Широківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
Маркулинець Т.М. _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019 р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР Фурик М.А. _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019 р. |
Календарне планування уроків
математики, алгебри, геометрії
для 5-А,5-Б,7,9 класів
на 2018 / 2019 н.р.
вч. Попович Світлана Іванівна
Геометрія, 7 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника:
Істер О. С. Геометрія : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2015 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Геометрія, 7 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника:
Істер О. С. Геометрія : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2015 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів; класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
|||
1 |
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь |
|
2 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
3 |
|
Розв’язування задач |
|
4 |
|
Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута |
|
5 |
|
Розв’язування задач |
|
6 |
|
Розв’язування задач |
|
7 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
8 |
|
Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості» |
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі; пояснює: · що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; · суть доведення від супротивного; формулює: · · означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; · · властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; · · ознаки паралельності прямих вимірює та обчислює відстань від точки до прямої; зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною; обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих; доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
|||
9 |
|
Аксіоми, теореми, означення |
|
10 |
|
Суміжні кути, їх властивості |
|
11 |
|
Вертикальні кути, їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
12 |
|
Розв’язування задач |
|
13 |
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
14 |
|
Розв’язування задач |
|
15 |
|
Паралельні прямі, їх властивості. |
|
16 |
|
Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
17 |
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
18 |
|
Розв’язування задач |
|
19 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
20 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (22 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту |
|||
21 |
|
Трикутник і його елементи. Види трикутників. Рівність геометричних фігур |
|
22 |
|
Перша і друга ознаки рівності трикутників |
|
23 |
|
Розв’язування задач |
|
24 |
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
25 |
|
Розв’язування задач |
|
26 |
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
27 |
|
Розв’язування задач |
|
28 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
29 |
|
Розв’язування задач |
|
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
31 |
|
Контрольна робота №3 за темою: «Ознаки рівності трикутників» |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач |
|
Геометрія, 7 клас (2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год) Складено до підручника: Істер О. С. Геометрія : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2015 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Сума кутів трикутника |
|
34 |
|
Розв’язування задач |
|
35 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
36 |
|
Розв’язування задач |
|
37 |
|
Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників |
|
38 |
|
Розв’язування задач |
|
39 |
|
Нерівність трикутника |
|
40 |
|
Розв’язування задач |
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
42 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Кути трикутника. Властивості прямокутних трикутників» |
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ (11 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник; · властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||
43 |
|
Коло. Круг |
|
44 |
|
Дотична до кола та її властивість |
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
46 |
|
Коло, вписане в трикутник |
|
47 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
|
48 |
|
Розв’язування задач |
|
49 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
50 |
|
Розв’язування задач |
|
51 |
|
Розв’язування задач |
|
52 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
53 |
|
Контрольна робота №6 за темою: «Коло і круг» |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (17 год) |
|||
54 |
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|
55 |
|
Розв’язування задач |
|
56 |
|
Ознаки рівності трикутників |
|
57 |
|
Розв’язування задач |
|
58 |
|
Розв’язування задач |
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
60 |
|
Рівнобедрений трикутник |
|
61 |
|
Розв’язування задач |
|
62 |
|
Властивості прямокутних трикутників |
|
63 |
|
Розв’язування задач |
|
64 |
|
Коло. Круг |
|
65 |
|
Розв’язування задач |
|
66 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
67 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
68 |
|
Підсумковий урок. |
|