Виховна година для 2 класу «У джерел бережливості»

Про матеріал

Виховна година для 2 класу

«У джерел бережливості»

  • 1.Вступна частина. Повідомлення теми, мети.
  • -Діти, що на вашу думку можна берегти?
  • -Кожного року в Україні проводяться рейди по збереженню довкілля. Ми з вами теж повинні зберігати все те, що нас оточує.

Вчитель: Нам без природи не прожити – Це сонце й небо голубе. Вода, земля, повітря, квіти - Все, що оточує тебе.

Діти: Дерева, луки, ріка глибока, Мале джерельце і струмок. Низовина й гора висока - Це все довкілля, мій дружок!

Сади й хати, міста і села, Звір, пташка і жучки малі. Всі звуки й пісенька весела І люди, що на цій Землі.

Це все довкілля, це природа, Частинки й ми її малі. Потрібне нам життя й свобода, Щоб вік прожити на Землі.

  • 2.Основна частина.
  • 1)Збереження води. (Фото планети Земля з космосу) - Який колір переважає на нашій планеті Земля? Чому? -А чи знаєте ви, що більшість води – солона, тобто не придатна для життя і приготування їжі. На 100 л солоної води припадає лише 2 л прісної. Найбільші запаси прісної води зберігаються в льодах північного та південного полюсів. Що ж робити, адже щодня нам треба пити, вмиватися, готувати їжу, потрібна вона рослинам і тваринам, де ж її більше взяти? (Треба берегти.) - Підкажіть, як треба берегти воду? - В народі кажуть: «Ти закрий міцніше кран, щоб не витік океан.» , «Зіпсував воду – не буде честі» . – Якщо кожної секунди з крана буде капати вода, то за добу її набіжить 100 л.
  • 2)Збереження повітря. –А що ще потрібно людині для життя? - А що потрібно робити, щоб повітря було чистим? (На заводах і фабриках повинні бути фільтри) .
  • 3)Збереження лісу. – В народі кажуть: «Немає дерева – посади, є дерево – бережи, зрубав одне – посади три.» Чому так говорять? Для чого потрібно берегти дерева, адже їх так багато? (Кисень, папір, меблі, будівельні матеріали, топливо).
  • Ліс – це диво, ліс – це казка, Тож ходімо в ліс, будь ласка, В кожну пору ліс чарівний: Навесні він світлий, дивний. Влітку має гарну вроду І дарує прохолоду. Восени ліс поетичний, Кольоровий і незвичний. А зимою ліс чудовий- Мовчазний, а ще казковий.
  • 4)Збереження електроенергії, тепла.
  • Взимку хочеться, щоб у всіх оселях було тепло і затишно. А що потрібно для цього зробити? (Теплі батареї, заклеєні вікна.) - Для забезпечення тепла працюють теплові електростанції . Вони працюють на газі, вугіллі, нафті, торфі. А що це? Вірно, корисні копалини. – Діти, а чи потрібно їх берегти? - Отже, наша першочергова задача – навчитися розумно та економно витрачати багатства нашої землі
  • -Відгадайте загадку: От так дім – одне вікно, Кожен день у вікні – кіно.(Телевізор.) - Які ще електроприлади ви знаєте? - Всі ці прилади є надійними помічниками людині у побуті, всі вони працюють від електрики. А чи потрібно її берегти? Що для цього потрібно робити? - А чи знаєте ви, що при безцільному горінні лампочки у 40 Вт, за добу витрачається майже 1 КВт енергії. А цієї кількості достатньо для випікання 36 кг хліба, виготовлення 17 кг цукру, 23кг борошна, 6 кг олії.
  • - Отже, діти, чи потрібно берегти природу?

- Прислів'я про бережливість.

  • Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться.
  • Чужого не зберіг – свого не побачиш.
  • Бережи книгу – це твій друг.
  • 5)Збереження шкільних речей. – Діти, чи потрібно берегти шкільне майно, приладдя? (Праця багатьох людей, збереження води, електроенергії…) - А хто дбає про те, щоб у школах завжди було все необхідне для навчання? - Шкільними речами користується не одне покоління учнів, тому і потрібно бережно ставитися до шкільного майна, не псувати його.
  • 6)Оголошення рейду-перевірки «Самі бережливі»
  • 7)Гра – тест на увагу.
  • - Якщо не смітите на вулицях – підніміть вгору праву руку.
  • - Якщо розумієте, що дим від спаленого листя забруднює повітря шкідливими речовинами – підніміть вгору ліву руку.
  • - Якщо хочете дружити з природою, жити з нею в злагоді й мирі – візьміть свого сусіда за руки.

3. Підсумок.

Перегляд файлу

Виховна година для 2 класу

 «У джерел бережливості»

  1. Вступна частина. Повідомлення теми, мети.
  • Діти, що на вашу думку  можна берегти?
  • Кожного року в Україні проводяться рейди по збереженню довкілля. Ми з вами теж повинні зберігати все те, що нас оточує.

Вчитель: Нам без природи не прожити –                                                                                          Це сонце й небо голубе.                                                                                                                   Вода, земля, повітря, квіти -                                                                                                                    Все, що оточує тебе.

Діти: Дерева, луки, ріка глибока,                                                                                                                Мале джерельце і струмок.                                                                                                             Низовина й гора висока -                                                                                                                                              Це все довкілля, мій дружок!

Сади  й хати, міста і села,                                                                                                                   Звір, пташка і жучки малі.                                                                                                                    Всі звуки й пісенька весела                                                                                                               І люди, що на цій Землі.

Це все довкілля, це природа,                                                                                                              Частинки й ми її малі.                                                                                                                          Потрібне нам життя й свобода,                                                                                                        Щоб вік прожити на Землі.

  1. Основна частина.                        
  1. Збереження води. (Фото планети Земля з космосу)                                                            - Який колір переважає на нашій планеті Земля? Чому?                                                   -А чи знаєте ви, що більшість води – солона, тобто не придатна для життя і приготування їжі. На 100 л солоної води припадає лише 2 л прісної. Найбільші запаси прісної води зберігаються в льодах північного та південного полюсів. Що ж робити, адже щодня нам треба пити, вмиватися, готувати їжу, потрібна вона рослинам і тваринам, де ж її більше взяти? (Треба берегти.)                                                                                             - Підкажіть, як треба берегти воду?                                                                                      - В народі кажуть: «Ти закрий міцніше кран, щоб не витік океан.» ,                                 «Зіпсував воду – не буде честі» .                                                                                          – Якщо кожної секунди з крана буде капати вода, то за добу її набіжить 100 л.
  2. Збереження повітря.                                                                                                               –А що ще потрібно людині для життя?                                                                                       - А що потрібно робити, щоб повітря було чистим? (На заводах і фабриках повинні бути фільтри) .
  3. Збереження лісу.                                                                                                                                     – В народі кажуть: «Немає дерева – посади, є дерево – бережи, зрубав одне – посади три.» Чому так говорять? Для чого потрібно берегти дерева, адже їх так багато? (Кисень, папір, меблі, будівельні матеріали, топливо).

Ліс – це диво, ліс – це казка,                                                                                                       Тож ходімо в ліс, будь ласка,                                                                                                  В кожну пору ліс чарівний:                                                                                                            Навесні він світлий, дивний.                                                                                               Влітку має гарну вроду                                                                                                                 І дарує прохолоду.                                                                                                                  Восени ліс поетичний,                                                                                                             Кольоровий і незвичний.                                                                                                        А зимою ліс чудовий-                                                                                                                Мовчазний, а ще казковий.

  1. Збереження електроенергії, тепла.

Взимку хочеться, щоб у всіх оселях було тепло і затишно. А що потрібно для цього зробити? (Теплі батареї, заклеєні вікна.)                                                                       - Для забезпечення тепла працюють теплові електростанції . Вони працюють на газі, вугіллі, нафті, торфі. А що це? Вірно, корисні копалини.                                      – Діти, а чи потрібно їх берегти?                                                                                                   - Отже, наша першочергова задача – навчитися розумно та економно витрачати багатства нашої землі

-Відгадайте загадку:                                                                                                                              От так дім – одне вікно,                                                                                                          Кожен день у вікні – кіно.(Телевізор.)                                                                                       - Які ще електроприлади ви знаєте?                                                                                     - Всі ці прилади є надійними помічниками  людині у побуті, всі вони працюють від електрики. А чи потрібно її берегти? Що для цього потрібно робити?                                                                                                                                          - А чи знаєте ви, що при безцільному горінні лампочки у 40 Вт, за добу витрачається майже 1 КВт енергії. А  цієї кількості достатньо для випікання 36 кг хліба, виготовлення 17 кг цукру, 23кг борошна, 6 кг олії.

- Отже, діти, чи потрібно берегти природу?

          -  Прислів’я про бережливість.

  • Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться.
  • Чужого не зберіг – свого не побачиш.
  • Бережи книгу – це твій друг.

 

  1. Збереження шкільних речей.                                                                                               – Діти, чи потрібно берегти шкільне майно, приладдя? (Праця багатьох людей, збереження води, електроенергії…)                                                                     - А хто дбає про те, щоб у школах завжди було все необхідне для навчання?                                                                                                                                                  - Шкільними речами користується не одне покоління учнів, тому і потрібно бережно ставитися до шкільного майна, не псувати його.
  2. Оголошення рейду-перевірки  «Самі бережливі»
  3. Гра – тест на увагу.

- Якщо не смітите на вулицях – підніміть вгору праву руку.

- Якщо розумієте, що дим від спаленого листя забруднює повітря шкідливими речовинами – підніміть вгору ліву руку.

- Якщо хочете дружити з природою, жити з нею в злагоді й мирі – візьміть свого сусіда за руки.

3. Підсумок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лінійка                           «У джерел бережливості»

 

 

       Підготувала: Бердавцева С.П.

docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку