Календарне планування розробленно відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом О.Я. Савченко.Календарне планування включає:зміст уроку,змістові лінії,ключові компетентності,очікувані результат
Дизайн і технології
3 клас
ІІ - семестр
за підручником Н. Морзе, О. Барна
№ п/п |
Зміст уроків |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
18. |
Одяг. Формулювання інструкцій зі складання одягу. Їх практичне використання. Сторінка підручника - 90 |
СТіТ СС |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі техніки і технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, як організувати робоче місце; Діяльнісний компонент: - вміють правильно складати одяг, розвішувати його на плічках; - пояснюють правила догляду за одягом та взуттям; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
21.01 |
19. |
Робот. Виготовлення моделі робота із конструктора Lego. Сторінка підручника - 95 |
СП СТіТ |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі техніки і технологій; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як виготовити поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; Діяльнісний компонент: - аналізують моделі, подібні обраному виробу для продукування нових ідей; - вправляються в умінні знаходити потрібні деталі; - поєднують деталі конструктора за допомогою прикладання і притискання; - удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби; Ціннісний компонент: - .діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
28.01 |
20. |
Рухомі з’єднання. Виготовлення з картону рухомої іграшки котика. Сторінка підручника - 100 |
СТіТ СП
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як з’єднувати частини іграшки з паперу; Діяльнісний компонент: - планують послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу; - удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби; - застосовують рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
04.02 |
21. |
Робот Софія. Створення із картону пристрою, який нагадує руку за відео. Сторінка підручника - 109 |
ІКС СТіТ |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як з’єднувати окремі деталі та виготовляти рухомі іграшки; Діяльнісний компонент: - працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; - вимірюють розміри предметів за допомогою лінійки; - експериментують, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням; Ціннісний компонент: - обговорюють корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів. |
11.02 |
22. |
Зимова казка. Виготовлення аплікації з допомогою різних дрібних продуктів харчування ( манка, кокосова стружка, чай, пшоно, рис, та ін.) Сторінка альбома - 52 |
СС СП |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають , як дібрати матеріал для виготовлення спроєктованого виробу; Діяльнісний компонент: - виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують, удосконалюють, розробляють композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету); - розраховують орієнтовні витрати на виготовлення виробу; Ціннісний компонент: - презентують результати власної діяльності. |
18.02 |
23. |
Паперкрафт. Створення фігурки Кроша та інших (із мультфільму «Смішарики») в техніці паперкрафту. Сторінка підручника- 114 |
ІКС СТіТ |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають , що таке техніка паперкрафт. Діяльнісний компонент: - працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; - застосовують рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; - виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; Ціннісний компонент: - оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі. |
25.02 |
24. |
Кораблик мандрівник. Виготовлення композиції у техніці квілінгу. Сторінка альбома - 12 |
СС СП СТіТ |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - компетентності в галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке техніка квілінг; Діяльнісний компонент: - організовують робоче місце; - удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби; - виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують, удосконалюють , розробляють композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету); Ціннісний компонент: - презентують результати власної діяльності. |
04.03 |
25. |
Вироби з глини або пластиліну. Виготовлення свистка із глини або пластиліну за планом. Сторінка підручника - 122 |
СТіТ СС
|
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають, як економно використовувати матеріали; Діяльнісний компонент: - виготовляють поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; - знайомляться з народними ремеслами (гончарством); Ціннісний компонент: - оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі; |
11.03 |
26. |
Бісероплетіння. Виготовлення дерева або квітки «Пора року» із бісеру за схемою. Сторінка підручника - 126 |
СС СТіТ
|
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, правила користування синельним дротом та бісером; Діяльнісний компонент: - виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (бісером); - переглядають відео інструкцію та виготовляють дерево чи квіточку за зразком - схемою; - дотримуються правил спільної роботи в групі; - презентують результати власної та спільної проєктнотехнологічної діяльності; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
18.03 |
27. |
Браслет. Плетіння браслета з ниток за інструкцією з презентації «Браслети дружби». Сторінка підручника - 131 |
ІКС СТіТ СС |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правила плетіння нитками; Діяльнісний компонент: - виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння); - впорядковують орнаменти за кольоровою гамою; - виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних; - виготовляють браслети за інструкцією з ниток; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
01.04 |
28. |
Серветка. Техніка безпеки користування голкою. Прикрашання вишивкою серветки зі спеціальної тканини способом стібків. Сторінка підручника - 136 |
ІКС СТіТ СС |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають, правила користування голкою та види стібків; Діяльнісний компонент: - пояснюють культурне розмаїття українського суспільства, місцеві традиції; - використовують деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (вишивка); - виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
08.04 |
29. |
Скрапбукінг. Створення фотоальбому за технологією скрапбукінгу. Сторінка підручника - 140 |
СТіТ СС |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі техніки і технологій; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке техніка скрапбукінг; Діяльнісний компонент: - виготовляють поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; - виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (скрапбукінг); - створюють фотоальбом у техніці скрапбукінг; Ціннісний компонент: - презентують результати власної діяльності. |
15.04 |
30. |
Подарункове яйце. Виготовлення в парі подарункового яйця за планом. Сторінка підручника - 118 |
ІКС СТіТ
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як працювати із спектром кольорів; Діяльнісний компонент: - обговорюють корисність, естетичність та якість виробу; - виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; Ціннісний компонент: - діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
22.04 |
31. |
Лялька-мотанка. Віртуальна виставка ляльок-мотанок. Виготовлення ляльки – восьминіжки. Сторінка підручника - 151 |
ІКС СС |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , визначення поняття модель та походження ляльки-мотанки; Діяльнісний компонент: - створюють за інструкцією ляльку–восьминіжку; - обґрунтовують потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, обереги; - виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння); Ціннісний компонент: -діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці . |
29.04 |
32. |
Співучі птахи. Виготовлення композиції із пташками у техніці оригамі. Сторінка альбома - 71 |
ІКС СС СП |
- вільне володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , що таке техніка оригамі; Діяльнісний компонент: - виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують, удосконалюють, розробляють композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету); - виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; Ціннісний компонент: - виявляють повагу до авторства власних робіт та інших осіб. |
06.05 |
33. |
Кульбабки. Виготовлення композиції квітів із серветок чи гофрованого паперу. |
СС СП |
вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, види паперу, та як працювати із гофрованим папером; Діяльнісний компонент: - розрізняють види паперу; - вміють працювати із гофрованим папером чи серветками; - виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують, удосконалюють, розробляють композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету); Ціннісний компонент: - оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі. |
13.05 |
34. |
Виставка найкращих виготовлених робіт за версією учнів та їх презентування.
|
ІКС СП СС |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та володіють різноманітними техніками робіт; Діяльнісний компонент: - дотримуються безпеки та правил роботи під час виконання виробів; - досліджують проблеми та потреби у створенні виробів; - презентують результати власної або спільної проєктнотехнологічної діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі. |
20.05 |
35-36 |
Підсумок за рік. |
ІКС СП СС |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та володіють різноманітними техніками робіт; Діяльнісний компонент: - презентують результати власної або спільної проєктнотехнологічної діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі. |
27.05 |
ІКС - «Інформаційно-комунікаційне середовище»,
СП - «Середовище проектування»,
СТіТ - «Середовище техніки і технологій»,
СС - «Середовище соціалізації».
1