1.Інтелект-карта.
Організуйте індивідуальну або групову роботу, роздавши кожному учню чи групі аркуш з пустою інтелект-картою. Визначне проблемне питання або поняття, запишіть його в центрі карти. Далі учні заповнюють гілки: будову або структуру якогось об’єкту, явища; сюжетні гілки твору; ідеї щодо вирішення проблеми тощо. У процесі роботи учні оцінюють свої знання, володіння темою і бачать свої прогалини.
2.Таблиця»ЗХД».
Роздайте учням по 1 таблиці перед вивчанням нової теми і запропонуйте заповнити
перші 2 колонки. Наприкінці вивчення теми учні заповнюють третю колонку,
аналізують свої очікування з отриманим результатом.
Тема.Лічба часу |
Ім я,прізвище.Аліна Освітня |
||
Знаю
Пори року
Календар
Час
|
Хочу дізнатися
Особливості лічби часу в історії |
Дізнав(ла)ся
Одиниці вимірювання історичного часу «рік», «століття», «тисячоліття», «ера» |
|
3.Форма зворотнього зв `язку.
Після виконаного завдання оцініть роботу кожного учня, заповнивши таблицю: число і
тема, бал, пояснення: що учню вдалось найкраще, що не вдалося, як виправити помилки
(наприклад, переглянути параграф, виконати додаткову вправу тощо). Як варіант,
можете організувати взаємооцінювання: учні заповнюють форми зворотного зв’язку,
перевіряючи роботи одне одного.
Бал |
21.09.20-- Тема.Допоміжні історичні дисципліни.
|
+ |
Позитивне в роботі Знаєш перелік допоміжних істор. дисциплін
|
_ |
Слід покращити Плутаєшся у визначеннях
|
|
Рекомендації Параграф 4
|