Календарне планування уроків інтегрованого курсу "Мистецтво" 4 клас ІІ семестр за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

Про матеріал

Календарне планування до інтегрованого курсу "Мистецтво" 4 клас ІІ семестр за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

Розраховане згідно навчального плану - 2 год. на тиждень. Всього - 70 год.

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Мистецтво” у 4 класі

за підручником:

Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

 

1622733106_mystectvo-4-klas-masol-2021-nush

2 семестр (38год)

 Розраховане згідно навчального плану - 2 год. на тиждень  Всього - 70 год.

 

уроку

Дата

 

Тема уроку

(музичне мистецтво)

Тема уроку

(образотворче мистецтво)

 Дата

 

ІІ  семестр

17

15.01

Подорож до Німеччини та Австрії.

17.01

Орган. Перегляд: Л. ван Бетховен «До Ельзи»; Й. С. Бах «Анданте». Виконання: Д. Пташинська «Сніг»

(с. 54-55)

 Мистецтво створення годинників. Перегляд: годинник Глокеншпиль у Мюнхені. Створення моделі годинника (техніка за вибором) (с.56-57)

18

22.01

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження)

24.01

 Вальс. Перегляд: віденський бал (фрагмент); Й. Штраус «Вальс» (за вибором). Слухання: В.А. Моцарт «Маленька нічна серенада» ІVч. (Рондо). Виконання: ритмічна імпровізація у формі рондо.(с. 58-59)

Порцелянові статуетки. Способи ліплення. Ліплення ляльки або створення картини на площині (пластилін) (с. 60-61)

19

29.01

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.

31.01

Менует. Перегляд: Ж.Ф. Рамо «Менует» (клавесин); П. Моріа «Менует». Слухання: В.А. Моцарт варіації на тему пісні «Пастух».

Виконання: «Пастух» (французька народна пісня)(с. 62-63)

Листівка. Створення листівки «Вітання з Парижа» (воскові олівці, акварель чи гуаш)

 (с. 64-65)

20

05.02

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. (продовження)

07.02

Мюзикл. Екранізація творів.  Перегляд: Г. Грегсон-Вільямс музика з к/ф «Хроніки Нарнії»; Дж. Вільямс музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагмент) Виконання: «Хлоп! Хлоп!» (англійська пісня-гра)(с.66-67)

Піскова анімація. Створення малюнка для чарівної казки .(монотипія, гуаш)

( с. 68-69)

21

12.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

14.02

Баркарола. Тарантела.

Перегляд: К. Моньє «Бакарола»; М.Лисенко «Бакарола». Виконання:  К. Май «Промінчик». Ритмічна вправа. (с. 70-71)

Венеційський карнавал. Маска. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) або створення карнавальної маски (аплікація, кольоровий папір)(с. 72-73)

22

19.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (продовження)

21.02

Серенада. Слухання: І.Альбеніс «Легенда»; М. де Фалья «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент). Перегляд: м/ф «Моріс Равель «Болеро» . Виконання: ритм болеро.(с. 74-75)

Статична і динамічна композиції. Теплі кольори. Створення віяла. (картон, паєтки, стрічки, дерев’яні палички, двосторонній скотч ) (с. 76-77)

23

26.02

Скавдинавія – суровий і загадковий край.

28.02

Сюїта.

Перегляд: Е. Гріг «Ранок», «У печері гірського короля» (із сюїти «Пер Гюнт»). Виконання: О. Янукевич, Н. Погребняк «Треба мріяти завжди» (с. 78-79) 

Холодні кольори. Створення пейзажу «Північне сяйво» (монотипія, акварель, гуаш )

(с. 80-81)

24

04.03

Скавдинавія – суровий і загадковий край (продовження)

06.03

Балет. Лібрето.

Перегляд: Е. Гріг сюїта «Пер Гюнт», «Сольвейг», «Анітра» (фрагмент балету). Виконання: шведська дитяча пісенька (с. 82-83)

Фантастичний пейзаж. Створення фантастичного пейзажу у холодній кольоровій гамі (гуаш)

(с. 84-85)

25

11.03

Мистецькі візерунки з теплих країв.

13.03

Грузинські народні танці.

Перегляд: грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Слухання:           Р. Лагідне «Тбілісо». Виконання:           Г. Гусейнлі, Т. Муталібов «Курчатка»(с.86-87)

Рельєф. Створення рельєфу з баранцем (пластилін).

(с. 88-89).

26

18.03

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження)

Індійські танці. Перегляд: індійський танець. Слухання: М.Римський-Корсак арія індійського гостя із опери «Садко» (фрагмент). Виконання: І.Кирилін, О. Вратарьов «Зелене слоненя»

(с. 90-91)

Декоративне мистецтво Індії. Створення малюнка для настінного розпису за мотивами індійських розписів (гуаш) або виготовлення брелка із зображенням слона (глина, солоне тісто)

(с. 92-93)

20.03

27

01.04

Східні мотиви

03.04

Сюїта. Слухання: М.Римський-Корсаков сюїта «Шехерезада» (фрагмент). Виконання: М. Ведмедеря, Н. Бонь «Казковий світ»(с. 94-95)

Анімація. Перегляд: м/ф «Чарівна лампа» (фрагмент). Виготовлення героїв казки Аладіна та Жасмин з рухомими частинами (кольорові олівці, папір)

 ( с. 96-97)

28

08.04

Східні мотиви (продовження).

10.04

Пентатоніка. Перегляд: вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок»; м/ф «Віолончеліст», «Золота струна» (фрагмент). Слухання: китайська народна мелодія; П.Чайковський китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик». Виконання: імпровізація на чорних клавішах фортепіано « Гібіскус»

(с. 98-99)

Китайське свято ліхтарів. Створення коміксів дракона у техніці витинанка (кольоровий папір)

(с. 100-101)

29

15.04

Ритми й кольори Америки та Африки

17.04

Мультиплікація. Перегляд: м/ф студії В. Діснея (фрагменти). Мікс мелодій. Слухання: К.Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: І.Хрисаніді «Дитячий джаз». Гра «Відгадай мультфільм за піснею»

(с. 102-103)

Образи тварин у мультфільмах. Динамічна композиція. Перегляд: м/ф «Якарі» (фрагмент). Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).

(с.104-105)

30

22.04

Ритми й кольори Америки та Африки (продовження).

24.04

Музичні інструменти Африки. Види ритмів. Перегляд: фізкультхвилинка «Весела Африка». Виконання: В.Шаїнський, М.Демків «Чунга-чанга». Ритмічна вправа

(с. 106-107)

Картини тінга-тінга. Контрастні кольори. Зображення африканських тварин у декоративній манері тінга-тінга (гуаш).

(с. 108-109)

31

29.04

Місто майбутнього.

01.05

Флешмоб. Слухання: діти на концертах симфонічного оркестру просто неба; І.Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: М.Балема, П.Карась «Танець дружби»

(с.110-111)

Макет. Виконання колективного проєкту «Місто мрій» (матеріали на вибір)

 

32

06.05

Резервний урок

08.05

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 114 -115)

Підготовка до виконання завдань.

33

13.05

Перевір свої досягнення. Завдання від Лясольки.

Перевір свої досягнення. Завдання від Барвика.

15.05

 

 

34

20.05

Підсумковий концерт та вернісаж.

22.05

Узагальнення і систематизація знань учнів.

35

27.05

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

29.05

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
9305
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку