсорні системи» |
1 |
12.03 |
11.03 |
|
Тема 9. Вища нервова діяльність ( 7 год) |
|||||
50 |
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. |
11 |
13.03 |
14.03 |
|
51 |
Безумовні рефлекси. Інстинкти. |
1 |
19.03 |
18.03 |
|
52 |
Умовні рефлекси людини. Набута поведінка. Научіння. Розумова діяльність |
1 |
20.03 |
21.03 |
|
53 |
Мова. Мислення |
1 |
02.04 |
01.04 |
|
54 |
Свідомість. Пам’ять |
1 |
03.04 |
04.04 |
|
55 |
Сон. Біоритми |
1 |
09.04 |
08.04 |
|
56 |
Підсумковий урок з теми « Вища нервова діяльність». Контрольна робота |
1 |
10.04 |
11.04 |
ТО |
Тема 10. Ендокринна система ( 7 год) |
|||||
57 |
Гомеостаз. Взаємодія регуляторних систем Гуморальна, імунна та нервова регуляція |
1 |
16.04 |
15.04 |
|
58 |
Ендокринна система. Поняття про гормони |
1 |
17.04 |
18.04 |
|
59 |
Залози внутрішньої та змішаної секреції. |
1 |
23.04 |
22.04 |
|
60 |
Профілактика захворювань ендокринної системи |
1 |
24.04 |
25.04 |
|
61 |
Навчальний проєкт. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика |
1 |
30.04. |
29.04 |
|
62 |
Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет |
1 |
01.05 |
02.05 |
|
63 |
Імунні порушення. Імунізація. Алергія. СНІД. |
1 |
07.05 |
06.05 |
|
Тема 11. Розмноження та розвиток людини (5 год.) |
|||||
64 |
Будова та функції репродуктивної системи |
1 |
08.05 |
09.05 |
|
65 |
Статеві клітини. Менструальний цикл. |
1 |
14.05 |
13.05 |
|
66 |
Запліднення. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції |
1 |
15.05 |
16.05 |
|
67 |
Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я |
1 |
21.05 |
20.05 |
|
68 |
Підсумковий урок з тем «Ендокринна система», «Розмноження та розвиток людини» |
1 |
22.05 |
23.05 |
|
Узагальнення (2 год) |
|||||
69 |
Цілісність організму людини. |
1 |
28.05 |
27.05 |
|
70 |
Взаємодія регуляторних систем організму |
1 |
29.05 |
30.05 |
ТО |