Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас
№ п/п |
Дата |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності
|
|
1. |
|
Вступ. Предмет шкільної історії |
|
Тема І. НАУКИ,ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ |
|||
2. |
|
Історія як наука про розвиток людства |
|
3. |
|
Джерела історичної інформації |
|
4. |
|
Значення археології для дослідження минулого |
|
5. |
|
Археологічні скарби України |
|
6. |
|
Спеціальні історичні дисципліни |
|
7. |
|
Писемні пам`ятки та їх дослідження |
|
8. |
|
Фольклор як історичне джерело |
|
9. |
|
Узагальнення до теми «Науки, що вивчають минуле» |
|
Тема ІІ. ІСТОРИЧНИЙ ЧАС ТА ПРОСТІР |
|||
10. |
|
Лічба часу в народів світу та на теренах України |
|
11. |
|
Лічба часу в історії |
|
12. |
|
Способи впорядкування хронологічних даних |
|
13. |
|
Історія приладів для вимірювання часу |
|
14. |
|
Історія світу та України на лінії часу |
|
15. |
|
Історична карта. Історичний простір на картах упродовж історії |
|
16. |
|
Узагальнення до теми «Історичний час та простір» |
|
Тема. ІІІ ІСТОРИЧНА НАУКА Й ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ |
|||
17. |
|
Становлення історичної науки |
|
18. |
|
Видатні українські історики |
|
19. |
|
Музеї та архіви |
|
20. |
|
Історична пам`ять |
|
21. |
|
Міфи в історії. Усна історія |
|
22. |
|
Історія України в пам`ятках і пам`ятниках |
|
23. |
|
Пам`ятки історії рідного краю |
|
24. |
|
Узагальнення до теми «Історична наука й історична пам’ять» |
|
Тема. ІV РОЗВИТОК ЛЮДСТВА УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ |
|||
25. |
|
Поява людини на Землі. |
|
26. |
|
Розселення людини на Землі. |
|
27. |
|
Перші люди на українських теренах |
|
28. |
|
Історія людства та України від давнини до сучасності |
|
29. |
|
Людина і довкілля протягом історії |
|
30. |
|
Людина в суспільстві |
|
31. |
|
Народи які проживають на теренах України |
|
32. |
|
Права та обов'язки людини впродовж історії |
|
33. |
|
Світогляд, наукові знання та художня культура впродовж історії |
|
34. |
|
Узагальнення до теми «Розвиток людства упродовж історії» |
|
35. |
|
Значення історичної науки для поступу людства. |
|