Календарне планування для учнів 2 класу - це зібрання планувань з усіх уроків, плюс воно містить виховний план та орієнтовний розклад уроків та дзвінків. чудова допомога класоводу.
Міністерство освіти і науки
Рудня – Карпилівська ЗОШ І ст.
Затверджую:
Директор школи:
Ковтуненко В.П.
План виховної діяльності
на 2016-2017 навчальний рік
в 2 класі
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
План підготувала
класний керівник 2 класу
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Балинська Анастасія Василівна
Рудня – Карпилівська 2017
№ п/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
18 |
Народознавча студія «Традиції і свята січня» |
10.01 |
|
19 |
Година спілкування «День Соборності України». Бесіда «Водохреща» |
17.01 |
|
20 |
Розповідь «День пам’яті Героїв Крут» |
24.01 |
|
21 |
Бесіда: «Який я син (дочка)?» |
31.01 |
|
22 |
Година спілкування «Чому «…любов ніколи не перестає…»?» |
07.02 |
|
23 |
Година спілкування «Друг – це другий я» |
14.02 |
|
24 |
Розповідь з елементами бесіди « Міжнародний День рідної мови» |
21.02 |
|
25 |
Акція «Милосердя», даруємо радість людям. |
28.02 |
|
26 |
«Ми вітаємо наших дівчаток», свято до 8 березня |
07.03 |
|
27 |
Година спілкування « День пам’яті Т.Г.Шевченка» |
14.03 |
|
28 |
Година спілкування «Всесвітній День поезії» |
21.03 |
|
29 |
«Хвилинки – сміхотинки», до міжнародного дня сміху. |
04.04 |
|
30 |
Годинка довкілля «Зроби планету гарною!» |
11.04 |
|
31 |
Акція «Первоцвіти просять захисту»,присвячена до дня довкілля. |
18.04 |
|
32 |
Святкова вікторина «Всезнайко» |
25.04 |
|
33 |
Година спілкування «Уклін вам ветерани», присвячена до Дня перемоги. |
16.05 |
|
34 |
Творча виставка класу «Таланти твої, Україно!» |
23.05 |
|
Групові заняття
1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
Предмет |
Дата |
Примітка |
16 |
|
|
10.01 |
|
17 |
|
|
17.01
|
|
18 |
|
|
24.01 |
|
19 |
|
|
31.01 |
|
20 |
|
|
07.02 |
|
21 |
|
|
14.02 |
|
22 |
|
|
21.02 |
|
23 |
|
|
28.02 |
|
24 |
|
|
07.03 |
|
25 |
|
|
14.03 |
|
26 |
|
|
21.03 |
|
27 |
|
|
04.04 |
|
28 |
|
|
11.04 |
|
29 |
|
|
18.04 |
|
30 |
|
|
25.04 |
|
31 |
|
|
16.05 |
|
32 |
|
|
23.05 |
|
Календарне планування уроків української мови
(за підручником Вашуленко М.С., Дубовик С.Г., Видавничий дiм "Освiта"
Рік видання 2012)
3 години на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку
|
Впр. |
Дата |
Примітка |
|||||||||
РЕЧЕННЯ |
|||||||||||||
61 |
Поняття про речення. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення. |
222-226 |
10.01 |
|
|||||||||
62 |
Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і написання слова теáтр. |
227-230 |
11.01 |
|
|||||||||
63 |
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. |
231-234 |
16.01 |
|
|||||||||
64 |
Урок розвитку мовлення. Складання казки з деформованих речень. |
зош.с.40 |
17.01 |
|
|||||||||
65 |
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Засвоєння питальних слів. |
235-238 |
18.01 |
|
|||||||||
66 |
Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки. Інтонація речень, різних за метою висловлювання. |
239-242 |
23.01 |
|
|||||||||
67 |
Речення, у яких є повідомлення або запитання. Спостереження за інтонацією таких речень. |
243-246 |
24.01 |
|
|||||||||
68 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. |
247-250 |
25.01 |
|
|||||||||
69 |
Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям. |
251-255 |
30.01 |
|
|||||||||
70 |
Урок розвитку мовлення. Складання тексту за даним початком . |
зош.с.28 |
31.01 |
|
|||||||||
71 |
Головні слова в реченні. Вимова і написання слова ноутбук. |
257-262 |
01.02 |
|
|||||||||
72 |
Визначення головних слів у реченні. |
263-265 |
06.02 |
|
|||||||||
73 |
Зв’язок слів у реченні за питаннями. |
266-269 |
07.02 |
|
|||||||||
74 |
Побудова речень. Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речень. |
270-274 |
08.02 |
|
|||||||||
75 |
Контрольна робота з мовної теми «Речення» |
|
13.02 |
|
|||||||||
76 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. Які бувають речення? Для чого вони вживаються? Розділові знаки вкінці речень. |
275-278 |
14.02 |
|
|||||||||
СЛОВО Іменник |
СЛОВО |
|
|||||||||||
77 |
Вступ. Спостереження за лексичним значенням слова. Слова, які означають назви предметів(іменники). |
279-282 |
15.02 |
|
|||||||||
78 |
Урок розвитку мовлення. Вчимося малювати словами. Опис іграшки. |
зош.с.36 |
20.02 |
|
|||||||||
79 |
Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою або родовою). Вимова і написання слів понеділок, середа, четвер, понеділок, неділя. |
283-287 |
21.02 |
|
|||||||||
80 |
Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін. |
288-295 |
22.02 |
|
|||||||||
81 |
Велика буква в іменах по батькові та прізвищах. |
296- 303 |
27.02 |
|
|||||||||
82 |
Велика буква у кличках тварин. |
304- 306 |
28.02 |
|
|||||||||
83 |
Розпізнавання та написання слів,які пишуться з великої букви в іменах по батькові та прізвищах, кличках тварин. |
307-311 |
01.03 |
|
|||||||||
84 |
Урок розвитку мовлення. Вчимося розповідати. Побудова тексту – розповіді за опорними словами. |
зош.с.44 |
06.03 |
|
|||||||||
85 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Навчальний диктант. Велика буква у словах. |
312-317 |
07.03 |
|
|||||||||
Прикметник |
Прикметник
|
|
|||||||||||
86 |
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова і написання слова ознака.. |
318-322 |
13.03 |
|
|||||||||
87 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато. Вимова і написання слова червóний, черговúй. |
323-326 |
14.03 |
|
|||||||||
88 |
Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова календáр. |
327-330 |
15.03 |
|
|||||||||
89 |
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками. |
331-334 |
20.03 |
|
|||||||||
90 |
Урок розвитку мовлення. Загадковий світ птахів. Складання загадки. |
зош.с.30 |
21.03 |
|
|||||||||
91 |
Контрольна робота. Діалог (усно) |
|
22.03 |
|
|||||||||
92 |
Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Самостійна робота. Закріплення знань про прикметник. |
335-338 |
03.04 |
|
|||||||||
Дієслово |
|||||||||||||
93
|
Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова). Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
339-345
|
04.04
|
|
|||||||||
94 |
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен. |
346-349 |
05.04 |
|
|||||||||
95 |
Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Вимова і написання слів медаль, герой |
352-356 |
10.04 |
|
|||||||||
96 |
Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням. |
357-359 |
11.04 |
|
|||||||||
97 |
Урок розвитку мовлення. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички. |
зош.с.48 |
12.04 |
|
|||||||||
98 |
Спостереження за багатозначними словами - назвами дій. Самостійна робота. Закріплення знань про дієслово. |
360-364 |
18.04 |
|
|||||||||
Службові слова |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
99 |
Уявлення про службові слова і їх роль у реченні. |
365-367 |
19.04 |
|
|||||||||
100 |
Спостереження за роллю службових слів у реченні. |
368-371 |
24.04 |
|
|||||||||
101 |
Урок розвитку мовлення. Складання тексту – міркування. |
зош.с.51 |
25.04 |
|
|||||||||
102 |
Контрольна робота з мовної теми «Слово» |
|
26.04 |
|
|||||||||
103 |
Аналіз контрольної роботи. Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях. |
372-375 |
03.05 |
|
|||||||||
Повторення вивченого за рік
|
|||||||||||||
104 |
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. |
416-421 |
08.05 |
|
|||||||||
105 |
Контрольна робота. Списування «Весна»
|
|
10.05 |
|
|||||||||
106 |
Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку мовлення. Екскурсія громадськими місцями. Складання записки. Слова ввічливості. |
зош.с.55 |
15.05 |
|
|||||||||
107 |
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. |
422-424 |
16.05 |
|
|||||||||
108 |
Контрольна робота. Диктант «Друзі» |
|
17.05 |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
109 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань за рік |
425-430 |
22.05 |
|
|||||||||
110 |
Урок розвитку мовлення. Удосконалення текстів |
зош.с.58 |
23.05 |
|
|||||||||
111 |
Підсумковий урок за рік. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
24.05 |
|
|||||||||
Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця рюкзак, середá, співчуття, теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер. (36 слів).
1
Напрямки діяльності |
10.01 – 13.01 |
16.01- 20.01 |
23.01-27.01 |
30.01-03.02 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Свято Першого дзвоника «Дзвоник золотий усіх скликає» |
День фізичної культури і спорту. «Ми всі-дружна спортивна сім’я» |
Виставка-конкурс квіткових композицій «Шепчуть ніжно квіти пелюстками» |
Зустріч в бібліотеці до Всеукраїнського дня бібліотек «З любов’ю до книги» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Тренінг «Ми тепер одна сім’я» |
Школа ввічливості «Бути людиною на Землі» |
Школа ввічливості «Бути людиною на Землі» |
Круглий стіл |
Ціннісне ставлення до Мистецтва |
Виставка малюнків «Перший раз у перший клас» |
Виставка робіт „Обличчя моєї мами” |
Бесіда «Майстри мого краю» |
Виставка робіт „ Я люблю свою школу” |
Ціннісне ставлення до праці |
Прикрасимо свою класну кімнату чистотою |
Рейд «Зробимо шкільне подвір ’я чистим» |
Рейд „Війна королю Бруду” |
Рейд «Зробимо кімнатні рослини чистими» |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда за круглим столом «Ти – школяр» |
Конкурс на кращий плакат |
Бесіда «Моя зовнішність» |
Виховна година «Чи важко бути добрим?» |
Ціннісне ставлення до природи |
Інформаційна хвилинка |
Екологічна хвилинка |
Бесіда «Ліс – легені планети» |
Операція «Нагодуй пташку!» |
Організація учнівського колективу |
Тренінг «Я –це класна родина» |
Вибори активу класу, розподіл доручень. |
Бесіда «Чому виникають непорозуміння?» |
Гра «Я активний учасник учнівського колективу» |
Індивідуальна робота |
Бесіда з дітьми з приводу змін настрою |
Індивідуальна бесіда про запізнення |
Індивідуальна бесіда про виконання домашнього завдання |
Година спілкування «Сварки – не для нашого класу!» |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з приводу адаптації дітей до школи |
Напрямки діяльності |
06.02-10.02 |
13.02-17.02 |
20.02-24.02 |
27.02-03.03 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Тиждень зарубіжної літератури. Казки зарубіжних письменників |
Загальношкільна лінійка до дня вчителя «Спасибі вам, що ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос» |
Свято врожаю |
До дня українського козацтва, веселі естафети «Козацькі забави» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Заочна подорож «Видатні місця України» |
Інформаційна хвилинка |
Видатні люди мого краю |
Бесіда «Бути совісним означає» |
Ціннісне ставлення до Мистецтва |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
Хвилина з мистецтвом «Таємниця однієї картини» |
Виставка малюнків «Моя сім’я» |
Виставка дитячих малюнків „Осінь в народній творчості” |
Ціннісне ставлення до праці |
Екологічна хвилинка |
Рейд перевірки стану підручників. |
Рейд перевірки стану підручників. |
Рейд «Зробимо кімнатні рослини чистими» |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по техніці безпеки |
Бал ввічливості “Будь ласка, спасибі і будьте здорові – слова необхідні й корисні у мові” |
Чиста кімна-запорука нашого здоров’я |
Інструктаж по техніці безпеки |
Ціннісне ставлення до природи |
Розповідь «тварини та рослини ашого краю занесені до Червоної книги України» |
Інформаційна хвилинка |
Гра-конкурс «Їстівні та отруйні гриби нашого краю» |
Практичне заняття «Удобрення квітів класної кімнати» |
Організація учнівського колективу |
Урок етики |
Інсценізація «Якщо твій друг помилився» |
Операція «Знайти нового друга» |
Урок етики |
Індивідуальна робота |
Індивід. Бесіди про поведінку на перерві. |
Індивідуальні бесіди про особисту гігієну |
Індивідуальні бесіди про поведінку на уроці |
Індивід. бесіди про поведінку на перерві. |
Робота з батьками |
Школа життя: «Всі діти мають право на любов та підтримку». |
Батьківські збори |
Індивідуальні бесіди з приводу успішності учнів |
Напрямки діяльності |
06.03-10.03 |
13.03-17.03 |
20.03-24.03 |
03.04-07.04 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Осінній бал «Золота осінь» |
Бібліоподорож «Ви сьогодні не малята, а серйозні читачі» |
Інформаційно-тематична лінійка до Дня української писемності та мови «Українська мова - наш скарб» |
Екскурсія « Вже брами літа замикає осінь» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Умій слухати» |
Конкурс плакатів «Я за здоровий спосіб життя» |
Всеукраїнська акція «Засвіти свічку» |
Виховна година на тему:”В людини повинно бути все прекрасним” |
Ціннісне ставлення до Мистецтва |
Екскурсія до районного краєзнавчого музею |
Виставка робіт «А ми з мамою вдвох» |
Хвилина милування скульптурою та архітектурою. «Емоції в мистецтві» |
Декламація віршів «Поезія осені» |
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд перевірки стану підручників. |
Бесіда „Всі професії важливі” |
Вивішування годівничок |
Добродійна акція «Подарунки один одному власноруч» |
Ціннісне ставлення до себе |
Відверта розмова «Якби я жив, як мені хочеться…» |
Урок добрих манер |
Ділова гра «Що в мені не так? Мої недоліки» |
Бесіда „Чистота – запорука здоров’я” |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Яких ви знаєте зимових пташок?» |
Інформаційна хвилинка |
Круглий стіл «Як ми можемо допомогти природі» |
Рейд «Зробимо кімнатні рослини чистими» |
Організація учнівського колективу |
Тренінг «Ми-дружня сім’я» |
Концерт «Я – талант» |
Тренінг «Ми – дружній колектив» |
Бесіда «Ми будемо із спортом дружити» |
Індивідуальна робота |
Індивідуальні бесіди про особисту гігієну |
Індивідуальні бесіди про поведінку на уроці |
Індивід. Бесіди про поведінку на перерві. |
Бесіда «Чому варто бути доброзичливим» |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками з приводу поведінки та успішності дітей |
Напрямки діяльності |
10.04-14.04 |
18.04-21.04 |
24.04-28.04 |
03.05-05.05 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційно-тематична лінійка до роковин голодомору в Україні 1932-1933рр. «Скорботний тридцять третій» |
Благодійна ярмарка «Людським теплом та добротою хай зігріваються серця». (До міжнародного дня інваліда.) |
Свято Миколая в школі «Ніч перед Миколаєм» |
Новорічне свято «Пригода в казковому лісі» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
День відкритих дверей класу |
Екскурсія до шкільного куточку бойової слави. |
Усний журнал «Люди, які прославили Україну" |
Святкова виховна година «Святий Миколай, нам помагай!» |
Ціннісне ставлення до Мистецтва |
Майстри мого класу |
Інсценізація народної казки «Колобок» |
Декламація віршів «Поезія зими» |
Виготовлення сніжинок та гірлянд для прикрашання новорічної зали |
Ціннісне ставлення до праці |
Виховна година на тему: «Бджілка мала, та й та працює». |
Конкурс «Найохайніший зошит та підручники класу» |
Виготовлення сніжинок з паперу |
Виготовлення вітальних листівок батькам до Нового Року |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Ввічливі слова відкривають двері і серця» |
Урок добрих справ |
Бесіда «Дав обіцянку – виконуй» |
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час |
Ціннісне ставлення до природи |
Рейд «Догляд за кімнатними рослинами взимку» |
Проект «Тварини твоєї місцевості» |
Новорічна акція «Збережемо лісову красуню». Конкурс на кращу іграшку для ялинки.
|
Підгодівля зимових пташок |
Організація учнівського колективу |
Гра «Загадки мудрого портфеля». Конкурс на кращий щоденник і зошит |
Бесіда «Мій товариш» |
Подорож до країни Дружби |
Новорічне свято «Новий рік на порозі» |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Бесіда «Діти на дорозі» |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Батьківськи збори: «Успіхи та невдачі І семестру» |
Напрямки діяльності |
08.05-12.05 |
15.05-19.05 |
22.05-26.05 |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційно-тематична лінійка до роковин голодомору в Україні 1932-1933рр. «Скорботний тридцять третій» |
Благодійна ярмарка «Людським теплом та добротою хай зігріваються серця». (До міжнародного дня інваліда.) |
Свято Миколая в школі «Ніч перед Миколаєм» |
Новорічне свято «Пригода в казковому лісі» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
День відкритих дверей класу |
Екскурсія до шкільного куточку бойової слави. |
Усний журнал «Люди, які прославили Україну" |
Святкова виховна година «Святий Миколай, нам помагай!» |
Ціннісне ставлення до Мистецтва |
Майстри мого класу |
Інсценізація народної казки «Колобок» |
Декламація віршів «Поезія зими» |
Виготовлення сніжинок та гірлянд для прикрашання новорічної зали |
Ціннісне ставлення до праці |
Виховна година на тему: «Бджілка мала, та й та працює». |
Конкурс «Найохайніший зошит та підручники класу» |
Виготовлення сніжинок з паперу |
Виготовлення вітальних листівок батькам до Нового Року |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Ввічливі слова відкривають двері і серця» |
Урок добрих справ |
Бесіда «Дав обіцянку – виконуй» |
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час |
Ціннісне ставлення до природи |
Рейд «Догляд за кімнатними рослинами взимку» |
Проект «Тварини твоєї місцевості» |
Новорічна акція «Збережемо лісову красуню». Конкурс на кращу іграшку для ялинки.
|
Підгодівля зимових пташок |
Організація учнівського колективу |
Гра «Загадки мудрого портфеля». Конкурс на кращий щоденник і зошит |
Бесіда «Мій товариш» |
Подорож до країни Дружби |
Новорічне свято «Новий рік на порозі» |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Бесіда «Діти на дорозі» |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Батьківськи збори: «Успіхи та невдачі І семестру» |
Літературне читання
(за підручником О.Я.Савченко, Київ Видавничий дім «Освіта» 2012)
4 години на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку
|
Сторінка |
Дата |
Примітка |
Тема «Добридень тобі, Україно моя!»
|
||||
46 |
Людина без Вітчизни, мов соловей без пісні. А.Костецький «Батьківщина», (вивчення напам’ять) М.Чернявський «Рідний край» |
66-67 |
10.01 |
|
47 |
Над самим Дніпром, на горах, Київ виріс і розцвів. Н.Забіла «Древній Київ» |
67-68 |
11.01 |
|
48 |
Калина – символ рідної землі. В.Скуратівський «Калина», С.Жупанин «Буду я природі другом» |
69-70 |
13.01 |
|
49 |
Людина починається з добра. Г.Демченко «Калинка» |
70-72 |
16.01 |
|
50 |
Хліб на столі – щастя на землі. Т.Коломієць «Хліб». Робота з ілюстраціями |
72-73 |
17.01 |
|
51 |
Урок позакласного читання. Україно, ясен мій цвіте! |
|
18.01 |
|
52 |
Де найкраще місце на землі? Д.Павличко «Де найкраще місце на землі?», блоки «Чи уважно ти читав?», «Перевір свої досягнення». Тема |
74-75 |
20.01 |
|
РОЗДІЛ. ЗИМОНЬКО-СНІГУРОНЬКО,НАША БІЛОГРУДОЧКО…
|
||||
53 |
Білі шати зими. Вступ до розділу. О.Копиленко «Зима йде», В.Скомаровський «Казкові шати», народні порівняння |
76-78 |
23.01 |
|
54 |
Мов метелики сріблисті, сніжинки біленькі, чисті. О.Сенатович «Веселий сніг», Л.Костенко «Синички на снігу», Н.Кир’ян «Зимові слова», А.Качан «Крихта хліба» |
79-81 |
24.01 |
|
55 |
Стоїть на узліссі ялинка моя — не зрубайте її! С.Носань «Ялинка», Олександр Олесь «Ялинка», Л.Глібов «Зимня пісенька» |
81-83 |
25.01 |
|
56 |
Вже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати! О.Воропай «Коляда», А.М’ястківський «На щастя, на здоров’я, на Новий рік!», колядки |
84-85 |
27.01 |
|
57 |
В.Малишко «Веселий Новий рік». Блок «Перевір свої досягнення» |
86-87 |
30.01 |
|
58 |
Бібліотечний урок. Зустріч з дитячими журналами. Тема
|
|
31.01 |
|
59 |
Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема
|
|
01.02 |
|
РОЗДІЛ. ТАРАС ГРИГОРОВИЧ ШЕВЧЕНКО – ВЕЛИКИЙ НАРОДНИЙ ПОЕТ І ХУДОЖНИК
|
||||
60 |
Дитячі роки великого Кобзаря. Автопортрет «Тарас Шевченко», Д.Красицький «Тарас Шевченко», бібліографічні відомості про поета |
88-90 |
03.02 |
|
61 |
Образ української природи в поезії і малюнках Тараса Шевченка. «Світає, край неба палає...», «Встала й весна...», «Вранці», «Зоре моя вечірняя». Вивчення напам’ять за вибором. Блок «Перевір свої досягнення» |
90-93 |
06.02 |
|
62 |
Урок позакласного читання. Тарас Шевченко |
|
07.02 |
|
63 |
Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема
|
|
08.02 |
|
РОЗДІЛ. ТВОРИ УКРАЇНСЬКИЇ ПИСЬМЕННИКІВ Тема. Вірші цікаві і різні
|
||||
64 |
Вірші поетичні картини природи. Вступ до розділу. М.Рильський «Зима», Леся Українка «Красо України, Подолля!», короткі відомості про життя і творчість поетів |
94-96 |
10.02 |
|
65 |
Образ зими у вірші Ліни Костенко. Л.Костенко «Пряля», короткі відомості про життя і творчість поетеси |
97-98 |
13.02 |
|
66 |
Вірш-діалог. Короткі відомості про життя і творчість поетеси Марійки Підгірянки, Марійка Підгірянка «Розмова про сонце», загадки, В.Марсюк «Рідна гора» |
98-100 |
14.02 |
|
67 |
Вірш-небилиця. Короткі відомості про життя і творчість поета, П.Воронько «Картина» |
100-101 |
15.02 |
|
68 |
Вірш-безконечник. І.Світличний «Безконечник» |
101-102 |
17.02 |
|
69 |
Вірш-загадка. Короткі відомості про життя і творчість поета, Л.Глібов «Котилася тарілочка».
|
103-104 |
20.02 |
|
70 |
Блок «Чи уважно ти читав?». Творче завдання. Спроба скласти свій вірш. |
104 |
21.02 |
|
71 |
Урок позакласного читання. А вже весна, а вже красна. Тема. |
|
22.02 |
|
Тема. Казковий дивосвіт
|
||||
72 |
Яке частування, таке й дякування. Короткі відомості про життя і творчість письменника, І. Франко «Лисичка і Журавель» |
105-107 |
24.02 |
|
73 |
Розкажу вам, діти, казку… Марійка Підгірянка «Безконечні казочки» |
107-108 |
27.02 |
|
74 |
Дива у садочку-зеленочку. Л.Костенко «Бузиновий цар» |
109-110 |
28.02 |
|
75 |
Хто вміє читати – буде багато знати.
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка». |
110-112 |
01.03 |
|
Тема. Оповідання про світ дитинства
|
||||
76 |
Радість розуміння. Вступ до теми, короткі відомості про життя і творчість письменника, В.Сухомлинський «У привокзальному садку» |
113-115 |
03.03 |
|
77 |
Подарувати радість – це ж так просто... В.Сухомлинський «Про що думала Марійка» |
115-116 |
06.03 |
|
78 |
Урок позакласного читання. Казки українських письменників. |
|
07.03 |
|
79 |
Людяність дорожча за багатство. В.Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» |
116-117 |
10.03 |
|
80 |
Совість – у людини головне! Короткі відомості про життя і творчість письменника, В.Нестайко «Руденький» |
118-119 |
13.03 |
|
81 |
Сміливий вчинок. «Він живий» за В.Кавою, загадка |
120-121 |
14.03 |
|
82 |
Чи буває морозиво гірким? М.Конончук «Гірке морозиво» |
122-124 |
15.03 |
|
83 |
Цікаві факти про тварин. «Чому кішка так часто вмивається?» з енциклопедії «Дітям про все на світі» |
124-125 |
17.03 |
|
84 |
Чи можна керувати дощем? А.Григорук «Як «видоїти» хмару?» |
125-126 |
20.03 |
|
85 |
Історія іграшок. Л.Гладун «Державний музей іграшки»
|
127-129 |
21.03 |
|
86 |
Бібліотечний урок. Сторінками улюблених книг. |
|
22.03 |
|
87 |
Блок «Перевір свої досягнення», О.Савченко «Шукай нові знання»
|
|
24.03 |
|
88 |
Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема.
|
|
03.04 |
|
РОЗДІЛ. ОЙ, ВЕСНА,ВЕСНА,ДНЕМ КРАСНА…
|
||||
89 |
Будить березень весну Вступ до розділу, українська народна пісня «Ой весна, весна…», Н.Мовчан-Карпусь «Будить березень весну…», прислів’я |
130-131 |
04.03 |
|
90 |
В нас весела новина – повертається весна! О.Копиленко «Весна у лісі» Л.Костенко «Берізки по коліна у воді» Контрольна робота: аудіювання.
С. Івченко «Червона калина» |
131-132 |
05.04 |
|
91 |
Аналіз контрольної роботи. Чому так сталося? Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» |
133 |
07.04 |
|
92 |
Як Великдень на дворі, то й писанки на столі. Відомості у підручнику про Великдень. К.Перелісна «Писанка». |
134 |
10.04 |
|
93 |
Проект «Як святкують Великдень у моєму селі» |
|
11.04 |
|
94 |
Квіти – землі окраса. «Квіти – землі окраса» за Ю.Смоличем, репродукція картини К.Білокур «Квіти під тином», «Польові квіти» |
135-136 |
12.04 |
|
95 |
Приклади своє сумління, а природа тобі віддячить. Г.Чубач «Я беру своє відерце», |
137 |
14.04 |
|
96 |
О.Копиленко «Найвеселіший місяць» |
138 |
18.04 |
|
97 |
Екскурсія. Весняні краєвиди моєї місцевості. Складання усного опису улюбленого куточка села. |
|
19.04 |
|
98 |
Усе в світі починається з мами. Відомості у підручнику про День матері. А.Костецький «Все починається з мами», |
139 |
21.04 |
|
99 |
Урок позакласного читання. Материнська свята доброта. |
|
24.04 |
|
100 |
В.Гринько «Мама», Леся Українка «На зеленому горбочку» Блок «Перевір свої досягнення». |
140-141 |
25.04 |
|
101 |
Узагальнення та систематизація знань за розділом. Тема |
|
26.04 |
|
РОЗДІЛ. Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО |
||||
102 |
Дива навколо нас. Т.Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник» |
142-143 |
28.04 |
|
103 |
Як побачити живу казку? В.Струтинський «Жива казка» |
144-145 |
03.05 |
|
104 |
Порівняння збагачують нашу мову. Д.Онкович «Город, мов килим,..», Г.Малик «Що для чого треба», загадка |
146-147 |
05.05 |
|
105 |
Чи легко складати вірші? П.Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші», Наталя Забіла «Як я придумала перший вірш», |
148-150 |
08.05 |
|
106 |
Пофантазуй. А.Качан «Забавлянка» Контрольна робота: аудіювання. В.Сухомлинський «Камінь»
|
151 |
10.05 |
|
107 |
Аналіз контрольної роботи. Як побачити дива? Як про них сказати? В.Сухомлинський «Синій світ», В.Коломієць «Лис і ліс» |
152 |
12.05 |
|
108 |
Вчись римувати слова. С.Жупанин «Підкажи словечко». Блок «Перевір свої досягнення» |
153-154 |
15.05 |
|
109 |
Узагальнення і систематизація знань за розділом. |
|
16.05 |
|
110 |
Робота з літературним твором(письмово). Чому липень липнем назвали. |
|
17.05 |
|
111
|
Аналіз контрольної роботи. Урок-виставка. Моя бібліотека. |
|
19.05 |
|
112 |
Урок позакласного читання. І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом. Контроль навички читання вголос. |
|
22.05 |
|
113
|
Презентація творчого проекту (колективний рукописний журнал) Контроль навички читання вголос. Тема |
|
23.05 |
|
114 |
Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки за рік. |
|
24.05 |
|
1
Міністерство освіти і науки
Рудня - Карпилівська ЗОШ І ст.
Затверджено Погоджено:
Міністерством освіти і науки України Директор школи:
(наказ МОН молоді та спорту України від Ковтуненко В.П.
12.09.2011 №1050
Наказ МОН України від 05.08.2016 №948
«Про затвердження змін у навчальному процесі»
Календарне планування
для 2 класу
на ІІ семестр 2016-2017 н.р.
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Календарне планування склала:
вчитель початкових класів
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Балинська Анастасія Василівна
Рудня – Карпилівська 2017
Календарне планування з фізичної культури
3 години на тиждень
№ п/п
|
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|
46 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Вправи на релаксацію: «Метелик ». Рухлива гра “ Повтори за мною ”. |
11.01 |
|
|
47 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухлива гра “Заборонений рух”. |
13.01 |
|
|
48 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом” Тацювальні кроки. Вправи на релаксацію: «Незвичайна веселка». Рухлива гра “ Світлофор ”. |
16.01 |
|
|
49 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи на релаксацію: «Сопілочка». Рухлива гра “ Подоляночка”. |
18.01 |
|
|
|
|
|
|
|
50 |
Організуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами; Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Сніжки». |
20.01 |
|
|
51 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба “гусениця”, “ведмідь клишоногий”. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Кинь далі!». |
23.01 |
|
|
52 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Зимові ігри «Перебіжками зі сніжками». |
25.01 |
|
|
53 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Біг по слідах». |
27.01 |
|
|
54 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом” Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Вежі». |
30.01 |
|
|
55 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Зимові ігри «Білі ведмеді». |
01.02 |
|
|
56 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Зимові ігри «Кинь далі!». |
03.02 |
|
|
57 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба перекатами з п’яти на носок. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Зимові ігри «Швидкі та влучні». |
06.02 |
|
|
58 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. «Сніжкова естафета» |
08.02 |
|
|
59 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
10.02 |
|
|
60 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом” Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «М’яч сусіду» |
13.02 |
|
|
61 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «М’яч середньому» |
15.02 |
|
|
62 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
17.02 |
|
|
63 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Найкраща пара» |
20.02 |
|
|
64 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
22.02 |
|
|
65 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
24.02 |
|
|
66 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч сусіду» |
27.02 |
|
|
67 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч середньому» |
01.03 |
|
|
68 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в ціль» |
03.03 |
|
|
69 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Найкраща пара» |
06.03 |
|
|
70 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в обруч» |
10.03 |
|
|
71 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
13.03 |
|
|
72 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м.рухлива гра «М’яч сусіду» |
15.03 |
|
|
73 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «М’яч середньому» |
17.03 |
|
|
74 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
20.01 |
|
|
75 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Найкраща пара» |
22.03 |
|
|
76 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
24.03 |
|
|
77 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
03.04 |
|
|
78 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч сусіду» |
05.04 |
|
|
79 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч середньому» |
07.04 |
|
|
80 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Рухлива гра “Грибок”. |
10.04 |
|
|
|
|
|||
81 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки: по «купинах». Рухлива гра “ Через купини та пеньки ”. |
12.04 |
|
|
82 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки: вистрибування з присіду. Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
14.04 |
|
|
83 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба з різними положеннями рук. Стрибки зі скакалкою: на двох ногах. Рухлива гра “ Зайці у городі ”. |
19.04 |
|
|
84 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Стрибки зі скакалкою: на двох ногах із проміжними стрибками на місці. Рухлива гра “Грибок”. |
21.04 |
|
|
85 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці. Рухлива гра “ Через купини та пеньки ”. |
24.04 |
|
|
86 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки. Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
26.04 |
|
|
87 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки зі скакалкою: обертаючи скакалку вперед. Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
28.04 |
|
|
88 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук. Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Рухлива гра “ Зайці у городі ”. |
03.05 |
|
|
89 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухлива гра “Грибок”. |
05.05 |
|
|
90 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Ходьба: “протиходом” Стрибки у глибину: різко вигнувшись з висоти 60-80 см. Рухлива гра “ Через купини та пеньки ”. |
08.05 |
|
|
91 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Стрибки у висоту: стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
10.05 |
|
|
92 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Стрибки у висоту: стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
12.05 |
|
|
93 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ногами. Рухлива гра “ Зайці у городі ”. |
15.05 |
|
|
94 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба на носках. Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї та двох ніг. Рухлива гра “Грибок”. |
17.05 |
|
|
95 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Стрибки у довжину: стрибки у довжину із присіду в присід. Рухлива гра “ Через купини та пеньки ”. |
19.05 |
|
|
96 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Стрибки через перешкоди. Рухлива гра “ Вовк у канаві”. |
22.05 |
|
|
97 |
Підсумковий урок за ІІ семестр. Урок рухливих ігор.
|
24.05 |
|
|
1
РОЗКЛАД УРОКІВ 2 КЛАС |
|||||
№ п/п |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
Літературне читання |
Літературне читання |
Літературне читання |
Основи здоров’я |
Літературне читання |
2 |
Математика |
Математика |
Математика |
Англійська мова |
Математика |
3 |
Українська мова |
Українська мова |
Українська мова |
Трудове навчання |
Природознавство |
4 |
Природознавство |
Музика |
Логіка |
Образотворче мистецтво |
Англійська мова |
5 |
Фізична культура |
Групові заняття |
Фізична культура |
Інформатика |
Фізична культура |
6
|
|
Виховні заходи
|
|
|
Бесіди, інструктажі з техніки безпеки |
Розклад дзвінків |
|
1 |
08.30 -09.10 |
2 |
09.20 – 10.00 |
3 |
10.10 – 10.50 |
4 |
11.10 – 11.50 |
5 |
12.00 – 12.40 |