Календарне планування уроків історії у 9 класі ( синхронізація курсів історії України та всесвітньої історії) за модульною системою навчання

Про матеріал

Календарні плани укладені згідно програми,затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України №804 від 07.06.2017 року. До планів додана граф-схема синхронного вивчення курсу історї за модульною системою навчання, лист для планування дат проведення уроків. І в граф-схемі, і в листі для планування дат синім кольором проставлені уроки історії України, чорним - уроки всесвітньої історії,що дає змогу вчителю чітко відслідковувати синхронізацію курсу історії. В планах даються домашні завдання згідно вказаних у граф-схемі підручників.

Перегляд файлу

Календарне планування( дати).   Історія      9-       клас.   

 

  Історія України - 52год.  Всесвітня історія  -35 год.

план

факт

cкор.

план

факт

cкор.

план

факт

cкор.

план

факт

cкор.

Вступ(2год.)

Тема3(9 год.)

40

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

17

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

18

 

 

 

42

 

 

 

 

 

 

 

Тема1(6год.)

19

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

20

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

21

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

22

 

 

 

46

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

23

 

 

 

Тема 7(6год.)

 

 

 

 

5

 

 

 

24

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

25

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

 

Тема2(10год.)

Тема4(10год.)

49

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

21

 

 

 

50

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

22

 

 

 

51

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

23

 

 

 

52

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми 1-2(12год.)

Тема 5(6год.)

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

Теми 4-5(9год.) Узаг.(1)

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

 

 

План

Факт

Тема3(6год.)

32

 

 

 

 

 

Історія України

 

 

15

 

 

 

33

 

 

 

 

 

Всього   годин

52

 

16

 

 

 

34

 

 

 

 

 

Тематичних

6

 

17

 

 

 

35

 

 

 

 

 

Практичних занять

11

 

18

 

 

 

Тема 6(10год.)

 

 

Всесвітня історія

 

 

19

 

 

 

37

 

 

 

 

 

Всього   годин

35

 

20

 

 

 

38

 

 

 

 

 

Тематичних

4

 

 

 

 

 

39

 

 

 

 

 

Практичних занять

5

 

 

 

 

 

 

 

ГРАФ-СХЕМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ІСТОРІЯ» 9КЛАС

Рік

Історія України   1,5 г/тиждень, 35 тижнів,52годин –78м/м                                                                                                                   І семестр –                годин               – м/м    ІІ семестр –           годин                м/м                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Всесвітня історія                                                                                                                                                                                                                                         

 1 г/тиждень, 35 тижнів, 35 години – 52,5м/м                                                                                                                                          І семестр –               годин                – м/м             ІІ семестр –             годин                    м/м                                                                                                                                                                                                                             

 Програми для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 кл., затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07/06. 2017р.№804

Підручники:

Гісем О.В. Мартинюк О.О. Всесвітня історія. 9 кл.: підручник для загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Гісем, О.О.Мартинюк. - Х.: Вид-во "Ранок", 2017

Власов В.С. Історія України: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл . - К.: « Літера ЛТД» ,  2017.

 

 

 

  ЗМІСТОВА ЛІНІЯ

 

Пов-торення. Вступ.

Тема 1

 

 ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬ-КОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕО-НІВСЬКИХ ВІЙН

Тема 2

 

ЄВРОПА ТА АМЕРИ-КА В ДОБУ РЕВО-ЛЮЦІЙ І НАЦІО-НАЛЬ-НОГО ОБ’ЄД-НАННЯ.  

Теми

 1- 2

 

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙ-СЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ

ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

Тема 3

 

ПОВ-СЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬ-ТУРА УКРА-ЇНИ

Тема 3

 

МОДЕР-НІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ

Тема 4

 

УКРА-ЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙ-СЬКОЇ ІМПЕРІЇ

Тема 5

 

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО - УГОРЩИНИ

Теми 4-5(9)

     Узаг.(1)

 

МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ

Тема 6

 

 

УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Тема 7. Узаг.

 

ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ

Всьо-го го-дин

     2

6

10

 12

6

9

10

6

10

10

6

№ уро-ків

1-2

1-6

7-16

      3-14

15-20

17-25

21-30

31-36

26-35

37-46

47-52

Всьо-го м/м

3

9

15

 18

9

13,5

15

9

15

15

9

УМ

0,5

0,5

0,5

         0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

ЗП

2,5

5,5

11,5

 12

5,5

10

11,5

5,5

11

11

4.5

КС

 

    1

1

1,5

    1

    1

1

1

1

1,5

1

АП

 

1

1

 2

1

1

1

1

1

1

1

СУ

 

0,5

0,5

 1,5

0,5

0,5

0,5

0,5

1,5

0,5

1,5

КР

-

0,5

0,5

 0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Форма підсумкового

 

контролю

-

Усне опит.

Залік

  Тестування

Усне опитування

Залік

Тестування

Залік

Тестування

Залік

Залік

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.  9 клас (35 годин)

 

 

№№

уроків

Тема уроку

 

                                       Тема 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН(6год.)

1

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).  Причини та початок Великої французької революції кінця XVIII ст. -§2

 

2

Завершення  Великої французької революції, її  історичне значення-§3

3

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.   Віденський конгрес. Священний союз.-§4

4

   Наполеонівські війни та їхні наслідки.-§5

5

Практичне заняття:   «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» стор. 41

6

Узагальнення. Тематичне оцінювання-   повторити вивчений матеріал

                   Тема 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) (10год.)

 

7

Початок становлення індустріального суспільства. Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм)   1, 6

8

 

  Практичне заняття:  Суспільні наслідки промислової революції. Зміни в житті й побуті різних верств населення в XIXстолітті- стор. 49-52

9

Велика Британія Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.   -§7

 

10

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія -§8

     11

Німеччина. Італія.  - §9

12

   Австрійська та  Російська імперії у першій половині ХІХ ст.   -§10

13

   Революції 1848–1849 рр. «Весна народів»..-§11

14

    Об’єднання Німеччини та Італії..-§12

15

Сполучені Штати Америки Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.  

Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).  -§13-14

16

Узагальнення. Тематичне оцінювання-опрацювати завдання на стор. 116

       Тема 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.(9год.        

 

17

Основні тенденції соціально-економічного і політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. -§15

18

Практичне заняття: Еволюція європейського соціалістичного руху від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської  діяльності – стор. 123-125

19

Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо. -§16

20

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

Італія.-§17, 19

21

Велика Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. -§18

22

Сполучені Штати Америки. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона       -§20

 

23

Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.         -§21

24

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. -§22

 

25

Узагальнення. Тематичне оцінювання - опрацювати завдання на стор. 187

 

Теми 4-5(9год.) Розділ 4.   Пробудження Азії. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)   Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.). Узагальнення до курсу(1год.) = 10годин

          26

 

«Доба Мейдзі» в Японії.   Початок японської територіальної експансії. . -§23

          27

Китай.  Сунь Ятсен. Сінхайська революція.. -§24

         28

Спроби модернізації Османської імперії. -§25

       29

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.  Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу.   Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.. -§26

      30

 Практичне заняття:Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки. Динаміка міжнародних відносин. . стор.211-218

          31

 

Наука і техніка XIX ст. Урозноманітнення форм і напрямів освіти.Університет як автономна інституція. Поява вищих/закладів технічного спрямування. Наукові і технічні досягнення. - . -§27

      32

Література і мистецтво  XIX ст.--§28.

      33

Практичне заняття :Зародження масової культури. Масове виробництво. – стор.247-248.

         34

Узагальнення. Тематичне оцінювання - опрацювати завдання на стор. 249

      35

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття     -стор. 250-253

 

 

 

 

Календарне планування . ІСТОРІЯ УКРАЇНИ . 9 клас (52 год.)

№ уро-ку

 

 

Тема уроку

Повторення. Вступ.  (2год.)

1

Повторення. Сутність Нового часу. Ранній Новий час в історії України. «Довге» ХІХ століття: доба модернізації та національного відродження в Європі.   Періодизація історії України ХІХ ст. (за етапами національного руху). Населення: чисельність, соціальний і національний склад.

2

Вступ. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій.                        §1-2

 

Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ

ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(7год.)

3

  Українські землі в системі міжнародних відносин. Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій.   Козацтво після ліквідації Запорозької Січі            §3

4

 

 

  Соціально-економічне становище. Села і міста. Торгівля. Чумацький промисел. Криза кріпосницької системи. Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України. Порто-франко Одеси.                      §4

5

Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. Соціальні рухи.                      §5

6

Початок українського національного відродження. Формування сучасної української національної

 самосвідомості. Новгород-Сіверський автономістський гурток.                            §5

7

Початок українського національного відродження.  Харківський осередок українського руху. Кирило-

Мефодіївське братство.                              §6

8

Практичне заняття:  Програмові  документи Кирило-Мефодіївського братства  як джерело формування прав і свобод людини.                                §7, документи

9

Узагальнення -                      опрацювати завдання на стор.59-63

 Тематичне оцінювання  -  повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання

Тема 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У   ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(5год.)

10

  Політика Австрійської імперії щодо українських територій. Йосифінські реформи.

Соціальні протести. §8, п.1-2

11

Початок українського національного відродження. «Будителі» Закарпаття. Товариство галицьких греко-католицьких священиків. «Руська трійця».                   §8, п.3-4

12

Практичне заняття: Історія альманаху  «Русалка Дністровая», його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху       §9

 

13

Європейська революція 1848–1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії.               §10

14

Узагальнення - опрацювати завдання на стор.59-63

Тематичне оцінювання  - повторити вивчений матеріал,розв’язати тестові завдання

 

Тема 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХVІІІ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ.

(6год.)

15

  Розвиток освіти, науки. Музика та театр .                   §11

16

Розвиток української мови та літератури.                     §12

17

Розвиток української мови та літератури.                         §12

18

  Розвиток   образотворчого мистецтва та архітектури.   §13

19

Практичне заняття: Історичні джерела про повсякденне життя  українських селян. Становище жінки .§14

20

Узагальнення          - опрацювати завдання на стор. 122-125

Тематичне оцінюванняповторити вивчений матеріал,розв’язати тестові завдання

Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(10)

21

Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр.                   §15

22

Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років.                                    §15

 

23

Особливості модернізації промисловості й сільського господарства  .       §16

24

Особливості модернізації промисловості й сільського господарства  .               §17

 

25

 Практичне заняття:  Українські підприємці ХІХ ст.                    -підготувати презентації

26

Український національний рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст.  Київська громада. Хлопомани. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для України.   Валуєвський циркуляр     .§18

27

 Громадівський рух 1860–1890-х рр.   Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади..                                §19, п.1

28

  Емський указ. Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Братство тарасівців.   Національне відродження кримських татар.                    §19, п.2-4

29

Практичне заняття:  Історичні джерела про програмні засади й форми організації українського національного руху .                  §20

30

Узагальнення - опрацювати завдання на стор. 167-169

Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання

Тема 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО - УГОРЩИНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(  6 год.)

31

Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.   §21

32

Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-70-та рр. ХІХ ст.   §22

33

  Утворення політичних партій. Русько-українська радикальна партія, Українська національно-демократична партія. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.   §23

 

34

Практичне заняття:  Український  рух в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.: спільне та відмінне    §24

35

Практичне заняття: Культурне життя поляків  на території України в ХІХ ст.     -підготувати презентації

36

Узагальнення - опрацювати завдання на стор. 199-201

Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання

Тема 6. УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ(10год.)

37

 Особливості соціально-економічного розвитку  §25

38

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні Політизація та радикалізація українського національного руху.  §26

 

39

Події революції 1905-1907 рр. в Україні    §27

 

40

Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр. Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну. Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух. Прояви ксенофобії та шовінізму. «Справа Бейліса».  §28

41

Практичне заняття:Ідеї автономії та самостійності України в програмах українських політичних партій-§29

42

Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст.   Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. Кооперативний рух §30

43

Суспільно-політичне життя на  західноукраїнських землях на початку ХХ ст. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Український політичний і національно-культурний рух у 1907–1914 рр. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині   §30

44

 Піднесення українського національного руху  §31

45

Практичне заняття: Програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ»     §32  

46

Узагальнення -опрацювати завдання на стор. 199-201

 Тематичне оцінювання  - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання

 

Тема 7. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.(6год.)

47

Розвиток освіти і науки Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Боротьба за створення українського університету у Львові. Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. §33

48

Українська література, театр.    Музика.§34

49

Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст..  §35,     підготувати презентації до практичного заняття

50

Практичне заняття: Історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої пол. 19- початку 20 ст. ( на вибір учнів) - розв’язати тестові завдання

 

51

Практичне заняття:  Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. -вивчити конспект, розв’язати тестові завдання

52

Узагальнення- опрацювати завдання на стор. 298-301

 

Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня 2018
Переглядів
2222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку