Календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Мистецтво” у 4 класі
за підручником:
Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило
2 семестр (38год)
Розраховане згідно навчального плану - 2 год. на тиждень Всього - 70 год.
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку (музичне мистецтво) |
Тема уроку (образотворче мистецтво) |
Дата |
ІІ семестр |
||||
17 |
15.01 |
Подорож до Німеччини та Австрії. |
17.01 |
|
Орган. Перегляд: Л. ван Бетховен «До Ельзи»; Й. С. Бах «Анданте». Виконання: Д. Пташинська «Сніг» (с. 54-55) |
Мистецтво створення годинників. Перегляд: годинник Глокеншпиль у Мюнхені. Створення моделі годинника (техніка за вибором) (с.56-57) |
|||
18 |
22.01 |
Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження) |
24.01 |
|
Вальс. Перегляд: віденський бал (фрагмент); Й. Штраус «Вальс» (за вибором). Слухання: В.А. Моцарт «Маленька нічна серенада» ІVч. (Рондо). Виконання: ритмічна імпровізація у формі рондо.(с. 58-59) |
Порцелянові статуетки. Способи ліплення. Ліплення ляльки або створення картини на площині (пластилін) (с. 60-61) |
|||
19 |
29.01 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. |
31.01 |
|
Менует. Перегляд: Ж.Ф. Рамо «Менует» (клавесин); П. Моріа «Менует». Слухання: В.А. Моцарт варіації на тему пісні «Пастух». Виконання: «Пастух» (французька народна пісня)(с. 62-63) |
Листівка. Створення листівки «Вітання з Парижа» (воскові олівці, акварель чи гуаш) (с. 64-65) |
|||
20 |
05.02 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. (продовження) |
07.02 |
|
Мюзикл. Екранізація творів. Перегляд: Г. Грегсон-Вільямс музика з к/ф «Хроніки Нарнії»; Дж. Вільямс музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагмент) Виконання: «Хлоп! Хлоп!» (англійська пісня-гра)(с.66-67) |
Піскова анімація. Створення малюнка для чарівної казки .(монотипія, гуаш) ( с. 68-69) |
|||
21 |
12.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. |
14.02 |
|
Баркарола. Тарантела. Перегляд: К. Моньє «Бакарола»; М.Лисенко «Бакарола». Виконання: К. Май «Промінчик». Ритмічна вправа. (с. 70-71) |
Венеційський карнавал. Маска. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) або створення карнавальної маски (аплікація, кольоровий папір)(с. 72-73) |
|||
22 |
19.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (продовження) |
21.02 |
|
Серенада. Слухання: І.Альбеніс «Легенда»; М. де Фалья «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент). Перегляд: м/ф «Моріс Равель «Болеро» . Виконання: ритм болеро.(с. 74-75) |
Статична і динамічна композиції. Теплі кольори. Створення віяла. (картон, паєтки, стрічки, дерев’яні палички, двосторонній скотч ) (с. 76-77) |
|||
23 |
26.02 |
Скавдинавія – суровий і загадковий край. |
28.02 |
|
Сюїта. Перегляд: Е. Гріг «Ранок», «У печері гірського короля» (із сюїти «Пер Гюнт»). Виконання: О. Янукевич, Н. Погребняк «Треба мріяти завжди» (с. 78-79) |
Холодні кольори. Створення пейзажу «Північне сяйво» (монотипія, акварель, гуаш ) (с. 80-81) |
|||
24 |
04.03 |
Скавдинавія – суровий і загадковий край (продовження) |
06.03 |
|
Балет. Лібрето. Перегляд: Е. Гріг сюїта «Пер Гюнт», «Сольвейг», «Анітра» (фрагмент балету). Виконання: шведська дитяча пісенька (с. 82-83) |
Фантастичний пейзаж. Створення фантастичного пейзажу у холодній кольоровій гамі (гуаш) (с. 84-85) |
|||
25 |
11.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. |
13.03 |
|
Грузинські народні танці. Перегляд: грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Слухання: Р. Лагідне «Тбілісо». Виконання: Г. Гусейнлі, Т. Муталібов «Курчатка»(с.86-87) |
Рельєф. Створення рельєфу з баранцем (пластилін). (с. 88-89). |
|||
26 |
18.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження) |
||
Індійські танці. Перегляд: індійський танець. Слухання: М.Римський-Корсак арія індійського гостя із опери «Садко» (фрагмент). Виконання: І.Кирилін, О. Вратарьов «Зелене слоненя» (с. 90-91) |
Декоративне мистецтво Індії. Створення малюнка для настінного розпису за мотивами індійських розписів (гуаш) або виготовлення брелка із зображенням слона (глина, солоне тісто) (с. 92-93) |
20.03 |
||
27 |
01.04 |
Східні мотиви |
03.04 |
|
Сюїта. Слухання: М.Римський-Корсаков сюїта «Шехерезада» (фрагмент). Виконання: М. Ведмедеря, Н. Бонь «Казковий світ»(с. 94-95) |
Анімація. Перегляд: м/ф «Чарівна лампа» (фрагмент). Виготовлення героїв казки Аладіна та Жасмин з рухомими частинами (кольорові олівці, папір) ( с. 96-97) |
|||
28 |
08.04 |
Східні мотиви (продовження). |
10.04 |
|
Пентатоніка. Перегляд: вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок»; м/ф «Віолончеліст», «Золота струна» (фрагмент). Слухання: китайська народна мелодія; П.Чайковський китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик». Виконання: імпровізація на чорних клавішах фортепіано « Гібіскус» (с. 98-99) |
Китайське свято ліхтарів. Створення коміксів дракона у техніці витинанка (кольоровий папір) (с. 100-101) |
|||
29 |
15.04 |
Ритми й кольори Америки та Африки |
17.04 |
|
Мультиплікація. Перегляд: м/ф студії В. Діснея (фрагменти). Мікс мелодій. Слухання: К.Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: І.Хрисаніді «Дитячий джаз». Гра «Відгадай мультфільм за піснею» (с. 102-103) |
Образи тварин у мультфільмах. Динамічна композиція. Перегляд: м/ф «Якарі» (фрагмент). Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш). (с.104-105) |
|||
30 |
22.04 |
Ритми й кольори Америки та Африки (продовження). |
24.04 |
|
Музичні інструменти Африки. Види ритмів. Перегляд: фізкультхвилинка «Весела Африка». Виконання: В.Шаїнський, М.Демків «Чунга-чанга». Ритмічна вправа (с. 106-107) |
Картини тінга-тінга. Контрастні кольори. Зображення африканських тварин у декоративній манері тінга-тінга (гуаш). (с. 108-109) |
|||
31 |
29.04 |
Місто майбутнього. |
01.05 |
|
Флешмоб. Слухання: діти на концертах симфонічного оркестру просто неба; І.Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: М.Балема, П.Карась «Танець дружби» (с.110-111) |
Макет. Виконання колективного проєкту «Місто мрій» (матеріали на вибір)
|
|||
32 |
06.05 |
Резервний урок |
08.05 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 114 -115) Підготовка до виконання завдань. |
||||
33 |
13.05 |
Перевір свої досягнення. Завдання від Лясольки. |
Перевір свої досягнення. Завдання від Барвика. |
15.05
|
|
||||
34 |
20.05 |
Підсумковий концерт та вернісаж. |
22.05 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
||||
35 |
27.05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
29.05 |
|