Календарне планування уроків для 2 класу

Про матеріал

Календарне планування для учнів 2 класу - це зібрання планувань з усіх уроків, плюс воно містить виховний план та орієнтовний розклад уроків та дзвінків. чудова допомога класоводу.

Перегляд файлу

59ec702b1545 

Міністерство освіти і науки

Рудня – Карпилівська ЗОШ І ст.

 

 

                           Затверджую:

                                   Директор школи:                      

                                   Ковтуненко В.П.

 

 

 

План виховної діяльності

на 2016-2017 навчальний рік

в 2 класі

Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.

 

 

 

                                                                                  План підготувала                                       

                                     класний керівник 2 класу

                                                                  Рудня – Карпилівської  ЗОШ І ст.

                                                                  Балинська Анастасія Василівна

 

 

 

 

 

 

                                           Рудня – Карпилівська 2017

Перегляд файлу

№ п/п

Тема

Дата

Примітка

18

Народознавча студія «Традиції і свята січня»

10.01

 

19

Година спілкування «День Соборності України».

Бесіда «Водохреща»

17.01

 

20

Розповідь «День памяті Героїв Крут»

24.01

 

21

Бесіда: «Який я син (дочка)?»

31.01

 

22

Година спілкування «Чому «…любов ніколи не перестає…»?»

07.02

 

23

Година спілкування  «Друг – це другий я»

14.02

 

24

Розповідь з елементами бесіди « Міжнародний День рідної мови»

21.02

 

25

Акція «Милосердя», даруємо радість людям.

28.02

 

26

«Ми вітаємо наших дівчаток», свято до 8 березня

07.03

 

27

Година спілкування « День памяті Т.Г.Шевченка»

14.03

 

28

Година спілкування «Всесвітній День поезії»

21.03

 

29

«Хвилинки – сміхотинки», до міжнародного дня сміху.

04.04

 

30

Годинка довкілля «Зроби планету гарною!»

11.04

 

31

Акція «Первоцвіти просять захисту»,присвячена до дня довкілля.

18.04

 

32

Святкова вікторина «Всезнайко»

25.04

 

33

Година спілкування «Уклін вам ветерани», присвячена до Дня перемоги.

16.05

 

34

Творча виставка класу «Таланти  твої, Україно!»

23.05

 

 

 

Перегляд файлу

Групові заняття

1 година на тиждень

 

п/п

Зміст уроку

Предмет

Дата

Примітка

16

 

 

10.01

 

17

 

 

17.01

 

 

18

 

 

24.01

 

19

 

 

31.01

 

20

 

 

07.02

 

21

 

 

14.02

 

22

 

 

21.02

 

23

 

 

28.02

 

24

 

 

07.03

 

25

 

 

14.03

 

26

 

 

21.03

 

27

 

 

04.04

 

28

 

 

11.04

 

29

 

 

18.04

 

30

 

 

25.04

 

31

 

 

16.05

 

32

 

 

23.05

 

 

Перегляд файлу

 

Календарне планування уроків української мови

 

(за підручником Вашуленко М.С., Дубовик С.Г., Видавничий дiм "Освiта"
Рік видання 2012)

 

3 години на тиждень

п/п

Зміст уроку

 

Впр.

Дата

Примітка

РЕЧЕННЯ

 

61

Поняття про речення. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.

222-226

10.01

 

62

Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і написання слова теáтр.

227-230

11.01

 

63

Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

231-234

16.01

 

64

Урок розвитку мовлення. Складання казки з деформованих речень.

зош.с.40

17.01

 

65

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Засвоєння питальних слів.

235-238

18.01

 

66

Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки. Інтонація речень, різних за метою висловлювання.

239-242

23.01

 

67

Речення, у яких є повідомлення або запитання. Спостереження за інтонацією таких речень.

243-246

24.01

 

68

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень.

247-250

25.01

 

69

Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям.

251-255

30.01

 

70

Урок розвитку мовлення. Складання тексту за даним початком .

зош.с.28

31.01

 

71

Головні слова в реченні. Вимова і написання слова ноутбук.

257-262

01.02

 

72

Визначення головних слів у реченні.

263-265

06.02

 

73

Зв’язок слів у реченні за питаннями.

266-269

07.02

 

74

Побудова речень. Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речень.

270-274

08.02

 

75

Контрольна робота з мовної теми «Речення»

 

13.02

 

76

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. Які бувають речення? Для чого вони вживаються? Розділові знаки вкінці речень.

275-278

14.02

 

СЛОВО

Іменник

СЛОВО

 

77

Вступ. Спостереження за лексичним значенням слова. Слова, які означають назви предметів(іменники).

279-282

15.02

 

78

Урок розвитку мовлення. Вчимося малювати словами. Опис іграшки.

зош.с.36

20.02

 

79

Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою або родовою). Вимова і написання слів понеділок, середа, четвер, понеділок, неділя.

283-287

21.02

 

  80

Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.

288-295

22.02

 

81

Велика буква в іменах по батькові та прізвищах.

296-

303

27.02

 

82

Велика буква у кличках тварин.

304-

306

28.02

 

83

Розпізнавання та написання  слів,які пишуться з великої букви в іменах по батькові та прізвищах, кличках тварин.

307-311

01.03

 

84

Урок розвитку мовлення. Вчимося розповідати. Побудова тексту – розповіді за опорними словами.

зош.с.44

06.03

 

85

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Навчальний диктант. Велика буква у словах.

312-317

07.03

 

Прикметник

Прикметник

 

 

86

Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова і написання слова ознака..

318-322

13.03

 

87

Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато. Вимова і написання слова червóний, черговúй.

323-326

14.03

 

88

Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова  календáр.

327-330

15.03

 

89

Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.

331-334

20.03

 

90

Урок розвитку мовлення. Загадковий світ птахів. Складання загадки.

зош.с.30

21.03

 

91

Контрольна робота. Діалог (усно)

 

22.03

 

92

Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Самостійна робота. Закріплення знань про прикметник.

335-338

03.04

 

 

Дієслово

93

 

 

Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова). Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

339-345

 

04.04

 

 

 

94

Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен.

346-349

05.04

 

95

Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Вимова і написання слів медаль, герой

352-356

10.04

 

96

Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

357-359

11.04

 

97

Урок розвитку мовлення. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички.

зош.с.48

12.04

 

98

Спостереження за багатозначними словами - назвами дій. Самостійна робота. Закріплення знань про дієслово.

360-364

18.04

 

Службові слова

 

99

Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.

365-367

19.04

 

100

Спостереження за роллю службових слів у реченні.

368-371

24.04

 

101

Урок розвитку мовлення. Складання тексту – міркування.

зош.с.51

25.04

 

102

Контрольна робота з мовної теми «Слово»

 

26.04

 

103

Аналіз контрольної роботи. Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.

372-375

03.05

 

 

Повторення вивченого за рік

 

 

104

 Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

416-421

08.05

 

105

 Контрольна робота. Списування «Весна»

 

 

10.05

 

106

Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку мовлення. Екскурсія громадськими місцями. Складання записки. Слова ввічливості.

зош.с.55

15.05

 

107

Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

422-424

16.05

 

108

Контрольна робота. Диктант «Друзі»

 

17.05

 

 

 

 

 

 

109

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань за рік

425-430

22.05

 

110

Урок розвитку мовлення. Удосконалення текстів

зош.с.58

23.05

 

111

Підсумковий урок за рік. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

24.05

 

 

 

 Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:

алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця рюкзак, середá, співчуття, теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер. (36 слів).

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

Напрямки діяльності

10.01 – 13.01

16.01- 20.01

23.01-27.01

30.01-03.02

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Свято Першого дзвоника «Дзвоник золотий усіх скликає»

День фізичної культури і спорту. «Ми всі-дружна спортивна сімя»

Виставка-конкурс квіткових композицій

«Шепчуть ніжно квіти пелюстками»

Зустріч в бібліотеці до Всеукраїнського дня бібліотек «З любовю до книги»

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Тренінг

«Ми тепер одна сімя»

Школа ввічливості «Бути людиною на Землі»

Школа ввічливості «Бути людиною на Землі»

Круглий стіл
«Увага! Діти на дорозі»

Ціннісне ставлення до

Мистецтва

Виставка малюнків «Перший раз у перший клас»

Виставка робіт

 „Обличчя моєї мами”

Бесіда

«Майстри мого краю»

Виставка робіт

 „ Я люблю свою школу”

Ціннісне ставлення до праці

Прикрасимо свою класну кімнату чистотою

Рейд «Зробимо шкільне подвір я чистим»

Рейд

 „Війна королю Бруду”

Рейд

«Зробимо кімнатні рослини чистими»

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда за круглим столом «Ти – школяр»

Конкурс на кращий плакат
„Режим дня школяра”

Бесіда «Моя зовнішність»

Виховна година «Чи важко бути добрим?»

