Календарне планування уроків інтегрованого курсу "Мистецтво" 4 клас за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

Про матеріал
Календарне планування до інтегрованого курсу "Мистецтво" 4 клас за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. Розраховане згідно навчального плану - 2 год. на тиждень. Всього - 70 год.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Мистецтво” у 4 класі

за підручником:

Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

 

1622733106_mystectvo-4-klas-masol-2021-nush

2 семестр (38год)

 Розраховане згідно навчального плану - 2 год. на тиждень  Всього - 70 год.

 

уроку

Дата

 

Тема уроку

(музичне мистецтво)

Тема уроку

(образотворче мистецтво)

 Дата

 

ІІ  семестр

17

15.01

Подорож до Німеччини та Австрії.

17.01

Орган. Перегляд: Л. ван Бетховен «До Ельзи»; Й. С. Бах «Анданте». Виконання: Д. Пташинська «Сніг»

(с. 54-55)

 Мистецтво створення годинників. Перегляд: годинник Глокеншпиль у Мюнхені. Створення моделі годинника (техніка за вибором) (с.56-57)

18

22.01

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження)

24.01

 Вальс. Перегляд: віденський бал (фрагмент); Й. Штраус «Вальс» (за вибором). Слухання: В.А. Моцарт «Маленька нічна серенада» ІVч. (Рондо). Виконання: ритмічна імпровізація у формі рондо.(с. 58-59)

Порцелянові статуетки. Способи ліплення. Ліплення ляльки або створення картини на площині (пластилін) (с. 60-61)

19

29.01

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.

31.01

Менует. Перегляд: Ж.Ф. Рамо «Менует» (клавесин); П. Моріа «Менует». Слухання: В.А. Моцарт варіації на тему пісні «Пастух».

Виконання: «Пастух» (французька народна пісня)(с. 62-63)

Листівка. Створення листівки «Вітання з Парижа» (воскові олівці, акварель чи гуаш)

 (с. 64-65)

20

05.02

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. (продовження)

07.02

Мюзикл. Екранізація творів.  Перегляд: Г. Грегсон-Вільямс музика з к/ф «Хроніки Нарнії»; Дж. Вільямс музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагмент) Виконання: «Хлоп! Хлоп!» (англійська пісня-гра)(с.66-67)

Піскова анімація. Створення малюнка для чарівної казки .(монотипія, гуаш)

( с. 68-69)

21

12.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

14.02

Баркарола. Тарантела.

Перегляд: К. Моньє «Бакарола»; М.Лисенко «Бакарола». Виконання:  К. Май «Промінчик». Ритмічна вправа. (с. 70-71)

Венеційський карнавал. Маска. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) або створення карнавальної маски (аплікація, кольоровий папір)(с. 72-73)

22

19.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (продовження)

21.02

Серенада. Слухання: І.Альбеніс «Легенда»; М. де Фалья «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент). Перегляд: м/ф «Моріс Равель «Болеро» . Виконання: ритм болеро.(с. 74-75)

Статична і динамічна композиції. Теплі кольори. Створення віяла. (картон, паєтки, стрічки, дерев’яні палички, двосторонній скотч ) (с. 76-77)

23

26.02

Скавдинавія – суровий і загадковий край.

28.02

Сюїта.

Перегляд: Е. Гріг «Ранок», «У печері гірського короля» (із сюїти «Пер Гюнт»). Виконання: О. Янукевич, Н. Погребняк «Треба мріяти завжди» (с. 78-79) 

Холодні кольори. Створення пейзажу «Північне сяйво» (монотипія, акварель, гуаш )

(с. 80-81)

24

04.03

Скавдинавія – суровий і загадковий край (продовження)

06.03

Балет. Лібрето.

Перегляд: Е. Гріг сюїта «Пер Гюнт», «Сольвейг», «Анітра» (фрагмент балету). Виконання: шведська дитяча пісенька (с. 82-83)

Фантастичний пейзаж. Створення фантастичного пейзажу у холодній кольоровій гамі (гуаш)

(с. 84-85)

25

11.03

Мистецькі візерунки з теплих країв.

13.03

Грузинські народні танці.

Перегляд: грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Слухання:           Р. Лагідне «Тбілісо». Виконання:           Г. Гусейнлі, Т. Муталібов «Курчатка»(с.86-87)

Рельєф. Створення рельєфу з баранцем (пластилін).

(с. 88-89).

26

18.03

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження)

Індійські танці. Перегляд: індійський танець. Слухання: М.Римський-Корсак арія індійського гостя із опери «Садко» (фрагмент). Виконання: І.Кирилін, О. Вратарьов «Зелене слоненя»

(с. 90-91)

Декоративне мистецтво Індії. Створення малюнка для настінного розпису за мотивами індійських розписів (гуаш) або виготовлення брелка із зображенням слона (глина, солоне тісто)

(с. 92-93)

20.03

27

01.04

Східні мотиви

03.04

Сюїта. Слухання: М.Римський-Корсаков сюїта «Шехерезада» (фрагмент). Виконання: М. Ведмедеря, Н. Бонь «Казковий світ»(с. 94-95)

Анімація. Перегляд: м/ф «Чарівна лампа» (фрагмент). Виготовлення героїв казки Аладіна та Жасмин з рухомими частинами (кольорові олівці, папір)

 ( с. 96-97)

28

08.04

Східні мотиви (продовження).

10.04

Пентатоніка. Перегляд: вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок»; м/ф «Віолончеліст», «Золота струна» (фрагмент). Слухання: китайська народна мелодія; П.Чайковський китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик». Виконання: імпровізація на чорних клавішах фортепіано « Гібіскус»

(с. 98-99)

Китайське свято ліхтарів. Створення коміксів дракона у техніці витинанка (кольоровий папір)

(с. 100-101)

29

15.04

Ритми й кольори Америки та Африки

17.04

Мультиплікація. Перегляд: м/ф студії В. Діснея (фрагменти). Мікс мелодій. Слухання: К.Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: І.Хрисаніді «Дитячий джаз». Гра «Відгадай мультфільм за піснею»

(с. 102-103)

Образи тварин у мультфільмах. Динамічна композиція. Перегляд: м/ф «Якарі» (фрагмент). Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).

(с.104-105)

30

22.04

Ритми й кольори Америки та Африки (продовження).

24.04

Музичні інструменти Африки. Види ритмів. Перегляд: фізкультхвилинка «Весела Африка». Виконання: В.Шаїнський, М.Демків «Чунга-чанга». Ритмічна вправа

(с. 106-107)

Картини тінга-тінга. Контрастні кольори. Зображення африканських тварин у декоративній манері тінга-тінга (гуаш).

(с. 108-109)

31

29.04

Місто майбутнього.

01.05

Флешмоб. Слухання: діти на концертах симфонічного оркестру просто неба; І.Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: М.Балема, П.Карась «Танець дружби»

(с.110-111)

Макет. Виконання колективного проєкту «Місто мрій» (матеріали на вибір)

 

32

06.05

Резервний урок

08.05

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 114 -115)

Підготовка до виконання завдань.

33

13.05

Перевір свої досягнення. Завдання від Лясольки.

Перевір свої досягнення. Завдання від Барвика.

15.05

 

 

34

20.05

Підсумковий концерт та вернісаж.

22.05

Узагальнення і систематизація знань учнів.

35

27.05

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

29.05

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
9142
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку