Календарні плани укладені згідно програми,затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України №804 від 07.06.2017 року. До планів додана граф-схема синхронного вивчення курсу історї за модульною системою навчання, лист для планування дат проведення уроків. І в граф-схемі, і в листі для планування дат синім кольором проставлені уроки історії України, чорним - уроки всесвітньої історії,що дає змогу вчителю чітко відслідковувати синхронізацію курсу історії. В планах даються домашні завдання згідно вказаних у граф-схемі підручників.
Календарне планування( дати). Історія 9- клас.
Історія України - 52год. Всесвітня історія -35 год. |
|||||||||||||||||||||||||||
№ |
план |
факт |
cкор. |
№ |
план |
факт |
cкор. |
№ |
план |
факт |
cкор. |
№ |
план |
факт |
cкор. |
||||||||||||
Вступ(2год.) |
Тема3(9 год.) |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
1 |
|
|
|
17 |
|
|
|
41 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
|
|
|
18 |
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема1(6год.) |
19 |
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
20 |
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
|
|
|
21 |
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
3 |
|
|
|
22 |
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
|
|
|
23 |
|
|
|
Тема 7(6год.) |
|
|
|
|
|||||||||||||||
5 |
|
|
|
24 |
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
25 |
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема2(10год.) |
Тема4(10год.) |
49 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
7 |
|
|
|
21 |
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
|
|
|
22 |
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
|
|
|
23 |
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
13 |
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
15 |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Теми 1-2(12год.) |
Тема 5(6год.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
5 |
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
7 |
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
|
|
|
Теми 4-5(9год.) Узаг.(1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
10 |
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
13 |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
План |
Факт |
|||||||||||||||
Тема3(6год.) |
32 |
|
|
|
|
|
Історія України |
|
|
||||||||||||||||||
15 |
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
Всього годин |
52 |
|
|||||||||||||||
16 |
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
Тематичних |
6 |
|
|||||||||||||||
17 |
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
Практичних занять |
11 |
|
|||||||||||||||
18 |
|
|
|
Тема 6(10год.) |
|
|
Всесвітня історія |
|
|
||||||||||||||||||
19 |
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
Всього годин |
35 |
|
|||||||||||||||
20 |
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
Тематичних |
4 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
Практичних занять |
5 |
|
|||||||||||||||
ГРАФ-СХЕМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ІСТОРІЯ» 9КЛАС
Рік
Історія України 1,5 г/тиждень, 35 тижнів,52годин –78м/м І семестр – годин – м/м ІІ семестр – годин м/м Всесвітня історія
1 г/тиждень, 35 тижнів, 35 години – 52,5м/м І семестр – годин – м/м ІІ семестр – годин м/м
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 кл., затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07/06. 2017р.№804
Підручники:
Гісем О.В. Мартинюк О.О. Всесвітня історія. 9 кл.: підручник для загальноосвіт. навч. закл. / О.В.Гісем, О.О.Мартинюк. - Х.: Вид-во "Ранок", 2017
Власов В.С. Історія України: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл . - К.: « Літера ЛТД» , 2017.
ЗМІСТОВА ЛІНІЯ
|
Пов-торення. Вступ. |
Тема 1
ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬ-КОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕО-НІВСЬКИХ ВІЙН |
Тема 2
ЄВРОПА ТА АМЕРИ-КА В ДОБУ РЕВО-ЛЮЦІЙ І НАЦІО-НАЛЬ-НОГО ОБ’ЄД-НАННЯ. |
Теми 1- 2
УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙ-СЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. |
Тема 3
ПОВ-СЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬ-ТУРА УКРА-ЇНИ |
Тема 3
МОДЕР-НІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ |
Тема 4
УКРА-ЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙ-СЬКОЇ ІМПЕРІЇ |
Тема 5
УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО - УГОРЩИНИ |
Теми 4-5(9) Узаг.(1)
МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ |
Тема 6
УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ |
Тема 7. Узаг.
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ |
Всьо-го го-дин |
2 |
6 |
10 |
12 |
6 |
9 |
10 |
6 |
10 |
10 |
6 |
№ уро-ків |
1-2 |
1-6 |
7-16 |
3-14 |
15-20 |
17-25 |
21-30 |
31-36 |
26-35 |
37-46 |
47-52 |
Всьо-го м/м |
3 |
9 |
15 |
18 |
9 |
13,5 |
15 |
9 |
15 |
15 |
9 |
УМ |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
ЗП |
2,5 |
5,5 |
11,5 |
12 |
5,5 |
10 |
11,5 |
5,5 |
11 |
11 |
4.5 |
КС |
|
1 |
1 |
1,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1,5 |
1 |
АП |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
СУ |
|
0,5 |
0,5 |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
1,5 |
0,5 |
1,5 |
КР |
- |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Форма підсумкового
контролю |
- |
Усне опит. |
Залік |
Тестування |
Усне опитування |
Залік |
Тестування |
Залік |
Тестування |
Залік |
Залік |
Календарне планування. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. 9 клас (35 годин)
№№ уроків |
Тема уроку |
Тема 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН(6год.) |
|
1 |
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). Причини та початок Великої французької революції кінця XVIII ст. -§2
|
2 |
Завершення Великої французької революції, її історичне значення-§3 |
3 |
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз.-§4 |
4 |
Наполеонівські війни та їхні наслідки.-§5 |
5 |
Практичне заняття: «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» – стор. 41 |
6 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання- повторити вивчений матеріал |
Тема 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) (10год.)
|
|
7 |
Початок становлення індустріального суспільства. Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм) -§ 1, 6 |
8 |
Практичне заняття: Суспільні наслідки промислової революції. Зміни в житті й побуті різних верств населення в XIXстолітті- стор. 49-52 |
9 |
Велика Британія Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. -§7
|
10 |
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія -§8 |
11 |
Німеччина. Італія. - §9 |
12 |
Австрійська та Російська імперії у першій половині ХІХ ст. -§10 |
13 |
Революції 1848–1849 рр. «Весна народів»..-§11 |
14 |
Об’єднання Німеччини та Італії..-§12 |
15 |
Сполучені Штати Америки Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово). -§13-14 |
16 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання-опрацювати завдання на стор. 116 |
Тема 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.(9год.
|
|
17 |
Основні тенденції соціально-економічного і політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. -§15 |
18 |
Практичне заняття: Еволюція європейського соціалістичного руху від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності – стор. 123-125 |
19 |
Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо. -§16 |
20 |
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». Італія.-§17, 19 |
21 |
Велика Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. -§18 |
22 |
Сполучені Штати Америки. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона -§20
|
23 |
Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. -§21 |
24 |
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. -§22
|
25 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання - опрацювати завдання на стор. 187 |
|
Теми 4-5(9год.) Розділ 4. Пробудження Азії. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.). Узагальнення до курсу(1год.) = 10годин |
26 |
«Доба Мейдзі» в Японії. Початок японської територіальної експансії. . -§23 |
27 |
Китай. Сунь Ятсен. Сінхайська революція.. -§24 |
28 |
Спроби модернізації Османської імперії. -§25 |
29 |
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.. -§26 |
30 |
Практичне заняття:Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки. Динаміка міжнародних відносин. . стор.211-218 |
31 |
Наука і техніка XIX ст. Урозноманітнення форм і напрямів освіти.Університет як автономна інституція. Поява вищих/закладів технічного спрямування. Наукові і технічні досягнення. - . -§27 |
32 |
Література і мистецтво XIX ст.--§28. |
33 |
Практичне заняття :Зародження масової культури. Масове виробництво. – стор.247-248. |
34 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання - опрацювати завдання на стор. 249 |
35 |
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття -стор. 250-253 |
Календарне планування . ІСТОРІЯ УКРАЇНИ . 9 клас (52 год.)
№ уро-ку
|
Тема уроку |
|
Повторення. Вступ. (2год.) |
||
1 |
Повторення. Сутність Нового часу. Ранній Новий час в історії України. «Довге» ХІХ століття: доба модернізації та національного відродження в Європі. Періодизація історії України ХІХ ст. (за етапами національного руху). Населення: чисельність, соціальний і національний склад. |
|
2 |
Вступ. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій. §1-2
|
|
Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(7год.) |
||
3 |
Українські землі в системі міжнародних відносин. Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі §3 |
|
4
|
Соціально-економічне становище. Села і міста. Торгівля. Чумацький промисел. Криза кріпосницької системи. Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України. Порто-франко Одеси. §4 |
|
5 |
Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. Соціальні рухи. §5 |
|
6 |
Початок українського національного відродження. Формування сучасної української національної самосвідомості. Новгород-Сіверський автономістський гурток. §5 |
|
7 |
Початок українського національного відродження. Харківський осередок українського руху. Кирило- |
|
Мефодіївське братство. §6 |
||
8 |
Практичне заняття: Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело формування прав і свобод людини. §7, документи |
|
9 |
Узагальнення - опрацювати завдання на стор.59-63 Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання |
|
Тема 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(5год.) |
||
10 |
Політика Австрійської імперії щодо українських територій. Йосифінські реформи. Соціальні протести. §8, п.1-2 |
|
11 |
Початок українського національного відродження. «Будителі» Закарпаття. Товариство галицьких греко-католицьких священиків. «Руська трійця». §8, п.3-4 |
|
12 |
Практичне заняття: Історія альманаху «Русалка Дністровая», його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху §9
|
|
13 |
Європейська революція 1848–1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії. §10 |
|
14 |
Узагальнення - опрацювати завдання на стор.59-63 Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал,розв’язати тестові завдання
|
|
Тема 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХVІІІ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ. (6год.) |
||
15 |
Розвиток освіти, науки. Музика та театр . §11 |
|
16 |
Розвиток української мови та літератури. §12 |
|
17 |
Розвиток української мови та літератури. §12 |
|
18 |
Розвиток образотворчого мистецтва та архітектури. §13 |
|
19 |
Практичне заняття: Історичні джерела про повсякденне життя українських селян. Становище жінки .§14 |
|
20 |
Узагальнення - опрацювати завдання на стор. 122-125 Тематичне оцінювання – повторити вивчений матеріал,розв’язати тестові завдання |
|
Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.(10) |
||
21 |
Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. §15 |
|
22 |
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років. §15
|
|
23 |
Особливості модернізації промисловості й сільського господарства . §16 |
|
24 |
Особливості модернізації промисловості й сільського господарства . §17
|
|
25 |
Практичне заняття: Українські підприємці ХІХ ст. -підготувати презентації |
|
26 |
Український національний рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст. Київська громада. Хлопомани. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для України. Валуєвський циркуляр .§18 |
|
27 |
Громадівський рух 1860–1890-х рр. Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади.. §19, п.1 |
|
28 |
Емський указ. Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Братство тарасівців. Національне відродження кримських татар. §19, п.2-4 |
|
29 |
Практичне заняття: Історичні джерела про програмні засади й форми організації українського національного руху . §20 |
|
30 |
Узагальнення - опрацювати завдання на стор. 167-169 Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання |
|
Тема 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО - УГОРЩИНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.( 6 год.) |
||
31 |
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст. §21 |
|
32 |
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-70-та рр. ХІХ ст. §22 |
|
33 |
Утворення політичних партій. Русько-українська радикальна партія, Українська національно-демократична партія. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. §23
|
|
34 |
Практичне заняття: Український рух в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.: спільне та відмінне §24 |
|
35 |
Практичне заняття: Культурне життя поляків на території України в ХІХ ст. -підготувати презентації |
|
36 |
Узагальнення - опрацювати завдання на стор. 199-201 Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання |
|
Тема 6. УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ(10год.) |
||
37 |
Особливості соціально-економічного розвитку §25 |
|
38 |
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні Політизація та радикалізація українського національного руху. §26
|
|
39 |
Події революції 1905-1907 рр. в Україні §27
|
|
40 |
Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр. Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну. Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух. Прояви ксенофобії та шовінізму. «Справа Бейліса». §28 |
|
41 |
Практичне заняття:Ідеї автономії та самостійності України в програмах українських політичних партій-§29 |
|
42 |
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст. Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. Кооперативний рух §30 |
|
43 |
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Український політичний і національно-культурний рух у 1907–1914 рр. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині §30 |
|
44 |
Піднесення українського національного руху §31 |
|
45 |
Практичне заняття: Програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» §32 |
|
46 |
Узагальнення -опрацювати завдання на стор. 199-201 Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання
|
|
Тема 7. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.(6год.) |
||
47 |
Розвиток освіти і науки Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Боротьба за створення українського університету у Львові. Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. §33 |
|
48 |
Українська література, театр. Музика.§34 |
|
49 |
Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. §35, підготувати презентації до практичного заняття |
|
50 |
Практичне заняття: Історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої пол. 19- початку 20 ст. ( на вибір учнів) - розв’язати тестові завдання
|
|
51 |
Практичне заняття: Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. -вивчити конспект, розв’язати тестові завдання |
|
52 |
Узагальнення- опрацювати завдання на стор. 298-301
Тематичне оцінювання - повторити вивчений матеріал, розв’язати тестові завдання |
|