Ціннісне ставлення до природи

Інформаційна хвилинка

Екологічна хвилинка

Бесіда «Ліс – легені планети»

Операція «Нагодуй пташку!»

Організація учнівського колективу

Тренінг «Я –це класна родина»

Вибори активу класу, розподіл доручень.

Бесіда

«Чому виникають непорозуміння?»

Гра

«Я активний учасник учнівського колективу»

Індивідуальна робота

Бесіда з дітьми з приводу змін настрою

Індивідуальна бесіда про запізнення

Індивідуальна бесіда про виконання домашнього завдання

Година спілкування «Сварки – не для нашого класу!»

Робота з батьками

Індивідуальні бесіди з приводу адаптації дітей до школи

 

 

Напрямки діяльності

06.02-10.02

13.02-17.02

20.02-24.02

27.02-03.03

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Тиждень зарубіжної літератури.

Казки зарубіжних письменників

Загальношкільна лінійка до дня вчителя

«Спасибі вам, що ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос»

Свято врожаю

До дня українського козацтва, веселі естафети

 «Козацькі забави»

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Заочна подорож «Видатні місця України»

Інформаційна хвилинка

Видатні люди мого краю

Бесіда

«Бути совісним означає»

Ціннісне ставлення до

Мистецтва

Екскурсія до краєзнавчого музею

Хвилина з мистецтвом «Таємниця однієї картини»

Виставка малюнків

«Моя сімя»

Виставка дитячих малюнків „Осінь  в народній творчості”

Ціннісне ставлення до праці

Екологічна хвилинка

Рейд перевірки стану підручників.

Рейд перевірки стану підручників.

Рейд

«Зробимо кімнатні рослини чистими»

Ціннісне ставлення до себе

Інструктаж по техніці безпеки

Бал ввічливості “Будь ласка, спасибі і будьте здорові – слова необхідні й корисні у мові”

Чиста кімна-запорука нашого здоровя

Інструктаж по техніці безпеки

Ціннісне ставлення до природи

Розповідь «тварини та рослини ашого краю занесені до Червоної книги України»

Інформаційна хвилинка

Гра-конкурс

«Їстівні та отруйні гриби нашого краю»

Практичне заняття «Удобрення квітів класної кімнати»

Організація учнівського колективу

Урок етики

Інсценізація «Якщо твій друг помилився»

Операція «Знайти нового друга»

Урок етики

Індивідуальна робота

Індивід. Бесіди про поведінку на перерві.

Індивідуальні бесіди про особисту гігієну

Індивідуальні бесіди про поведінку на уроці

Індивід. бесіди про поведінку на перерві.

Робота з батьками

Школа життя: «Всі діти мають право на любов та підтримку».

Батьківські збори

Індивідуальні бесіди з приводу успішності учнів

 

Напрямки діяльності

06.03-10.03

13.03-17.03

20.03-24.03

03.04-07.04

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Осінній бал

«Золота осінь»

Бібліоподорож «Ви сьогодні не малята, а серйозні читачі»

Інформаційно-тематична лінійка до Дня української писемності та мови «Українська мова - наш скарб»

Екскурсія « Вже брами літа замикає осінь»

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Бесіда

«Умій слухати»

Конкурс плакатів «Я за здоровий спосіб життя»

Всеукраїнська акція «Засвіти свічку»

Виховна година  на тему:”В людини повинно бути все прекрасним”

Ціннісне ставлення до

Мистецтва

Екскурсія до районного краєзнавчого музею

Виставка робіт

«А ми з мамою вдвох»

Хвилина милування скульптурою та архітектурою. «Емоції в мистецтві»

Декламація віршів

 «Поезія осені»

Ціннісне ставлення до праці

Рейд перевірки стану підручників.

Бесіда „Всі професії важливі”

Вивішування годівничок

Добродійна акція «Подарунки один одному власноруч»

Ціннісне ставлення до себе

Відверта розмова «Якби я жив, як мені хочеться…»

Урок добрих манер

Ділова гра «Що в мені не так? Мої недоліки»

Бесіда „Чистота – запорука здоровя”

Ціннісне ставлення до природи

Бесіда

«Яких ви знаєте зимових пташок?»

Інформаційна хвилинка

Круглий стіл «Як ми можемо допомогти природі»

Рейд

«Зробимо кімнатні рослини чистими»

Організація учнівського колективу

Тренінг «Ми-дружня сімя»

Концерт «Я – талант»

Тренінг «Ми – дружній колектив»

Бесіда

«Ми будемо із спортом дружити»

Індивідуальна робота

Індивідуальні бесіди про особисту гігієну

Індивідуальні бесіди про поведінку на уроці

Індивід. Бесіди про поведінку на перерві.

Бесіда «Чому варто бути доброзичливим»

Робота з батьками

Індивідуальні бесіди з батьками з приводу поведінки та успішності дітей

 

Напрямки діяльності

10.04-14.04

18.04-21.04

24.04-28.04

03.05-05.05

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Інформаційно-тематична лінійка до роковин голодомору в Україні 1932-1933рр. «Скорботний тридцять третій»

Благодійна ярмарка «Людським теплом та добротою хай зігріваються серця».

(До міжнародного дня інваліда.)

Свято Миколая в школі «Ніч перед Миколаєм»

Новорічне свято «Пригода в казковому лісі»

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

День відкритих дверей класу

Екскурсія до шкільного куточку бойової слави.

Усний журнал «Люди, які прославили Україну"

Святкова виховна година «Святий Миколай, нам помагай!»

Ціннісне ставлення до

Мистецтва

Майстри мого класу

Інсценізація народної казки

«Колобок»

Декламація віршів

 «Поезія зими»

Виготовлення сніжинок та гірлянд для прикрашання новорічної зали

Ціннісне ставлення до праці

Виховна година на тему: «Бджілка мала, та й та працює».

Конкурс

«Найохайніший зошит та підручники класу»

Виготовлення сніжинок з паперу

Виготовлення вітальних листівок батькам до Нового Року

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Ввічливі слова відкривають двері і серця»

Урок добрих справ

Бесіда

«Дав обіцянку – виконуй»

Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час

Ціннісне ставлення до природи

Рейд

«Догляд за кімнатними рослинами взимку»

Проект «Тварини твоєї місцевості»

Новорічна акція «Збережемо лісову красуню».

Конкурс на кращу іграшку для ялинки.

 

Підгодівля зимових пташок

Організація учнівського колективу

Гра «Загадки мудрого портфеля». Конкурс на кращий щоденник і зошит

Бесіда

«Мій товариш»

Подорож до країни Дружби

Новорічне свято «Новий рік на порозі»

Робота з батьками

Індивідуальні бесіди з батьками

Бесіда «Діти на дорозі»

Індивідуальні бесіди з батьками

Батьківськи збори: «Успіхи та невдачі І семестру»

Напрямки діяльності

08.05-12.05

15.05-19.05

22.05-26.05

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Інформаційно-тематична лінійка до роковин голодомору в Україні 1932-1933рр. «Скорботний тридцять третій»

Благодійна ярмарка «Людським теплом та добротою хай зігріваються серця».

(До міжнародного дня інваліда.)

Свято Миколая в школі «Ніч перед Миколаєм»

Новорічне свято «Пригода в казковому лісі»

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

День відкритих дверей класу

Екскурсія до шкільного куточку бойової слави.

Усний журнал «Люди, які прославили Україну"

Святкова виховна година «Святий Миколай, нам помагай!»

Ціннісне ставлення до

Мистецтва

Майстри мого класу

Інсценізація народної казки

«Колобок»

Декламація віршів

 «Поезія зими»

Виготовлення сніжинок та гірлянд для прикрашання новорічної зали

Ціннісне ставлення до праці

Виховна година на тему: «Бджілка мала, та й та працює».

Конкурс

«Найохайніший зошит та підручники класу»

Виготовлення сніжинок з паперу

Виготовлення вітальних листівок батькам до Нового Року

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Ввічливі слова відкривають двері і серця»

Урок добрих справ

Бесіда

«Дав обіцянку – виконуй»

Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час

Ціннісне ставлення до природи

Рейд

«Догляд за кімнатними рослинами взимку»

Проект «Тварини твоєї місцевості»

Новорічна акція «Збережемо лісову красуню».

Конкурс на кращу іграшку для ялинки.

 

Підгодівля зимових пташок

Організація учнівського колективу

Гра «Загадки мудрого портфеля». Конкурс на кращий щоденник і зошит

Бесіда

«Мій товариш»

Подорож до країни Дружби

Новорічне свято «Новий рік на порозі»

Робота з батьками

Індивідуальні бесіди з батьками

Бесіда «Діти на дорозі»

Індивідуальні бесіди з батьками

Батьківськи збори: «Успіхи та невдачі І семестру»

 

Перегляд файлу

 

Літературне читання

(за підручником О.Я.Савченко, Київ Видавничий дім «Освіта» 2012)

4 години на тиждень

п/п

Зміст уроку

 

Сторінка

Дата

Примітка

Тема «Добридень тобі, Україно моя!»

 

46

Людина без Вітчизни, мов соловей без пісні.

А.Костецький «Батьківщина», (вивчення напамять) М.Чернявський «Рідний край»

66-67

10.01

 

47

Над самим Дніпром, на горах, Київ виріс і розцвів.

Н.Забіла «Древній Київ»

67-68

11.01

 

48

Калина – символ рідної землі.

В.Скуратівський «Калина», С.Жупанин «Буду я природі другом»

69-70

13.01

 

49

Людина починається з добра.

Г.Демченко «Калинка»

70-72

16.01

 

50

Хліб на столі – щастя на землі.

Т.Коломієць «Хліб». Робота з ілюстраціями

72-73

17.01

 

51

Урок позакласного читання. Україно, ясен мій цвіте!

 

18.01

 

52

Де найкраще місце на землі?

Д.Павличко «Де найкраще місце на землі?»,

блоки «Чи уважно ти читав?», «Перевір свої досягнення». Тема

74-75

20.01

 

РОЗДІЛ. ЗИМОНЬКО-СНІГУРОНЬКО,НАША БІЛОГРУДОЧКО…

 

53

Білі шати зими.

Вступ до розділу. О.Копиленко «Зима йде», В.Скомаровський «Казкові шати», народні порівняння

76-78

23.01

 

54

Мов метелики сріблисті, сніжинки біленькі, чисті.

О.Сенатович «Веселий сніг», Л.Костенко «Синички на снігу», Н.Кир’ян «Зимові слова», А.Качан «Крихта хліба»

79-81

24.01

 

55

Стоїть на узліссі ялинка моя — не зрубайте її!

С.Носань «Ялинка», Олександр Олесь «Ялинка», Л.Глібов «Зимня пісенька»

81-83

25.01

 

56

Вже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати!

О.Воропай «Коляда», А.М’ястківський «На щастя, на здоров’я, на Новий рік!», колядки

84-85

27.01

 

57

В.Малишко «Веселий Новий рік».  Блок «Перевір свої досягнення»

86-87

30.01

 

58

Бібліотечний урок. Зустріч з дитячими журналами. Тема

 

 

31.01

 

59

Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема

 

 

01.02

 

РОЗДІЛ. ТАРАС ГРИГОРОВИЧ ШЕВЧЕНКО – ВЕЛИКИЙ НАРОДНИЙ ПОЕТ І ХУДОЖНИК

 

60

Дитячі роки великого Кобзаря.

Автопортрет «Тарас Шевченко», Д.Красицький «Тарас Шевченко», бібліографічні відомості про поета

88-90

03.02

 

61

Образ української природи в поезії і малюнках Тараса Шевченка.

«Світає, край неба палає...», «Встала й весна...», «Вранці», «Зоре моя вечірняя». Вивчення напамять за вибором.  Блок «Перевір свої досягнення»

90-93

06.02

 

62

Урок позакласного читання. Тарас Шевченко

 

07.02

 

63

Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема

 

 

08.02

 

РОЗДІЛ. ТВОРИ УКРАЇНСЬКИЇ ПИСЬМЕННИКІВ

Тема. Вірші цікаві і різні

 

64

Вірші поетичні картини природи.

Вступ до розділу. М.Рильський «Зима», Леся Українка «Красо України, Подолля!», короткі відомості про життя і творчість поетів

94-96

10.02

 

65

Образ зими у вірші Ліни Костенко.

Л.Костенко «Пряля», короткі відомості про життя і творчість поетеси

97-98

13.02

 

66

Вірш-діалог.

Короткі відомості про життя і творчість поетеси Марійки Підгірянки, Марійка Підгірянка «Розмова про сонце», загадки, В.Марсюк «Рідна гора»

98-100

14.02

 

67

Вірш-небилиця.

Короткі відомості про життя і творчість поета, П.Воронько «Картина»

100-101

15.02

 

68

Вірш-безконечник.

І.Світличний «Безконечник»

101-102

17.02

 

69

Вірш-загадка.

Короткі відомості про життя і творчість поета, Л.Глібов «Котилася тарілочка».

 

103-104

20.02

 

70

Блок «Чи уважно ти читав?». Творче завдання. Спроба скласти свій вірш.

104

21.02

 

71

Урок позакласного читання. А вже весна, а вже красна. Тема.

 

22.02

 

Тема. Казковий дивосвіт

 

72

Яке частування, таке й дякування.

Короткі відомості про життя і творчість письменника, І. Франко «Лисичка і Журавель»

105-107

24.02

 

73

Розкажу вам, діти, казку…

Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»

107-108

27.02

 

74

Дива у садочку-зеленочку.

Л.Костенко «Бузиновий цар»

109-110

28.02

 

75

Хто вміє читати – буде багато знати.

Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка».
Блок «Чи уважно ти читав?»

110-112

01.03

 

 

Тема. Оповідання про світ дитинства

 

 

76

Радість розуміння.

Вступ до теми, короткі відомості про життя і творчість письменника, В.Сухомлинський «У привокзальному садку»

113-115

03.03

 

77

Подарувати радість – це ж так просто...

В.Сухомлинський «Про що думала Марійка»

115-116

06.03

 

78

Урок позакласного читання. Казки українських письменників.

 

07.03

 

79

Людяність дорожча за багатство.

В.Сухомлинський «Горбатенька дівчинка»

116-117

10.03

 

80

Совість – у людини головне!

Короткі відомості про життя і творчість письменника, В.Нестайко «Руденький»

118-119

13.03

 

81

Сміливий вчинок.

«Він живий» за В.Кавою, загадка

120-121

14.03

 

82

Чи буває морозиво гірким?

М.Конончук «Гірке морозиво»

122-124

15.03

 

83

Цікаві факти про тварин.

«Чому кішка так часто вмивається?» з енциклопедії «Дітям про все на світі»

124-125

17.03

 

84

Чи можна керувати дощем?

А.Григорук «Як «видоїти» хмару?»

125-126

20.03

 

85

Історія іграшок.

Л.Гладун «Державний музей іграшки»

 

127-129

21.03

 

86

Бібліотечний урок. Сторінками улюблених книг.

 

22.03

 

87

Блок «Перевір свої досягнення», О.Савченко «Шукай нові знання»

 

 

24.03

 

88

Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема.

 

 

 

03.04

 

РОЗДІЛ. ОЙ, ВЕСНА,ВЕСНА,ДНЕМ КРАСНА…

 

 

89

Будить березень весну

Вступ до розділу, українська народна пісня «Ой весна, весна…», Н.Мовчан-Карпусь «Будить березень весну…», прислів’я

130-131

04.03

 

90

В нас весела новина – повертається весна!

О.Копиленко «Весна у лісі»

Л.Костенко «Берізки по коліна у воді»

  Контрольна робота: аудіювання.

 

С. Івченко «Червона калина»

131-132

05.04

 

91

 Аналіз контрольної роботи. Чому так сталося?

Ліна Костенко «Перекинута шпаківня»

133

07.04

 

92

 Як Великдень на дворі, то й писанки на столі.

Відомості у підручнику про Великдень. К.Перелісна «Писанка». 

134

10.04

 

93

Проект «Як святкують Великдень у моєму селі»

 

11.04

 

94

Квіти – землі окраса.

«Квіти – землі окраса» за Ю.Смоличем, репродукція картини К.Білокур «Квіти під тином», «Польові квіти»

135-136

12.04

 

95

Приклади своє сумління, а природа тобі віддячить.

Г.Чубач «Я беру своє відерце»,

137

14.04

 

96

О.Копиленко «Найвеселіший місяць»

138

18.04

 

 

 

97

Екскурсія. Весняні краєвиди моєї місцевості. Складання усного опису улюбленого куточка села.

 

19.04

 

98

Усе в світі починається з мами.

Відомості у підручнику про День матері. А.Костецький «Все починається з мами»,

139

21.04

 

99

Урок позакласного читання. Материнська свята доброта.

 

24.04

 

100

В.Гринько «Мама», Леся Українка «На зеленому горбочку» Блок «Перевір свої досягнення».

140-141

25.04

 

101

Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема

 

26.04

 

РОЗДІЛ. Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО

102

Дива навколо нас.

Т.Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»

142-143

28.04

 

103

Як побачити живу казку?

В.Струтинський «Жива казка»

144-145

03.05

 

104

Порівняння збагачують нашу мову.

Д.Онкович «Город, мов килим,..», Г.Малик «Що для чого треба», загадка

146-147

05.05

 

105

Чи легко складати вірші?

П.Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші», Наталя Забіла «Як я придумала перший вірш»,

148-150

08.05

 

106

Пофантазуй. А.Качан «Забавлянка» Контрольна робота: аудіювання.

В.Сухомлинський «Камінь»

 

151

10.05

 

107

Аналіз контрольної роботи. Як побачити дива? Як про них сказати?

В.Сухомлинський «Синій світ», В.Коломієць «Лис і ліс»

152

12.05

 

108

Вчись римувати слова.

С.Жупанин «Підкажи словечко». Блок «Перевір свої досягнення»

153-154

15.05

 

109

Узагальнення і систематизація знань за розділом.

 

16.05

 

110

Робота з літературним твором(письмово). Чому липень липнем назвали.

 

17.05

 

111

 

Аналіз контрольної роботи. Урок-виставка. Моя бібліотека. 

 

19.05

 

112

Урок позакласного читання. І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом. Контроль навички читання вголос.

 

22.05

 

113

 

Презентація творчого проекту (колективний рукописний журнал) Контроль навички читання вголос. Тема

 

23.05

 

114

Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки за рік.

 

24.05

 


 

1

 

Перегляд файлу

59ec702b1545 

Міністерство освіти і науки

Рудня - Карпилівська ЗОШ І ст.

 

 

                      Затверджено                                             Погоджено:

Міністерством освіти і науки України                        Директор школи:                                                                                                                           

(наказ МОН молоді та спорту України від                 Ковтуненко В.П.

12.09.2011 №1050

Наказ МОН України від 05.08.2016 №948

«Про затвердження змін у навчальному процесі»

 

 

 

Календарне планування

для 2 класу

на ІІ семестр  2016-2017 н.р.

Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.

 

 

 

                                                                  Календарне планування склала:                                       

                                        вчитель початкових класів

                                                                  Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.

                                                                  Балинська Анастасія Василівна

 

 

 

 

                                                                                            Рудня – Карпилівська 2017

Перегляд файлу

Календарне планування з фізичної культури

3 години на тиждень

№ п/п

 

 

Зміст уроку

 

Дата

 

Примітка

46

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем.  Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Вправи на релаксацію: «Метелик ». Рухлива гра “ Повтори за мною ”.

11.01

 

47

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухлива гра “Заборонений рух”.

13.01

 

48

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок.  Ходьба: “протиходом” Тацювальні кроки. Вправи на релаксацію: «Незвичайна веселка». Рухлива гра “ Світлофор ”.

16.01

 

49

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи на релаксацію: «Сопілочка». Рухлива гра “  Подоляночка”.

18.01

 

 

 

 

 

50

Організуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами; Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Сніжки».

20.01

 

51

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба “гусениця”, “ведмідь клишоногий”. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Кинь далі!».

23.01

 

52

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Перебіжками зі сніжками».

25.01

 

53

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Біг по слідах».

27.01

 

54

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом”  Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Вежі».

30.01

 

55

Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Білі ведмеді».

01.02

 

56

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Зимові ігри «Кинь далі!».

03.02

 

57

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба перекатами з п’яти на носок. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Зимові ігри «Швидкі та влучні».

06.02

 

58

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. «Сніжкова естафета»

08.02

 

59

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «Гонка м’ячів»,

10.02

 

60

Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом” Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «М’яч сусіду»

13.02

 

61

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «М’яч середньому»

15.02

 

62

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Влучно в ціль»

17.02

 

63

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Найкраща пара»

20.02

 

64

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Влучно в обруч»

22.02

 

65

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «Гонка м’ячів»,

24.02

 

66

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч сусіду»

27.02

 

67

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч середньому»

01.03

 

68

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в ціль»

03.03

 

69

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Найкраща пара»

06.03

 

70

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в обруч»

10.03

 

71

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Гонка м’ячів»,

13.03

 

72

Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м.рухлива гра «М’яч сусіду»

15.03

 

73

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «М’яч середньому»

17.03

 

74

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в ціль»

20.01

 

75

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Найкраща пара»

22.03

 

76

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в обруч»

24.03

 

77

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Гонка м’ячів»,

03.04

 

78

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч сусіду»

05.04

 

79

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч середньому»

07.04

 

80

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Рухлива гра “Грибок”.

10.04

 

 

 

81

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки: по «купинах». Рухлива гра “  Через купини  та пеньки ”.

12.04

 

82

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки: вистрибування з присіду. Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

14.04

 

83

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба з різними положеннями рук. Стрибки зі скакалкою: на двох ногах. Рухлива гра “ Зайці у городі ”.

19.04

 

84

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: “протиходом” Стрибки зі скакалкою: на двох ногах із проміжними стрибками на місці. Рухлива гра “Грибок”.

21.04

 

85

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці. Рухлива гра “  Через купини  та пеньки ”.

24.04

 

86

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки. Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

26.04

 

87

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки зі скакалкою: обертаючи скакалку вперед. Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

28.04

 

88

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук. Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Рухлива гра “ Зайці у городі ”.

03.05

 

89

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухлива гра “Грибок”.

05.05

 

90

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок.  Ходьба: “протиходом” Стрибки у глибину: різко вигнувшись з висоти 60-80 см. Рухлива гра “  Через купини  та пеньки ”.

08.05

 

91

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Стрибки у висоту: стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

10.05

 

92

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки у висоту: стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

12.05

 

93

Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ногами. Рухлива гра “ Зайці у городі ”.

15.05

 

94

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба на носках. Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї та двох ніг. Рухлива гра “Грибок”.

17.05

 

95

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки у довжину: стрибки у довжину із присіду в присід. Рухлива гра “  Через купини  та пеньки ”.

19.05

 

96

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: “протиходом” Стрибки через перешкоди. Рухлива гра “   Вовк у канаві”. 

22.05

 

97

Підсумковий урок за ІІ семестр. Урок рухливих ігор.

 

 

24.05

 

 

1

 

Перегляд файлу

 

РОЗКЛАД УРОКІВ 2 КЛАС

п/п

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1

Літературне  читання

Літературне  читання

Літературне  читання

Основи здоровя

Літературне читання

2

Математика

Математика

Математика

Англійська мова

Математика

3

Українська мова

Українська мова

Українська мова

Трудове навчання

Природознавство

4

Природознавство

Музика

Логіка

Образотворче мистецтво

Англійська мова

5

Фізична культура

Групові заняття

Фізична культура

Інформатика

Фізична культура

6

 

 

 

Виховні заходи

 

 

 

 

 

 

Бесіди, інструктажі

з техніки безпеки

 

 

Розклад дзвінків

1

08.30 -09.10

2

09.20 – 10.00

3

10.10 – 10.50

4

11.10 – 11.50

5

12.00 – 12.40

Результат пошуку зображень за запитом "дзвінок"Результат пошуку зображень за запитом "дзвінок" 


 

zip
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку