Кросворд для двох варіантів дозволить якісно і цікаво провести процес визначення рівня засвоєння учнями знань з теми уроку, сприятиме підвищенню рівня зацікавлення учнями навчальним процесом.
9-й клас Всесвітня історія Кросворд І варіант
Тема: Німеччина та Італія у першій половині ХІХ століття.
По горизонталі:
2. Борець за об'єднання Італії, що змушений був емігрувати до Латинської Америки.
4. Німецьке місто, в якому відбулося свято 300-річного ювілею початку Реформації. 6. німецький професор, прибічник ідеї об’єднання німецьких держав.
9. Австрійський канцлер, борець з "бунтівним німецьким студентством"
10. Учасник таємного товариства, що боровся за об’єднання Італії і проголошення республіки. 12. Економічно розвинений регіон Німеччини.
По вертикалі:
1. Засновник організації "Молода Італія" 3. Метод боротьби за об’єднання Італії. 5. Італійська назва періоду італійської історії від кінця XVIII ст. до 1870 р.
7. Основна область Сардинського королівства.
8. Країна, в якій було засновано організацію "Молода Німеччина"
11. Країна, що була противником об’єднання Німеччини і Італії.
9-й клас Всесвітня історія Кросворд ІІ варіант
Тема: Німеччина та Італія у першій половині ХІХ століття.
По горизонталі:
2. Економічно розвинений регіон Німеччини.
5. Об’єднання вчених, яке щорічно збирали на протязі 1839-1847 рр. італійські ліберали.
6. Німецьке місто, в якому відбулося "Гамбахське свято"
7. Німецьке місто, де відбувся з'їзд німецьких монархів.
10. Країна, що мала гарантовану більшість голосів у сеймі Німецького союзу. 11. Група німецького суспільства, що найактивніше виступала за об'єднання німецьких держав.
По вертикалі:
1. Німецький регіон, що був головним ініціатором об'єднання німецьких держав. 3. Область в Італії, де було засновано організацію "Італійська федерація" 4. Термін, що є продовженням гасла італійських революціонерів: "Кожній нації - ..." 5. Титул Віктора Еммануїла І. 8. Німецький професор-економіст, один із засновників німецького економічного націоналізму.
9. Столиця Пруссії.
9-й клас
Історія України
Автор:
Вчитель історії
Великодимерського
навчально-виховного об’єднання
Гук Юлія Миколаївна
Відповіді:
І варіант
По горизонталі:
2. ГАРІБАЛЬДІ. 4. ВАРТБУРГ. 6. ЛІСТ. 9. МЕТТЕРНІХ. 10. КАРБОНАРІЙ. 12. САКСОНІЯ.
По вертикалі:
1. МАДЗІНІ. 3. РЕВОЛЮЦІЯ. 5. РІСОРДЖИМЕНТО. 7. ПЄМОНТ. 8. ШВЕЙЦАРІЯ. 11. АВСТРІЯ.
ІІ варіант
По горизонталі:
2. СІЛЕЗІЯ. 5. КОНГРЕС. 6. ПФАЛЬЦ. 7. КАРЛСБАД. 10. АВСТРІЯ. 11. СТУДЕНСТВО.
По вертикалі:
1. ПРУССІЯ. 3. ЛОМБАРДІЯ. 4. ДЕРЖАВА. 5. КОРОЛЬ. 8. ЛІСТ. 9. БЕРЛІН.