Календарне планування уроків дизайну і технологій у 3 класі 2 семестр

Про матеріал

Календарне планування розробленно відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом О.Я. Савченко.Календарне планування включає:зміст уроку,змістові лінії,ключові компетентності,очікувані результат

Перегляд файлу

 Дизайн і технології

  3 клас

ІІ - семестр

за підручником  Н. Морзе, О. Барна

 

№ п/п

Зміст уроків

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

18.

Одяг. Формулювання інструкцій зі складання одягу. Їх практичне використання.

Сторінка підручника -  90

   СТіТ

СС

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі техніки і технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, як організувати робоче місце;

Діяльнісний компонент:

- вміють правильно складати одяг, розвішувати його на

плічках;

- пояснюють правила догляду за одягом та взуттям;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

21.01

19.

Робот. Виготовлення моделі робота із конструктора Lego.

Сторінка підручника -  95

СП

 СТіТ

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі техніки і технологій;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як виготовити поетапно виріб за інструкцією з визначеною

послідовністю самостійно або спільно з по-окремим

розподілом частин роботи;

Діяльнісний компонент:

- аналізують моделі, подібні обраному виробу для продукування нових ідей;

- вправляються в умінні знаходити потрібні деталі;

- поєднують деталі конструктора за допомогою прикладання і притискання;

- удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби;

Ціннісний компонент:

- .діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

28.01

20.

 Рухомі з’єднання. Виготовлення з картону

 рухомої іграшки котика.

 Сторінка підручника -  100

   СТіТ

СП

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як з’єднувати частини іграшки з паперу;

Діяльнісний компонент:

- планують послідовність технологічних операцій для

виготовлення спроєктованого виробу;

- удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби;

- застосовують рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

04.02

21.

Робот Софія. Створення із картону пристрою, який нагадує руку за відео.

Сторінка підручника -  109

    ІКС

   СТіТ

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають , як з’єднувати окремі деталі та виготовляти рухомі іграшки;

Діяльнісний компонент:

- працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

- вимірюють розміри предметів за допомогою лінійки;

- експериментують, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням;

Ціннісний компонент:

- обговорюють корисність, естетичність та якість

індивідуально або спільно створених виробів.

11.02

22.

Зимова казка. Виготовлення аплікації з допомогою різних дрібних продуктів харчування ( манка, кокосова стружка, чай, пшоно, рис, та ін.)

Сторінка альбома - 52

     СС

 СП

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають , як дібрати матеріал для виготовлення спроєктованого виробу;

Діяльнісний компонент:

- виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують,

удосконалюють, розробляють  композицію виробу  (засобами

малюнку, ескізу, макету);

- розраховують орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

Ціннісний компонент:

- презентують результати власної діяльності.

18.02

23.

Паперкрафт. Створення фігурки Кроша та інших (із мультфільму «Смішарики») в техніці паперкрафту.

Сторінка підручника- 114

ІКС

СТіТ

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають , що таке техніка паперкрафт.

Діяльнісний компонент:

- працюють з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

- застосовують рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання;

- виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

Ціннісний компонент:

- оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

25.02

24.

Кораблик мандрівник. Виготовлення композиції у техніці квілінгу.

Сторінка альбома - 12

     СС

СП

 СТіТ

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- компетентності в галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке техніка квілінг;

Діяльнісний компонент:

- організовують робоче місце;

- удосконалюють технологію виготовлення виробу за потреби;

- виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують,

удосконалюють , розробляють  композицію виробу  (засобами

малюнку, ескізу, макету);

Ціннісний компонент:

- презентують результати власної діяльності.

04.03

25.

Вироби з глини або пластиліну. Виготовлення свистка із глини або пластиліну за планом.

Сторінка підручника - 122

СТіТ

СС

 

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають, як економно використовувати матеріали;

Діяльнісний компонент:

- виготовляють поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

- знайомляться з народними ремеслами (гончарством);

Ціннісний компонент:

- оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі;

11.03

26.

Бісероплетіння. Виготовлення дерева або квітки «Пора року» із бісеру за схемою.

Сторінка підручника - 126

СС

 СТіТ

 

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, правила користування синельним дротом та бісером;

Діяльнісний компонент:

- виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (бісером);

- переглядають відео інструкцію та виготовляють дерево чи квіточку за зразком - схемою;

- дотримуються правил спільної роботи в групі;

- презентують результати власної та спільної проєктнотехнологічної діяльності;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

18.03

27.

Браслет. Плетіння браслета з ниток за інструкцією з презентації «Браслети дружби».

Сторінка підручника - 131

ІКС

СТіТ

СС

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правила плетіння нитками;

Діяльнісний компонент:

- виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння);

- впорядковують орнаменти за кольоровою гамою;

- виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних;

- виготовляють браслети за інструкцією з ниток;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

01.04

28.

Серветка. Техніка безпеки користування голкою. Прикрашання вишивкою серветки зі спеціальної тканини способом стібків.

Сторінка підручника - 136

ІКС

СТіТ

СС

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають, правила користування голкою та види стібків;

Діяльнісний компонент:

- пояснюють культурне розмаїття українського суспільства, місцеві традиції;

- використовують деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (вишивка);

- виготовляють виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

08.04

29.

Скрапбукінг. Створення фотоальбому за технологією скрапбукінгу.

Сторінка підручника - 140

   СТіТ

СС

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі техніки і технологій;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке техніка скрапбукінг;

Діяльнісний компонент:

- виготовляють поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

- виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (скрапбукінг);

- створюють фотоальбом у техніці скрапбукінг;

Ціннісний компонент:

- презентують результати власної діяльності.

15.04

30.

Подарункове яйце. Виготовлення в парі подарункового яйця за планом.

Сторінка підручника - 118

    ІКС

   СТіТ

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають , як працювати із спектром кольорів;

Діяльнісний компонент:

- обговорюють корисність, естетичність та якість виробу;

- виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

Ціннісний компонент:

- діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

22.04

31.

Лялька-мотанка. Віртуальна виставка ляльок-мотанок. Виготовлення ляльки – восьминіжки.

Сторінка підручника - 151

ІКС

СС

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають , визначення поняття модель та походження ляльки-мотанки;

Діяльнісний компонент:

- створюють за інструкцією ляльку–восьминіжку;

- обґрунтовують потребу допомагати іншим, робити

корисні справи, подарунки, обереги;

- виготовляють деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння);

Ціннісний компонент:

-діляться враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці .

29.04

32.

Співучі птахи. Виготовлення композиції із пташками у техніці оригамі.

Сторінка альбома - 71

ІКС

СС

СП

- вільне володіння державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають , що таке техніка оригамі;

Діяльнісний компонент:

- виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують,

удосконалюють, розробляють  композицію виробу  (засобами

малюнку, ескізу, макету);

- виконують розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

Ціннісний компонент:

- виявляють повагу до авторства власних робіт та інших осіб.

 

06.05

33.

Кульбабки.

Виготовлення композиції квітів із серветок чи гофрованого паперу.

Сторінка альбома - 73

СС

СП

вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, види паперу,  та як працювати із гофрованим папером;

Діяльнісний компонент:

- розрізняють види паперу;

- вміють працювати із гофрованим папером чи серветками;

- виконують завдання з продовженням: добудовують, домальовують,

удосконалюють, розробляють композицію виробу (засобами

малюнку, ескізу, макету);

Ціннісний компонент:

- оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

13.05

34.

Виставка найкращих виготовлених робіт за версією учнів та їх презентування.

 

ІКС

СП

СС

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають та володіють різноманітними техніками  робіт;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються безпеки та правил роботи під час виконання виробів;

- досліджують проблеми та потреби у створенні виробів;

- презентують результати власної або спільної проєктнотехнологічної діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

20.05

35-36

Підсумок за рік.

ІКС

СП

СС

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та володіють різноманітними техніками  робіт;

Діяльнісний компонент:

- презентують результати власної або спільної проєктнотехнологічної діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

27.05

 

ІКС  -  «Інформаційно-комунікаційне  середовище», 

СП  -  «Середовище  проектування»,

СТіТ  -  «Середовище техніки і технологій»,

СС  -  «Середовище соціалізації».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Онищук Ганна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ляшук тамара
    Доброго дня , скажіть будь ласка чи є на 1 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Планування
НУШ
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
943
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку