6-й клас
(2 год на тиждень; разом 70 год, з них 6 год — резервні)
№ з/п |
Дата
|
Зміст уроку |
примітки |
||||
|
|
|
|
||||
Вступ (3 год) |
|||||||
1 |
|
Біологія як наука. |
|
||||
2 |
|
Ознаки живого. |
|
||||
3 |
|
Різноманітність життя. Науки, що вивчають життя. |
|
||||
Тема 1 Клітина (10 год) |
|||||||
4
|
|
Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини. |
|
||||
5 |
|
Лупа. Мікроскоп. |
|
||||
6 |
|
Практична робота : 1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним
|
|
||||
7 |
|
Будова клітини. Лабораторне дослідження 1: Будова клітини.
|
|
||||
8 |
|
Практична робота: 2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
|
|
||||
9 |
|
Будова рослинної і тваринної клітини. |
|
||||
10 |
|
Основні властивості клітини |
|
||||
11 |
|
Узагальнення вивченого по темам «Вступ. Клітина» тематична |
|
||||
Тема 2 Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності (8 год) |
|||||||
12 |
|
Бактерії – найменші одноклітинні організми. |
|
||||
13 |
|
Різноманітність бактерій. |
|
||||
14 |
|
Роль бактерій. |
|
||||
15 |
|
Одноклітинні організми. |
|
||||
16 |
|
Амеба, інфузорія - одноклітинні тварини Лабораторне дослідження 2 Спостереження інфузорій |
|
||||
17 |
|
Паразитичні одноклітинні організми. |
|
||||
18 |
|
Одноклітинні водорості |
|
||||
19 |
|
Губка та ульва - багатоклітинні організми. |
|
||||
20 |
|
Міні-проект (за вибором) Чому скисає молоко? Корисний йогурт. Живі фільтри. |
|
||||
21 |
|
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми» |
|
||||
Тема 3 Рослини (20 год) |
|||||||
22 |
|
Рослина – живий організм. |
|
||||
23 |
|
Фотосинтез як характерна особливість рослин. Живлення рослин. Дихання рослин. |
|
||||
24 |
|
Рухи рослин. Дослідницький практикум Дослідження процесу росту вегетативних органів. Тканини рослин |
|
||||
25 |
|
Корінь: будова, основні функції. Лабораторне дослідження 3 будова кореня; |
|
||||
26 |
|
Видозміни кореня |
|
||||
27 |
|
Пагін: будова та основні функції. Лабораторне дослідження 4 будова пагона; Дослідницький практикум Спостереження за розвитком пагона з бруньки.
|
|
||||
28 |
|
Різноманітність і видозміни вегетативних органів. Лабораторне дослідження 5 будова бруньки; Дослідницький практикум Транспорт речовин по рослині. |
|
||||
29 |
|
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1» Контрольна робота №1 тематична
|
|
||||
30 |
|
Міні-проект (за вибором) Листопад. Квіти і комахи. Рослини мандрівники. Рослини хижаки. |
|
||||
31 |
|
Повторення. Будова рослин. |
|
||||
32 |
|
Повторення. Органи рослин. |
|
||||
Контрольні роботи ( 1 – І семестр, 2 – ІІ семестр)
Тематичні - 2
Практичні роботи – 2
Лабораторні дослідження - 5
Дослідницький практикум -3